Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fLeSs

    nagyúr

    válasz Met #551 üzenetére

    Tegnap este tévedtem (rosszul emlékeztem). A gyorsítás-fékezés sem ér semmit.
    Az a leghatásosabb, ha nyomod a gázt és közben folyamatosan nyomod a féket is (~50% körül). És ez a legbiztonságosabb is. Mondjuk felvezetőkörben bekapcsolod a pit limitert, full gáz+a fék félig (vagy annyira, hogy ne menj bele az előtted lévőbe).

    "I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

  • szacsee

    nagyúr

    válasz Met #551 üzenetére

    Van aki kombinálja is..
    gáz-fék-jobb-ball-gáz-fék....stb
    Mosport GT3 repülőrajt.... :
    Tegnap is belefutottam ilyenbe. 3. helyről indultam, pole-ból vérpista, 2. nem csatlakozott, 4. mellettem.
    1. gáz-fék-jobb bal úgy hogy az egész utat elfoglalta a pacecar mögött. :DDD
    Az elvileg másik oldalról induló 4. már írt neki, hogy vegyen vissza, de nem jött össze. Mivel a 2. lemaradt a gridről így a 4. indult volna mellőle. A barma célegyenes ráfordító elött átment a másik felére és nyomott egy féket és kipördülve neki a falnak, a 4. belecsattant és gondolom még mögötte is páran, én meg mint a jóllakott napközis nyomtam egy kövér gázt. A mögöttem levő sor vette az adást és zöldre el tudtunk indulni, de 4 körön keresztül voice chaten ment a szájkaraté. ;]
    Aki gyors annak nem kell melengetni a gumit úgy is gyors, aki meg balf&#sz az akár 120°C-ig is melegítheti felvezetőben akkor is bal&#sz marad ;] .

Új hozzászólás Aktív témák