- iPhone topik
- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi Mi 11 - értékesített büntető
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Magyarországon is kapható a Honor 200 Lite, ennyibe kerül
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Egyszerűsíti termékportfólióját a HP
ph A cég úgy láthatja, hogy a túl sok márkajelzés nem tesz jót az átláthatóságnak.
-
Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
it A Huawei olyan nagy versenyt teremtett az Apple számára Kínában, hogy utóbbi érezhetően csökkentette az országban az iPhone-ok árait.
-
Mobilarena
iPhone-t használók OFF topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Gsx-rr #172151 üzenetére
Igaz, de padlóféknél nem az energiavisszanyerés a fő szempont. Inkább az lehet mögötte, hogy mivel az energiavisszanyerés is fékhatással jár - elég egy kisebb teljesítményű fék az autóba.
Porsche fékjei elég jók, lehet kerámia fékbetétes volt a tesztelt kocsinál. Az meg már nem széria.
⭐ Stella
-
Cyberpunk
félisten
Hosszútávú közlekedésen nem mindegy mit értünk. Az nem igaz, hogy például Budapestről nem lehet az Adriára leautózni például az említett Tesla Model 3-al. Persze ha mondjuk nekem az lenne a munkám, hogy heti 2000 km-t autókázom, akkor én sem vennék ilyet még.
"You said you'd always be there for me.... but you're not..."
-
Giovan!
addikt
Az i3-al nekem, mint laikusnak az a legnagyobb bajom, hogy nagyon futurisztikusra akarták venni a formát, de inkább csak ocsmány lett. Viszont a többivel egyetértek, szerintem is el kell kezdeni valahol, aztán majd kiforrja magát a dolog. Az első belső égésű motorokra is biztos azt mondták páran, hogy minek az, lassú, drága, meg ott a vonat, aztán az is szépen kinőtte magát.
Speak softly and carry a big stick, you will go far.
-
Cyberpunk
félisten
Én egyébként, ha prémium kategória, akkor megvárnám az Audi E-Tron GT-t most már. 20-25 millió egy Tesla, akkor már oly mindegy, cserébe valóban minőséget kapunk.
"You said you'd always be there for me.... but you're not..."
-
Gsx-rr
veterán
-
Lall
veterán
-
madgie
titán
Miért, benzinessel nem állsz meg tankolni? 1000 kilométereket megyünk néha egy-egy nap és ugyan a dízel Passat bírná, de háromszor-négyszer biztos megállunk kávézni, pisálni, kajálni, lábat nyújtani.
Nyilván belehalnánk, ha negyed óra helyett felet kéne akkor pihenni
De aki "csak" az ország felét járja be (főleg a nyugati felét), szerintem annál fel sem merülhet igazából, hogy egy Tesla 3-mal bármikor azért kéne megállni, mert lemerül.
-
Lall
veterán
válasz madgie #172166 üzenetére
Ne viccelj már. Összehasonlíthatatlan a két dolog. Kutak száma, várakozási és töltési idő. Az Adriára pont nem azért megy az ember, hogy másfél órás pihenőket iktasson be. Gyerekekkel pláne.
Ide figyelj bájgúnár! Felőlem bájologhatsz akár a fákkal is, de mégis minek nézel te engem légypapírnak, hogy így tapadsz rám?
-
B-L-A-C-K
titán
Na végre ma megjött a normális rolcsim...
-
Cyberpunk
félisten
handrás is körbe járta ezt a töltési témát mint mi.
"You said you'd always be there for me.... but you're not..."
-
-
Cyberpunk
félisten
-
Cyberpunk
félisten
válasz Gsx-rr #172186 üzenetére
Én úgy csinálnám ezt, ha lenne, hogy amikor haza érek rádugnám a garázsban a töltőre, azt következő napig maradhatna is rajta. 8-10 akárhány óra alatt azért bele tud "nyomni" elegendő energiát. Ha meg tudom, hogy nem lesz semmi extra, akkor nem is kell fullra töltenem naponta. Egy ilyen Model 3 esetében lehet elég csak heti 2x valahol egy villámtöltő, ha csak városban mozgóm ilyen napi 30-40 km-el legfeljebb. Mondjuk akkor elég egy i3 és társai is, nem kell 20 millió egy ilyen autóra, de ez már részlet kérdés.
"You said you'd always be there for me.... but you're not..."
-
r3dsnake
nagyúr
válasz Cyberpunk #172187 üzenetére
Ugyanez. Heti 3-4 napot megyek be az irodába, napi 50km összesen, bőven elegendő lenne az itthoni töltés, meg egy kis hatótávú kocsi (150-200km).
Így viszont buszozok, mert rohadtul nem érné meg anyagilag benzinnel, még az alacsony fogyasztású corsaval se.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Bittorrent topik
- Egy utolsó platformmal egészíti ki a negyedik generációs EPYC családot az AMD
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Steam Deck
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen légkondit a lakásba?
- iPhone topik
- További aktív témák...
- Macbook Pro 16 M1 PRO 10C/16C 16GB - 1TB Magyar billentyűzet - Garanciális 2025.augusztus 4.-ig
- Sharkoon TG5 számítógép ház Corsair HX650 tápegységgel eladó
- Asus V8460 Ultra ( Geforce 4 Ti 4600 )
- HP Prodesk 600 G5 DM, Tiny i5-9500T , 8-16GB DDR4 , 256GB NvME , 2 év gari , AAM számla
- DOBOZOS Lenovo ThinkPad T14s Gen 3:R7 PRO 6850U,32GB DDR5,2TB,vil.HU bill,Radeon680M,400nit 100%sRGB
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen