Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • goodboy007

    senior tag

    Sziasztok,

    FN2-est (gen. 8 Type-R) vennék, viszont a jó öreg infláció itt is érezteti a hatását a múlt évhez képest.
    Az LSD és az értékállósága miatt 2010-es Championship White Edition lenne az ideális, hahun néha van 5-5,5 misi körül, viszont már egy "sima" facelift-es -2009- közepe utáni verziónak is örülnék 4,5-5 között, de az elmúlt 2-3 hónapban elárasztotta az oldalt az 5 milliós pre-facelift 2007-2008-as változat, sőt valaki még EP3-at (gen. 7 Type-R) is árul 4,5-ért :W.
    Most lett meg a pénz, hogy 5 misit adjak egy tényleg jó példányért valamivel többet kiadnék egy CW-ért, de 2 hete körül 10 perccel előttem vittek el egy 5,1-ért kínált példányt, azon kívül pedig 5,5-ért volt még egy, amiből egy forintot nem akartak engedni -és azóta az is lekerült az oldalról, ráadásul frissen németből behozott volt, magyar előélet nélkül-.

    Szóval mivel mindenki vérszemet kapott, kezdek elgondolkodni azon, hogy "lejebb adom az igényem".
    Az egyik fent levő, 2008-as példány 4,29-ért szimpatikus.

    1.
    Kérdésem, hogy az LSD ha nem tervezek vele versenypályára járni, akkor mennyire sokat nyom a latba? Eddig kategóriákkal gyengébb autóval jártam, úgyhogy ez egy amolyan "tudok élni nélküle" dolog.

    2.
    A másik, ami különbség, hogy a facelift verzióban HID fényszórók vannak, ami amennyire utánanéztem jóval erősebben világít és a burkolata sem mattul be, ami pre-FL változatnál előfordulhat. Utólag cserélhető FL-es fényszóró a nem FL-en vagy ezek nem kompatibilisek egymássl (gondolom nem csak az égő és a burkolat más, hanem egyéb hardveres különbség is van)?
    A többi "gyermekbetegség" (LCD és tükörbehajtó hiba) olcsón javíthatóak, azok nem izgatnak.

    3.
    Attól félek, ha tovább várok, nem sokára 5,5-6 millió lesz egy normálisabb példány, egy facelift-es vagy CW pedig még ennél is drágább. Sajnos mivel a hatósági áras benzin sem akaródzik eltűnni, az sem segíti, hogy többen akarjanak túladni a sajátjukon, illetve úgy gondolom, hogy FN2-t amúgy sem olyan vesz talán, akinél anyagilag ez ne férne bele.
    Szerintetek ezek fényében érdemes várni 1-2 hónapot, -nem S.O.S. a vásárlás- vagy jobban teszem, ha most van szimpatikus példány, akkor évjárattól függetlenül megveszem, amíg egyáltalán van 5 misi alatt FN2?

    4.
    Illetve van -nem közvetlenül- ismerős, aki foglalkozik autók behozatalával, ahogy néztem mobile.de-n 11-13k € között kapnék CW-t, de itt meg az előélet rizikóján kívül ha jól tudom az is probléma, hogy a magyar regisztrációs folyamat lehet év végéig meg se lenne, addig meg azért jó lenne megvenni az autót.
    Használhatom addig is itthon ideiglenes rendszámmal az autót, ha emellett az opció mellett döntök, míg nem kerül honosításra, van erre mód?

    [ Szerkesztve ]

    "propriocepció és peroneus aktiváció a kulcsszó, mert az emelést nem előzi meg excentrikus kontrakció, magyarul stretch-reflex vagy miotatikus (excentrikus megnyúlási) reflex." - Zola007

  • goodboy007

    senior tag

    válasz flegga92 #70173 üzenetére

    Jó, hát a kopasz az FN2 CW-t is 5,5-ért árulta már akkor, mikor 4,5-ért voltak szép példányok hahun és 3,8-4 körül kaptál "sima" FL-t.
    Erősen túlárazottan árulja a portékáját, bár azt biztosra veszem, hogy nem kell aggódni a megbízhatóság miatt.
    Meg itt az is extra felár lehet, hogy 88k km van csak benne, bár engem az abszolút nem izgat, 200k km alattit szívesebben vennék én is, de csak azért +1-2 milliót kiadni, hogy 100k km alatt legyen, az számomra nogo.

    "propriocepció és peroneus aktiváció a kulcsszó, mert az emelést nem előzi meg excentrikus kontrakció, magyarul stretch-reflex vagy miotatikus (excentrikus megnyúlási) reflex." - Zola007

  • goodboy007

    senior tag

    válasz goodboy007 #70172 üzenetére

    Végül múlt kedd óta nálam van a 2. megtekintett példány, amit 4 misiért sikerült elhozni.
    Kell rá költeni itt-ott, de a futóművén a féltengelyek kivételével minden cserélve lett az elmúlt időszakban, illetve pár tízezret futott a kuplung+sperres váltó és nem rég cseréltek a féktárcsák+betétek+hosszbordásszíj+PCV is.
    Egy dolog van csak, ami problémás, hogy egy kulcs van és fizikailag nem megy bele a zárba, elvileg jövő héten tudnak ezzel fogadni, aztán vagy fixálják vagy zárcsere lesz, addig remélhetőleg nem lesz probléma a kulccsal, mert értelemszerűen addig másoltatni sem akartam még egyet.
    Csütörtökön megy futóműállításra, aztán kap majd egy alváz+üregvédelmet, amint tudnak fogadni a helyen, amit kinéztem, ezen kívül esztétikai dolgokra kell csak költeni, ami pár apróság (meg a típushiba kijelző+tükör van, amit együtt 20k-ért javít egy srác).
    Kb. úgy számolom, hogy 4-500k-t ráköltve lesz egy szinte hibátlan autóm.

    Brutális élmény egyébként, a futóműve nagyon kemény az itteni szar utakra, ezzel együtt imádom és azt kaptam tőle, amit vártam. Az biztos, hogy semmire le nem cserélem egy jó darabig -ha egyáltalán-. Ha egyszer lesz gyerek, akkor is megmarad hétvégi autónak.

    Egy kérdés:
    A csomagtartóban levő kiállásra rá lehet valahogy szivargyújtó-csatlakozót kötni, amire aztán mehet egy hűtőtáska? A kézikönyvben csak annyi van, hogy max 120W/10A.

    "propriocepció és peroneus aktiváció a kulcsszó, mert az emelést nem előzi meg excentrikus kontrakció, magyarul stretch-reflex vagy miotatikus (excentrikus megnyúlási) reflex." - Zola007

  • goodboy007

    senior tag

    válasz sherlock82 #70479 üzenetére

    A hővédő lemez a kipufogónál úgy tudom hajlamos lifegni.

    "propriocepció és peroneus aktiváció a kulcsszó, mert az emelést nem előzi meg excentrikus kontrakció, magyarul stretch-reflex vagy miotatikus (excentrikus megnyúlási) reflex." - Zola007

  • goodboy007

    senior tag

    válasz zolynet #70492 üzenetére

    Kíváncsi leszek az árára, hahun utoljára 5,5-ért volt szeptemberben CW, azt is frissen hozták Németországból.

    "propriocepció és peroneus aktiváció a kulcsszó, mert az emelést nem előzi meg excentrikus kontrakció, magyarul stretch-reflex vagy miotatikus (excentrikus megnyúlási) reflex." - Zola007

  • goodboy007

    senior tag

    MOTUL 8100 X-CLEAN+ 5W-30 és MOTUL 8100 X-CLEAN EFE 5W-30 közt mi a különbség azon kívül, hogy az egyik C2/C3, a másik csak C3?
    FN2-be melyik az ajánlottabb vagy kb. mindegy?
    Ahogy nézem árukeresőn az X-Clean+ drágább, de ettől még jobb is?

    [ Szerkesztve ]

    "propriocepció és peroneus aktiváció a kulcsszó, mert az emelést nem előzi meg excentrikus kontrakció, magyarul stretch-reflex vagy miotatikus (excentrikus megnyúlási) reflex." - Zola007

  • goodboy007

    senior tag

    Sziasztok,

    Elegem van az R18 okozta "örömökből", úgyhogy 16"-os kerekeket szeretnék az FN2-re, viszont nem találtam egy normális, mindenre kitérő listát, hogy milyen J és ET számú felni a támogatott.
    A kézikönyvben annyi van, hogy 205/55/R16 gumi legyen és csókolom...

    Ha minden igaz, a gyári 18" felni az 7,5J ET55 -illetve 225/40-, a 16"-os pedig 6,5J -illetve 205/55-, viszont a 16"-hoz "illő" ET-ből aztán van mindenféle méret.
    Egyrészt a gyári ebből is ET55, viszont találtam ET45-ös használt felniket és ET48-as újat is.
    Az osztókör az mindegyiknél stimmel -5x114,3-.

    Simán lehet, hogy ilyen széles tartományban jók a felnik erre a típusra vagy van erről valami okosság?
    A szélessége mindegyik 16"-osnak 6,5J, úgyhogy az alapján szerencsére nem tudok rosszat venni. :DDD
    Konkrétan ez tetszik a legjobban, csak ez ET45 és fogalmam sincs, hogy meg merjem-e venni vagy nem lesz jó. Újonnan lehet vajon kapni valahol hasonló gyári Honda felnit, ami biztos felmegy FN2-re, ha ez nem jó?
    Custom-ból is találtam olyat, ami tetszik -ET 48 persze-, igazából mindegy is, de ahogy áprilisban visszamegy a nyárigumi, addig szeretném ha cserére készen nálam lenne az egész garnitúra. :)
    Formára egyébként tetszik a gyári 18"-as is, csak szarrá rázódik rajta az autó.

    Köszi, ha valaki segít tisztázni a képet.

    "propriocepció és peroneus aktiváció a kulcsszó, mert az emelést nem előzi meg excentrikus kontrakció, magyarul stretch-reflex vagy miotatikus (excentrikus megnyúlási) reflex." - Zola007

  • goodboy007

    senior tag

    válasz Qru #70679 üzenetére

    Köszi, közben még kutakodtam és rájöttem, hogy az ET az nem kell fix legyen, bár nem értem, miért nem elérhető egy egyszerű lista a Hondától, amiben leírnák, hogy R16 ET35-ET60-ig jó pl.

    Holnap megnézem ezt, aztán meglátom. Ez, ami nagyon fasza, de nem ér meg nekem egy debreceni utat, látatlanban meg nem veszem meg.

    #70683:
    Igen, van rá több féle 16" is, ami jó.

    [ Szerkesztve ]

    "propriocepció és peroneus aktiváció a kulcsszó, mert az emelést nem előzi meg excentrikus kontrakció, magyarul stretch-reflex vagy miotatikus (excentrikus megnyúlási) reflex." - Zola007

  • goodboy007

    senior tag

    válasz volvoguy #70778 üzenetére

    Én a Civic-ről tudok nyilatkozni. Nekem Type-R van, de feltételezem nincs -számottevő- különbség az első üléspozícióban ez és az 1.8 5 door között.
    185cm vagyok, 130 kiló és eddig BP-Pécs volt a leghosszabb táv, amit mentem vele, megállás nélkül is kényelmes volt pályán (kb. 2 óra).

    Más:
    Múltkor már le volt foglalózva a felni, mire odaértem, pedig direkt hívtam őket előtte és akkor még azt mondták, hogy meg van. :W
    Azóta sem találtam megfelelőnek tűnő használtat, úgyhogy a héten valószínű megrendelem hozzá ezt.
    Elvileg jó az ET45 is, de mivel helyi "gumisnál" is rendelhető, majd ott megmondják.

    "propriocepció és peroneus aktiváció a kulcsszó, mert az emelést nem előzi meg excentrikus kontrakció, magyarul stretch-reflex vagy miotatikus (excentrikus megnyúlási) reflex." - Zola007

  • goodboy007

    senior tag

    Szerdán felkerültek az új, R16-os nyári pacskerok :C :

    Köszi mindenkinek, aki korábban segített! :R

    Hatalmas a különbség, a kisebb úthibákat nem is érezni és amit igen, az is sokkal kisebbet "üt", úgyhogy nagyon megérte a csere. A típuscsoportban azt írták korábban, hogy "úgy fog fordulni, mint egy bálna", lehet a sperr miatt és mert nem 100-al megyek bele egy körforgalomba, de eddig semmit nem vettem észre ebből.

    Ugyanitt eladó 4db gyári Honda R18-as felni (festés rájuk fér) + Laufenn i fit lw31 225/40r18 tökéletes állapotú téligumikkal + 4db Bridgestone potenza s001 225/40r18 még egy szezonra jó nyári gumikkal :DDD

    [ Szerkesztve ]

    "propriocepció és peroneus aktiváció a kulcsszó, mert az emelést nem előzi meg excentrikus kontrakció, magyarul stretch-reflex vagy miotatikus (excentrikus megnyúlási) reflex." - Zola007

  • goodboy007

    senior tag

    válasz sherlock82 #70971 üzenetére

    Engem is érdekel, én múlt pénteken vittem felülvizsgálatra a Civicet és a polírozásra még nincs időpont, de kíváncsi vagyok, hogy mennyi lesz.

    "propriocepció és peroneus aktiváció a kulcsszó, mert az emelést nem előzi meg excentrikus kontrakció, magyarul stretch-reflex vagy miotatikus (excentrikus megnyúlási) reflex." - Zola007

  • goodboy007

    senior tag

    válasz sherlock82 #70982 üzenetére

    Nem semmi a változás :C.
    Nekem is 2007-es UFO Type-R-em van és bár ennyire nem vészes még, rengeteget hozzátesz az összképhez, meg az, amilyen a tiéd volt, gondolom már rendesen tompította este a látótávolságot.
    Mikor csináltattad ezelőtt utoljára?

    #70983 Rp526
    Szomorú, hogy ennyire nem mennek az EU-ban a japán brandek. Legalább a behozatal ne lenne ennyire túlbonyolítva, mint amennyire itthon van :O.

    [ Szerkesztve ]

    "propriocepció és peroneus aktiváció a kulcsszó, mert az emelést nem előzi meg excentrikus kontrakció, magyarul stretch-reflex vagy miotatikus (excentrikus megnyúlási) reflex." - Zola007

  • goodboy007

    senior tag

    Ezt az átminősítős bulit hogy kell megejteni, van erre valami doksi?
    Nekem 2007-es a Type-R-em és a 2009-es facelift-esek már Euro V-ösök, ez még Euro IV, pedig ugyanaz a K20Z4 motor, úgyhogy ha van ilyenre lehetőség, nem lenne rossz átminősíttetni.

    "propriocepció és peroneus aktiváció a kulcsszó, mert az emelést nem előzi meg excentrikus kontrakció, magyarul stretch-reflex vagy miotatikus (excentrikus megnyúlási) reflex." - Zola007

  • goodboy007

    senior tag

    FN2-be a D2R izzó helyett nem lehet valahogy “beleokosítani” másikat?
    Nem rég cseréltem az egyiket és 18k volt az a fehérfényű Osram, ami H7-ből kb. a negyede árban. :W
    Nincs valami átalakító adapter, amivel utóbbi is belemenne?

    Mivel ezek a fos halogének nem bírnak többet 1,5-2 évnél elég fájdalmas ilyen áron cserélni őket.

    "propriocepció és peroneus aktiváció a kulcsszó, mert az emelést nem előzi meg excentrikus kontrakció, magyarul stretch-reflex vagy miotatikus (excentrikus megnyúlási) reflex." - Zola007

  • goodboy007

    senior tag

    válasz Rp526 #71973 üzenetére

    2007 FN2-m van és bár nem tudom miben másabb az Accordban levő, de ugye mindkettő K20, ebbe pedig 5W40-et ajánlott a csepeli Type-R-es szerelő (Nagy László).

    "propriocepció és peroneus aktiváció a kulcsszó, mert az emelést nem előzi meg excentrikus kontrakció, magyarul stretch-reflex vagy miotatikus (excentrikus megnyúlási) reflex." - Zola007

  • goodboy007

    senior tag

    válasz sherlock82 #72429 üzenetére

    Típushiba, Moldován Zsolt a Civic-es csoportból asszem valami 5k/tükör áron javítja kb. 5 perc alatt.

    Márkaszervízben nem bontanak, egyben cserélik és nyáron mondtak nekem valami 50k-s árat cserére, úgyhogy azt nem javaslom.

    [ Szerkesztve ]

    "propriocepció és peroneus aktiváció a kulcsszó, mert az emelést nem előzi meg excentrikus kontrakció, magyarul stretch-reflex vagy miotatikus (excentrikus megnyúlási) reflex." - Zola007

Új hozzászólás Aktív témák