- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Mobil flották
Hirdetés
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Ismét mozgásban a Where Winds Meet
gp A kínai történelem és mitológia ihlette nyílt világú akció-RPG alkotás még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
cucka
addikt
válasz Shadowbull #42 üzenetére
Ez így van, de hát pont az (általad nagyra tartott) német autóipar az, amelyik hadat üzent az ergonómiának és a fizikai gomboknak. Még azok a funkciók, amiknek külön gombjuk van, ott is mindent megtesznek azért, hogy legalább kapacitív legyen, nehogy véletlenül odanézés nélkül használni tudd.
A japán márkákon kívül mindenki felült erre a hülyevonatra.
-
cucka
addikt
válasz Polarstar #65 üzenetére
Szép lassan elkezdenek ezek is jönni-elterjedni, lásd új Citroen E-C3, vagy akár a Fiat 500. Az a baj az általad elképzelt kicsi villanyautóval, hogy nem tud elég olcsó lenni.
Ott a Dacia Spring, na az kedvezmények nélkül majdnem 9 millió forint, és hát az tényleg az autógyártás legalja, abból már semmit nem lehet kivenni, hogy olcsóbb lehessen.#66mad823
Világszinten az a sztenderd, hogy a helyi utakra és a helyi igényekre gyártanak autókat.[ Szerkesztve ]
-
cucka
addikt
Igen, de ezernyi ilyen dolog van.
Ázsiában rosszak az utak, oda erősített futóművel gyártják az autót.
Japánban nincs hely, ezért a kis autók népszerűbbek.
Az orosz tajgán nem fogsz dízelmotoros autót eladni.
Az állófűtés népszerű extra skandináviában, de az arab világba rá se rakják az opciós listára.
Amerikában a puha futóművet és a sima váltási érzetet kedvelik.
Németországba olyan autót gyártanak, ami bírja az autobahn tempóját, nem esik le az útról 180-nál.
Kínába gyártanak hosszú tengelytávú A4-es Audit, mert ott ez népszerű, máshol a világon kiröhögnék őket ezzel.Szóval igen, mindig a helyi piacra és vásárlói igényekre szabják az autókat, nem tudom, mi annyira meglepő ebben? A mcdonalds-nak is más a menüje Indiában, mert ott az emberek nem esznek marhahúst.
Stb stb
[ Szerkesztve ]
-
cucka
addikt
Most ha arról elmélkedsz, hogy elméletileg elképzelhető-e, hogy egy céget eladnak? Igen, elképzelhető.
De ha a képzelet birodalmából visszatérünk a valóságba, akkor arra kb. nulla esély van, hogy a belátható jövőben a BMW-t eladják.
Amikor az autóiparban tulajcserék voltak, akkor az úgy nézett ki, hogy döglődő, csőd szélén álló márkákat és gyárakat adtak el. Arra nem nagyon találsz példát, hogy életképes, profitábilis, növekedést produkáló autómárkát eladnának.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P53s Szép Home & Business Laptop -70% 15,6" i7-8665U 16/512 Quadro P520 2GB
- Új Lenovo ideapad 5 Pro Prémium Ultrabook 14" -30% Bivaly Ryzen 5 5600U 8GB 512GB 2,2K RADEON 2GB!!
- iPhone 13, 128GB, starlight, kártyafüggetlen, 88% akku
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T15 "Golyóálló" Üzleti Laptop 15,6" -50% i7-10510U 4Mag 32GB/512GB FHD IPS
- Új 2K AM5 Gamer PC R5 7600/RTX 3070 8Gb/2X8Gb 6000Mhz DDR5/500Gb SSD M2/700W 2Év gari
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen