- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Két marokkal szórja a Realme a GT 6 infómorzsáit
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Honor Magic V2 - origami
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
Hirdetés
-
Az EU-s bejegyzésekkel tréningezi az AI-t a Meta
it A Meta közölte: az AI tréningezéséhez ezentúl az európai közösségi médiás bejegyzéseket is felhasználják.
-
A hátsó raktárból érkezhet a Galaxy S24 FE főkamerája
ma A Samsung nem gondolja újra a kamerarendszert és bejáratott alapokra építkezhet.
-
Computex 2024: Íme a Project NeonStorm
ph Alaposan összetömörítette a PCIe 5.0 x4 SSD hűtését szolgáló vizes rendszert az ADATA.
Új hozzászólás Aktív témák
-
repvez
addikt
Egy olyan kérdésem van, hogyha letölt az ember egy ilyen grafikus engine-t akkor honnan tudja, hogy melyik fájllal mit kezdjen és hogyha meg akar csinálni valamit, mondjuk egy repülőt, akkor annak hol tudja állitani a paramétereit, hogy hogyan viselkedjen ? fizikailag irányitásra stb.
A3d modell gondolom a legegyszerübb olyan értelembe, hogy vagy a szerkesztőjében vagy egy az engine által támogatott kiterjesztésű modellt beimportálunk,de a tulajdonságait, gondolom kód alapján kell állitani.
Meg egyáltalán hogyan kell a modellnek felépülnie, polygonszám texturaméret tagoltság stb..Gondolom van dokumentáció hozzá,de minden részletre nem tér ki vagy nem annyira látni át belőle az egész folyamatot.
Tehát tömören aki teljesen ismeretlen ebben az hogy tudja használni ?
-
repvez
addikt
Valaki tudja, hogy ezt vagy ehhez hasonló addont hogyan lehet beszerezni vagy használni unityben ?
Szeretnék egy egyszerű alapot csinálni egy szimulátorhoz amiben egy valós height map generált táj és egy általam rajzolt 3d repülő lenne csak alapból , de ezt szeretném ugy fejleszteni, hogy a repülő viselkedése a lehető legrealisztikusabb legyen és mindent dinamikusan számoljon képleteken keresztül és ne statikusan scriptelve.Ha valakinek esetleg van még tanácsa azzal kapcsolatban, hogy hogy lehet azonos szintre hozni a height mappet az is nagy segitség lenne.
Mert amit most le tudtam tölteni az 12 db négyzet alaku képből tenné ki a teljes területet, de mindegyik kép , más más árnyalatu és hiába teszem össze PS-ben , nem tudom megadni, hogy melyik része legyen a llegvilágosabb és a legsütétebb ami a legmagasabb és a éegmélyebb pontját mutatná a területnek, igy meg nem jol mutatja a domborzatot. -
repvez
addikt
válasz Komplikato #208 üzenetére
ezekután nem szeretnék meglátni egy baltával faragott karaktereket sem játékokban.
mindenféle mimika nélkül. -
repvez
addikt
nem tudom, hogy van e itt unity3ds topic én nem találtam, de ha valaki tud rá választ az jó lenne.
Szóval, mennyire bonyolult nodekat készíteni, hogy egy node egy képlet lenne és az input oldalán az egyenlet egyik fele lenne az output meg a képlet eredménye.
DE mind a bemenetre több másik node is beköthető legyen és az eredmény is beköthető legyen több másik node inputjába is.
illetve magában a nodeban megadható legyen fix érték is vagy filebol kiolvasható értéket beilleszteni.
illetve a nodeon belül lehetőség legyen kiválasztani, hogy a inputok hogyan viselkedjenek egymáshoz, ugy értve ,hogy össze adni , kivonni szorozni vagy más matek müveletet végrehajtani rajtuk . -
repvez
addikt
[link]
valaki tudna nekem abban segiteni, hogy a videoban látottakat , hogy tudom ugy megcsinálni, hogy csak egyszer fixen generálja a tájat és ne lehessen a csuskákkal modositani ?
A videoban bemutatott kodrészeket hova kellene bemásolni , hogy mukodjon , gondolom nem az a teljes kodEgy ilyen dolgot szeretnék csinálni ahol a föld valodi topologiája van , de a végén majd FPS ként akarom , hogy megjelenjen rajta a karakter.
-
repvez
addikt
és a free asseteket, hogy lehet ugy tárolni, hogy csak az legyen elérhető amire szükségem van ?
Mert ha összeszednél egy egész helyszinhez szükséges asset packot az több 100 BG lenne és lehet valameibol csak mondjuk egy tipusu fa, bokor, vagy tárgy kellene, de azért fel kellene telepiteni vagy másolni az összeset a gépre és feleslegesen foglalja a helyet vagy ami még rösszabb is lenne ha emiatt a játék file mérete is megnövekedne
Új hozzászólás Aktív témák
- ZIDOO médialejátszók
- Politika
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Microsoft Excel topic
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Projektor topic
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen