- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Android szakmai topik
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Kingdom Come Deliverance 2 - Konzolokon be kell érnünk a 30 FPS-sel
gp Sem PlayStationön sem Xbox-on nem kapunk teljesítmény módot, akinek a cél a minimum 60 FPS, annak a PC-s verziót kell választania.
-
Ömlenek a fiatalok a Facebookra
it A Meta szerint az utóbbi három év során még nem érkezett ennyi fiatal felnőtt a Facebookra, mint most.
-
Készül valami a Nothing boszorkánykonyháján
ma A CMF Phone (1), a Nothing Phone (3), esetleg a Nothing tablet?
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolynet
addikt
válasz Geller72 #29133 üzenetére
crx fórumon biztosan gyorsabban és pontosabban válaszolnak, szerintem ott kérdezz rá
Life is too short to stay stock!
-
honda23
aktív tag
válasz Geller72 #29147 üzenetére
Nem csak fékezésre értettem, kigyorsításokra és ahogy mondod, megoldatlan feladatokra.
Rutin az van bőven, nagyon sok hülyével találkoztam már, amiből mindig jól jöttem ki.
Örülök is neki egy kicsit, hisz így tanul az ember.
Csak sok ember azt hiszi, hogy ha ő levezet nyugdíjas tempóban x km-t, milyen rutinos, azt az első komolyabb próbatétel előtt össze is töri az autóját. Sok ilyen embert ismerek, mindig túlértékelik páran saját és az autójuk képességét.
Pl 10-ből 9 ember azt sem tudja, mi az a motorfék, volt olyan ember, aki megkérdezte, hogy mi az, hogy kell használni télen...
Grat a sok balesetmentes km-ért.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
demars
addikt
válasz Geller72 #29158 üzenetére
Nézd meg az ADAC teszteket... conti ts 850...
Én azt vettem most! Új lemezfelnire. Majd kiderül mit tud valójában, de a tesztek, tapasztalatok szerint legjobb gumi. ( Persze ár/érték tekintetében)
Michelin gumit lehet venni 46k ért is.... röhej![ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Integra
titán
válasz Geller72 #29172 üzenetére
ebben az esetben azt válaszd, amelyiknek a legjobb karosszériája van, nem rozsdásodik és nem rohad.
az alváz érintetlen legyen, ahogy az utascella, a futómű bekötési pontok, a nyúlványok is. az hogy ajtó vagy lökős törött, vagy egyéb lemez, pont nem fog érdekelni, ha lemeztől újítasz fel hobbiból, ezeket cserélheted újra, utángyártottra is bármikor. ha időd és pénzed és kedved is van rá, abból valami nagyon szép és jó sülhet ki
ha meg motor swap és szívó, a b18c1 is szóba jöhet a b16a2 helyett.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
!Overdose!
őstag
válasz Geller72 #29174 üzenetére
Motor, váltó, ECU, kábelköteg és még sok-sok apróság, de a VTI alatt más a fék és a futómű is. Belepapírozni a B16A2-t szintén pénz. Nem éri meg. Olcsóbban jössz ki, ha alapból VTI-t veszel.
Integra: B18C4 lesz az és 300-350k csak a motor, esetleg az LSD-s váltóval együtt.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
zolynet
addikt
válasz Geller72 #29172 üzenetére
az árat nézve akkor már inkább ezzel szemeznék, de legalábbis megnézném az tuti
nem ismerem az autót, de sztem egész korrektnak tűnikLife is too short to stay stock!
-
!Overdose!
őstag
válasz Geller72 #29180 üzenetére
Nem tudok jó állapotú eladó 5gen-ről sem VTI, sem egyéb felszereltséggel, de azt látom, hogy azért akad pár darab a hahu-n és gondolom alkalomadtán CRX fórumon is felbukkan egy-kettő. Azt viszont tapasztalatból mondom neked, hogy drágább az átalakítás, mint a gyári. Erről egyszerűen nincs értelme vitázni.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
LógaGéza
addikt
válasz Geller72 #29194 üzenetére
Nem hülye kérdés, de fogalmam sincs. Elvileg mind a két izzó egy áramkörön van, és a másik világít...
Egyáltalán hogy tudom kideríteni?
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
LógaGéza
addikt
válasz Geller72 #29196 üzenetére
És végül igazad lett, tényleg nincs test... Nem tudom hova megy a fekete, kb 5cm kábel látszik ki, a többi műanyag spirálcsőben megy. Belenyomtam az izzóval egy kis darab vékony kábelt a foglalatba, és hozzáérintettem az akksi negatív oldalához, és egy karosszériaponthoz, amit kicsit megkapartam, és mind a két esetben világított.
Viszont megtaláltam azt az 1pines csatlakozót is, ami a pozitívat viszi át a másik oldalra, ergo tényleg csak az van átkötve.Mostmár csak meg kéne találnom hol tudom letestelni - esetleg, hogy hol van "gyárilag" a test...
De jó, hogy visszaraktam a fényszórót[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
LógaGéza
addikt
válasz Geller72 #29198 üzenetére
Köszi, végül kivettem a lámpát, és mögötte megtaláltam a karosszériára kötve a földpontot, teljesen el volt oxidálódva, szépen lecsiszoltam a sarut és a csavar környékét is, visszakötöttem, és már világít is
honda23
Igen, enyém 2001-es, és non-FL, ezért csak a Suzuki kipufogó jutott rá Ezért akarom cserélni!Overdose!
Átnéztem azt is, abból következtettem a testpont helyére, és ott is volttonyi
Lehet csinálni átalakítót, ha nem plug and play."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
!Overdose!
őstag
válasz Geller72 #29216 üzenetére
Nincs meg a xenon fényszóró és a lámpamosó sem, tehát az eleje biztos, hogy törve volt és nem állították vissza az eredeti állapotot. Gyanúsan olcsó, de megnézni még nem kerül semmibe. Valahol a duplája környékén indulnak a jó ATR-ek.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
runner 125
nagyúr
válasz Geller72 #29225 üzenetére
Szerintem az op.rendszerrel lesz kínja, eleve 2000 körül adták ki a manualt. Régóta nem használok már Win-t, de most csak ezért szereztem egy XP-s laptopot, este megpróbálom azon is.
Pedig próbáltam Win 7 alatt a javasolt, SP2-es XP módban megnyitni, de úgysem volt jó.
Van egy kép mappa, de ott én csak kapcsolási rajzokat látok. Pont nem az érdekel most, hanem az, h a kardánbox műanyag elem hátsó felét h tudnám felszedni. Alul oldalt találtam rajta 1-1 csillagcsavart, kihajtottam őket, mozog is a hátsó fele rendesen, de a két elem valahogy össze van illesztve, de kívülről csavart én már nem látok többet.
A könyöklőt szeretném rögzíteni, de az csak úgy fog menni, ha alulról hajtom bele a csavarokat, ahhoz meg ki kell szerelnem.Integra
Ment. Annak küldtem aki kérte, te nem kérted.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
SlanKyng
tag
válasz Geller72 #29692 üzenetére
Videók alapján a legnagyobb és legjobb Honda tali Európában, de amit igazán várok az a Reisbrennen itt Németországban. Az kötelező buli számomra, többi mint 1000 japán gép és sok közöttük a durván megépített jdm gép. Venloba innen németből megyek egy 20 tagú konvojjal, az is biztos jó buli lesz.
Amúgy te mit hajtasz?
Képeim: https://www.flickr.com/photos/142359508@N04/
-
DeathAdder
veterán
válasz Geller72 #29705 üzenetére
Az autóépítés mindig szopacs.
Van aki épít, szenved majd eladja, és van aki megveszi szaréhúgyé és élvezi a gyümölcsöt.Amikor én vadásztam a CTR-eket kínáltak egy EG6-ot B18C6+váltó swap-al, jó gumikkal, fékkel, futóművel 800 ezerért, ő meg szerintem alsó hangon 2 millát belelocsolt..
Szvsz nem éri meg rákölteni több millát, inkább később azt az összeget hozzácsapom az autó árához és veszek egy gyári erősebbet, amit hozzáértő profi mérnökök terveztek meg. Persze én is sokat kacérkodtam a tuningolás gondolatával...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs