Hirdetés
-
Sztori trailert kapott az Elden Ring: Shadow of The Erdtree
gp A DLC a tervek szerint jövő hónap végén debütál PC-n és konzolokon.
-
Újabb országba vihet akkumulátorgyárat Elon Musk
it Miközben Kínában adatközpontot építhet Elon Musk és a Tesla, addig Indonézia kapcsán akkumulátorgyár felépítését fontolgatják.
-
Céges verziót mutatott be a HMD a Pulse Plusból
ma Hosszabb szoftveres támogatás és garancia, az Android Enterprise ajánlott irányelvek kipipálása megvan.
Aktív témák
-
JamesHun
addikt
válasz keIdor #15553 üzenetére
hát az A5 procit 100% ban kihasználó progi nem sok van
hát még a hírek szerint készülő A6 nak még annyi sem lesz
amíg ennyi 3GS és 3G tulaj van akiket nem akarnak kihagyni a játékokból itt sem lesz nagy előrelépés grafikailagbele se merek gondolni egy only 4S kivitelű progiba mit tudna kihozni
SeriesX: JamesSHun
-
plus44
veterán
válasz JamesHun #15556 üzenetére
Ott van az Infinity Blade II, ami I4S only. Elindul sima I4-en is, csak nem olyan grafikával. Hidd el sok olyan app és játék lesz (inkább utóbbi), ami kihasználja majd a két magot.
pn199: Nyilván így van, de mi ezzel a baj? Nem fog csutkára lemerülni 3 óra játéktól, annyit meg úgysem játszol vele, és különben is, normális használat mellett minden este töltőre rakod, szóval nincs baj.
[ Szerkesztve ]
“This is where the road crashed into the ocean...”
-
keIdor
titán
válasz JamesHun #15556 üzenetére
Igen, de legalább nem a spec-ekkel akarnak eladni terméket és így legalább aksibarát marad a dolog. Gondolom az A5 is menne 2GHz-et ha akarna, csak 1 napot se bírna az aksi. Android oldalon meg van olyan telefon, ami nem bír egy napot se.
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
guildmember
tag
válasz icecave #15548 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm mind2töknek a videókat, ill. a segítőkész válaszokat, szerintem elküldöm vmi gsm-es szervízbe, hogy ügyködjenek valamit, ha akkor elég az akkumulátor az nekem szupcsi..
"Az élet egy sz*r játék, de a grafikája nagyon ott van..."||A privát üzenetekre tessék válaszolni, nem hobbyból írom őket..:))
-
nagyúr
válasz plus44 #15557 üzenetére
Ha tényleg ugyanannyi ram lesz a 4S-ben is, akkor abba is csak annyit textura fér... Szóval maximum a polygonszámmal tudnak variálni még, mert ahhoz nem ram kell.
Persze, én is csináltam már olyat, hogy (kérésre) több polygonból lehetett dolgozni, így lehetett valamit részletesebbre kidolgozni modellből, amit amúgy texturából, és normal mapból oldottam volna meg.[ Szerkesztve ]
-
SÖ
őstag
plus44
Ennyit lát a rendszer.
Keldor papa
Benchmark teszt szerint is a sima SGS-el van egy színten, és ennek a dupláját a Nexus tutda 2.2-vel. (622vs.1250). Bele sem merek gondolni, milyen lesz a Prime.
Na de ezek csak száraz adatok, minden az optimalizáláson múlik. Nekem a 3GS - anno - semmivel sem volt lassabb a maga 600MHz-vel, mint az SGS. -
plus44
veterán
válasz icecave #15561 üzenetére
Dehogyis. Az hogy a Ram ugyanannyi, az semmit nem befolyásol. Olyan játék nincs jelenleg, aminek nem elég a jelenlegi mennyiség, ellenben az új A5-ös chip 2x erősebb grafikus motort kapott, amit sokkal jobban ki lehet hajtani, mint a mostani I4-est. Itt nem is a proci a lényeges, hanem a benne lévő jobb grafikai motor.
SÖ: ha minden be van zárva, JB-es task killerrel minden ki van lőve, akkor mutat 330 körüli ram mennyiséget az I4. Na most akkor ha az új telóban is 512MB-van, akkor alapjáraton annak is ilyen 330-350 körül kellene mutatnia, mivel ugye a rendszer veszi le a maradékot. Akkor meg csak 1 giga körül kellene lennie a 4S-ben és még valami futott a háttérben, hogy ez a szám jött ki. Érted már miért nem jó ez a szám sehogy sem?
[ Szerkesztve ]
“This is where the road crashed into the ocean...”
-
nagyúr
válasz plus44 #15563 üzenetére
Persze, attól függ, mi-hogy van megirva. Egyértelmű, hogy az asztali gépeknél a VGA ramjába pakolja a texturákat. Viszont mobilban nem tudom, hogy hogy van. Feltételezem, ha nincs külön ram dedikálva a grafikus chip résznek, valahova pakoltatni kell a texturákat ugyanúgy...
-
plus44
veterán
válasz icecave #15564 üzenetére
Az erősebb grafikai motor, jobb vizuális élményt feltételez, ami nyilván több ramot is igényel, de amennyivel jobb a grafika, annyival több terhet vesz le az erősebb grafikai motor a rendszer válláról, ergó ugyanott vagyunk mint előtte, tehát nem sír a sima IB I4 alatt és nem sír az erősebb IB2 az erősebb I4S alatt.
“This is where the road crashed into the ocean...”
-
D@niel
addikt
iOS5 várható mára?
𝕧𝕒𝕡𝕖 bemutatók, kedvezmények: facebook.com/Dan1el1031
-
nagyúr
válasz plus44 #15565 üzenetére
Én ezt értem, azt mondja meg valaki, hogy "az erősebb grafikai motor" hogy van megoldva... ha van saját ramja, (és volt is csak kevesebb az előző modellekben), ami most több, mint a sima 4esben, ahogyan maga a chip is erősebb, akkor minden ok. Viszont ha csak maga a chip gyorsabb, de a memóriája ugyanannyi, akkor elhiszed nekem, hogy ugyanannyi ram-ba nem pakolsz több (vagy nagyobb felbontású) texturát, akkor sem, ha a hozzá tartozó chip 2szer gyorsabb? Maximum annyit lehet, amit mondtam is, hogy polygonból kell kidolgozni azokat a részleteket, amiket texturából nem lehet (mert a chip maga ha gyorsabb több polygont tud realtime kirajajzoni értelemszerűen).
Szóval a kérdés az, hogy az iPhone-okban lévő grafikus chipnek van saját ramja, vagy valamilyen programozási eljárással a telefon saját ramjából veszi-e el, amire szüksége van...
[ Szerkesztve ]
-
plus44
veterán
válasz icecave #15568 üzenetére
Azt se tudjuk biztosra mennyi RAM van az I4S-ben, nem hogy mennyi sajátja van a grafikus motornak... Írjak egy email-t Tim-nek? Hátha épp ráér.
Mondjuk amit demóztak a keynote-on IB2-t, az nem volt annyival szebb, mint ahogy leírták, szóval nem lepődnék meg, hogyha simán futna i4-en is ugyanúgy. Kicsit marketing szagú a történet..
“This is where the road crashed into the ocean...”
-
nagyúr
válasz plus44 #15569 üzenetére
Mondjuk ami engem illet, pont l*szarom igazából, csak 5 éve vagyok játékfejlesztő grafikus, mondom csak megvédem már az igazamat
Nem nagyon játszom se telefonon, se gépen, épp elég nekem a napi 12 óra meló. Persze, lehet csak 10 lenne,ha nem irkálnék ennyit a fórumba, de ez már más tésztaD@niel: Akkor mi a gond? Ma október 11 van.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz plus44 #15573 üzenetére
No problem, legalább él a topik kicsit jobban Egyébként eddig nem érdekelt, de mostmár igen, hogy hogy van ez az iPhone-okban, remélem, jön programozó, aki 3dt is programozik iPHone-ra, és meg tudja ezt mondani.
Laptopokban is bevett szokás, hgy a vga-nak adnak ugyan valamennyi ramot, de ha nem elég, le tud csípni a rendszermemóriából. Így nézve már egyből van jelentősége a játékok szempontjából rendszerramnak. -
plus44
veterán
válasz icecave #15575 üzenetére
Hát én már végképp nem tudom mi a fene van, de az egészben csak az a dolog idegesít, hogy ez miért is nincs feltűntetve...speciel az Apple oldalán minimum?! Mondjuk nekem megfelelt az 1-bites Snake is, szóval nem a grafika számít, hanem hogy lekössön.
“This is where the road crashed into the ocean...”
-
bepe79
addikt
válasz icecave #15561 üzenetére
Szerintem a videó-textúrákat nem a teló fizikai RAM-jába pakolássza, hanem a grafikus 3D-gyorsító (videókártya) RAM-jába, amiről még annyira sincs infó, hogy mekkora méretű. Legalábbis PC esetében így van, hacsak nem shared video memory-s cuccról van szó.
Xiaomi Poco F5 12/256 5G Black | Must have games for Android:CSR2,Oddworld:Stranger's Wrath,Dark Meadow:The Pact,Hearthstone,Fallout:Shelter,Starfront:Collision,Life is Strange,Six-Guns,Horn
-
GALARDO
addikt
How would I describe myself? Three words: hard working, alpha male, jackhammer....merciless...insatiable. by: DS
-
bepe79
addikt
Hát szerintem meg +9, mert jelenleg LA-ben ennyi az idő:
Los Angeles, California, United States
Tuesday, 11 October 2011, 09:15:30 PDTP.S.: ergo nálunk csütörtök reggel / délelőtt lesz elérhető, ami ott szerda este 10-kor.
[ Szerkesztve ]
Xiaomi Poco F5 12/256 5G Black | Must have games for Android:CSR2,Oddworld:Stranger's Wrath,Dark Meadow:The Pact,Hearthstone,Fallout:Shelter,Starfront:Collision,Life is Strange,Six-Guns,Horn
-
PredatorNo1
aktív tag
Valaki korán kezdte a 4S árulását
-
nagyúr
válasz PredatorNo1 #15595 üzenetére
Írja, hogy 2-3 hét, mire megkapja valaki, szóval nem úgy árulja,hogy nála van. Persze, akinek ennyit megér...
-
snooze
veterán
válasz PredatorNo1 #15595 üzenetére
ez már a hirdetés megjelenés napján lett linkelve..
[ Szerkesztve ]
GO Gunners!!!
-
Blashe
aktív tag
Sziasztok!
A segítségetekre lenne szükségem. Körülbelül másfél hónappal ezelőtt, visszavittem az iphone 4-em a vodafone-hoz, főgomb probléma miatt. Természetesen garanciás még. Szinte alig-alig reagált nyomásra. Akkor 3 hét utána, kaptam vissza egy olyan magyarázattal, hogy megjavították, és szoftvert frissítettek rajta. Nem vertem ki a balhét a 4.3.5 miatt, mert örültem, hogy legalább "megcsinálták". Azért tettem idézőjelbe az előző szót, hiszen többen jeleztétek, hogy szinte semmit sem csináltak rajta, maximum jól megnyomkodták, plusz szoftvert frissítettek. Magyarországon nem is javíthatják úgy tudom. Rögtön cserélik a készüléket. Most megint szarakodik a főgomb ugyanúgy. Pénteken tervezem, hogy visszaviszem ismét hozzájuk, csak az lenne a kérdésem, hogy mégis mit mondjak nekik. Én mindenféleképpen CSERÉT akarok ! "Javítás" szóba sem jöhet ! -
Furfangos
tag
Sziasztok
Androidról váltottam( x10) Iphone-ra, pár napja használok egy 3gs 16 gb típust.
Teljesen új a telefon, és nagyon tetszik.
Viszont van pár dolog amire választ keresek, kérem aki tud áldozni rám pár percet az válaszoljon.
Szóval: a híváskezelőt lehet-e változtatni mint az androidon? konkréten arra gondolok, hogy lezárt állapotban bejövő hívásnál a csúszkával csak felvenni tudom, elutasítani nem, és a csengést kikapcsolni is csak a bal felső oldalsó gombbal, míg ha nincs lezárva a telefon, akkor két lehetőség jelenik meg bejövő hívásnál, felvesz-elutasít.
Kérdésem hogy lehet -e valamilyen módon akkor is elutasítani, ha le van zárva a készülék?
Az a baj hogy az androidon hozzászoktam ehhez, és nagyon szokatlan így.köszi
www.carpinfo.hu
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen