- Magisk
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- iPhone topik
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Sony WF-1000XM4 - ezúttal koppan az áll
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Computex 2024: MagSafe külső SSD és Apple Lokátoros burkolat az MSI-től
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
Hirdetés
-
Computex 2024: látogatóban a Chieftecnél (videóval!)
ph Mélynyomót formázó microATX ház, egy ígéretes üvegtorony és vízhűtések is előkerültek a standon.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
it 1 százalékot tud spórolni az Onsemi, de ez is elég lehet ahhoz, hogy 1 millió háztartást 1 évig ellássanak árammal.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
_ak_
addikt
Valahol azt olvastam, h van japán autós topik, de nem találom, nem tudjátok, h hol keressem, vagy jó lenne egy általános autós is? Egy nissan és egy hyundai váltó problémájáról lenne szó.
Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
Sziasztok!
Első autót szeretnénk venni és felmerült a Jazz, mint lehetséges választás. Már egy jó ideje nézegetek hahu-n mindenféle autót, de ez a példány már legalább egy hónapja fent van 875k-s árral, viszont most a napokban levitte az eladó 800k-ra.
Ránézésre mi lehet a baj vele? Túl drágán akarja adni vagy van valami amit csak nem veszek észre?
Nem tudom, hogy mikor tudnám megnézni személyesen, így én is csak tippelgetek most.Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
Engedelmetekkel ide is belinkelném a kérdésem, mégicsak ide illik jobban: [link]
)Jazz sport, 7gen Civic
Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
válasz BigBlackDog #47340 üzenetére
Na basszus most látom, hogy a linkelni sem tudok. [link]
Abszolúte igazad lehet. Gyorsba meg is néztem a német sportokat, de ott is megvannak ezek az extrák, úgy hogy passz. Bár tetszik a fekete a Jazz, inkább hagyom, amúgy is nagyon a széle a keretnek.
Ellenben a Civic érdekesnek tűnik, bár nem kalkuláltam velük, így még csak most gyűjtom az infót, de városba jónak tűnik. Csak fura a ugye a jobb lámpánál.
Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
Újabb napi Jazz kérdés.
Ugye volt szervizes visszahívás és ha jól látom ez példány beleesik. Honnan lehet tudni, hogy átesett-e azon a dugattyús javításon? Adtak erről valami igazolást? Ha nem tud ilyet produkálni az eladó, akkor inkább hagyjam?
Illetve van valakinek tapasztalata SX4 - Jazz viszonylatban? Bár mindketten a Jazz felé húzunk, de ha azzal valami nem kerek megnéznék ezt az SX4-et,
bár nem kevés a km benne. Sajnos a múltkori Civic már nem volt meg.Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
Egy kicsit más, karosszériás kérdés, hátha van tapasztalatotok.
Van egy másik Jazz, egy "kis horpadás" van a hátsó jobb kerék körül. Ez mennyire jelenthet problémát? Mármint nekem így nem tűnik nagynak, de attól még simán lehet, hogy belül rosszabb a helyzet és garantált a rozsda? [link] 6-ik kép.
[ Szerkesztve ]
Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
Sziasztok!
Jelentkezem a klubba:
Kell rajta ezt-azt pofozni, látszik, hogy nem kiállításra jártak vele, de azért az árért nem tudtam ott hagyni.
Igaz a héten viszem szervizbe, igazán akkor derül majd csak ki, mennyire fogjuk szeretni egymást.Jelenleg az egyszerűség miatt a közeli szervizek egyikét fogom kiválasztani, nem tudom, hogy esetleg van-e tapasztalatotok valamelyikkel: Duna Autó - Honda szerviz, Honda M&M .
Persze már felszedtem a fórumból Imi számát is.Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
Szóval kértem innen-onnan ajánlatot tegnap előtt, de mág csak az M&M hívott, hogy így látatlanban egy vezéműszíj csere kb. 50k.
DunaAuto hallgat még. Saccra ez az 50k elfogadható ár nem? Bár itt nem igazodom ki az alkatrészeknél, hogy melyik márka a gyári, melyik az utángyártott.
Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
Lassan meg van az első 100 kmem a 7-es Civic-kel, tizen év kihagyás után nagyon élvezem, harapós kezesbárány, mondom ezt úgy és most jön a kövezés, hogy a VTEC hangját még nem is hallottam....
...kerék csikorgást annál többet, köszönhetően a téli guminak és a még ki nem alakult vezetési stílusnak.Szóval itt az idő a gumicseréhez, de egy kicsit elbizonytalanodtam, jobb híján kerestem tesztet és persze az elsők között jött az ADAC teszt, de Ti tök más gumikról beszéltek. Árban meg kb. a 'top 5'-el azonos kategóriában mozognak. Én a Goodyear Efficentgrip Performance-t néztem ki, de ezt pl. egyáltalán nem említitek.
Gumival kapcsolatban, tudom, hogy ezt így nem lehet megmondani, de általánosságban, ha bontott normális állapotú felnit szeretnék kb 80-90k környékén az reális lehet? Csak mert hallottam olyat, hogy ebben az ársávban nem jelemmező a problémamentes felni. (nem mintha tudnék most 1-et is, de ekörül láttam régebben a facebookos 7gen csoportban).
Más, néztem egy csomó videót, de egyszerűen nem találtom, hogy hogyan lehetne kiszedni/kipattintani a kesztyűtratót a helyéről. Félig nyitott állapotban nem tudom kitapogatni azokat a pöcköket, nincs esetleg egy tuti tippetek, hogy mit vagy hogyan keressek?
Illetve egy bónusz kérdés, a biztonsági övem elég lassacskán húzza magát a helyére, kell neki a rásegítés. Házilag tudok ezzel mit kezdeni, vagy egyszerűbb ha keresek egy botnottat?
Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
Köszönöm a tippeket a biztonsági övre, ugyan még nem tudtam nekiesni, de az látszik, hogy mind az övön, mind a műanyagon van mit tisztítani, így reális esélyt látok arra, hogy ezután jobb lesz.
Ami a würth sparyt illeti, azt nem teljesen értem, mert az egy műanyagápoló, gondolom azzal csak az öv vezetőt kellene befújni.
Sikerült kiakasztanom a kesztyűtartót is, úgy tűnik az EU meg az EP ebben eltér, itt nem kivehetőek azok a pöckök, csak szimplán össze kell nyomni a kesztyűtartó hátulját és már ki is bukik.
Pollen filtert kell cserélnem, bár nem volt teljesen fekete, de biztos, hogy nem tavaly (és nem is idén) volt cserélve. Erre van valami bevált ill. lehet értelme az aktívszenesnek?A felnit idén szerintem elengedem, majd, ha ha látom, hogy az asszony mennyire (nem) padkázza le a mostanit.
Viszont most hétvégén kigyulladt a CEL, P0135-öt olvasott ki az ODB olvasó, szóval lambda-szonda hiba, vezetés közben éreztem is, hogy időnként nagyon elgyengültünk, viszont 1-2 órás állás után kialudt a lámpa és mentünk megint rendesen.
Készülhetek rövidtávon a cserére?
Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
-
_ak_
addikt
Nem tudjátok mi a jele annak, hogy ha öreg vagy rossz olaj van a váltóban? (7gen)
Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
válasz zolynet #48494 üzenetére
"Az a jele, ha nem tudod hogy milyen öreg az olaj a váltóban!"
Ebbe akkor sem tudnék belekötni, ha muszáj lenne.
Köszönöm a többi választ is, sajnos ettől tartottam, hogy így nem lehet megmondani pontosan.Múlthéten voltam beiratkozni olajcserére, aztén szóba került a váltóolaj csere is. Az ember először simán mondta, hogy persze akkor érdemes ezt is lecserélni, majd tolatgatott egy sort és hallomás alapján azt mondja, hogy nem biztos, hogy az rossz vagy fáradt az olajam...
Gondolom innen az jönne, hogy váltó felújítás, de sajnos lehet simán lehet, hogy igaza van mert olykor főleg 1-2-3 elég nehézkesen jár. Ha úgy van kedve szinte kidobja az egyest, máskor meg jó hangos kattanással megy be ezekbe a fokozatokba, már ha nem kell 2-szer nekifutnom. Amúgy ha jó kedve van, akkor meg szinte tényleg 2 ujjal lehetne váltani.Most még lesz egy főtengely szimering cserém, meg egy jobbos szimering.
Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
Biztosan nem egyre gondolunk, én egy ideje afféle kopogó hangra lettem figyelmes elinduláskor, mivel tippem sem volt, hogyan írjam körül, ezért körbenéztem külföldi fórumokon és mint kiderült jól ismert zaj, csak úgy emlegetik, mint a varrógép hang.
Viszont hátramenetben nem emlekszem, hogy hallottam volna.
Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
válasz audi100td #48727 üzenetére
Nem, legalábbis 2 csoport van, az egyik szerint ez ilyen a motor kialakítása miatt , mások szerint meg idézem:
if it ticks when it idles, then its a valve, if it ticks when you hit the gas, then its something with the exhaust/headers... a leak
De alapjáraton, nagyobb sebességnél, ill. kellően bemelegedett motornál sem, szóval elfogadtam, hogy ez ilyen. Nem tűnik betegesnek a hang, csak eddig nem hallottam még ilyet autóból.
Neked is 7gen van (benzines?), Te is szoktál ilyet hallani?
Amúgy amióta írtad, figyelem én is és néha nálam is dadog egyet-egyet 1/2-be, de egyáltalán nem úgy, mint nálad , én szimplán szerintem csak "nagyon" belefékezek és alacsony lesz a fordulat. 2000 környékén nem tapasztaltam semmi ilyet.
Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
Most, hogy a klíma gyakrabban van használva, nyugodtan kijelenthetem, hogy a klímabombák (2db), nem sokat segítenek.
Mintha valaki írta is volna, hogy a klímabomba nem jött be, de az ózonos tiszítás hatékony volt?
Mert úgy tudom, hogy 7gen esetében fizikailag nem igazán lehet hozzáférni a hőcserélőhöz, így ha van értelme, akkor megpróbálkoznék az ózonnal, máskülönben nem is tudom, hogy mit lehet kezdeni ezzel.Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
válasz BigBlackDog #48915 üzenetére
Huh, ezektől inkább tartózkodom, bár látom, hogy ez nem ilyen habos megoldás szóval max hatástalan lenne, kárt nem okozna. FB csoportban páran a kondenzvíz elvezető csövön keresztül fújtak be habot, mert a hőcserélőt még bontás után sem lehet normálisan elérni.
BlackSoul:
Jobb híján be is jelentkeztem a Duna Autóba, legalább meló előtt el tudom ezt intézni.
Közben hátha rá tudom valakire beszélni, hogy nézzenek rá bal első fékre, hogy miért nyikorog állandóan. A szerelőmmel azt hittuk, hogy a jobb első lesz, mert az alapból kicsit fogta is a tárcsát, de egy kis szerpentinezés után egyértelmű volt, hogy a balból jön.Más. Szerintetek is 30k-s teljes polír csak dísznek jó?
Let's begin, de gozaimasu!
-
-
_ak_
addikt
Sziasztok, mivel továbbra sem hallgatott el az első fék nyikorgása, arra jutottam, hogy lecserélem.
Visszakerestem a fórumban és alapvetően 3 típusról van szó ami ajánalott.EBC BlackStuff
Zimmermann
Ferodo (Premier?)Textar csak azért nem, mert sokaknak nyikorog. Szóval átalános használat esetében melyik lehet ajánlott? Abszolúte megfelelhet a Zimmermann is? Betétet és tárcsát is vennék. 7 gen nfl 5 ajtós civic az alany.
Illetve általában tárcs és betét vagy más is cserélendő ilyenkor? Tehát betét és tárcsa x2. Bár most sehol sem találtam sima teli Zimmerman első tárcsát.A blackstuff kb. egy 20assal lenne több, ha jól látom.
Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
válasz flegga92 #50216 üzenetére
Akkor a Ferodo is kihúzva.
Jakopartsról nem olvastam semmi.
Mondjuk anyagilag a legjobban akkor járnék, hogy ha a lángból tudnám megvenni, van ismerős.
Igy akár az ATE vagy a Brembo is fele annyira jönne ki. [link]tboy93: Olvastam, hogy bejött, azért is néztem azt elsődlegesen. EBC valószínáleg overkill, de azért ki nem zárnmám.
ATE / Brembo-val van esetleg tapasztalat?
szerk: akkor Brembo nem, de az ATE jó lehet. Ha jól tudom, 75% kedvezménnyel tudunk elhozni alkatrészeket, de megkérdezem tutira. Ha igen, akkor ATE, ha nem akkor Zimmermann
[ Szerkesztve ]
Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
Részemrő TRW vagy Zimmermann lesz, ATE lehetne olcsón, de sokaknak is nyikorgott.
Más. Gonsolom vicces a kérdés, de hátsó ablaktörlő lapát? Gyári új kb. 5k, mondjuk egy valeo fele annyi, de szálítással már közel vannak.
Van bármi ráció abban, hogy mégis a gyári legyen? Vagy mondjuk egy Auchanban az első Bosch / Valeo is tökre ugyan olyan? (mondjuk egy Auchanban voltam, ott pont nem találtam 300mm-est, de aztán lehet, hogy csak ki volt fosztva)Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
válasz BigBlackDog #50232 üzenetére
Akkor ezek szerint az nem lehet prübléma, ha egy kicsit nagyobbat teszek fel?
Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
Erősítsetek meg, hogy palcebó vagy vmi tényleg lehet a háttérben, de akárhányszor megemelik a kocsit, mindig úgy érzem, mintha jobban menne. Könnyebb kormányozni és a gázadásra is jobban reagál. Legalábbis így érzem egy pár napig..
Megérkezetek a Zimmermann fékek is, de csak jövőhéten fognak bekerülni, pedig már nagyon türelmetlenül várom. A szerelőm egy kicsit mondjuk meglepődött, annyit mondott, hogy kíváncsi lesz rá, na de majd rákérdezek, hogy ő melyiket vette volna.
Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
Illetve, ha már a gázpedálról volt szó. A bowdenesnél az OK, hogy magasabb fordulaton/sebességen érezni a pedálon némi rezgést?
BlacKSouL:
Sok múlik a szerencsén is, én csak majdnem szemtanúja voltam egy másik autóból egy ilyen balesetnek, akkor is a semmiből rohant át az úton, de annyira közel volt a kocsihoz, hogy ha csak egy szempillantással később ugrik vagy megtorpant, akkor tuti, hogy valaki ott maradt volna.[ Szerkesztve ]
Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
válasz yodamester10 #53626 üzenetére
Offba a mert minket nem érint, de szoktunk MOL limózni, a VW UP-ban, mintha úgy lenne, ha fékezéskor taposva marad a fék, akkor leáll, felengeséskor elindul, ha megállás után csak picit nyomom, akkor hagyja járni a motort , de nem gurul már el.
Ezek szerint ez is egy egyedi megoldás?
Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
Sziasztok,
adott egy 2003-as NFL 5 ajtós 1.6-os Civic.
Nagyjából most van 2 éve nálam és egyre gyakrabban tapasztaljuk, hogy alacsony fordulaton kb. 2100 rpm körül egyszerűen megreked a fordulat és inkább elindul visszafalé.
Nem egyszerű leírni, érzésre olyan, mintha vmi szuper erős ragacsba hajtottam volna bele és leragadnának a kerekek. Leginkább elinduláskor szokott jelentkezni, 2-esbe váltok kuplung fel és már nem reagál a gázra. Ilyenkor kuplung kinyom megint és pumpálok a gázzal, amíg nem hallom, hogy felpörög, utána nem szokott gond lenni vele.Többnyire elindulásnál jelentkezhet, de olyan még nem volt, hogy indítás után egyből vagy mondjuk autópályán egyszer csak elkezdene. Sokkal inkább amikor már kifordultam az útra a parkolóból, de a múltkor kb. 1.5 kmre lévő körforgalomba behajtáskor.
"Szerelőm" annyit fűzött hozzá, hogy amíg nincs hibakód, addig nem inkább nem nyúl a motorba.
Apropó hibakód van, első / hátsó lambda-szondára. Előbbit cseréltem 2szer is bontottra, másodjára tovább bírta, de csak visszajött a hiba. Illetve nyikorog a kormány is, amire az egyik szerelő talán annyit mondott, hogy biztos kiszáradt valami gumi a másik, hogy biztos víz került. csapódott le vmi guminál.
Illetve bónusz kérdés, ismerve ezeket a hibákat, plusz hozzátéve, hogy az első hátsó lökhárító itt-ott repedt. kb. mennyit érhet az autó?
Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
válasz flegga92 #59751 üzenetére
Menet közben, gyorsításkor vagy emelkedőn. Nem is kell nagyon nyomni neki, lassú gyorsításkor is előjön, de nem mindig egyből. Van amikor simán levezetek pár kilométert. De ha nyikorgós kedvében van és még emelkedő is... [link] Állóhelyzetben teljesen néma és a hangon kívül más eltérést nem lehet tapasztalni.
i-sti, na majd ha jobb idő lesz, akkor lövök egy párat. Az az igazság, hogy júliusban várható a csere autó és bár nem feltétlen akarok az eladással szórakozni (inkább beszámíttatnám), van az a pénz.
[ Szerkesztve ]
Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
A teljesség igénye nélkül lőttem egy pár képet illetve amit találtam az aljáról: [link] (Az egyik szimmering cserélve lett azóta így alulról már "szebb".)
Szóval a kérdés, hogy szerintetek mi lehet kb. a reális ára, ha eladni akarom és nem árulni? Első hátsó lamdba szonda dob hibát, hátsó dob cserés, amivel nem jutottam közelebb a megoldáshoz, az az induláskor megrekedő fordulatszám, de később napközben ez nem szokott jelentkezni. Padlózásnál 1-2. sebesség akad.
Jobbos féltengely már cserélve, illetve ebben az időben a kormány sem nyikorog. Más így hirtelen nem jut az eszembe.Let's begin, de gozaimasu!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs