- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
- Yettel topik
- Milyen mobilnetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Napokon belül indul a testkamerás Bodycam című FPS korai kiadása PC-n
gp Hamarosan végre bárki belevetheti magát a két fős csapat alkotásába.
-
Évente ontja majd magából az új AI-chipeket az NVIDIA
it Az NVIDIA következő AI-chipes platformja a 2026-ban esedékes Rubin lesz, árulta el az NVIDIA vezérigazgatója. Eközben a cég hamarosan értékesebbé válik, mint az Apple.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
hermanyi
őstag
Kicsit OFF de mégsem .
Nagyon érdekel ha kuplungra teszed a féket akkor H váltónál mivel kuplungolsz ? A fékpedállal?
Nekem is G27 van de viszonylag sokat megyek H váltóval és kuplungolok is .Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
JoinR
senior tag
Érdekes felhasználási módja a G27-nek, én még nem találkoztam vele.
Nem gondolom, hogy hosszabb lenne az útja a kuplungnak, tekintve hogy mind3 pedál ugyanolyan alkatrészekből épül fel a rugókat és a gázpedál taposóját kivéve. Épp emiatt arra kötöd a load cell-t amire akarod.
1 körön semmivel nem voltam gyorsabb tőle, hosszabb távon ABS nélküli autókkal érzékelhető nagyobb konzisztencia a köridőkben a kevesebb blokkolás miatt. Rossznak semmiképp nem mondanám, de engem annyira nem fogott meg a szivacsos érzet miatt, amit a gumibetét okozott. Ha kivettem a gumit, akkor meg puha volt a fék, ergó max kitéréshez társítottam a max bemeneti jelet, nem pedig egy adott erőhöz. Nixim progresszív rugóval használtam amúgy az idő nagy részében, jobbnak tartottam a gyári lineráisnál ami jár a PTR-hez, pedig puhább volt nála.
A nagyobb pedálhossz (egy leo bodnar kábellel) sokkal többet ér, mint a load cell, és kb. 0 költségből megoldható (+10k leo kábel - igaz az load cellhez is ajánlott, úgyhogy nem nevezném pluszköltségnek), de ez csak az én véleményem. ABS-es autónál én nem látom akkora értelmét a load cell-nek, mint amekkora kiadást jelent.
Amúgy hidraulikus fékre váltottam, na ez már elég közel van ahhoz, amilyen fékérzetre vágytam.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen