- Mobil flották
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Nemzetközi bemutatókra készül az Oppo
- Xiaomi 12T Pro - kétszínű, mint a kétszázas
- iPhone topik
Hirdetés
-
Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
ph Az új fejlesztésű dizájn teljesen a TSMC-re épít, és a mobilgépeket célozza meg.
-
Végre befutott Xbox-ra is az Octopath Traveler II
gp Ezzel együtt a PlayStation tulajok megkapták a sorozat első részét.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
András12345
aktív tag
válasz pRoject22 #1399 üzenetére
Én sem vagyok annyira oda ezekért, csak kellett valami múlt hétre, mert Motorland Aragón mondjuk úgy, nem igazán lett a kedvencem, VIR-t is elég neccesnek éreztem a Caddival, bár azt a pályát jobban szeretem.
Másból meg nagyon nem tudtam választani, mert kb egy hónapja kezdtem csak iracingezni, és sok content még nincs meg.
Na majd ezen a héten mehet a Daytona orrvérzésig
[ Szerkesztve ]
-
András12345
aktív tag
válasz pRoject22 #1406 üzenetére
Az is benne van, de engem ami zavart, kifele dőlő kanyarok, bukkanó az apexeken, lassú sikánok, meg az a visszafordító a végén egy külön állatfaj... Tipikus Spanyol pálya, ha megnézed a többin is vannak ilyen elemek.
Nekem nem élvezetes egyszerűen menni az ilyen pályákon. Főleg nem egy GTP autóval.
[ Szerkesztve ]
-
András12345
aktív tag
Van valami értelme reportolni? ACC-ben, LFM-en elég komolyan veszik a reportokat, meg látod is a döntésüket, a büntetés mértékét, stb, ott szoktam reportolni anno elég sokat.
Egyszer reportoltam egy szándékos kilökést, de csak annyi jött vissza válaszként, hogy értesítették a reportolt tagot a döntésről. Az, hogy hogyan döntöttek, nem derült ki.
Tegnap volt két esetem, Daytona, Cadillac, első kör, 5. kanyar féktávja, későn fékez a mögöttem lévő, plusz bedobja belülre (20 fokos pályán jéghideg gumin miért is ne, 200IQ) nekem jön hátulról, kis kocc, kiforogtam, elment az összes GT3 is mire visszamásztam a pályára.
Következő kör, mások át lassan a GT3 seregen, nem figyelnek, hiába villogok megállás nélkül, életveszély, nyilván nem számítanak az 1-2. körben egy gyorsabb autóra körülöttük (azért villogok...)
3. kanyar kigyorsítás, GT3 elindul balra, kihúzom jobbra, villogok, erre bejön elém, satufék, húzom balra, húzza be elém balra, elmegyek mellette félig a füvön, mert már nincs hova menjek. Majd nekemjön az 5-ös kanyar előtti féktávon, mert úgy gondolja, hogy nem vagyok ott mellette, és neki mindenképp az ideális ívről kell elfordulnia... Megint kiforgok, bele a falba háttal...vontatás, javítás, opcionális +11 perc, kötelező "csak" 6, gondoltam majd végigmegyek kötelező javítással, max 1-2 seccel lassabbak lesznek a körök, tökmindegy...
A boxból nem tudtam kijönni, annyira nem volt tapadás hátul, a boxkijáratban megforogtam. Mintha nulla hátsó leszorítóerő lett volna.
Miért engedi egyáltalán ki a játék a pályára a konkrétan vezethetetlen állapotban lévő autót
-0.48SR, az irating meg már nem is érdekel...Gondoltam ezt a két rendkívül értelmes embert bereportolom, de nem tudom van-e egyáltalán értelme... Van ebben tapasztalatotok?
-
András12345
aktív tag
válasz drsanya #1422 üzenetére
Igen, egyenlőre én is erre jutottam, az egyetlen reportom után...
Az is szép volt, GT4, Nürburgring, megelőztem a csávót a sikánban, utolsó körben, belül tudott maradni, majd nem fékezett, és szándékosan nekem jött... Kiforogtunk mindketten, majd elindultunk kb. egyszerre, és még brakecheckelni is próbált a cél előtt, amit ki tudtam kerülni...Erre jött a válasz hogy vizsgálják, majd másnap, hogy értesítették a döntésről
Azóta nem foglalkoztam ezzel, de a tegnapi nagyon kiakasztott, főleg az egy hét F4 roncsderbi után, ahol 2.1 SR-t vesztettem overall... Ha így folytatom kuka az A licensz :/A spanyolok nagyon tudják mondani a magukét voice chaten is
[ Szerkesztve ]
-
András12345
aktív tag
válasz JulesTS #1424 üzenetére
Igen, 1/1 ugyanezt a szöveget kaptam én is. Csak az érdekelt volna inkább, hogy aki esetleg volt már a másik oldalon, kap valami érezhető büntetést, vagy csak egy szöveges ejnyebejnye lesz belőle? Mert akkor kb értelmetlen a report...
Csak mert egy ilyen infóm van, ezt egy haverom kapta még régebben, egy szándékos kilökés eredményeképpen[ Szerkesztve ]
-
-
András12345
aktív tag
Ha már szándékos kilökdösés... Egy mai szösszenet: [link]
Mi a megoldás, ha balesetet okozol, rommá töröd az autót?
-Vontatás? nope..
-Unsafe rejoin, szándékos blokkolás, szándékos kiszorítás, csak hogy biztos megmaradjon a pozíció Yes![ Szerkesztve ]
-
András12345
aktív tag
válasz pRoject22 #1446 üzenetére
Utolsó kör volt, a videó vége már a célvonal után van, plusz belülről annyi látszódott, hogy kb. az út közepén áll (indult el), bementem mellé, és rögtön húzta rám, tolt kifelé.
Ha nem utolsó kör, akkor persze, kb. menni nem tudott volna, a rövid célegyenesben elmegyek mellette...Plusz ami még nem látszik, hogy pont előtte előztem meg valakit, és még nagyon a seggemben volt, szóval siettem volna én is
[ Szerkesztve ]
-
András12345
aktív tag
Na most hogy itt az új szezon, ki milyen szériát célzott meg?
-
András12345
aktív tag
válasz drsanya #1471 üzenetére
Én is megyek Imsán Caddival, meg most kipróbálom a GTE-t is, ha már különálló sorozatot indítottak.
Megvettem a Porschét, gondoltam jó lesz, úgyis megy majd Ring Meisteren is egy hétig, meg szoktam szeretni a Porschékat alapvetően...
Hát kegyetlen ez az autó, Daytonán nulla aeroval... Kaptam hozzá haveromtól VRS setupot, az segített sokat, de brutál, hogy mennyire minimálisat enged csak hibázni -
András12345
aktív tag
válasz pRoject22 #1519 üzenetére
"ott nincs a kiteszem a vállam megoldás mert elég egy kis kocc és vége a kocsinak"
Ugyanúgy neked fog jönni a sok barom, csak legalább a versenyt se biztos hogy be tudod fejezni...JulesTS: Szerintem várd meg hogy leteljen a gridre állás ideje, akkor boxból indulsz, akkoris ha qualizol előtte, az kb elég hogy az első körös baleseteket kikerüld, és kényelmesen végig lehet menni egy top10 helyezésig (vagy mégjobb), ha megvan a tempód hozzá.
-
András12345
aktív tag
válasz drsanya #1524 üzenetére
Ha mellettem van valaki, nem fogom agyhalott F1 stílusban kiterelni, hagyok neki helyet. Az ha súrlódnak a GT autók, az nekem is belefér alapvetően, csak szomorú mikor arra is ad X4-et, mikor nulla sérülés van.
Sven egy vadparaszt, Pablo meg hát... érdekes egy jelenség. Múlt héten Road Atlantán alakított sokat, vannak klipek...
-
András12345
aktív tag
Napom... én vagyok a levegőben
-
András12345
aktív tag
Tegnap gondoltam megpróbálom megint a Porsche 963-at Le Mans-on, a tegnapi katasztrofális baleset után...
Eddig, ha jól tudtam egy kört lehetett csak menni időmérőn, mert nem érsz körbe kétszer.
Tegnapelőtt ennek megfelelően mentem egy kört, megálltam, majd kb 6 percig álltam, mire a többiek mentek még egy kört... Mindegy.Tegnap sikeresen eldobtam még hideg gumin egy perc után, visszateleportáltam, elindultam újra, kaptam egy slowdownt, 1x vágás nélkül (csodálatos), gondoltam nem baj, belefér még egy kör. Nem fért bele, Porsche kanyarokban voltam a második körömön,
mikor visszavágott a garázsba, hogy session vége.
Az első körömet nem is számolta a slowdown miatt, így valami 20sokadik helyről indultam.
Pár kör alatt felkűzdöttem magamat 15 környékére, ahol három autóval cserélgettük a pozíciókat.
Gondoltam kimegyek boxba, ha a következő körön utolérném a GT3 szeretetcsomagot. Üzemanyagot beállítottam kicentizve, kijöttem a boxból, két kör lement, P11, tehát az alávágás sikeres volt. Majd a következő pillanatban azt látom a racelabon hogy 1. vagyok Közben fent voltam discodron is haverokkal dumálni, és hirtelen nagy lett a csend. Majd ledobott a játék, mert elment a net...
Kireseteltem a routert, vissza is jött azonnal az internet, majd látom hogy nem lehet visszalépni a versenybe [kép]...
DNF, -5 kör, -80 elo. Legalább + safety-t kaptam...[ Szerkesztve ]
-
András12345
aktív tag
válasz drsanya #1569 üzenetére
Huhh szerintem szörnyű az Acura... A váltó, és a hangja is, mint valami elcseszett fűnyíró szerintem
A Porsche se szól sokkal jobban (csak azért vettem, mert ezzel indulunk vasárnap 6 órás versenyen), viszont a fő autóm a Cadillac, na az emberes. Meg ahogy megy, az isKuplungot én is hiányolom más szériákhoz, bár a kormányon van plusz fül, de az nem olyan. A VRS kuplungja meg jó drága
[ Szerkesztve ]
-
András12345
aktív tag
Hogyan szivassuk magunkat 3. rész
Megint Le Mans, P3 időmérőn első körön legjobb időmet megfutottam, 2. kör invalid, nem baj.
Rajt rendben, egy autót megelőztem pár kör alatt, le is maradt.
Végigmentem szépen, kicentiztem a benzint is, hogy pont jó legyen 13 körre, egy kis üzemanyag spórolás mellett. GT3-akat elkerültem egy korai boxal, visszajöttem P2-re, pár másodpercel közelebbre az elsőhöz, a harmadik 12 másodpercre. Közeledni így nem tudtam az elsőhöz. Majd üzemanyagspórolós gurulás mellett is sikerült olyan tempót mennünk, hogy pont lett volna egy 14. kör... Amire se nekem, se az elsőnek nem volt elég üzemanyaga, box 7.5 literért, majd mentünk tovább... 9. hely lett belőle második helyett...(2. rész kimaradt, a kettővel ezelőtti versenyen ráhúzta egy nagyon okos GT3 az egyik hosszú egyenesben a mellettem lévő GTP-re a kormányt, akit épp előztem, totáltár volt mindenki, ott is 2. helyen mentem épp)
[ Szerkesztve ]
-
András12345
aktív tag
Rommá törte magát, és átjött keresztbe a pályán előttem, csak 270-el vertem telibe
-
András12345
aktív tag
Na megvolt a 6 órás Le Mans, gondoltam írok egy kis beszámolót!
Ketten indultunk, Porsche 963 GTP-vel. Azért Porsche, mert a társamnak csak ez volt meg, én meg szerettem volna kipróbálni a Cadillac után valami mást is, hiába volt papíron lassabb egy kicsit
Az időmérő az enyém volt. Első körben hideg gumin sikeresen kaptam egy slowdownt Tertre Rouge-ban, nem baj hybrid kikapcs a körre, jó lesz bemelegítőnek, és legalább biztosan végig fog boostolni minden lehetséges pillanatban. A második kör egész jól indult nem tökéletes, de egy tizeden belül voltam az optimum deltának minden szektorban, 3.21.400 a delta idő. Majd jönnek a Ford sikánok, ahol véletlenül túl nagyot vágtam az utolsóban, slowdown, érvénytelen kör... Harmadik helyre lett volna elég a köridő, ehhez képest 22.-ről rajtoltunk...
Elindult a verseny, első körben jöttem fel 6 vagy 7 helyet, kapták a szokásos slowdownokat páran. Második kör, Dunlop sikán bejárat, korán fékez előttem egy Cadillac, kimegyek mellé jobbra, meghagyom a helyet bőven. Majd nekem jön, aminek később kiderült az oka, egy rendkívül értelmes egyén bedivebombolt mellé balra, és így már nem volt elég helye, elfékezte, és nekem csúszott... Ez sem gond, megyünk tovább, spotter szerint van wheel damage, de nem érződik semmi az autón. Egyenlőre. Majd jönnek a Porsche kanyarok, az első jobbosnál meg volt tapadás-nincs tapadás, autó bebicsaklik, satufék, forgás, éppen meg tudtam fogni úgy hogy ne menjek neki a falnak. Box, javítás, 2 perc 25 sec + kerékcsere, telitankolás. Mire kijöttem, az első 20 secre volt mögöttem, és körönként 3 secet hozott rajtam, plusz az összes GT3 is elment mellettünk a javítás ideje alatt, akiket hamar utolértem, és nem volt egyszerű átugrani őket, mert még mindig egyben voltak a rajt óta. Mire ez megtörtént, az első utolért, és el kellett engednem.
Ezen kívül nem történt nagy esemény az első stint alatt. Próbáltuk számolni, hogy hány kiállás lesz még, hogy osztjuk el. Dupla stinteket mentünk kb 2x45perc.Jött az első rendes box ideje, majd azt azt követő második körben Tertre Rouge előtt egy GT3-at utolértem, megy középen a saját íve helyett, bementem mellé balra, majd rámhúzta a kormányt, elkaptam balra hogy ne lökjön ki, autó felfeküdt a rázókőre, majd végighúztam a korlátot. (a Porsche kanyarok után a legrosszabb hely utolérni lassabb kategóriát...)
Sérülés bal oldalt spotter szerint, megyünk tovább... Végsebesség csökkent kb 5km/h-t amúgy szerencsére rendben volt az autó. A stint többi része rendben ment, a második helyezett lassan közeledett, boxkiálláskor 20 másodpercre volt. Ekkor vettük észre, hogy már nem 23.-ak vagyunk, hanem csak 19. Páran teljesen elhullottak, vagy sok javításuk volt.Box, pilótacsere, telitank, friss gumik, javítás...: 1 perc 12 másodperc .
A második körön megforgott előtte egy autó Dunlop sikánban, aminek az elkerülése miatt megforgott ő is, de sérülés nem történt. Ezt követően felvett egy stabil tempót, és folyamatosan közelítette az előttünk lévőket, de a távolság még mindig jelentős volt.
A második stintje közepe felé egyszer elfékezte az Indianapolist, és nekisodródott oldalasan a gumifalnak, kis sérülés, 22 másodperc javítás volt végül. Pár helyet ebben a másfél órás időszakban is jöttünk előre, miközben tényleges pályán történő előzés nem volt. 15. helyen voltunk itt már.Újra én következtem, többé kevésbé tiszta volt az első stint. A közepe felé kérdezi a társam, hogy nekem jött e valaki, mert el van görbülve a "hátsó lökhárító". Mondom WTF, nem volt semmi. Visszanézte a replayben az egyenes közepén egyszer csak megjelent rajta a sérülés. Később ez 4.5 másodpercnyi javítás volt, bármi is volt ez .
Közben jöttünk fel egy helyet megint, előzés nélkül.
A negyedik stint is egész tiszta volt, egy eseményt félretéve. Arnage kanyarban úgy szoktam meg a féktávot, hogy kirakom a bal kerekeket a rázókő túloldalára, majd szinte gurulva fordulok el, így jobb az ív, és a kigyorsítás is. Viszont ha nem megyek eléggé ki balra, akkor felfekszik az autó, és csúszik mint egy szánkó. Itt pontosan ez történt, megállni sem tudtam, már kint voltam a kavicságyban, ahol pont nem fordult el, satufék, és nekicsúsztam orral a falnak, pont annyira hogy volt egy koppanó hang, de sérülés nulla szerencsére .
Ezen a ponton 13.-ak voltunk már, és aktívan figyeltem, hogy már "csak" 1 percre van a 12, és körönként 2-3 másodpercet hozok rajta.Megint box, átül a társam, van vissza 1 óra, 38 perc, mondom oké, ha tudna annyi üzemanyagot spórolni, hogy mindkét stinten 13 kört menjen, 12 helyett, akkor csisszesen beleférünk egy full megállással, és mivel a verseny elejei hosszabb javítások miatt el volt csúszva 3-4 körrel a boxkiállásunk a többiekhez képest, pont jó lehet hogy még egy helyet behúzzunk
Sajnos csak az ötödik stintben sikerült elég üzemanyagot spórolni egy plusz körre, ráadásul az első az idő lejárta előtt pár másodpercel indult el a legutolsó körre, így 7.5 litert az utolsó körben kellett tankolnunk.
Ennek ellenére valamelyik kiállás alatt az előttünk lévő elé kerültünk. 12. hely... Vagyis nem. 11. hely a vége , ugyanis kihullott mégvalaki előlünk valamikor.Mindenféle extra hud meg overlay nélkül némileg nehéz nyomon követni, hogy kivel mi történik a versenyben rajtunk kívül, ha ekkorák a távolságok.
Összességében unalmasnak tűnhet, hogy ennyit mész egyhuzamban, meg Le Mans, egyenesen mész folyamatosan stb. stb. Igen, csak emellett ott van, hogy számolod az üzemanyagot, a stintek idejét, folyamatosan figyelni kell a lassabb kategóriákra, akik ugyanúgy szétszóródnak az első stint végére, hogy szinte minden egyenesben utolérsz legalább egyet (LMP2 nem volt a splitünkben). Figyelni kell, hogy hogy mozog, látja-e hogy jössz, be tudsz-e menni elé még a kanyar előtt, vagy meg kell várnod a kanyar végét, stb stb.
Erre rájön az is, hogy a setup amit használunk (VRS) valószínűleg 19 fokban működik a legjobban. A verseny reggel 9-kor indult ingame idő szerint, 18 fokban. A végére 27 fok lett. Porsche kanyarokban sokkal instabilabb volt az autó már az első óra után, és ezzel párhuzamosan romlottak a köridők is. Az elején 3.23 körül mentünk relatív tiszta kör alatt, a végén 3.27-29... Ezzel is számolni kell az üzemanyag/stintidő miatt.Erre még rájön egy általános fáradtság, az elején egy óra után hirtelen nagyon fáradtnak éreztem magam, majd átestem a holtponton. A végén az utolsó fél óra szintén nehezebb volt már. Ebből is adódtak kissebb hibák, vágások, slowdownok stb.
Nagyon jó verseny volt összességében, csak sajnálom hogy elrontottam az időmérőt, 3. helyről indulva még izgalmasabb lett volna az egész, ténylegesen "versenyezve", ahelyett hogy üldözzük a mezőnyt végig, bár ennek is megvan a maga varázsa.
Ezen a héten 3 óra Sebring, lehet hogy azon is indulunk
[ Szerkesztve ]
-
András12345
aktív tag
válasz f3rdzs0 #1631 üzenetére
Autófüggő, és pályafüggő hogy hogy kell beállítani, és egyben személyes preferencia is.
Pl. Cadillac GTP VRS eheti setup (Monza) 49%, és +3% migration, tehát nagy fékerőnél előrébb tolja. Ellenben Porsche 963 GTP valami 47.valahány% a bb, és -% a migration. Ezek kb nekem jók is, mindkét autónál.Ellenben a GTE Porsche setupjain mindig variálnom kell kicsit, hogy ne legyen nekem életveszélyes (BB-t is)
[ Szerkesztve ]
-
András12345
aktív tag
Napom [3k SoF rajt]
-
-
András12345
aktív tag
Esővel kapcsolatban annyit olvastam, hogy először a Ferrari 296 GT3-hoz adják majd ki, gondolom a Ferrari Challenge lesz a teszt széria erre... Mondjuk jobb mintha esetlegesen egy IMSÁ-t tennének tönkre, majd patchelgetnék, ha nagyon gázos lesz elsőre
-
András12345
aktív tag
válasz pRoject22 #1668 üzenetére
Én már ráuntam Monzára, viszont sajnos a héten nem tudtam más szériában menni, mert nincsenek meg a pályák Kivéve GTE-hez Bathurst, ahol Porschéval elindultam egyszer a részvételi dolog miatt, végigmentem nagy kontakt nélkül, a falakat is elkerülve, abból is szintén elég volt Safety rating pokol lenne, hiába imádom a pályát
-
András12345
aktív tag
válasz pRoject22 #1670 üzenetére
Végülis lehet hogy így lesz. Meglepően kiegyensúlyozottak a köridők.
VRS köridők tankolva:
Acura - 1.45.830
BMW - 1.45.852
Cadillac - 1.45.807
Porsche - 1.45.882Offline 4 fokkal hűvösebben, mondjuk quali üzemanyaggal mentem 1.45.2-t tegnap este. Remélem nem sokkal leszek lassabb tankolva, de majd elválik
-
András12345
aktív tag
válasz drsanya #1683 üzenetére
Gratula
Én kettő Ring Meistert (911 RSR GTE) mentem tegnap. Az elsőben egy kör alatt összetörtem magamat. Boxból indultam, mert épp csak hazaestem, és nem akartam a mezőny közepéről menni, de olyan lassúak voltak hátul mint a fene. Bedobtam valaki mellé a kis Karussell előtt kettővel, elfékeztem, és kiütöttem (volna) a korlátot. 27 perc javítás.
Kicsit gyakoroltam utána, és mentem egy qualit is, ami külön sessionban megy, és ha jól tudom egész hétre megmarad az időd (ez ma kiderül). 6.24.918, de kb 2.5 másodpercnyi bénázás meg hiba van benne.
Következő verseny, P5-ből indultam, előttem 3-4-5k elo-s emberek sorakoztak, mögöttem 2.5+, meg egy 6k-s srác állt.
Rajtnál két sorral hátrébb kiütötték egymást, és a mögöttem lévőktől el tudtam szakadni pár másodpercre. Az előttem lévő négyes is leszakadt rólam 2 másodpercre az első kör végére.
Volt egy vágás, 2. körben Mutkurve-ben kisodródtam, gyakorlás alatt mindig elment padlón, itt nem Le is vertem az alját a rázón/füvön, lett egy kis sérülés. 3. körben Schwedenkreuz után a féktávon elúszott a hátulja, és keresztben állva álltam meg a kanyarban. Mire elindultam utolért a 6., (a 6000elos), úgyhogy izzadtam egy sort rendesen, de le tudtam magamról szakítani a kör végére. A 4. kör küzdelmes volt, a gumik odavoltak már a csúszás miatt, de nem volt gond. Így lett a vége (is) P5Brutálisan nehéz ezt az autót vezetni alapból, de gondoltam ha múlt héten végig tudtam vele menni Bathurston, akkor ez is menni fog
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen