Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz V.Stryker #61555 üzenetére

    Nem tudod melyiket vennéd? Jó, akkor generálisan az FR-V-ről:

    - a rozsdára figyelj (főleg a kerékjárati ívek és a küszöbök, ajtók alja de emeljétek meg és nézz be a kocsi alá is)
    - a fékre figyelj, a főfékhenger hajlamos megadni magát és nincs csak gyári (ára kb 100k)
    - a dízelnél nincs alacsony olajnyomásra figyelmeztetés ezért előfordulhat, hogy alacsony olajszinttel jártak ennek tudta nélkül (ha nem ellenőrizte manuálisan rendszeresen)
    - a klímakompresszor hajlamos megdögleni (a "csak fel kell tölteni és jó lesz" dumát ne vedd be).
    - az EGR szelep hajlamos beállni, volt rá gyári visszahívás csekkold, hogy átesett-e a cserén
    - a kormányszervó és az üzemanyag pumpa is hajlamos behalni ha hangos és/vagy rendellenes hangja van akkor cserés

    Illetve dízelnél plusz hiba forrás a DMF (kettős tömegű lendkerék) és a DPF (dízel részecskeszűrő). Ezekre külön érdemes figyelni, mert zsebbenyúlós tételek külön-külön is.

    [ Szerkesztve ]

    #nincsbennetarcsi

Új hozzászólás Aktív témák