- Hivatalos képen a Samsung hajlíthatók
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Közeledik az X Fold3 Pro
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
Hirdetés
-
Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
ma Sokáig hallgatott az Apple a frissítésekről, most viszont megtudtuk, mennyit garantál.
-
PC-s demót kap a The Alters
gp A teljes kiadás már konzolokon is elérhető lesz majd, a próbaverziót azonban csak Steamen és Microsoft Store-ban érjük majd el.
-
Computex 2024: Ryzen 8840U dolgozik a Zotac kézi konzoljában
ph A 7 hüvelykes kijelzővel rendelkező modell valamikor a harmadik negyedévben futhat be a boltokba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
fLeSs
nagyúr
Ez a Cadillac.
Utána kiderült, hogy azért volt ez, mert Test sessionben gyakoroltam, amikor Practice szerveren próbálkoztam, akkor már javult az időeredmény, bár még mindig csak 1:25-öket tudok stabilan csinálni, 1:24-re le kéne menni."I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
JoinR
senior tag
Autónként más, hogy mi az ideális hőmérséklet, ki kell tapasztalni. Blokkolni, túl nagy kormányszöggel fordulni, kigyorsításkor elforgatni és csúszással lendületet veszíteni persze soha nem jó. Ha kilépés után 110-120 °C-os gumit látsz (úgy, hogy kilépés előtt mondjuk nem csúsztál 200 métert keresztbe - tehát értelmesen lefékezel és megnézed), akkor érdemes átgondolni a vezetési stílusod.
Amúgy meg lehet nézni a fórumokról a többiek beállításait, hogy ki mivel megy. Persze mindenki csak találgat, jól kidolgozott setupokkal ritkán találkozok. A jó set minden gumit az optimális nyomáson tart, és mivel a pályák a legritkábban terhelik egyenlően a gumikat, általában a kerekenként eltérő a hideg nyomás. Persze ezek olyan apróságok, hogyha valaki nem tud mondjuk 10 kört 1 mp-en belüli szórással megtenni, akkor ezeket észre sem veszi, és nem is ezzel kell foglalkozni, ennek szerintem már inkább csak lélektani hatása van.
Pályaelhagyás jelenleg nem okoz problémát, ha visszatértél az útra, de csúszkálni semmiképp nem érdemes már felvező körön se. Viszont ha ez a kép valódi utalás, a következő update-ekben talán már lesz jelentősége. -
fLeSs
nagyúr
Ismerem a LS-t, a sebességgel nincs baj, csak annyira kötélideg kell hozzá a Cadillac-kel, hogy inkább hanyagolom. Ráadásul utálom ezt az érzést a kormányon, amikor nem érezni semmit, csak olyan mintha az autó lebegne a pálya felett.
Lassú autókkal (Solstice, Jetta, SRF) egész poén gondolom mert mindenre több időm van + érezni a pályát."I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
JoinR
senior tag
Köszi!
Wc-re nyilván nem tudtam menni közben (direkt nem is ittam előtte), boxkiálláskor felálltam kicsit mozogni amíg teletankoltam a gépet, boxutca kijáratkor meg ittam teát vagy vizet. A végén ettem is a hosszú egyenesekben egy kis péksütit, ennyi.
Összeszedtem egy diagramba a köridőket, figyelembe véve, hogy multiclass azaz volt forgalom, szerintem is elég konzisztens, jól vizsgázott az új fék
Átlag köridő a boxkiállásokat levéve 2:07.6, legjobb kör 2:06.116. A WR 14S1-ben 2:07.3xx (persze a hivatalos szervereken jóval melegebb volt, így nem igazán mérvadó )[ Szerkesztve ]
-
BreeZeRr
tag
-
ozoli78
tag
Szerintem azt döntsd el milyen irany kasztnis vagy open wheel
Radical nagyon jo termeszetesen teljesen mas mint a ruf merevebb nehezebb is vezetni
Viszont a ruf nal kapsz 4 autot amivel 3 sorozatban is indulhatsz
gt3 at leszoljak pedig jo kis sorozat es ha mar van egy baleset fuu ez a gt3 stb stb
Pedig ott is lehet nagyon jo versenyeket menni
A nagy bevasarlassal varj 2 het mulva mar latod a köv szezont es akkor nem tevedhetsz palya vasarlas téren
Auto kiprobalasban tudunk segiteni , nekem szinte minden road auto es palya meg van,ha gondolod este gyere fel Ts re es megbeszeljuk,
iracers.hu n megtalalod a ts adatokatOSW SimuCUBE & Alcantara & Dtm style Rim & Heusinkveld pro pedal
-
JoinR
senior tag
Ha már megvan a Ruf, inkább pályára költenék.
A Radical se lényegesen lassabb a GT3-nál, ráadásul az egyik legnehezebb autó; Mazda után semmiképp nem ajánlanám. A mezőny kb. 2 részre van szakadva, az alienek és lassúak..a kitörési lehetőség nagyon nehéz, érteni kell egyrészt a setuphoz, másrészt ebben kell a legjobban érezni a fizikát, hogy mi történik alattad, elég alattamos..és akkor a progresszív fékezésről még nem beszéltünk. Meg persze az egyik legélvezetesebb is, de csak egy szint után, addig inkább csak küzdelem és kudarc
A Ruf Cup jó a Mazda után tempóban, ráadásul könnyebben tanulható, az elemi dolgokat jobban el lehet sajátítani, mint a sok aeróval rendelkező GT3-mal vagy SR8-cal. Amíg az alapokat nem ismeri valaki, addig csak langyos lábvíz lesz a mezőnyben, még ha tempóban nagyjából fel is ér a nagyokhoz. Nemcsak a crash-partyk miatt, hanem ezért sem szoktam ajánlani senkinek a GT3-at az elején, azon teljesen félresiklik egy versenyző fejlődése (persze ez csak az én véleményem, 1 a sok közül)..Ruf Cup-ról is persze idő kell átállni egy aerós témára, de ha az elektronikázott, butított GT3-at nyomatja valaki 24/7, nagyon-nagyon nehezen fog tudni később mással menni.Pályákról annyit, hogy szerintem is várd meg az új naptárt, de ezekkel nem nagyon lehet melléfogni:
Montreal
Road America
Road Atlanta
Sebring
Silverstone
Suzuka
Továbbá Bathurst, Zandvoort, VIR, Watkins Glen ill. az összes angol pálya. -
JoinR
senior tag
Ha érzékeny vagy a grafikára, meg szereted a csili-vilit, akkor nem neked való. De akkor a végleges verzió se lesz az, hiszen a 2k felbontás se jelent majd megváltást, egy monitor élességével nem lehet majd összehasonlítani.
Nem tudom mitől ne lenne alkalmas "komolyabb" rajongóknak (mondja ezt a whiner Darin a kb. 2500-as iR-jével? - no offense a lassabbaknak, de ezek a tesztelők, mint Darin szeretik magukat annyira mindenttudónak beállítani, és azt mondja hogy nem indulna vele egy hardcore versenyen...hát 3 monitorral se indulhatna egy hardcore versenyen, mert nincs meg a tempója hozzá...ez kb. olyan mint az 1500-as iR-gel készült, top split-nél sok mp-cel lassabb mesteremberek által megosztott setup-ok..le se szabad tölteni), nálam hibátlanul működik...nem hallottam még olyanról, aki visszaváltott volna 3 monitorra, én gyakorlatilag az 1. kipróbálás után szereltem le a monitorokat, és sose fogom őket visszarakni. Ha új monitorokról van szó, árban se versenyképesek, nem beszélve a helyigényről vagy fogyasztásról (ha optimálják majd még jobban, a hardverigény se lesz annyival durvább idővel). És akkor a monitorok még mindig csak 60Hz-en mennek, ami egy "komoly" rajongónak tényleg a komolytalan kategória.[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
Nevetségesnek találom ezt az összehasonlítást, nyilván ha általában nem heel'n'toe-zik valaki, akkor lassabb lesz, most Shaun is azt hiszi, hogy az ő tempójával biztos mérvadó lesz egy olyan teszt, ahol a határon kell menni (amikor egy top szimulátorozó az első mért körében adna neki 1 mp-et).
Természetesen a h'n't semmivel sem lassabb (jó pár WR-t futottam már úgy, ez volt az első :') ). Ha olyan autóról van szó, ami alapból H-váltós lenne, ott még gyorsabb is az auto-blip-nél.
Heti 12h nem olyan kevés, szerintem érdemes megtanulni, bár amit iR-ben lehet h'n't néven csinálni, az a valóságban elég sok javítási költségbe kerül (tapasztalat ).[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
Semmi komoly, egy 2-es szinkron-csere (csak szét kellett szedni rendesen)
Gyári motor nagy tehetlenséggel, sokszor túl lassan pörgött fel, de már dobtam rá a kuplungot, viszont akkor még nem volt azonos fordulaton a váltóval, aztán azt nem nagyon szerette (reccsent). Persze utcán bőven használható lett volna még, csak magasabb fordulatra (5-6 ezer) leváltva szinkronizált lassan.iR-ben túlzottan megengedő a váltó, ilyen szempontból az AC mindenképp jobb, ha be van kapcsolva a sérülés, a nem elegendő gázfröccsnél, vagy a túl durva váltásnál egyből kezd besárgulni a váltó (Ruf-fal szoktam menni, igaz Riften nincs ilyen HUD, ami mutatja, de emlékszem, amikor próbáltam monitoron).
Monza nagyon kellemes meglepetés az ovállal, alapból nem vettem volna meg, nekem nem különösebben kedvencem egyik olasz pálya sem (igazából csak AC-ból ismerem őket), de ez a régi oval rész elég izgalmasnak tűnik. Azt nem tudom hogy oldják meg ami a videóban elhangzik, hogy kombinált konfig is lesz, ott át lehet menni az oválra rendesen? Majd meglátjuk, de így már várom.
[ Szerkesztve ]
-
Tomdriver
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Precision 5570 15,6" / I9-12900H/ 2TB/32GB/ RTX A2000/ Dell Garancia 2025.05.31-ig
- HP Victus 16-r0008ne - ÚJ 16" QHD IPS GAMER notebook - i7-13700H, 16GB, 1TB SSD, RTX 4060
- HP Victus 16-r0001nt - ÚJ 16" QHD IPS GAMER notebook - i7-13700H, 32GB, 1TB SSD, RTX 4070
- ASUS ROG MAXIMUS Z790 APEX. ! Leírás !
- HP Victus Gaming 16-r1058nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i5-14500HX,16GB, 512 SSD, RTX 4050
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs