- Mobil flották
- iOS alkalmazások
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
Hirdetés
-
Drágábban indíthat az új iPhone SE
ma 2025 tavaszán érkezhet az új SE, az Apple az 500 dolláros határig emelhet valamennyit az áron.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Sztori trailert kapott az Elden Ring: Shadow of The Erdtree
gp A DLC a tervek szerint jövő hónap végén debütál PC-n és konzolokon.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz venember83 #16550 üzenetére
A görgők még az életben nem voltak tisztítva (de legalábbis, mióta újra bringázom), talán még a nyáron felgyülemlett olajos sár is rajta van, ha a hó nem hozta eddig le.
Azt se tudom, hogyan álljak neki.
A rozsdás lánc meg azért kellemetlen, mert már egy-egy szem elkezdett beállni, persze olajzás után rendbe jött, de az meg az első használatig tart csak.
szerk: az gondolom már nem illik bele a természetes folyamat idilli képébe, ha mindennapos használatban lévő bringa csak pár naponta, talán hetente lát olajat.
[ Szerkesztve ]
-
rii
nagyúr
wehehe
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Flow:
SS (:
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Gellért: -1 fok
Budai Margit hídfő: -2 fok
Amfiteátrum: 1 fok
30 percen belül
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
holnaptól jön valami, de meddig marad???
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Lágymányosinál (hogy az utcai lámpák fényénél olvasni lehet) megint jött egy UFO-észlelés. egy nagy fény-gömb, aszittem autó, de mondom mit keres a keróúton. Jahogy még egy fejlámpás utánanéztem, hófehérre mevilágította az egész betont.a másik: lámpa nélkül kocsik közt.
a két véglet
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
hoffman_
nagyúr
Csepel Royal papucs mókolás, ez így már egész döfi. A sörnyitó beteg, mindent visz Egy ilyen szíjjel vagdosás vajon jelent valami negatívumot a használat során(gyengülés és társai) ?
más:
Vajon 185-190 centihez mekkora pályaváz illik? 56 jó lehet?
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
Gondolkodom rajta, hogy írok a srácnak, hogy mennyiért vállalna be egy ilyet.
Fixed Gears in NY - a minőség szar, de nagyon meredek. Ha van affinitásotok hozzá, nézzétek végig, én megtettem. Ez már nem bátor, hanem botor szerintem, de azért meg kell hagyni, nem semmi.
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
rii
nagyúr
válasz hoffman_ #16556 üzenetére
pfuhh ... hát nem kicsit adrenalinfüggők ... vagány-nak vagány, de inkáb felelőtlen, meg "illetlen" a gyalogosokkal szemben ...
viszont kegggggyetlen módon alázza az autózást ... mint túlpozicionált társadalmi méreteket öltött rossz szokást - az odacsap
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
hoffman_
nagyúr
Ez szerintem is magasan ön és közveszélyes, ezt nem pártolom, de attól még k*rvajól tolják. A 4:13-as akciózás amit írnak lent, uhh. Meg amúgy is, az egész.
Az autózást szeretem, szerintem az autó rohadt jó dolog. De. A linkelt videó körülményei között valóban ronggyá van verve. Gazdaságtalan, környezetszennyező, és lassú. Viszont ha mindenki tekerne, akkor is lenne ám káosz Egyébiránt azért hosszabb távon sok embernek már necces lehet. Nálunk most egy ici-pici sansz van egy költözésre, Szentendrére. Onnan napi szinten bejárni bringával a Bécsi útra, hát azért meredek, kb napi 2x20km. Igazából amíg írtam, megnéztem maps-en, hogy tényleg 20km, így már nem is tűnik olyan parának, a szám szebb, mint ami előttem van út képekben Ez napi 2x1 óra, még gyorsabb is minta BKV, kiépített bringaút elég sokáig van, de Szentendréről Pest széléig majdnem végig.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Doki-HUN1978
senior tag
válasz Teasüti #16548 üzenetére
Egy héttel ezelőtt vettem le a láncom, megfürdettem brigéciolban, majd olajfürdőt is kapott, most meg úgy nézhet ki kb. mint a tiéd. (rozsdás mint a dög, meg az egész bringát mintha lehányták volna)
Kicsit elszomorodtam, hogy ezért vacakoltam vele annyit...
Úgy látszik csinálhatom megint újra, ha nem szeretném, hogy elkopjon pillanatok alatt.Ez a téli használat átka ezek szerint.
"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
DemonDani
addikt
UltraFire WF-501B Cree XM-LT6 450-Lumen
UltraFire C8-T6 Cree XM-L T6 800LMezekkel kapcsolatban valami tapasztalat valakinek?
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
TripleB
senior tag
válasz Doki-HUN1978 #16559 üzenetére
A Brigéciolt eltávolítottad maradéktalanul? Mert ha nem , akkor hiába kened... jó kis forróvizes fürdő a brigéciol után.
"Aki nevet, azzal együtt nevet a világ. Aki sír, az egyedül sír"
-
Doki-HUN1978
senior tag
válasz TripleB #16561 üzenetére
A brigó után ronggyal áttörölgettem és hagytam egy éjszakán át száradni.
Vízzel nem fürdettem.
Az olajba már nem került semmi a brigéciolból, azt szerintem észrevettem volna ,mert nem oldódott volna az olajban, hanem cseppek formájában kicsapódott volna (feltételezem).[ Szerkesztve ]
"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
sanzi89
addikt
válasz hoffman_ #16556 üzenetére
Azért az ilyen mentalitású embert a közlekedésben - legyen gyalogos, bringás, autós, kamionos, mindegy - úgy tarkón vágnám péklapáttal, hogy egy jó darabig ne tudjon bringára ülni... Ön és közveszélyes amit művel...
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
TripleB
senior tag
válasz Doki-HUN1978 #16562 üzenetére
Az kevés sajnos, ha csak áttörölgeted. Forró vízzel a rejtett helyekről is el kell távolítani.
"Aki nevet, azzal együtt nevet a világ. Aki sír, az egyedül sír"
-
amargo
addikt
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Teasüti
nagyúr
válasz Doki-HUN1978 #16562 üzenetére
Hát a brigéciol hátulján azt írják, h 20-30 perces áztatás után bő folyóvízzel leöblíteni, leveretni.
Még ha ezt tanították is volna a suliban (amit kétlek), azért illik elolvasni az útmutatót.De ha már megfürdetted, akkor miért nem zsírban? Olajozáshoz le se kell venni a láncot.
szerk:
(#16558) hoffman_
A videóban látottak engem annyira nem botránkoztatnak meg, mint mondjuk a többi közlekedőt. Igaz, jó adag szerencse is kell hozzá, de kellő koncentrációval elég magabiztosan és relatíve biztonságosan lehet így menni - megfelelő ítélőképességet és helyzetfelismerő képességet feltételezve. Kár, h az átlag közlekedők (pl. autósok) sehol nincsenek egy ilyen helyzetfelismerő készséghez képest.
Ha vki elég józan és felkészült ehhez, akkor meg merem kockáztatni, h miért is ne?Az a 2x20 km bicajon nem ügy. Egy egészséges embernek nem kéne gondot okoznia, még télen sem.
[ Szerkesztve ]
-
rii
nagyúr
válasz Teasüti #16571 üzenetére
" .... Az a 2x20 km bicajon nem ügy. Egy egészséges embernek nem kéne gondot okoznia, még télen sem. .... "
kérdés a mai világban, hogy mikor végez a munkahelyén az ember, és már hámy órát húzott le .... nekünk mostanában reggel 9-től este 20-ig, de volt mostanában 21, 22-es is ... az hogy ezután elmegyek még egy órát tekerni nem nagy ügy, mivel reggel 3 percre vagyok a munkahelyemről ... de ha reggel is be kellene tekernem egy órát, az már izmosabb lenne, és kötelező, nem tehetem meg h kihagyom )))-:
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
rii
nagyúr
válasz hoffman_ #16558 üzenetére
jó dolog az autó, csak nem tudjuk normálisan használni .... gondolok itt a 4 sávos mellett úgy felállnak a járdára, hogy 10 cm hely nincs, és a babakocsis anyuka szó szoros értelemben ott áll, és nem tud elmenni ....
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
fungeld
aktív tag
Új Deore vagy használt Deore XT váltó vásárlásán gondolkodom. Érdemes lenne bevállalni egy használtat? Egy XT-n mennyire ,,látszik az idő"?
amargo: Nagyon komoly
https://www.flickr.com/photos/118824533@N04/
-
Doki-HUN1978
senior tag
válasz Teasüti #16571 üzenetére
Szerinted hányszor olvastam el mit írnak a brigéciol hátulján?!
Nem volt itthon olyan zsír, amiben meg tudtam volna fürdetni, így olaj lett belőle.
Az olajat kiöntöttem egy kis műanyag dobozba és beleraktam a láncot, hogy teljesen ellepje.
A helyén azért annyira nem tudod átjáratni a lánc belsejét olajjal."A szórakozottság a zsenik erénye"
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz fungeld #16576 üzenetére
Ha vigyáztak rá és nem csapkodták oda, meg nem buktak úgy hogy azon csúszott a bringa, akkor nem "látszik rajta az idő" Alumíniumból, meg rozsda mentes anyagokból van főként.
Viszont ha sokat volt használva, sarazva, esős időben használva, akkor ki a csapoknál, a forgáspontok szépen ki tudnak kotyogósodni, valamint a tengelyek is, igaz azok tömítettek, de újra zsírozni nehéz, és nem szokták, így azok is megkophatnak. Valamint a rugó is meggyengülhet, ha pl nem váltják le a sor aljára és úgy teszik el a bringát. Szóval érdemes figyelmesen végig csavargatni mozgatni mindent rajta, hogy mennyire van kikopva, mert egy 9 es rendszernél már egy apró kotyogósság baj tud lenni.
Valamint még a kanál szokott belül megkopni, ahol a lánc hozzá ér ahogy feljebb tolja a soron, de ez nem okoz érezhető teljesítmény romlást, viszont látszik belőle hogy mennyit volt használva. Ha ott már vastagon kopott az anyag akkor 10 ezer fölött van benne.
Ha látatlanba veszed, akkor győződj meg róla hogy a gyári görgők vannak benne, és nem látszik rajtuk a kopás, akkor valószínűsíthető hogy olyan 6 ezer km alatt van benne, akkor még jó állapotban szoktak lenni. Egyébként a görgők is jól szokták bírni (Már ha nyúlás határnál cserélve volt a lánc. Na meg nem árt néha újra zsírozni a csapágyait.). Az alsó ipari csapágyas, a felső kerámia csapágyas, ugyan az mint ami az ultegrában van, 17 ezer km el nekem az még közel 90% os állapotban van.[ Szerkesztve ]
-
hoffman_
nagyúr
válasz Teasüti #16571 üzenetére
Engem se botránkoztat meg, de nem értek egyet vele. Tudom, hogy vannak emberek, akiknek ez elég könnyen megy, illetve "edzeni" is lehet magad, de azért ez veszélyes. Ilyen helyzetfelismerés kombinálva ilyen profi mozgáskoordinációval azért durva(persze, freeriderek és DH-sok se szégyenkezhetnek, ők is jó aggyal bírnak). Akkor sem tartom jónak így közlekedni - viszont én aztán büntetni és haragudni nem fogok érte, szerintem is awesome.
A 2x20 tényleg nem sok, mondtam, miután láttam a számokat, nem volt olyan vészes. De amikor lepörgettem magam előtt a 11-esen, illetve bringautakon, azért többnek tűnt. Télen más tészta. A hideg egy dolog, lehet azért védekezni ellene, ez nem ok. Viszont a bringautakat nem tudom mennyire takarítják(szerintem semennyire), a járdák és autóutak meg tiszta retek, koszos nyálka, én abba bele nem megyek. Majd ha süt a nap és csontszáraz minden.
rii:
Az autósok mentalitása egy dolog, ez nem azon múlik, aki odaadja nekik a jogsit. Arról nem is beszélve, hogy ott is van baj, de ez másik lap, ugyebár. Én se az oktatómnak köszönhetem, hogy megtanultam vezetni.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Teasüti
nagyúr
válasz Doki-HUN1978 #16577 üzenetére
Bocsi, csak hát nem úgy tűnt, azok alapján, amit írtál.
Már miért ne tudnád átjáratni a csapokat, ha felszerelve olajzod a lánc belső kerületét?
Nem kell sajnálni tőle, egy kövér csepp minden szemre, aztán átforgatod egy percig és voilá! Utána letörlöd a felesleget és tökéletesen meg van olajozva.Azért meg kár fürdetni, hogy a sok munka után az első téli tekerésnél lejöjjön mind úgy ahogy van. De ezt már jobban tudod!
Amúgy van ilyen szétszedhető láncszemed, vagy láncbontóval szedted le?
Én csak ezért nem tisztítom, mert nincs egyik se.De az idei tapasztalataim alapján tavasszal cserélem egy legolcsóbb vmire, ami kitart addig a 2-3000 km-ig, amit megyek egy évben, és évente tél után cserélni fogom. Így nem lényeges, ha berozsdásodik.
szerk:
ez nem azon múlik, aki odaadja nekik a jogsit.
De azért rajta is sok múlik. Ha én vizsgabiztos lennék, nem adnék senkinek, aki tökéletesen nem uralja a kocsit és nem tud közlekedni.
Nem vagyok diszkriminatív, de tapasztalatból mondom, h ha rajtam múlna, pl a nőknek kétszer annyi órát írnék elő kötelezően. Sőt, forgalomban is addig gyakoroltatnám őket, míg nem magabiztosak minden helyzetben. Túl sok az idióta az utakon járműtől függetlenül. Most a nők csak egy sarkított példa, amúgy is kevésnek tartom azt a 30 órát. Az annyira elég, h megszokom a kocsit, de közeledést tanulni éppen határeset.
Az is vicces, h mindig én oldom meg az összes közlekedési fennakadást, szitut, mert a többi résztvevő bamba és hülye, legyen szó a gyalogosokról, mikor biciklizem, legyen szó autó-autóról, ha útban vagyunk egymásnak, stb...Tegyük hozzá, én sem az oktató mellett tanultam meg faszán vezetni, hanem apám mellettem ült majd egy egész évig!!! És ő tanított meg közlekedni, h mindent előre lássak, minden és mindenki szándékát felismerjem messziről.
Bocsi, kikívánkozott belőlem.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Teasüti #16580 üzenetére
Jah a másik meg, akinek telefont látnék a fülén vezetés közben, annak máris küldeném a százerzes csekket. Ezt akár önkéntes munkaként is vállalnám, de ha csak 1%-os jutalékkal is tudnék dolgozni ilyet, h csak kint állok vhol és fényképezek meg kamerázok, sztem napok alatt összeszednék egy átlag fizetést.
Nem is értem ilyen miért nincs, ha egyszer szegény a rendőrség/állam, ezen napok alatt behozhatnák a pénz hiányt.
Befejeztem, bocsi.
-
Doki-HUN1978
senior tag
válasz Teasüti #16580 üzenetére
A lánc belsejébe szvsz. csepegtetéssel nem tudsz annyi olajat juttatni mint fürdetéssel, de ha tudsz is, addigra elpacsáltál egy csomó olajat.
Felrakattam egy patentszemet, hogy bármikor szétszedhessem könnyedén és tudjam tisztítani.
A rozsdásodás a kisebbik probléma, raksz egy kis olajat és az kezelhető, a kopás a nagyobb baj.
Te nem is szoktad kenni a láncot?
"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
hoffman_
nagyúr
válasz Teasüti #16580 üzenetére
Én nem a vezetéstechnikáról beszéltem. Odaírtam, hogy az másik lap, ez a terület borzalmas. Én a mentalitásról beszéltem. Az nem az oktatón múlik, hogy ha valaki lerakja a jogsit, 1-2-3 év alatt belejön a vezetésbe, akkor orbitális paraszt lesz. (Én egyedül tanultam meg vezetni, a jogsi letétele után anno kb 2 hónap volt, míg magabiztosan be tudtam illeszkedni a forgalomba.)
A telefon téma... Ha a bringás futároknak meg van engedve a vad közlekedés és nem büntetik szarrá, akkor a telefonálást miért? Van, aki egy kézzel is jobban vezet, telefonálás közben, mint az emberek többsége. Arról nem is beszélve, hogy automata váltó esetén meg vicc az egész. És ebbe azt is belekalkuláltam, hogy a telefonálás nem csak egy váltást bonyolít, de a figyelmet is megosztja. Persze nem jó dolog, de ha úgy adódik, akkor telefonálni kell, és kész.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Doki-HUN1978
senior tag
válasz hoffman_ #16584 üzenetére
Ez a telefonálás kérdés érdekes mellesleg...
Ha az egyik kezemben fagylaltot tartok és nyalogatom nagy vidáman azt ugye nem büntetik, de ha telefonálok azt igen?!
Egyik sem baleset veszélyesebb a másiknál, mégis teljesen másképp kezelik.
"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
Teasüti
nagyúr
válasz hoffman_ #16584 üzenetére
Ez is agykapacitás kérdése, de nekem senki ne mondja, h olyan computer agya van, h egy dinamikus városi közlekedésben, ahol már alapból sokfelé kell figyelni és fürgén reagálni a változókra, az megteheti, h ilyen kockázatot vállal.
Ha vki balesetet okoz, mert telefonált, azt nagyon meghurcolnám. Meg eleve, nem a telefonálás a baj, vegyen egy tetves headset-et és máris legális a dolog. Nem véletlen törvényellenes alapból.
6 éve vezetek, egy kezemen meg tudom számolni, hányszor emeltem a fülemhez telefont.
Egyszerűen semmi sem lehet olyan fontos, hogy ezért kockázatot vállaljak.
Ha meg igen, sokféle megoldás van rá, egyik az, amit feljebb írtam.(#16583) sanzi89
Sztem nem lenne akkora baj, ha a civil autósok megfogyatkoznának, úgy a felének élből el tudnám venni a jogsiját, bele lehetne kötni nagyon sok vezetőbe. Ez tény.
Vhogy többen vezetnek, mint ahányan alkalmasak lennének rá.(#16582) Doki-HUN1978
A lánc belsejébe szvsz. csepegtetéssel nem tudsz annyi olajat juttatni mint fürdetéssel, de ha tudsz is, addigra elpacsáltál egy csomó olajat.
Olaja válogatja, a kapiláris erő gyönyörűen behúzza a csaphoz is, hidd csak el!a kopás a nagyobb baj.
2-3k km-t azt hiszem gond nélkül elvisel egy lánc. Aztán jön a tél, tavasszal meg úgyis elhajítom majd a rozsdás vasat. -
bubi92
őstag
múltkori bicikli mosós témához:
[ Szerkesztve ]
-
dqdb
nagyúr
válasz hoffman_ #16579 üzenetére
A 2x20 tényleg nem sok, mondtam, miután láttam a számokat, nem volt olyan vészes. De amikor lepörgettem magam előtt a 11-esen, illetve bringautakon, azért többnek tűnt.
Kolosy tér-Szentendre közepe 42 km oda-vissza, de szerintem nem fog összejönni ez a táv 2×1 óra alatt, és készüljél ballonos külsőkkelSzentendrére két bringaút is vezet, a jobbik minőségű a 11-es út nyugati oldalán fut a Békásmegyertől az Omszki-tó mellett végig kifelé, és a pomázi elágazás után a Városkapu Üzletháznál (valamilyen hajósbolt van ott) mellett megy át a túloldalra. Az aszfalt tele van repedésekkel, szerencsére ezek az elmúlt 6-7 évben nem szaporodtak, szimplán csak rengeteg van belőlük Itt 25 km/h felett nem fogsz tudni tartósan haladni, mert állandóan fékezgetni kell.
A rosszabbik út a Római-part folytatásaként a Luppa-sziget előtt megy végig, és onnan a Duna vonalát követi jó nagy ráhagyással, ezt - ha nem változtak a 2010-es állapotok -, akkor kizárólag MTB-vel ajánlom. Ez a bringaút az előbbibe a fent taglalt átvezetésnél csatlakozik be.
Amint beértél Budapestre, érdemes kerülni, mert a Királyok útja-Nánási út-Pók utca szakaszon jó minőségű aszfalton lehet tempót menni, aztán a városi forgalom és utcaszerkezet menthetetlenül lelassít (talán a Kunigunda útján némi kerülővel időt tudsz nyerni az egyetem felé, de kétséges (nem ismerem az ottani aszfaltot és a forgalmat). Én 1:15 környékére teszem az elérhető szintidőt.
Amivel időhiány esetén tudsz gyorsítani (ha lesz BKV bérleted), az egy bringabérlet havonta 500 forintért. Békásmegyeren feldobod a bringát a HÉV-re (ha a reggeli tömeg nem lincsel meg ezért ), és Kaszásdűlőnél szállsz le.
bubi92: hol lehet ilyen szolgáltatást rendelni?
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
hoffman_
nagyúr
Google Maps írt Pap-sziget - Bécsi út adott száma közötti távra 19 km-t, ezért bátorkodtam 2x20-al számolni, az kicsi különbség már indifferens Köszönöm, hogy leírtad, de itt lakom, ismerem a környéket mint a tenyerem Visegrád-Dunabogdány-Tahitótfalu-Pilisszentlászló-Szentendre-Pomáz-Kalász-Üröm-Pilisvörösvár-Csobánka ésatöbbi, meg hát azért Budapest adott része elég jól megy. A tartós 25km/h nekem elég is lenne egyébként. Ballonos gumi felejtős, meg monti is, erre a távra lesz a SS(vélhetően Csepel Royal). Budakalászról Aquincumra amúgy 20 perc alatt értem be, úgy hogy nem siettem, anno mikor még tudtam tekerni. Ehhez képest a bő egy óra, sőt talán az egy óra is hozható. Ennyit szívesen rááldozok. BKV bérletem lesz, és a bicónak is tudok venni, csak nem akarok
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
rii
nagyúr
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- ASUS H97-PRO alaplap 1150 Intel H97 lapkakészlet, 4xDDR3, SATA 3.0, HDMI, M.2 SSD foglalat
- Macbook Pro 16 M1 PRO 10C/16C 16GB - 1TB Magyar billentyűzet - Garanciális 2025.augusztus 4.-ig
- Sharkoon TG5 számítógép ház Corsair HX650 tápegységgel eladó
- Asus V8460 Ultra ( Geforce 4 Ti 4600 )
- HP Prodesk 600 G5 DM, Tiny i5-9500T , 8-16GB DDR4 , 256GB NvME , 2 év gari , AAM számla
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs