Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • D55

    aktív tag

    válasz lazac_ #70958 üzenetére

    Úgy kell, hogy a tartályba töltögess mindig utána, nehogy a szint alá kerüljön, a légtelenítő szelepen pedig legyen egy lehetőleg átlátszó cső, aminek a vége egy leeresztő flakon aljára érjen amiben szintén van egy kis folyadék (hogy az első pár adag leeresztése után mikor már a csőből kinyomta, akkor levegőt utána már azon keresztül se tudjon véletlenül visszaszívni, max folyadékot). A pedált tartsa lenyomva valaki vagy ülés totál előrehúz + mosókefe odaszorít (én így oldottam meg egyedül :C), aztán légtelenítő csavar kinyit, a munkahengert visszatolja a kinyomóvilla, buborék/folyadék ekkor jön egy adagot kifelé a csövön, aztán légtelenítő csavar visszazár, PEDÁL ÓVATOSAN FELHÚZ (ekkor fog beszívni a kiegyenlítőből egy friss adag folyadékot mindig, kb. félúton kell vigyázni vele, mert akkor elkezdi hirtelen már a kuplungszerkezet is lökni felfelé és nem jó ha megszalad, nehogy nagyot szürcsöljön a tartályból), majd pedál ismét benyom / odaszorít és ezt ismételgetni amíg a leeresztő flakonba már mondjuk olyan 1,5-2dl lefolyt.

    Civicnél (7gen) nekem így sima ügy volt, City-t/Jazzt nem ismerem közelről, de gondolom ott is ugyanígy külön van teljesen a fékhidraulikától (máskülönben ugye ahhoz nem nyúlunk mi halandók! :U )

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák