- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Mobil flották
- iPhone topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Netfone
Hirdetés
-
[SoP] Mozgásban a Concord, a Firewalk új játéka
gp A program a tervek szerint egy 5v5 felállású aréna shooternek készül továbbra is.
-
Két OLED kijelzőt is bevet a GPD DUO
ph A készülő notebook biztosan úgynevezett AI PC lesz, de nem tudni, hogy milyen platform kerül bele.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Biqci
aktív tag
Hát...
Szóval megvettem 243k km-rel. Csupa mocskos, gáz volt beülni is. Gyakorlatilag ismeretlen előélet. De ahogy akkor is írtam, egyszer élünk...
Azóta mentem vele majd' 4k km-t. Ez idő alatt az átlag fogyi 6,21, de úgy, hogy pályán 140-160 közötti tempó mellett rátankolással 5,8 volt... Számomra ez hihetetlen kategória, a dízel Accord is többet evett. Az alsó fordulatszámon a villanymotor nyomatéka szuper, megint csak az Accordot hozom fel, de annak a dupla nyomatékát nem érezni ehhez képest kb. 3-3500-ig. Másik, hogy a dízelre mindig figyeltem, hogy hidegen ne nyomjam, csak óvatosan bánjak vele. Ezzel nincs ilyen gond, pillanatok alatt bemelegszik.
Voltam vele otthon, mindent megcsináltattam rajta, amit akartam, belső tér kipucolás, futómű beállítás, tartalék kulcs, mert csak egyet kaptam hozzá, stb. Csak ezekből fedezve volt az útiköltség matricával együtt, bár ez nem a kocsi érdeme...
Mindent egybevetve, öröm beleülni. Igaz a futómű az Accord-hoz képest full gagyi, mégis jobb a kanyarban mint a több lengőkaros nagytestvér. Bár ha belegondolunk, ugyanilyen van a TypeR-ben is, így nem csoda
Az akksi bírja, autópályán, amikor kell a rásegítés akkor elfogy az igaz, de utána visszatölt és van megint power. Hegyekben ugyanez, de a poén, hogy érdemes vele fékezni, mármint a pedállal, mert akkor pumpál vissza, mint a barom és hipp-hopp tele az akksi.
A start-stopp király. Egy pillanat alatt beindul a motor a kuplung benyomására, semmi késedelem. Nem is tudom, hogy éltem eddig nélküle
Ami még mindig furcsa, hogy megnézik az emberek. Itt, ahol rengeteg Porsche, Lambo, Ferrari és egyéb sportkocsi van, ezekhez képest is ritka. Nem egyszer előfordult, hogy ilyen autókból is visszafordultak és ezt aki velem utazott is látta.
Szóval ritka, de a hátulütője is megvan. A specifikus cuccok hozzá aranyáron vannak. Úgyhogy nem érdemes hibázni...Ja igen, amit nem írtam. Ez idő alatt semmi gondom nem volt vele, semmi lerobbanás és hasonlók. Amit alig hiszek el pl a légszűrő állapotát tekintve, amit kib.sztam olyan messzire, amennyire tudtam
Majd linkelek képet, de telóról nem megy[ Szerkesztve ]
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Politika
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- EA Sports WRC '23
- Jövedelem
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs