- Kávézaccból készülnek a Tecno Camon modellek
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Yettel topik
- MIUI / HyperOS topik
- iPhone topik
- Huawei P Smart Z - jól nézünk ki
Hirdetés
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Ismét mozgásban a Where Winds Meet
gp A kínai történelem és mitológia ihlette nyílt világú akció-RPG alkotás még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dudi08
tag
Sziasztok!
A mai összes futamom sikeresen elszúrtam.
Amit a kvalin nyertem, azt többszörösen otthagytam a versenyen, mert az első 2-n az idióta ellenfél lökött ki, az utolsón én is hibáztam, mert végül utolért, de sikeresen belémjött a féktávon, amit én is nagyon durván elmértem és alig tudtam volna bevenni a kanyart...
Mondjátok,hogy Rookie felett már nincsenek olyan idióták, akik kacsáznak az úton, nehogy megelőzd és ha megelőzted, akkor nem lök ki direkt.A kanyarsebességet nem csak úgy tudod figyelni,hogy állandóan nézed a km órát,hanem pl a kocsi hangját figyeld.
Egyelőre a Mazda MX5-nél nekem bevált,hogy a hangra figyelek és úgy próbálok gyors lenni.
A tutorialok annyit segítettek,hogy pár nap játék után, az első summit point-os köreimben már folyamatosan gyorsultam és a WR-től is 0,5-re vagyok, ami pár nap után nekem óriási eredmény -
-
Dudi08
tag
Igazad van, előbb a pályát kéne megtanulni, majd azon egy gyorsabb kocsival is eredményesebb leszel.
Bennem ma az tudatosult,hogy túl gyorsan akarok a versenyre jutni, nem hagytam elég időt a gyakorlásra és meg is lett az eredménye...
-60IR és -0,2 SR 2 futamon. Egyiken vétlen voltam, másikon azért összejött pár off track és contact is.
Ez a Ruf Cup elég merész dolog, már csak a kocsi miatt is. Spa sem könnyű pálya és a Ruf C-spec sem egy egyszerű autó szerintem.
Elég sokat kell gyakorolni, hogy jó futamokat tudhassak magam mögött. -
Dudi08
tag
A C-spec inkább brutál alulkormányzott, a Track pedig "pont" kellően nem alulkormányzott.
Én arra jöttem rá tegnap COTA-n a baseline setup segítségével,hogy a kocsi mechanikai tapadását inkább úgy kell beállítani, hogy a fara jobban tapadjon, tehát a hátsó kerékdőlések is kb akkorák,mint az elsők, a hátsó stabilizátorok nem keményebbek mint az elsők. Így alulkormányzott lesz kisebb tempón, de nagy tempón a hátsó kisebb leszorítóerő miatt kb beáll az egyensúly.
COTA-n ez működik és kb így tetszik az autó kezelhetősége.
Egyébként,ha nagyon kitör a fara, akkor nagyobb hátsó leszorítóerő, kerék dőléseket kell magasabbra venni.
Féktávon ha ideges, akkor a rebound damp-ot magasabb értékre állítani hátul, vagy elől a bump-ot.
Remélem nem írtam nagy hülyeséget -
Dudi08
tag
Ezzel a hőmérséklet eloszlással szerintem nem kell annyit vacakolni, mert mindig a gumi belső része fog jobban melegedni. A kis kerékdőléssel lassabb lesz a kanyarsebességed, mert amikor kanyarodsz ráterhel az ívkülső kerekekre a kocsi és kb. kifelé fognak bukni a kerekek(pozitív dőlés). Minél nagyobb negatív(a kerék teteje befelé bukik) dőlést használsz, annál több dőlés marad meg kanyar közben is.
LFS-ben nagyon jól lehet látni a futómű működését, még a demo-ban is meg lehet ezeket nézni, sőt érdemes is, akkor lehet jobban meg lehet érteni,mint az írásomból.
A guminyomás témában én pont az ellenkezőjét tapasztaltam.
A kisebb hideg guminyomással jobban fog melegedni a gumi, hamarabb eléri az üzemi hőmérsékletet, de a nagyobb deformálódásnak köszönhetően jobban fog melegedni, túl is melegedhet. Ha nagyobb nyomással mész, kisebb lesz a legmagasabb hőmérséklet, de kevésbé fog tapadni a nagy nyomás miatt, kevesebb úthibát nyel el a gumi.Van egy másik dolog, amit még nem figyeltem meg a gumik működésében, de elvileg miután elérte a maximális hőmérsékletét, ugye kopik a futófelület, egyre vékonyabb stb, egy idő után elkezd "kihülni", csökken a hőmérséklete. Ez működik IR-ben?
-
Dudi08
tag
Ha mész pár kört, majd a boxba ugrasz, akkor fogja csak megmutatni a hőmérsékleteket és az állapotot, mert real-time nem tudják azt monitorozni a valóságban sem.
Én pedig nagy dilemmában vagyok, mert annyira ki szeretném próbálni a mclarent, csak potyára nem akarom megvenni. Ruf Track a gt3 autóm, nekem tetszik nagyon, jól vezethető, de mégis gondolkodom egy másikon is.
A bmw is tetszik, jó vezetni, de lassabb vagyok vele, mint a ruffal.
Mik a tapasztalatok a mclarenről? Megérné megvenni, hátha bejön és akár két autóval is tudnék menni?
Egyik pályán ez a gyorsabb, a másikon pedig a másik, vagy szimplán váltogatni a kocsikat, hogy ne legyen unalmas? -
Dudi08
tag
válasz Dexar007 #752 üzenetére
Ezért kell gyakorolni.
Készülj fel, hogy a komolyabb sorozatokban, minden új pálya hasonló lesz. Sok gyakorlással lehetsz csak igazán versenyképes.
A nagyon kemény vagyok mentalitás sem ideális szerintem hosszútávon, inkább higgadj le és kényszerítsd hibába a másikat, az elegánsabb előzés, mint a pályán kívül valahogy megelőzni. -
Dudi08
tag
A napokban lecseréltem a régi 270 fokos kormányom egy 900 fokosra. Baromi jó, sokkal finomabban irányítható, de van egy hatalmas problémám. Ha megcsúszok egy kocsival, akkor képtelen vagyok megfogni most. GT3 Ruffal például a gázon állva a régi kormánnyal megfogtam egy-egy csúszást, míg az újjal nem megy. 540 fokra állítottam az elfordulást, hátha kicsit közvetlenebb lesz, de egyelőre így sem nagyon sikerül.
Van valami egyéb praktika a gyakorláson kívül, amivel kicsit jobban menne a korrigálás? (a gázelvétel egyértelmű)Egy jobb ffb beállítás segíthet még? fanatec gt3 rs v2-ről van szó egyébként
-
Dudi08
tag
Azt még nem próbáltam, de megfordult a fejemben. Makacsul ragaszkodtam ahhoz, hogy kb maradjak a reális értékeknél.
Holnap kipróbálom, hátha úgy menni fog a dolog, mert régen így ment a másik kormánnyal.Más téma.
Ugye jön a Holden most és a következő szezonban nem lesz már a Ford falcon. Fel fogják újítani a kocsit és újra menni fog a szériában, vagy a régi Indycar sorsára jut? Mi a véleményetek? -
Dudi08
tag
A múlt heti problémámra megoldás volt a 270°, de inkább megtanulok újra vezetni, csak hogy reálisabb legyen kicsit a vezetés.
Carburetor Cup-ban megy közületek valaki? Az eredményeket ahogy nézegetem a Top splitben értelmes versenyek vannak, de lejjebb csak zúzda. Van értelme venni hozzá tartalmat, ha csak néha kipróbálnám milyen körözni egy kicsit oval pályán ezekkel az erős és gyors gépekkel?
-
Dudi08
tag
válasz Kephamos #790 üzenetére
Nekem úgy tűnik, hogy nem mennek vele sokan, de a futamok nagy része official.
Ha olyan bajnokságban akarsz menni, ami nagyon pörög, akkor a GT3 a legjobb. A kocsikat könnyű vezetni, gyorsak, jó kis csaták szoktak lenni, de azzal tisztában kell lenni, hogy a sok induló miatt elég sok baleset is van benne.
Ruf cup és az advanced mazda cup is jó szerintem.
Még bízom a V8 supercars-ban, mivel jön a ford felújított változata, hátha kicsit felkapottabb lesz az is. állati azokkal a dögökkel menni. -
Dudi08
tag
válasz gabri83 #1028 üzenetére
Na, ennek én örülök,hogy egyre többen leszünk.
Feljebb linkelték az iracers.hu liga SPA-i zárófutamát. Nyárra is terveznek(zünk) fun jellegű futamokat, az majd kialakul hogyan is lesz, de ősszel indul az újabb évad. Érdemes jól felkészülni, mert nagyon jó futamokat lehet menni a srácokkal. -
Dudi08
tag
Az #1-es BMW csapat twitch csatornája pedig itt érhető el. Gyorsan az éjjel izzítottunk valamit.
Jelenleg a 20. hely körül mozgunk a 2. Splitben. Hátul rajtoltunk és egy balesetünk is volt az elején, ami miatt 15 percet szerelték a kocsit(első, hátsó futómű csere), a 35. helyről indultunk a szervíz után. -
Dudi08
tag
Kis helyzetjelentés
#1 BMW csapat:
Egy iracing bug miatt aki kilép a session-ből, az már nem tud vissza csatlakozni... Sajnos a csapat két tagja így járt(Ernő, Isti), sőt már három is,hiszen elment a netem(Tamás), ezért ugye ki kell lépni az IR-ből...
Jelenleg Robi és Gyuri próbálja tartani a frontot, amíg az Iracing-esek valamit nem kezdenek a hibával, mert így ketten elég kemény lesz még 12 órát lenyomni.
Sajnos a 18. helyről kellett a kocsit bevontatni a net szakadásom miatt. -
Dudi08
tag
Az #1-es BMW csapat is célba ért a GT kategória 11. helyén. Összetettben a 46. helyről rajtoltunk és a 17. helyen értünk célba.
Szép volt srácok, köszi a futamot!
Gratulálok minden csapatnak akik célba értek.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kávézaccból készülnek a Tecno Camon modellek
- Politika
- Milyen légkondit a lakásba?
- Raspberry Pi
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Red Dead Redemption 2 (PC)
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Dragon Age: Origins
- További aktív témák...
- Azta Yoga Slim 7 Pro Gamer Procis Ultrabook 14" -30% AMD Ryzen 7 6900HS 16/512 RADEON 2GB 2,8K OLED
- iPhone 15 Pro Max kerestetik
- ASUS ROG Strix G15 G512LI-AL003 (15,6" 144Hz, I5 10300H, 16gb ram, GTX1650TI 4GB, 512gb SSD)
- PNY RTX 3090 24GB GDDR6X XLR8 Eladó! 199.000.-
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P15 Szép Tervező Vágó Laptop -50% 15,6" i7-10850H 16/512 QUADRO T1000 4GB
- Ritka és egyedi 4090-re vágysz? Zotac RTX 4090 Apocalypse OC 24 GB GDDR6 - GARANCIA - Beszámítás: OK
- NIKON D5300 + objektív + markolat
- Eladó néhány alaplap+processzor
- Haswell konfig eladó/RX480/i5 4690/8GB RAM/240GB SSD/eredeti Win10
- Gigabyte z390, i5 9400F ,16Gb DDR4 Hyperx,256GB SAmsung M.2 SSD Félkonfig (dobozos)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs