Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hermanyi

    őstag

    válasz -Mike- #888 üzenetére

    Kicsit OFF de mégsem .
    Nagyon érdekel ha kuplungra teszed a féket akkor H váltónál mivel kuplungolsz ? A fékpedállal?
    Nekem is G27 van de viszonylag sokat megyek H váltóval és kuplungolok is .

    Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)

  • JoinR

    senior tag

    válasz -Mike- #888 üzenetére

    Érdekes felhasználási módja a G27-nek, én még nem találkoztam vele. :D
    Nem gondolom, hogy hosszabb lenne az útja a kuplungnak, tekintve hogy mind3 pedál ugyanolyan alkatrészekből épül fel a rugókat és a gázpedál taposóját kivéve. Épp emiatt arra kötöd a load cell-t amire akarod.
    1 körön semmivel nem voltam gyorsabb tőle, hosszabb távon ABS nélküli autókkal érzékelhető nagyobb konzisztencia a köridőkben a kevesebb blokkolás miatt. Rossznak semmiképp nem mondanám, de engem annyira nem fogott meg a szivacsos érzet miatt, amit a gumibetét okozott. Ha kivettem a gumit, akkor meg puha volt a fék, ergó max kitéréshez társítottam a max bemeneti jelet, nem pedig egy adott erőhöz. Nixim progresszív rugóval használtam amúgy az idő nagy részében, jobbnak tartottam a gyári lineráisnál ami jár a PTR-hez, pedig puhább volt nála.
    A nagyobb pedálhossz (egy leo bodnar kábellel) sokkal többet ér, mint a load cell, és kb. 0 költségből megoldható (+10k leo kábel :)) - igaz az load cellhez is ajánlott, úgyhogy nem nevezném pluszköltségnek), de ez csak az én véleményem. ABS-es autónál én nem látom akkora értelmét a load cell-nek, mint amekkora kiadást jelent.
    Amúgy hidraulikus fékre váltottam, na ez már elég közel van ahhoz, amilyen fékérzetre vágytam.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák