- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Megvásárolható a legolcsóbb kagylótelefon
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Redmi Note 13 5G - fogyókúra után
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Magyarországon is kapható a Honor 200 Lite, ennyibe kerül
ma Május 21-től megindul a Honor új középkategóriás készülékének hazai értékesítése független és szolgáltatói kínálatban is.
-
Kínos ügy lett az OpenAI Scarlett Johansson-botránya
it Scarlett Johansson nem adta a hangját az OpenAI-nak, azonban állítása szerint ennek ellenére is az övére hasonlít az, ahogy a chatbot megszólalt.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
-
Teasüti
nagyúr
válasz salieri. #23241 üzenetére
Na jó, ez a két márka fémjelezte karórák nem egészen arra a funkcióra vannak kitalálva, ami nekem kéne. Polárnál pl nem is láttam mezei karórákat... (és a pulzusmérősökből se nézem ki, h képesek elviselni olyan terheléseket, amiket a G-Shock órák.)
Ugyan csábítóan hangzik a pulzusmérés, de igazából nincs rá szükségem egyelőre.
Vagy aki itt használ ilyet, nyert vele vmit, ami addig hiányzott?
Pl megtanulta beosztani az erejét, levegőjét?Meg egyébként is ezek specializált órák egy-egy sporthoz. Én viszont mindenféle outdoor tevékenységhez szeretném viselni. Pl lehet ezek közül vmelyikkel úszni? Csobbanni a strandon, stb...
Átfáradok azt hiszem a másik topikba, nem szemetelek itt tovább a hagyományos karórás kérdésekkel.
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
-
ludsimon
veterán
Ma egy köbö 6000 köbcentis ezüst mercédesz szőke tyúkkal a vezetőfülkében majdnem elütött..
Szentmihályi úton jövök szépen, erre szemből a 2x2 sávos útról bekanyarodik, akart volna...
Én félrerántottam a kormányt, ő meg köbö 10cm-el állt meg, de ha nem rántom ki jobbra a kormányt akkor tyúkszar lett volna ma belőlem.undefined
-
ludsimon
veterán
válasz :MTC:kandur #23234 üzenetére
Verseny előtt 1,5 órával a profik se esznek, megsúgom
Nem szabad elindulni teli hassal.Max tényleg 1-2 falat ha nagyon éhes az ember és akkor is olyan ami gyorsan lebomlik, banán, müzliszelet stb.
Menet közben kell pótolni az elégetett szénhidrátot.
Bár montin ezt a mutatványt hegynek felfelé megnézem.Ezért is jobb az outi. Kötetlenül azt csinálsz amit 'akarsz'.
undefined
-
:MTC:kandur
tag
válasz ludsimon #23256 üzenetére
Köszi, bár tisztában vagyok a "szabályokkal", lévén 5 évig versenysportoltam
Nem a verseny előtt közvetlenül akartam enni, hanem fél8-8 között (11kor volt a rajt). Nem tudom, valamiért nem csúszott le az előző estéről megmaradt pizza maradék
Hát végülis a 21km "könnyen" ment, a 42-re nem bírtam volna.Na igen, max a frissítő állomásokon lehet tölteni magad, bele is markoltam a szőlőcukros tálkába...
★★★★★
-
ludsimon
veterán
undefined
-
rétisün
veterán
válasz Lacces #23230 üzenetére
valószínűleg a tiéd nem kazettás, hanem menetes. de ahhoz sem árt spéci szerszám, legalább egy ilyen.
a kazettás és a menetes fogaskoszorún más a belső kialakítás, mindkettőhöz megfelelő szerszám kell, nem felcserélhetőek!
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Lacces
őstag
válasz rétisün #23263 üzenetére
Igen lehet, ez tényleg nem kazettás, nem tudom mi a különbség a kettő között...
10 éve megvan a kerékpár, azóta a tudásom is leragadt. Tengelytörés miatt kéne leszedni az egész cumót... De lehet beadom akkor a boltnak, hogy csinálja meg ő, ha olcsóbb mint szerszámot venni..., meg hátha rak bele már ingyen zsírt is
Köszi a választ -
fpeter07
veterán
válasz venember83 #23228 üzenetére
Jam, mint ismerősöm mondta ma, hogy 191-es pulzusa volt versenyen.
szerk: (#23270) ludsimon: Nem tartott ám sokáig.
szerkzwei: A másik galériában engem baromira zavar a nutrixion felirat, így azt kihagyom.[ Szerkesztve ]
-
Doki-HUN1978
senior tag
Itt is van egy csomó kép...
"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
ludsimon
veterán
Buda maratonon nem volt ilyen?
undefined
-
Toomy
senior tag
Most cseréltem a LOOK pedálomhoz való fekete stoplimat. Kemény terhelésnél el kezd nyekeregni. Egy SHIMANO csukám van. Ez mi a jóistentől lehet? Fújjam be szilikonnal
(#23274) ludsimon - perec, ha megvetted ehecc (tsz)
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
-
sssent
senior tag
Üdv mindenkinek!
A minap beújítottam egy egyszerűbb trekkinget az olcsó, ezeréves, krónikus karbantartáshiányban szenvedő MTB-m helyett/mellé. Igencsak zöldfülü vagyok a témában, de szeretném ha ez a bringa egy jódarabig nem jutna az előd sorsára, így most próbálok mindenfele karbantartási tippeket magamba szívni. Volna pár kérdésem, amikre egyelőre nem leltem választ. Asszem hosszú lesz, ha valaki végigolvassa, netalántán még válaszol is, azt előre is nagyon köszönöm
teló - SR Suntour NEX4610-V3-HLO/75mm/coil/Speed Lock:
Tudom, sokat ne várjak. Most a kemény 68 kilóm alatt az út harmadát-felét hajlandó kimozogni. Az előfeszítést elvileg egy kis műanyag tekerentyűvel lehetne állítani, viszont azt csak kb. 180 fokot tudom kézzel elfordítani (hatását nemigen érzem), aztán mindkét irányba olyan racsniszerűen kattan, így nem mertem erőltetni (pl. fogóval). Kéne? Egyáltalán a habtestem alatt kéne ennek többet mozogni, vagy ez ennyit tud?
Másrészt hogyan kellene ezt rendben tartanom? Gondolom a becsúszószárakról illene letakarítani a dzsuvát, de kell valamivel kenegetni is? Most még van rajta valami zsír, frankón ragad rá is rá a por a "becsúszó" rész fölött. A villaszárakon oldalanként aszimmetrikusan kis műanyag kupakszerű izék is vannak, talán zsírzópontok. Kéne ezekhez nyúlnom?
Ez talán hülyeség, de bírja vajon ez a cucc ha terhelés közben lockolom? Mármint hegynek fölfele, de mondjuk jó szar úton.hajtás - hátul acera, egyébként minden shimano, de ahogy nézem egy szettel lejjebb:
Ezzel most van is egy kis(?) problémám. A váltókar szerinti 4. és 8. fokozatban ropog (8-as). Hangját nemigen hallom, inkább csak érzem, már egészen enyhe terheléstől. Kb. 250 km van benne, még a 0km-es beállítással. Mindenképpen vissza akarom vinni a boltba egy kis utánállításra, addig nem is akarok hozzányúlni semmihez (kiváncsi vagyok ez a szerviz milyen melót végez). Viszont mivel úgy érzem, hogy az összes többi fokozat simán jár, nem vagyok benne biztos, hogy ez sima beállítási probléma. A 8-as még csak lehetne határoló para, de a 4-es. Valami ötlet?Ami a karbantartást illeti, egy ilyen mezítlábas szettnél érdemes patentszem betétellel, láncmosogatással bajlódni, vagy elég ha a már percegő láncot helyben törölgetem, olajozom, aztán bírja, amíg bírja? A mosogatás sincs ingyen.
-
hoffman_
nagyúr
Na, megvolt az első tekerős napom, bringával mentem mindenhova. Pomáz - Bécsi út - Mozaik utca - Margitsziget(keresztbekasul) - Mozaik utca - Wesselényi utca - Pomáz.
Nem tudom mennyi lehet, én olyan 35-40km-re tippelnék, ennél semmiképp se kevesebb. Nagyon durván kivagyok, 3 szendvicset ettem ma(mostanság nincs étvágyam, kilókat fogyok), ~3 litert ittam amíg tekertem, reggel 9, és du. fél 6 között. Biztos, hogy most is könnyebb vagyok 1-2 kilóval.
Bevallom őszintén, csaltam Hazafele úton felszálltam a hévre egy megállóra. Lusta voltam kimenni a kocsik közé, nagyon elfáradtam már, és nem bírta a fenekem, rongyosra ültem. Szóval a majdnem utolsó 2000m-t lecsaltam, és az utolsó 1000-et meghúztam emelkedőn. Meg vagyok halva
Morál:
A gyalogosok idióták, nem néznek, nem látnak, és parasztok. Ezt tapasztaltam ma, de ijesztő mértékben. Ezerszer inkább a Margit-körút, autók között(autókkal együtt), mert sokkal jobban érzem magam. Teljesen egyenrangúként lehet közlekedni. Megjegyzem, az autósokban pozitívan csalódtam.
Betekerni Pomáz-Bécsi út szakaszra még nem tudom mit fogok kitalálni, mert nagyon nincs olyan út, ami jó lenne. Sz*rok is, nem haladósak, vagy veszélyesek.
Ja, és megvettem az SMP-t! Hosszú távú tapasztalatokat írok majd, ha beleszokott a fenekem, a mostani nem mérvadó.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
tzimash
őstag
válasz ludsimon #23283 üzenetére
Hoppá ám, amúgy én is azt hittem aznap, mikor először linkelted, hogy Arenberg a bringás neve, de valami gyanús volt, ezért nyomoztam egy kicsit, szóval:
A srác, akinek eltört a kulcscsontja Grischa Janorschke a NetApp-ból, a másik versenyző a belga Guillaume Van Keirsbulck az Omega Pharma-Quickstep-ből. -
Vasinger!
nagyúr
Szerintetek ez a bicikli megér ennyit? Megérné váltani a mostaniról? katt
Ültem rajta, teljesen máshogy csillapítanak ezek a felfüggesztések, mint a mostaniak. Sokkal keményebben indul be mindkettő teló, de aztán miután elindult azután mint a vaj, úgy kiegyenesíti az utat. (levegőnyomást állítottunk mindkettő telóban próba előtt)
A fékről mi a vélemény? Formula K18. Életemben nem hallottam még róla. Továbbá a kiegészítők neve sem mond sokat, gondolom Cube biciklikhez adják, úgy mint a Hai-hoz az XLC-t.
Főként DH/AM és XC-re használnám a biciklit. Az XC részét viszonylag sima, max földutas, de általában betonon persze ott se sima betonon, sok patkával fűszerezne városban, ahol jól jönne mindkettő teló, a DH/AM részét meg jövőre talán HHH-n és itt Börzsönyben. Nos?
[ Szerkesztve ]
-
tzimash
őstag
válasz Vasinger! #23288 üzenetére
Árakkal annyira nem vagyok tisztában, de mivel meme árulja, ezért tuti egyben van a bringa, nem zsákbamacskát vennél. Reklám off
(#23289) DonThomasino:
Ő sem igazán akarta, hogy piszkálják, amit meg is értek, törött csonttal jobb egy helyben maradni. A belga srác, aki átesett rajta, nos annak is megvolt a maga baja, alig tudott elsántikálni. A lényeg, hogy minél előbb el kellett nekik onnan tűnni, mert jött a mezőny utánuk, ha ők odaérnek és még kupi van a pályán nagyobb baj is lehetett volna.
[ Szerkesztve ]
-
dqdb
nagyúr
válasz DonThomasino #23289 üzenetére
Nem értem a macskakőre minek verseny bringa?
Egész pálya ilyen volt?
Azért, amiért Monaco belvárosába Forma-1-es autó: hagyomány A Paris–Roubaix versenyt 116 éve rendezik meg, és ez a macskakőről szól.tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
venember83
nagyúr
válasz Vasinger! #23288 üzenetére
A Formula fékek bizony jó minőséget képviselnek, de nem annyira elterjedtek, mint az Avid és Shimano fékek. Azt nem tudom megmondani, hogy megéri-e az árát. Jelenleg inkább az a lényeg, hogy a vevőnek megéri-e, mivel a piacon nagyon nyomott árak vannak. Nem tudom, melyik kiegészítőre gondolsz, Syntace nagyon jó cuccokat gyárt, a saját márkás a bringán az RFR nyeregcső és a Cube markolat. A DH meg XC ügyében meg szerintem óriási fogalomzavarban vagy, de ez visszatérő motívum nálad, kár belemenni.
-
Vasinger!
nagyúr
válasz tzimash #23290 üzenetére
Memétől már a 3. bringámat venném, itt nem ezen van hangsúly, hogy átb@asz e vagy sem, mert nyilván nem fog. Hanem azon, hogy jelentős előrelépés lesz e a mostanihoz képest és bírni fogja e strapát átlagos használat mellett akár 3-4-5 évig is.
Azért azt se felejtsük, hogy Déházni lehet merevvázas biciklivel is. Annó ezzel mentem le eléggé rázós terepen a Börzsönyben, ami tény, hogy nagyon rázós volt, de kibírta egyben a bicikli.
Memééknek is hasonló felépítésű biciklijük van és járnak versenyekre, Börzsönybe, nem feltétlen kell ahhoz 200-as rugóút előre és hátulra, hogy az ember legurulhasson a hegyről rázósabb terepen.
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- IPhone 15 Pro max 256GB gyári független 2027. 04.20. Apple garancia MM vásárlás
- Samsung Galaxy S23 Ultra / Green / 512GB / Kártyafüggetlen / Számla + Garancia
- iPhone 12 Pro Max / Graphite / 256 GB / 86% akkumlátor / Kártyafüggetlen / Számla + Garancia
- iPhone 15 Pro / Black Titanium / 256 GB / Bontott doboz / 0 perces / Kártyafüggetlen
- IPhone 14 Pro 128GB gyári független megkímélt jó akku
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen