- DIGI Mobil
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Xiaomi 13 Lite - dögös vagy, Civi
- Drágább lett a Pixel 8a
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iOS alkalmazások
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Újabb országba vihet akkumulátorgyárat Elon Musk
it Miközben Kínában adatközpontot építhet Elon Musk és a Tesla, addig Indonézia kapcsán akkumulátorgyár felépítését fontolgatják.
-
Sztori trailert kapott az Elden Ring: Shadow of The Erdtree
gp A DLC a tervek szerint jövő hónap végén debütál PC-n és konzolokon.
-
Drágábban indíthat az új iPhone SE
ma 2025 tavaszán érkezhet az új SE, az Apple az 500 dolláros határig emelhet valamennyit az áron.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
sanzi89
addikt
Üdv.
Hajtókaros kérdésem volna a nagyérdeműhöz. Most egy sima négyszögtengelyes Alivio hajtókarom van. Ezt szeretném cserélni. 3 féle "lehetőséget" találtam. Az egyik:
- Nagyon hasonló a mostanihoz, csak Octalinkes lenne a rögzítés.
- Integrált csapágyas, de tömör
- Hollowtech IIAz első megoldással igazából csak az a gondom, hogy az integrált csapágyas rendszer a nagyobb tengelyátmérőnek köszönhetően merevebb. Plusz a csapágyak is nagyobbak, messzebb találhatóak egymástól, ami szintén plusz merevséget adna. Ellenben a mostani rendszer legnagyobb hibáját - le és felszereléskor elállítódhat a láncvonal - kiküszöbölné. Plusza nagyobb méretű tengelynek köszönhetően már ez is merevebb lenne.
A másodikkal az baj, hogy a mostani 47.5mm-es láncvonal ki lenne tolva 50-re. Általában úgy szoktam tekerni, hogy elöl a legnagyobb tányéron, 44 foggal. Hátul pedig a 3-4-5 sebességeket használom a 9-ből. Ezzel a felállással is kicsit ferde már a lánc, és ezt csak tetézné a nagyobb láncvonal méret. Plusz így talán hátul se kopnak annyira a kis fogak, így hosszabb élettartamra számítok. Elöl ha középen van a lánc, akkor hátul az 1-2 fokozatokat használom.
És most jön az üreges hajtókar kérdés. Engem a kisebb súly egyáltalán nem érdekel, ezért gy fillért se vagyok hajlandó kiadni, de ha merevségben többet tudna adni, mint egy tömör kar, akkor azért már áldoznék. Plusz itt már bejön, hogy aluból vannak a tányérok. Egy alu tányér nem kopik jobban, mint egy acél? A súly, mint mondtam nem lényeg, de az élettartam az lenne.
Verseny közelébe se mennék, XC-re használom a bringát, a legnagyobb terep amit kap az a gát teteje vagy egy mezőgazdasági szervízút. Ki mit ajánl?
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Fűnyíró topik
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Senua’s Saga: Hellblade II teszt
- Kerékpárosok, bringások ide!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Alkoholista nevelde
- További aktív témák...
- RITKASÁG! Apple Watch SE GPS 44 mm silver Nike edition, új állapot, hibátlan!
- LG 34UM69G monitor 87cm óriási átlóval rendelkezik
- Apple Iphone 11 Pro 64 GB kártyafüggetlen
- JÉZUS EVANGÉLIUMA - bármi megtanulható, ha: akarom-hiszem-tanulom-csinálom-tapasztalom-megértem-élem
- Bontatlan iPhone 15 Pro 128GB White Titanium, gyárilag független
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest