Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Sztori trailert kapott az Elden Ring: Shadow of The Erdtree
gp A DLC a tervek szerint jövő hónap végén debütál PC-n és konzolokon.
-
Egy utolsó platformmal egészíti ki a negyedik generációs EPYC családot az AMD
ph Az EPYC 4004-es generáció a kis- és középvállalkozások igényeire lett tervezve, figyelembe véve a költségeket.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
orbano
félisten
válasz milomi #15265 üzenetére
felteszem mindegyikük elfelejtette bejáratni a motort egyébként abszolút rendellenes az olajfogyasztás ezeknél, pláne a 2liter
eseteg még az is lehet, hogy intenzív használat mellé rossz minőségű olajat használtak. de az tény, hogy 60e km alatt bőven tönkre lehet vágni egy ilyen motort, ha nem kezelik megfelelően.A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz milomi #15268 üzenetére
először is: ennek a típusnak, ahogy más típusnak sincsen 2 literes olajfogyasztása. ha vanni akarsz egy ilyen kocsit, elviszed egy szrelőhöz akiben megbízol és megyőződsz róla, hogy nincsen baja és úgy veszed meg. onnantól ha te vigyázol rá, nem is nagyon lesz ilyen baja.
A vér nem válik VAZZE!™
-
zolynet
addikt
válasz milomi #15278 üzenetére
kb az elmúlt 3-4hónapban figyelem az 1.6sport civic 7gen árait és elég nagy intervallumban mozognak: 1,9M-2,5M ... megítélni nagyon nem tudom, de sztem a 1,9-2,1M körüli ár az reális lehet egy ilyen 4-5éves kocsinak
dehogy szedem ki a katalizátort
btw 200lóra a súlyadó igen borsos, 44eFt X2 (burzsoáadó)[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
Snoop-y
veterán
válasz milomi #15265 üzenetére
Akkor azok nem kicsit lehettek széthajtva.
Amúgy azért egy 200 lovas szívó autónál pláne amelyik ilyen magas fordulaton pörög ott mindig lesz olajfogyás ( persze nem literek )
Érdemes körülnézni a crx fórumon hátha árulja valaki a sajátját. Netes autóknál vigyázni kell. Nagyon meg kell nézni mi újság. Illetve ha belinkeled majd a kiválasztott alanyt sokszor képről megmondjuk, hogy el se menj megnézni.
Remélem hamar találsz valami jó gépetNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
_Voyage_
aktív tag
válasz milomi #15278 üzenetére
Sportosság?
Pfff, és akkor másik topicba a sok toyotas meg honda fanboy megy oltani a 1.5tonnás, 200 lovas autókat, hogy milyen szar lomha lehet....
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
Snoop-y
veterán
válasz milomi #15282 üzenetére
Bullshit... akkor annak kilóg a bele
Enyém 9500-ig forgott és nem evett meg 2 liter olajat 8K alatt.
Amúgy meg egy Type-R-t ha taposol nem 9 ezrenként kell benne olajat cserélni.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
VR6-Fan
veterán
válasz milomi #15331 üzenetére
oks köszi, kereskedés
amikor vették akkor kb 4 éves lehetett a gép, szal olyan durván 110-130 lehet mostanság benne ténylegesen, bár ennyi km után is 2l olaj fogyi egy kicsit durva, a régi "szarok" nagy része nem kajál ennyit 300e után, vagy akkor az alatt a 100e alatt kilehetett támasztva a gázpedál egy téglával...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
orbano
félisten
válasz milomi #15336 üzenetére
Lehet nem kapott zsebpénzt olaj/szűrőcserére? esetleg nem bírta kivárni, hogy felmelegedjen a motor és nyomta neki? azzal pl. ritka gyorsan gallyra lehet vágni egy ilyen motort. ha meg egy a korához képest kopottabb, szétbarmolt motorba beletesznek egy ilyen castrol edge sportot, nem csoda, hogy elkezdi enni az olajat.
egyébként szar olajjal nekem is megevett vagy 1.5 litert, de aztán elmúlt. mondjuk nekem 150 van benne.A vér nem válik VAZZE!™
-
olbeteam
tag
válasz milomi #15331 üzenetére
...vajon miert eszik a motor ilyen sokat, talan ki van taposva a bele?! Hidegen ki van nyomva a szeme?! Aki vezeti, annak fogalma sincs az Ottó motor működéséről?! Talán ezelőtt még matchbox-ot sem kapott, nemhogy autót?!
Örüljön vagy örüljenek az ilyen emberek, hogy még élnek, nemhogy eszi az olajat az autójuk...
I can resist everything but temptation.
-
Integra
titán
válasz milomi #15331 üzenetére
semmi.
winner: type r-ről volt szó ahogy olvasom.
aki meg nem tud autót vezetni normálisan meg karban tartani, az ne vegyen autót, vagy ne rinyáljon. ez meg type r mentes törvénye, hülyének lenni alanyi jog.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
orbano
félisten
válasz milomi #15355 üzenetére
ebből még mindig csak arra lehet visszavezetni a dolgot, hogy nem törődött kellőképpen a motorral és valahogy tönkrevágta. a VTIk között sem azért sok a szar, mert a kocsit rosszul tervezték, hanem mert sok hülye használja.
lehet egyébként a 0w30 helyett valami "vastagabbat" téve már javulna az olajfogyi, de attól még a motorral valami nem kóser.A vér nem válik VAZZE!™
-
VTI-Totya
tag
válasz milomi #15358 üzenetére
Én vadi új motorról árat nem tudok a vti-hez, de az enyém fullos hengerfejjel felújítva jobb cuccokkal mint a gyári, került 350.000ft-ba.
Ez az EK9, vagyis civic typer-el azonos most a belseje, és az első túlméretre lett fúrva.. Bár a hengefeje az enyémnek most azért jobb mint a gyári EK9-nek. Ehhez egy tengely, szívósor és kész az üzembiztos 200Le.
Nem kell agyon húzni, faragni és várni mikor adja meg magát az erőltetett lovaktól.150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
VTI-Totya
tag
válasz milomi #15364 üzenetére
Akkor most megsúgom, de halkan, 200Le a gyári EK9.
Nekem ugyan azon pupos dugó van benne mint az ek9-be.
Szívósor, tengely és máris ott vagyok mint az ek9.Sper kivételével egyértelműen.
Ui.: 10.000km-nél megyek azért méretni egyet, hogy a dogó és a kipuffom mennyit is hozott.
(csak a mihez tartás végett)150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
Integra
titán
válasz milomi #15373 üzenetére
1. nem tudsz helyesen írni, katasztrofálisan fogalmazol, kisegítő iskola színvonalon kb.
2. már eddig is rakás butaságot írtál.
3. az meg külön vicces, hogy se autó, se semmi, ellenben van haveri elmondás meg fórum és már szakavatott zseniként adod elő magad. nem érzed, hogy ciki, nem zavar? ráadásul olyanoknak mindezt, akiknek ilyen autóik vannak.
egyébként ezt csak úgy csöndben jegyzem meg, mert nem kívánok ebbe az agyrémbe belefolyni, amit itt csinálsz....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
wierra
senior tag
válasz milomi #15373 üzenetére
Szerintem a ménese "vérbőségét" mindenki főtengelyen mérve érti. Itt egy legitimnek tekinthető mérés főtengelyen vs. keréken mért értékre.
Tudomásom szerint az összkerekes autóknál a legkisebb a lóerőveszteség, avagy ezek tudják leghatékonyabban eljuttatni a főtengelyen keletkezett teljesítményt az aszfaltra.Ui.: Remélem, figyeled, hogy írásjelek választják el a leírt gondolatokat térben. Majd ezek után konzekvensen nagybetűk írodtak le.
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
wierra
senior tag
válasz milomi #15377 üzenetére
Nem saját, de vásárlás előtt sokat nézegettem a neten és anno ez a szekér is eladó volt. Illetve megtaláltam kársztálylingon is, ahogy az ábra mutatja.
A fórumozók verdái az 1. hsz-nél vannak összegyűjtve amúgy.
[ Szerkesztve ]
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
wierra
senior tag
válasz milomi #15379 üzenetére
Ha ezt akarsz venni, tuti jól járok?! WTF?
Én már jól jártam, nézd meg az 1. hsz-t!Tényleg lassítsál, vagy szedáld le magad, vagy ne szedj annyi szintetikus cuccot, mert már magadat is lehagytad .
[ Szerkesztve ]
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
Integra
titán
válasz milomi #15375 üzenetére
te nem gyorsan írsz, te nem tudsz írni. az pedig, hogy nem javítod ki, azt jelenti, hogy leszarod a többieket, olvassák csak ők úgy el, ha akarnak neked segíteni, mert te vagy az élet császára. te egy bohóc vagy. ne erőltessük.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
VTI-Totya
tag
válasz milomi #15387 üzenetére
Nekem különösebben nincs veled bajom, de tényleg írhatnál egy kicsit több iq-ra utalóbban.
EK9 főtengelyen gyárilag 200Le. Papírjain is szerepel, nem kell méregetni.
Senki sem mondta, hogy keréken lenne ennyi.Akire közölted, hogy az autójának a bele is kilóg, az szerintem az autójára legigényesebb ember mindegyikünk között. Na jó, még ott van Nolf is mert az is csak simogatja de nem használja.
Előbb ismerd meg légyszi az itteni embereket, olvasd el miket írnak és utána mondj véleményt bárkiről is.
Mert így nem csak butának fogsz látszani, hanem egy büdösbunkó igazi gsi-s seggfejnek.
(ami azért nem hiszem, hogy igaz, csak inkább kicsit vehemens vagy)Lehet, hogy fiatal vagy, de nem lehetsz ilyen mert csak kiutáltatod innen magad és nem fognak semmilyen hozzászólásodra sem reagálni.
Ez persze mind SZVSZ.
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
wierra
senior tag
-
tibi666
senior tag
válasz milomi #15395 üzenetére
te az opel topikot is szétcseszted, ezt is szétcseszed.
állítólag halálos beteg vagy és a jövő évet sem biztos, hogy megéled (miután a nagy arcodat lebuktattuk, eltűnt az internetes maszk, visszakereshetővé váltál, hirtelen halálos beteg lettél)... egy szar sufnituning gsi astraval jársz gyorsulni és mindenkinél jobban értesz az autókhoz. sajnos a hozzáértésed ebben ki is merül, az írástudás már nem a te asztalod. légyszi, ne írj ide. meg úgy egyáltalán, ne írj a fórumra. igényes, értelmes emberek használnák eszmecserére, nem neked való ez.[ Szerkesztve ]
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz milomi #15412 üzenetére
gondolom mondanom nem kell, hogy üres tankba tankolj, kb 3. 100-as tankolásra fogod érezni hogy jobb e vagy rosszabb, mert addig az eleve tankba lévő más fajta benzin(ek) felhigulnak elégé, adalékot baromságnak tartom...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tibi666
senior tag
válasz milomi #15415 üzenetére
teljesítmény növekedést ne várj, olyan adalékot ne adj hozzá.
injektortisztító adalékot érdemes pár ezer kilométerenként, utána érezhetően finomabban fog járni a motor és mivel az üzemanyagellátó-rendszer tisztult, ezért talán jobban is fog menni és kevesebbet fog fogyasztani. -
olbeteam
tag
válasz milomi #15458 üzenetére
Elmondok neked egy titkot, de már elmondtuk párszor, minden autót tönkre lehet tenni, akár rövid időn belül is, mindig is voltak és lesznek is anyaghibából adódó problémák, de a rendeltetés szerinti használatot nem helyettesíti semmi.
Remélem a témát befejezhetjük itt, hogy ki mit mond...
I can resist everything but temptation.
-
orbano
félisten
válasz milomi #15458 üzenetére
édesapámnak van egy L300-as mitsubishije. minden időben, vagy idő elött szervizel benne, kíméli, a korához (60+) mérten vezeti, mégis múltkor tropára ment a komplett hengerfej, mert átfordult a vezérlés, mivel elszakadt a vezérműszíj, és beszorította a vezérműtengelyt. akkor most az L300 egy szar autó?
A vér nem válik VAZZE!™
-
Pörp
senior tag
válasz milomi #15468 üzenetére
+ a motor nincs 200ló hanem 185-187
Szólhatnál az Astra GSI tulajoknak akkor, hogy ők se írják ki a gyári autóikra a 150Le-t, mert nincs annyi csak 13x vagy 14x. Ellenben azt kell gondoljam, hogy csak a Hondánál van veszteség, vagy szándékosan próbálod lehúzni a Type-R-t?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest