- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
Hirdetés
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Az eddig párhuzamosan futó T, X, A és W, valamint R, Z és SL topikokat összevontuk, hogy egy topikban lehessen ezekről a notikról beszélni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
donjohnson
addikt
válasz FoxiestFox #122650 üzenetére
ha nagyon hangos, akkor szerintem igen, de nem próbáltam én se még ilyet gariztatni.
ThinkPad P51 | ThinkPad X250 | http://www.youtube.com/watch?v=Hp6UjOL0s2Q
-
nagyúr
válasz donjohnson #122651 üzenetére
Véleményes... Sajnos általában nemet mond a gyártó. Ilyenkor inkább más hibát mondanék be... Aztán reménykedsz, hogy amit kapsz javított alaplap nem más hibás-e vagy nem ugyanilyen sípolós...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
embe
nagyúr
válasz FoxiestFox #122646 üzenetére
Jajjjjj! Ez már olyan összeesküvéselmélet szagú.
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
félisten
-
totron
addikt
válasz FoxiestFox #122656 üzenetére
A kettő üti egymást, de túl sok karcosan visszajött történet volt már a gariztatás történelmében, hogy higgyek ebben, esetleges egyéb huncutságokról nem is szólva.
-
Tikakukac
titán
válasz FoxiestFox #122650 üzenetére
Nos, szinte lehetetlen. Ezért khm. szóval tenni kell érte, hogy legarizódjon az adott eszköz. Szerintem sejted mire gondolok
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
félisten
Semmi ilyesmi, csupán így működik a piac, nem csak a laptopok, gyakorlatilag minden műszaki cikkünk már a gazdaságtalan javítás szakaszába lép gariidőn túl (és gariban is ritkán javítanak fődarabot), ha laptopról beszélünk és még épp nem romlott el, évek után sem, akkut venni lesz gazdaságtalan hozzá, hogy ne érje meg tovább üzemeltetni.
Az nem biznisz, ha egy akku közel 6-8 évet tud érdemi degradálódás nélkül megfelelően beállított thresholdokkal (true story, Panasonic 18650 cellák, a legtöbb a Pentium M érától C2D éráig került laposokba), szerintem ezt megtanulták egy életre.
-
Apollyon
Korrektor
válasz FoxiestFox #122660 üzenetére
A minap Louis Rossmann beszélt erről: [link]
A linken az látható, hogy a Levono a saját weboldalán azt terjeszti, hogy ne vegyél használt gépet (se laptopot, se PC-t), mert az rossz, tele van vírussal, és egyébként is csak lehúzás stb.. Amikor a s#ar mondja, hogy büdös vagyok...
Szóval nem csak rombolják a thinkpad márkanevet, de már a FAQ-ban is agymosó propagandát terjesztenek.
[ Szerkesztve ]
#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
-
Bogyi007
veterán
válasz Apollyon #122661 üzenetére
Na én most röhögtem egy jót. Pontosan tisztában voltam azzal hogy mit veszek milyen állapotban és hogy mikori a gép. Azért került annyiba amennyibe éppen és ennek ismeretében költöttem rá annyit amennyit, ehhez még veszek egy akummlátort és részemről letudva a történet...
Igaz nem is várom el a géptől hogy futtasson Win 11-et meg friss játékokat sem. de általános használatra, netezésre, szövegszerkesztésre, pár régebbi játék futtatására alkalmas és utazás során is ha gépre van szükségem arra bármikor számíthatok rá.
Mondjuk az is igaz hogy egy átlaguser ha használtan vesz például szintén egy X260 notit mint én, jövőre bajban is lehet a Win10 támogatás kiesésével és átverve érezheti magát és nem fogja tudni hogy mit tegyen. Szerencsére ez nálam nem merül fel - A Lubuntu linux által ugyanúgy használni fogom tovább a gépem ugyanazon célokra mint most a Win10-el.
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
totron
addikt
válasz Apollyon #122661 üzenetére
Ha a khm kevésbé tudatos vásárlók megfogadják az intelmet az még jó is lehet; több használható küllemű és állagú darab keringhet a használt piacon. Mondjuk ha hosszú távon trenddé lenne, akkor viszont a bepörgött modellokádás miatt az újonnan is silány gépek később sem jelentenek majd nagy élményt.
-
nagyúr
válasz totron #122655 üzenetére
Kicsit túl nagy pénzmag lenne donorozni.
Garis gépnél meg nem szórakoznék, mert a Lenovo is szinte pontosan tudja, milyen azonosítójú alkatrészekkel (pl. Alaplap, SSD) adta el a gépet.Azt sem igazán szeretjük, amit sokan csinálnak itthon is, hogy szürkeimportoznak, és ki tudja milyen előéletű Svéd, Finn, stb. desztinációs thinkpadeket árulnak. Ezek persze garisak, de a Lenovo sem igazán szereti, mikor ezek magyarországon bukkannak fel...
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
azbest
félisten
válasz FoxiestFox #122660 üzenetére
hm, a dellnél a legalja vostróinkat is simán bemondásra javítják.
Kifejtve: leírom a pontos tünetet és hogy mit próbáltunk, azt az irodista kollegina letelefonálja a központi számmal. Néha visszakérdeznek (másik töltő, más tipp hogy néztük -e, általában azt is néztük már lejelentés előtt) és küldik a szerelőt.
A szerelő sráccal szoktam beszélgetni, volt már párszor . Ő jellemzően nem is tudja, mi volt a bejelentés, hanem megkapta a szériált és az alkatrészt, hogy mit kell cserélni. Gyakorlatilag ő nem diagnosztizál, csak kicseréli, amit kell.
Összefolyik a latitude szervizeléssel az emlék, de azt hiszem az utóbbi két-három évben 2 latitude alaplapcsere (1 nem kapcsol be többet, 1 lan lehalt), 3-4 vostro alaplap csere (3 integrált hang és 1 nem kapcsol be) és egy kijelző meg egy másik fajtánál zsanér és fedlap leszakadás.Gyakorlatilag ezért sem merül fel lenovo céges beszerzésnél, mert plusz pénz lenne ott a helyszini gari és a dell helyi partner szervizével nagyon jók a tapasztalatok. Az más kérdés, hogy a gépek minősége nem tökéletes, biztos fog elhullani a 3 év gari leteltével belőlük.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz azbest #122666 üzenetére
A Vostro atomszar minőségű lett, ez még 8 éve nem így volt, max kijelzőből tudtál silányat venni ha nem figyeltél, de a többi részével belépő üzleti szinten nem volt gond. Most meg egy olcsó zakóba öltöztetett Inspiron
A hibaleírást minden alkalommal küldi a gyártó, mellékeli a hibajegyhez, ha a technikusnak fogalma sincs róla, az:
1. Baj, mert nem olvassa el a rögzített hibaleírást csak tippel az alkatrészekből.
2. Még nagyobb baj ha nem is rögzítik a saját rendszerükbe a hibaleírást amit kapnak.A telefonos részleg amúgy blfasz, csökken ott is a talpraesett emberek száma, már csak max 2 van, 1-2 éve még ez a szám 3-4 volt. Plusz gyakran hülyeséget mondanak az ügyfeleknek.
Viszont a leggázabb user error okozta hibákat is szó nélkül befogadják, míg a szervizeket a webes felületen a másik csoport szivatja... Rettentő gáz, hogy a szerviznek jelentett hibára a szerviz esetenként kénytelen azt mondani, hogy nem engedélyezték, aztán meg dühödben felhívod a telefonos ügyfélszolit, ott átmegy és kiküldik azt a szervizt, amelyik előtte nemet mondott. Aztán számon kéred őket, a technikusnak erről persze fogalma sincs (mert nem ő intézi) és csak bután pislogni fog rád, de rajta csapódik le a dühöd, nem a fsz gyártón és a rendszerén.Amúgy a Lenovo-nál is lassan megszűnik a carry-in garancia, 1-2 éven belül.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Bogyi007
veterán
válasz Tsebacsi #122665 üzenetére
"Garis gépnél meg nem szórakoznék, mert a Lenovo is szinte pontosan tudja, milyen azonosítójú alkatrészekkel (pl. Alaplap, SSD) adta el a gépet."
Nem szinte - pontosan! Lenovo oldalán az X260 gépemet beregisztráltam a szériaszám alapján, ami pontosan meg is mutatta hogy milyen alkatrészek voltak benne - meg pontosan azt is hogy meddig élt a vásárláskori garanciája...
[ Szerkesztve ]
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
zsolti75
senior tag
válasz Tsebacsi #122665 üzenetére
"Ezek persze garisak, de a Lenovo sem igazán szereti"
Nem szeretik?
Akkor postázzuk németekhez, vagy Bécsbe, ha a német szerviz óradíj jobban tetszik nekik, nekünk tök mindegy.
"Lenovo-nál is lassan megszűnik a carry-in garancia"
Az ügyfél által beszállított gép helyett lesz a futárral szállított szolgáltatás az alap.
Mi változik ettől? -
nagyúr
válasz Bogyi007 #122668 üzenetére
Nem erre gondoltam.
Az természetes minden gyártónál, legalább Dell és Lenovo esetén is, hogy a support oldalon a serial beírása után meg tudod nézni a géped kvázi pontos gyári specifikációját.
Ők azt is tudják, milyen egyedi azonosítójú alaplap, SSD, egyéb alkatrésszel volt gyárilag szerelve a géped.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz zsolti75 #122669 üzenetére
Félreértés, félreértés.
Azt nem szeretik, hogy egy nem magyarországra szánt gép mégis itt köt ki, és pontosan tudjuk, miért. Pl. az a probléma vele, hogy lehet nincs hozzá helyben alkatrész, oké ez főleg más régiós gépeknél lehet probléma (EMEA), vagy aki behozta, tett bele magyar billentyűzetet, aztán az elromlik, te gariztatod, és szomorúan konstatálod, hogy a gyártó svéd nyelvűt küld. És akkor indul a hiszti, de ebben magyar van...
Az ügyfél által beszállított gép helyett lesz a futárral szállított szolgáltatás az alap.
Mi változik ettől?Jelenleg is ez van már tudtommal, neked egy forintodba nem kerül futárt kérni a szerviztől a garanciás géped beszállítására, vagy pedig leadod a vásárlás helyén, legyen az notebook.hu, Tesco, MediaMarkt, Euronics, stb és ők küldik el a szerviznek.
Ez azért jó, mert rendesen be lehet vizsgálni a gépet, és nem a user bemondására kell valamit szülni, hogy vajon mi a hiba. Én ettől személy szerint rosszul tudok lenni még üzleti gépek esetén is, mert ha egy multicég technikusa is tud hót kuka lenni, egy egyszeri ügyfél, aki életében nem installált windowst, az milyen szerinted?
És akkor soroljam mit vár el a gyártó az ügyfelektől? Hadd ne...[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
azbest
félisten
válasz Tsebacsi #122667 üzenetére
Mai gépeknél, de laptopoknál egyébként is... ami integrált, az instant alaplapcsere, nem biztos, hogy érdemes időt költeni arra, hogy ezt ők is megállapítsák. Mondjuk tényleg igyekszem pontosan leírni és diagnosztizálni, hogy ne szoftveres elállítás miatt legyen.
Olyan tippet szokott adni a szervizes, hogy akku lehúz és visszadug van amikor bekapcsolás problémát megold, mert valójában csak lefagyott úgy hogy gombbal nem lehet kikapcsolni. De attól cserélte az alaplapot, hogy ez látszólag megoldotta adott esetben. Csak legközelebbi hasonló esetre jól jöhet diagnosztizálni, megoldani.
Arra kíváncsi lennék, hogy mi lesz a sorsa a visszavitt alkaltrészeknek. A szerviztől biztos visszakérik a garis csere miattiakat. De hogy gyárilag megjavítják-e vagy darálásos újrahasznosítás lesz, az érdekes kérdés. Árban valsz utóbbi éri meg jobban a gyárnak, mert egy darab alkatrész bekerülési költsége minimális, a tervezés, gyárépítés és munkaidő drágább, mint pár dolcsi anyagköltségű alkatrészt kicserélni.
Amúgy a vostro hagyján, a drágábbik szériás latituderől foszlik a festés ás kikandikál a fekete anyagszín. Beszerzéskor ha lehet inkább a feketét keressük, azon nem látszik annyira valsz. Mondjuk ezek még a 2-3 évvel ezelőtti beszerzések, nem a legújabb szériák.
Gondolom te is üzleti szériás lenovoról beszélsz, az szomorú lesz, ha nem lesz üzleti szériás géphez üzletileg igényelt gari egyáltalán.
-
zsolti75
senior tag
válasz Tsebacsi #122671 üzenetére
Helyben? Nem inkább Pozsonyban?
Swéd, Finn gépeket említettél, azokkal nem igazán lehet ilyen gond. Az USA az már lehet, nagy ritkán.
Na igen, ha valakinek cserélik a magyarított billt, és nem tud róla, hogy magyarított, az így járt!
Ezek már lerágott csontok, itt a Thinkpad fórumban. -
nagyúr
válasz azbest #122672 üzenetére
Minden alaplap, gyakran SSD, LCD is megy az adott eszköz javítására szakosodott szerviznek és megjavítják, úgy ahogy... Ez már 30 éve így megy legalább.
Szóval amikor csere alaplapot kapsz, az 90%, hogy javított alaplap.Meg van határozva milyen alkatrészeket kér vissza a gyártó, ezek döntően az elektronikai alkatrészek.
A festés és a billentyűzet tragikus jelenleg Latitude szinten is, ha nem vigyázol rá, akkor kopik, mint... Nem is tudom mihez hasonlítani. A billentyűzet festés is, ami különösen gáz. Azt még mondjuk cserélik gariban, de a borítást nem.
Gondolom te is üzleti szériás lenovoról beszélsz, az szomorú lesz, ha nem lesz üzleti szériás géphez üzletileg igényelt gari egyáltalán.
Ez szinte biztos, hogy nem szűnik meg. Valamint ez sales-es és egyéb szerződésektől függ, ki mit kér.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz zsolti75 #122673 üzenetére
Pozsony?? Rossz oldalon lennék, és ez a szlovák Prohardver?
Viszont meglehet, hogy a szervizgaris think gépekhez nem adnak/adtak ingyen futárt, jelenleg inkább az Ideak-ra vagyok fókuszálva, ott igen. Valamint a thinkek nagy része onsite garival van árulva, legalábbis itthon tudtommal. Kivéve az olyan hibbant típusok, amiket nem igazán lehet onsite javítani...
Arról akarunk beszélni, amikor mondjuk egy problémásabb gépet melegítenek rá itthon gyanútlan ügyfelekre, és a sokadik fődarabcsere után is hibásan működik a gép?
És akkor kér (vagy a gyártó benyög gazdaságtalan javítás címén) egy visszatérítést, de a gép éppenséggel német/osztrák/svéd, akkor hogy kapod vissza a vételárat? Na?[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
zsolti75
senior tag
válasz Tsebacsi #122671 üzenetére
"Jelenleg is ez van már tudtommal"
Rosszul tudod!
Ugye az megvan hogy ez a Thinkpad topic? Nincs Tesco, MediaMarkt, Euronics!
Az hogy a user maga viszi be a kis kezében és odateszi a kislány elé az asztalra, vagy hogy ugyanezt egy futár csinálja, nincs különbség a hiba felvételével kapcsolatban szerintem.
A többi, hiba megállapítással kapcsolatos írásoddal kapcsolatban nem kételkedem. Ez szervizes dolga, minden szakmának van kellemetlen része. -
nagyúr
válasz zsolti75 #122676 üzenetére
Valóban nem figyeltem kellőképp.
De annyi difi van, hogy ha Te viszed be, az neked idő, pénz, persze a futár is, ha nincs gyárilag térítve, viszont akkor házhoz is kapod vissza, nem kell érte menni.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
zsolti75
senior tag
válasz Tsebacsi #122675 üzenetére
A Thinpad központ Pozsonyban van, ott szerelnek össze több típust (a dobozon is rajta van), és ott van a közép európai raktár és szervizközpont. A szervizek is onnan kapják az alkatrészt.
Illetve, az ügyfélszolgálattal felveszed a kapcsolatot, akkor is velük levelezel.
A sima depo gari az már csak ilyen, nincs ingyen futár sajnos. De leveleztem egy csajjal 2-3hete(pozsony) aki szerint elképzelhető, hogy a sima depo megszűnik, helyette courier/depo gari lesz az alap. -
Bogyi007
veterán
Spórolós topicból hoztam, most kvázi illik is ide:
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
nagyúr
válasz zsolti75 #122679 üzenetére
Hogy jön ide a Pozsonyi szervizközpont, amikor minden itthon bejelentett gépet hazai szervizpartner javít? Ezt különösebben nem értem.
Az ügyfélszoli valóban nem magyar székhelyű, de ez a Dell-re is igaz.
Mi hibajegyekkel kapcs leveleztünk már Dél afrikai, Angol és Német technikussal is.
Valóban ez a helyzet, hogy a sima Depo valószínűleg megyszűnik és lesz helyette courier/depo, Idea-nál már ugye ez van, és lehet az is meg fog szűnni, és akarnak helyette telefonos bejelentős onsite-ot, de hogy ebből mi igaz, az passz. Jelenleg is alig van magyarul beszélő ember a Premier vagy Premium garis gépek esetében.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
zsolti75
senior tag
válasz Tsebacsi #122681 üzenetére
Úgy, hogy azt írtad, hogy nem biztos, hogy van helyben alkatrész.
Én pedig közvetlenül a szervizesektől tudom, hogy Pozsonyból jön az alkatrész, helyben szinte semmit nincs.
Pozsony, nem csak szervizközpont és üsz.központ, hanem több típust ott gyártanak. Én jártam a gyárban munka ügyben. -
zsolti75
senior tag
-
nagyúr
válasz zsolti75 #122686 üzenetére
Szerinted amikor egy Legion gépre premier gari van, azaz helyszíni, és megkapod az alkatrészt, akkor mit csinálsz? Az teleportál a gépbe? Nem tudom itt most mi a vicc tárgya vagy mit nem értek amit te annyira tudsz?
Nem tudjuk mi jár a régiós vezetők fejében, hogy éppen milyen garanciatípust miért akarnak behozni vagy megszüntetni, melyik éri meg nekik jobban. Majd egyszer csak bejelentik aztán azt kell csinálni.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
zsolti75
senior tag
válasz Tsebacsi #122690 üzenetére
Miért, mit képzeltél magyarhonban?
Igen, bejelented a hibát, mivel fullos helyszíni garid van ezért küldik a GLS-t.
A Precision-omnál is így volt. Nincs ezen semmi meglepő, nem fog egy szervizes sem autózni egy napot 1db gép miatt.
Megértem, ha a 4IG-nél azt szeretnék, hogy minden gép pemier onsite (nem is tudom mennyi) 3 vagy 4BD gari lenne, mert az jobban fizet, és a szállítás(futár) idő meg nem számít bele, szóval simán teljesítik. -
nagyúr
válasz zsolti75 #122691 üzenetére
Életemben nem hallottam ekkora butaságot, hogy egy Think, Onsite premier garis gépre GLS futár menjen
Alapból telefonon kellene bejelentened a hibát a Premier supportnak.
Ha ehhez nincs kedved, akkor egy Think szerviznek, ők eldöntik a leírásod alapján milyen alkatrész kell és kimennek megjavítani.A Precision-omnál is így volt. Nincs ezen semmi meglepő, nem fog egy szervizes sem autózni egy napot 1db gép miatt.
Totális képzavarban vagy, egy Dell Precision Onsite garis gép esetében is helyszíni gari van, ha Balatongyörökön vagy, akkor bizony oda megy a technikus.
Megértem, ha a 4IG-nél azt szeretnék, hogy minden gép pemier onsite (nem is tudom mennyi) 3 vagy 4BD gari lenne, mert az jobban fizet, és a szállítás(futár) idő meg nem számít bele, szóval simán teljesítik.
Megint mi van? Dell esetén minden sima NBD és annál feljebb lévő gari Onsite-os...
Lenovo esetén tudtommal minden Premier/Premium gari Onsite-os. Miről beszélünk megint? Hogy Téged átvernek vagy Te ragaszkodsz valamihez??? Kivel szoktál javíttatni? Biztos nem a 4iG-vel!a 3-4BD gari alatt 3-4year Next Business Day garit érted? Az új Dell gépek 99%-ra már most is NBD gari van csak, megszűnt a Carry-in.
Naná hogy jobban fizet a kiszállós javítás, de macerásabb is, és több melót kíván, mint a 10+ napos Carry-in/Depo garancia, és ha nem jó az ügyfél hibaleírása vagy nem oldja meg a hibát a vitt alkatrész akkor megint mehetünk oda, ezt a fiúknak inkább fáj, mint hogy a cégnek szar vagy jó lenne.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nevemfel
senior tag
válasz lorcsi #122637 üzenetére
T14 Gen 2 az Intel Gen 11 vagy AMD Ryzen Gen 5.
Intelnek hangosabb, nagyobb a hűtése, mint az AMD-nek. Grafikailag nincs nagy különbség, köszönhetően az Intel Iris Xe-nek. Még amire érdemes figyelni, ha akarsz Ethernet portot is, hogy a T14 Gen2 pont az az évjárat, amikor chiphiány miatt jópár T14 nem kapott Ethernet portot.
Rally against apathy draws small crowd
-
zsolti75
senior tag
válasz Tsebacsi #122692 üzenetére
Nekem igazából mindegy, meghagylak hitedben.
Én csak egy hülye user vagyok. Itt a fórumon előfordult az évek alatt jó néhány premier garis javítás, kérem a delikvenseket, tegyék fel a kezüket! A pestiek nem érnek! Nekem is volt háznál javításom, még az Albacomp-os időkben, de az már rég volt.
A Premier support-al is van tapasztalatom. Kicsit hosszú lenne részletesen leírni, maradjunk annyiban, hogy Aloha és GLS lett a vége.
A Precision-om, meg szintén GLS-el utazott Budaörsre, és onsite-os volt az is.
Szóval mesélték, meg azt olvastam, meg találgatni is szeretek... -
nagyúr
válasz zsolti75 #122694 üzenetére
Ja Aloha? Akkor értem, mintha Ők nem közvetlen szerződött partnerei lennének a Dell-nek, legalábbis most nagyon úgy tudom, hogy nem.
Olvasd el nyugodtan a Dell leírásait a garanciatípusokkal kapcs, és ha NBD Onsite gari esetén a leírás ellenére olyat mondanak, hogy márpedig ezt vidd be vagy GLS akkor az illető nem a Dell-el szerződött hivatalos szervizpartner, hanem max egy olyannal szerződött magánzó.
Ha a Precidet GLS-el Budaörsre küldted a C-szervizbe akkor az nem Onsite garis gép volt. Vagy a C szerviz nem merte vállalni helyszínire...
Értem, hogy Veled mi volt, De NEM ez a hivatalos eljárás Dell NBD Onsite garanciás gép esetén...[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
azbest
félisten
válasz zsolti75 #122689 üzenetére
szerintem valami félreértés lehet.
Nem lehet, hogy depós garancia és kiemelet support (hívás, távsegítség) téma keveredik?Ja de látom, a lenovónál nem minden országban van onsite szerviz, plusz az onsite nem jelent onsitetot egyáltalán, hanem bullshitelés. Telefonos segítség van oszt csá. Meg beküldés.
Nem, nem ez a normális. Ez már hitványság részükről.A dellnél épp előbb írtam, hogy kijön a szerelő és helyben megoldja az egyeztetett időpontban. A vostronál elvileg több nap is lehet, a latitudenél 1 napos, háttértár megtartós pro szolgáltatás van vele alapból, ahogy láttam.
Múltkor két szerelő is kijött együtt, hogy a munkaidőbe beleférjenek. Egyikük cserélte az alaplapot a latitudeben, a másik a vostroban. Sőt, amit nem akartam elhinni, de a szervizes srác is megerősített, Inspironnál is kijönnének. Kérdeztem is, hogy van-e értelme akkor a drágább vostrot venni, de felhívta a figyelmem, hogy inspirionban nincs lan csatlakozó Aminél pl itt helyszíni garit írnak, ahhoz kijön a szerelő [link] Még a 165 ezres géphez is. Több évvel ezelőtt valsz máshogy volt.[ Szerkesztve ]
-
zsolti75
senior tag
válasz azbest #122697 üzenetére
Nem, nincs félreértés részemről.
Én lenni totál hülye. Igaz évente 4-5db Thinkpad szervizelésem van, és pluszba havonta minimum egy emberkének segítek itt, hogy hogyan és hol kell Think gépet szervizelni, de nem telik el úgy fél év, hogy ne jönne valaki, aki jobban tudja.
Már rohadtul unom a témát!
Kár volt ismét hozzászólnom, csak nagyon nem bírom ha a Thinkpad topikban ontják a félretájékoztatást.
És a Dell-el sem tévedek, tudom annak több városban elérhető az onsite, de mivel soha többé nem lesz Dell-em, ezért nem érdekelnek a részletek. -
azbest
félisten
válasz zsolti75 #122699 üzenetére
Nincs ezzel gond. Csak érdemes akkor nem onsite beküldős garit írni, hanem azt, hogy nincs onsite gari thinkpadre nálunk. Mert ez ellentmondás és összezavaró.
Az nem onsite, amit be kell küldeni. Akkor sem, ha a lenovo oldala úgy tünteni fel, hogy
onsite ˇ2
ˇ2: nincs onsitedellnél meg fura lenne, ha városonként eltérne. Valószínűleg elavult a több évvel ezelőtti tapasztalatod, mert most máshogy van ("Onsite Service After Remote Diagnosis"). Ahogy többünk lenovos tapasztalata is elavult, mert már nincs rendes onsite szerviz.
Több kommentednél is gondolkodtam már, hogy te most akkor egy lenovo szerzives vagy-e, mert sokszor úgy fogalmazol, mintha az lennél és belülről látnáld és ezért hülye, aki mást állít, mint te. De akkor, ha jól értem, te is csak egy ügyfél vagy, mint bármelyikőnk, ugye?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Horgász topik
- Vicces képek
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Diablo IV
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Fotók, videók mobillal
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Call of Duty: Black Ops 6
- További aktív témák...
- Microsoft Surface Pro 6 12.3" 2736 x 1824/i5 8350u/
- Legjobb ÁR!!!HP EliteBook 640 G9 Ezüst (14" / Intel i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / Win 11 Pro)
- HP Probook 340S G7 i5-1035G1/8GB/256SSD/Windows 11
- HP laptop 17-cn3159ng - ÚJ 17,3" notebook - i5-1334U, 16GB, 512SSD
- HP laptop 17-cp3775ng - ÚJ 17,3" notebook - Ryzen 7-7730U, 16GB, 512SSD
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest