- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- MG5 menetpróba
- MIUI / HyperOS topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Fotók, videók mobillal
- VoLTE/VoWiFi
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
Hirdetés
-
Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
ph Bemutatkozott a Dali koncepció a Zephyrus G14 csúcsnoteszeken, ami a testreszabhatóság új szintjét hozhatja el a hordozható masinák világába.
-
A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
it Az energiaéhes adatközpontok és a big tech egyre növekvő igényei miatt elindultak a megbeszélések az USA kormánya és a tech szektor között: klímabarát áramtermelést akarnak.
-
Előbb csúcstábla aztán topmobil jöhet a OnePlustól
ma Középpontban a Snapdragon elit teljesítménye.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
válasz Dorien #34281 üzenetére
Kell, hogy legyen egy műszerfal fényerő állító tekerő, vagy +/- gomb. Ennek általában legfényesebb állásban van egy éjszakai kapcsoló pontja. Vagyis ha az megvan, akkor addig kell felfelé nyomni, tekerni, míg a maximumot el nem éri, és még eggyel tovább.
Civicben legalábbis így van, hogy digitálisan +/- gombbal lehet nyomkodni, és mikor a maximumhoz érek, csippan egyet, és ha még egyet nyomok a + -on, csippan még egyet és kétszer olyan fényes lesz. Felkapcsolt lámpánál van csak hatása. Pont ez az éjszakai kapcsolója. Magyarul a maximumról éjszaka egy - gombnyomással felére veszi le a fényerőt, és onnan megy tovább a skála lefelé felkapcsolt lámpa esetén. Lekapcsolt állapotban nincs ilyen, ott folyamatos a fényerő állítás max és min között. Sőt, elvileg két külön skála vanNemtom mennyire érthető
Lámpa nélkül nyomkodva felfelé a + gombot : 50% - 60% - 70% - 80% - 90% - 100% (nappali mód)
Felkapcsolt lámpával szintén a +-t nyomkodva: 10% - 20% - 30% - 40% - 50% - 100% (éjszakai mód)Na és utóbbinál utóbbi állásba állítva nem veszi le a fényerőt. A lámpa kapcsolása a váltás a nappali és az éjszakai mód között, melynek mindkettőnek külön állítható fényereje van. Az 50%-os állásban ha lekapcsolom a lámpát, akkor 100%-ra világosodik, de lámpát visszakapcsolva 50%-on megy. Ha felkapcsolt lámpánál 10%-ra állítod, mert sokáig vezetsz sötét erdőben, akkor a lámpát lekapcsolva ismét 100%-ra áll be, vagy ahova állítottad lámpa nélkül korábban. Ismét felkapcsolva ismét 10%-ra fog állni.
Csak hogy érthető legyen, ez egy hibrid nem tökéletes megoldás arra, hogy logika szerint éjszaka sötét van, ne vakítson a műszerfal, de sajnos nem számolnak azzal, hogy itt nappal is égetni kell a lámpát. Ezért éjszakai módban is be lehet állítani 100%-ra azért.
Ha tekerős, akkor egész egyszerűen van egy kattanó pont a maximumnál, ami valójában az 50%, és kicsit feljebb tekerve kattan még egyet 100%-ra, ahol a lámpa kapcsolásra nem csökkenti a fényerőt. Nagyjából ugyanaz mint fent.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
-
nagyúr
válasz Dorien #34786 üzenetére
Eddig en is azzal nyomtam. Kicsit tobb mint egy eve van meg az auto, most jutottam el oda, hogy johet a felni + nyari gumi kombo. A telibol kukas ketto, illetve a masik ketto se egy nagy szam (matador), ugyhogy telre is kell egy uj szett. Firestone winterhawk-ot neztem ki, 14"-ra 60-ba meg is allna.
-
!Overdose!
őstag
válasz Dorien #34794 üzenetére
Kívánom, hogy legyen igazad! Én már 1-2 év után is éreztem olyan tapadásvesztést, amihez a prémium gumiknak 3-4-5 év is kell. Ahhoz képest a hagyományosabb méretekben épp csak pár ezressel olcsóbb darabja ezeknek a középkategóriás gumiknak. Nem tartom jónak az ár/érték arányukat, így nem is adok pénzt értük, de ez persze egyéni vélemény.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
tonyi
tag
válasz Dorien #34805 üzenetére
Sógornak az van. Első generációs 1.4-es. A hangja az kifejezetten csúnya. De tényleg jól vezethető, viszont hátul abban sokkal sincs több hely, pedig jóval nagyobbnak tűnik. Mondjuk az is nagyban hozzájárul a vezetési élményhez, hogy gyári méretű gumival, már 50-es tempónál 10 km\h-val többet mutat a műszer.
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." - Ayrton Senna (Honda Civic EU8 facelift, Honda Civic FK2 facelift, Huawei P20 Pro, Huawei MediaPad M5 Lite 10, Asus K53TA, HP 15-)
-
tonyi
tag
válasz Dorien #34808 üzenetére
Nem hajtotta szét. Az autó 4 éves(kb 60 ezer km) kora óta nála van, most 11 éves (kb 200 ezer km) a gépsárkány. Rendszeresen volt szervízelve, 8 éves koráig szervízben, utána folyamatosan egy szerelőnél.150 fölött nem nagyon ment. Kopóalkatrészeken kívül mást nem kellett cserélni.
Egyszerűen csak olyan tipikus Fordos hangja van. A Hondáé szebben hangzik az én fülemnek."Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." - Ayrton Senna (Honda Civic EU8 facelift, Honda Civic FK2 facelift, Huawei P20 Pro, Huawei MediaPad M5 Lite 10, Asus K53TA, HP 15-)
-
DeathAdder
veterán
válasz Dorien #34821 üzenetére
ez a dsg féle "szabadonfutó funkció" jól hangzik, csak kár hogy az ilyen korszerű biszbaszok teljesen megbízhatatlanok. Egyik ismerősömnél szalonból jövet már a haza vezető úton megadta magát, ott hagyta az autópálya kellős közepén, és csak 600 ezeret kellett a javításért fizetni /a vontatáson felül/, és csak azért volt ilyen olcsó mert garanciás (azóta még kettőstömegű, nagynyomású pumpa). persze az ilyesmit senki nem számolja, lényeg hogy bord szerint el tud menni 3 literrel..
-
!Overdose!
őstag
-
Winner_hun
félisten
válasz Dorien #34821 üzenetére
1. Téli gumival megyek, nem valószínű hogy jót tesz a fogyasztásnak. Ez van (elfogyott, jövőre majd lesz új).
2. Az első 300 km jó volt mert csak egymagam voltam a kocsiban, azóta viszont plusz egy személy meg néha ez-az, ez se fogyasztáscsökkentő.
3. Még 10w40 van benne, 200k-tól 5w40 lesz
4. Klímát csak nagyon ritkán használok (meg ha olyan helyen járok akkor motorfékhez bekapcsolgatom), lámpa viszont megy mindig.
5. -
6. Ilyennel nem bohóckodok
7. Kicsit több most a hegynek fel majd onnan le mint aminek örülnék. Ha van egy 50 km-es sík és hegyes szakasz akkor a síkhoz képest mennyivel több a fogyasztás ha 25 km fel, majd motorfékkel 25 km lefelé gurulás (0 fogyasztással) van?
8. Ez megvan.
9. Biztos.
10. Semmi aerodinamikai tuning nincs, ablak meg időjárásfüggő.
11. Ezzel nem bohóckodok. (Motor)fék és kész.
12. -
13. -► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Winner_hun
félisten
válasz Dorien #34829 üzenetére
Lejtőn lefelé motorfékkel egy csepp üzemanyag nem fogy, üresben gurulásnál viszont fogy az üzemanyag és a fék is. Persze ettől függ a lejtés mértéke is.
Ha lakott területre, lámpához érek maximum akkor szórakoznék ilyennel ha senkit nem tartanék fel. De akkor is inkább időben motorfék és annyi.► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
NoLF
addikt
válasz Dorien #34829 üzenetére
En erzek itt nemi ellentetet a 3ezer fole nem porgetes, fogyasztasoprimalizalas es a fentebb emlitett szenzacios futomu es kanyarsebesseg kombonal, te nem?
Nem mintha erdekelne csak munka utan jol esik egy kis trollkodas
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- EAFC 24
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- OLED TV topic
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- Gaming notebook topik
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Facebook és Messenger
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs