- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Mobil flották
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android szakmai topik
- Hetedik generációs Gorilla Glass készült a középkategóriának
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Xiaomi 13 Ultra - can't touch this
Hirdetés
-
Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
ma Sokáig hallgatott az Apple a frissítésekről, most viszont megtudtuk, mennyit garantál.
-
Computex 2024: MI lázban égnek az MSI noteszgépei is
ph A Stealth, Summit, Prestige, illetőleg Modern szériák kínálata szépen kibővült, és az Intel Core Ultrán felül egyes SKU-k AMD Ryzen AI 300 CPU-kkal jönnek.
-
Olajkereskedelem dollár helyett CBDC-ben?
it Szaúd-Arábia is csatlakozott a Nemzetközi Fizetések Bankja és Kína által vezetett jegybanki digitális pénzes projekthez, ami nagy változásokat hozhat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
madmike
őstag
Szia!
Köszi, megnéztem, az SR-emet kell feljebb tornázni, amit a 13. heti ereszd el a hajamban sikeresen elcsesztem (illetve cseszték mások...)
Nem csak a váltó a különbség a két MX-5 között.
A Cup bal kormányos, a Roadster jobb, ezért máshol van a sulypont. A roadsternek kisebbek a kerekei és más lengáscsillapitoi vannak.De egy forumon megtaláltam minden különbséget:
The cars are more than just mirror images of each other. The Cup car is left hand drive, and uses the 6-speed transmission available in the production car. The Roadster is based more closely on the Japanese-spec NR-A version, with it’s 5-speed transmission and slightly smaller tires.
This may seem like a mis-match, but it’s closer than you may think. With the different gearing, the Roadster loses a little bit in straight line acceleration, due to the bigger RPM drops between shifts, but partly makes up for it with a better top (5th) gear ratio compared to 6th in the Cup car. That’s not even mentioning the right hand weight bias that can prove beneficial on the predominantly clockwise-run road racing tracks. However, the Cup car does have a potentially higher top speed (in the draft) on the longer tracks.
- Gearing and setups are the big difference between the two. Gearsets are below:
Cup Roadster
1st: 3.82 3.136
2nd: 2.26 1.888
3rd: 1.64 1.330
4th: 1.18 1.000
5th: 1.00 0.814
6th: 0.79
Final Drive: 4.10- Both cars are going to be fixed setup for Novice level races, so that takes a lot of the “tinkering” out of the equation. Advanced level events in both cars will allow standard adjustment of alignments (Caster, Camber and Toe) along with tire pressures. The Cup car will allow shock damping adjustments as well as limited ride height variation.
- Roadster has Bilstein (non-adjustable) dampers and stiffer springs than standard production, but not too stiff for daily use. (A good number of the racers that run the car at Tsukuba Raceway drive the cars to and from the track, and even commute in them.)
- Cup car has Sachs 2-way adjustable dampers (Bump and Rebound) and are quite similar to the Mustang shocks in their damping adjustment method. Bump is adjusted in “clicks” while rebound is modified by 45° “sweeps.”
- Tires are BFGoodrich G-Force R-1s on the Cup car. The Roadster is going to run the same tires on it, for consistency of performance between the two cars. The mandated tires for the NR-A car are a Bridgestone RE-11 tire, but they aren’t a DOT-R compound, so to minimize any competitive disadvantage it was decided to be consistent, even if not 100% correct in this particular case.
"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
JONAS77
aktív tag
Köszönöm mindenkinek a vászokat, neked is KEPHAMOS, elolvastam a leírását a játéknak.
Ma be is regisztráltam magam, már próbálgattam egy két kocsit, de csak saját magam tesztelésére, azt amit nem értek, viszont a leírásban is szerepel, ha kicsúszok a pályáról, vagy elvesztem az uralmat az autó felett stb-stb, mi az amit ki ír 1X, 2X???? Ez valami pontlevonás vagy a későbbiekben fogom ezt érezni? Maga a game tetszik, és remélem hamar meg is szokom a vezetést, nekem most a HPD ARX jön most nagyon be, szeretem a prototípus versenygépeket, nem tudom még a helyes kormánybeállítást. DFGT-m van, logitech szofverében 360 fok körüli a kormányelfordulás, de a játékban nem megegyező ez a forgás. Úgy vettem észre, hogy az előbb említett autónak a teljes kormányforgása 180fok!
Majd rájövök, vagy keresek valami leírást.[ Szerkesztve ]
Opel Grandland X - Sky-Watcher 200/1000 NEWTON TELESCOPE + BAADER HYPERION ◙ OLYMPUS E-620 + 14-42mm + 40-150mm + 70-300mm, HLD-5, iPhone 12
-
fLeSs
nagyúr
Egyébként ebből a szempontból vicces ez az egész szimulátorosdi.
Az iRacinges Corvette totálisan más, mint ami az rFactor 2-ben van (mind2 C6R), ami szintén totál más attól, ami az rF2-höz kiadott URD packban van (talán ismered, szintén C6R).
Az iRacinges tapad rendesen míg az rF2-essel szenvedni kell, hogy a pályán maradjon annyira csúszkál (meg lehet tanulni kezelni), míg az URD-s inkább az iRacingesre hasonlít, viszont a kormányzása tök más.Btw már megint leállt az oldal, úgyhogy most beírtam a fórumba (ez az első hsz-em ott ), hogy jó lenne, ha csinálnának ezzel vmit ha már kiadtam rá (meg mások is) egy valag pénzt, mert annyi pénzért tökéletes kiszolgálást várok, nem ezt a sz@rt, hogy állandóan leáll az oldal, meg lelassulnak a betöltések.
Gondolkozom azon is, hogy nyitok egy topikot olyan címmel, hogy a Global Challenge (Cadillac) csak Class C-től legyen elérhető, mert a tököm telivan, hogy a versenyen elindul egy rakás Class D emberke, akik épp hogy feljutottak Rookieból, és szétkaszabolják a mezőnyt az első vagy a második kanyarban. Annyira felb@sz idegileg, hogy az hihetetlen. Órákon/napokon át gyakorol az ember, aztán vmi hülyegyerek az első kanyarban le akarja előzni az egész mezőnyt az utolsó helyről, és persze onnantól tudjuk, hogy mi a végkifejlet.
[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen