- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Fotók, videók mobillal
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
Hirdetés
-
Magyarországon is kapható a Honor 200 Lite, ennyibe kerül
ma Május 21-től megindul a Honor új középkategóriás készülékének hazai értékesítése független és szolgáltatói kínálatban is.
-
Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
it Egy brit bíró szerint Craig Wright, a bitcoin állítólagos feltalálója folyamatosan hazudott és bizonyítékot hamisított.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
D.Orion
veterán
válasz Debilon #35877 üzenetére
Selle Monte Grappa Liberty Ez a keskenyebb nyereg.
Selle Monte Grappa Argo Ez pedig a szélesebb ülőke.
Nekem még mindig a gyári Selle Royal Viper van fent a kerékpáron. Először nekem is kényelmetlen volt, de aztán megláttam, hogy hogyan is kell helyesen beállítani, azóta sokkal jobb, de pl. azért ma is éreztem már ~30km-nél, hogy olyan mintha égetné/zsibbasztaná a hátsómat.
Cathfaern: Oksa , csak ketten is voltak akik nem így értelmezték sajnos a hsz-em.
Épp akartam kérdezni, hogy vajon deicide elindult-e ma Balaton körre. De most látom, hogy igen és végzett is vele szépen!
(#35902) deicide: Pont most írtam be.
[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
Doki-HUN1987 + Norbi + Jómagam, Balaton kerülés.
Norbi: 200km
Doki-HUN1978: 260km
Jómagam: Ez látszik az Endo trackenMindhárman 26-os mountival
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
norbee2244
senior tag
válasz Szakbarbár #35875 üzenetére
Bakker pedig annyira éreztem,hogy te vagy,de aztán elindultunk inkább. Beérkezett végül az ismerősöd? Milyen időt jött? Azt hiszem ő elindult,de nem tudom hol előztem már meg. Az alsó sík szakaszon ténylegesen volt egy gyenge szembe szél,de ott nagy részen 37-40 közti tempót haladtam azzal nem is volt nagy baj inkább felfelé az erdészeti út volt picit rosszabb bár jó érzés volt,mert végülis a sík tempómon való fejlesztés volt a fő célom amit így most letudtam nyugtázni.
Simon: Köszönöm a célban kapott vizet. Sokat dobott a hangulatomon.
-
venember83
nagyúr
válasz lecsokolbi #35883 üzenetére
Ne szerénykedj, középtávra nem rossz a 3.30. Én egy órával többet mentem, az utolsó tíz kilométeren teljesen elfogytam, pedig próbáltam tartalékolni, és nyomtam is magamba a zseléket meg vizet (izo elfogyott itthon...). Mondjuk elég sokat veszítettem azzal, hogy a Kékes után beszorultam egy lefelé közlekedő mentő mögé, illetve én eleve nagyon-nagyon lassú vagyok ismeretlen pályákon (is).
-
szki
őstag
Eredmények tegnapról az V. Pilis kupa I. fordulójáról:
Esztergom->Pilismarót->Két-Bükkfa nyereg(Dobogókõ) Táv: 26 km.
Grat Norbinak, és aki még megtekerte!És persze a Mátra Maratonon szenvedőknek is gratula!
[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
Köszi.
Voltak hullámhegyek és hullámvölgyek. húztuk egymást, amikor kellett
De ez a táv azért nekem az állóképességem határa volt. Bár meglepő módon most ébredés után semmi nincs a lábaimban, ruganyosan járok, mintha nem történt volna tegnap semmi.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
ludsimon
veterán
válasz deicide #35916 üzenetére
Ennyit aludni annyi tekerés mellé szimplán butaság.
Minimum 12 órát kellett volna, én a tegnapi 100-as kör után 10,5 órát aludtam..Grat a Mátra Maraton indulóknak illetve a Balatont kerülőknek is!
Ja és persze... Jó reggelit!
[ Szerkesztve ]
undefined
-
lecsokolbi
aktív tag
válasz venember83 #35914 üzenetére
Jó hát csak éreztem, hogy még lett volna mit aprìtani a tejbe
Lefelé előttem is ment egy mentő de kielőztem és beordítottam, hogy kösz! Nem volt elég, hogy mi is porolunk még ők is... amúgy én is elcsesztem mert fél órát számoltam edzés alatt a lejárt gélem felszívódására, féltáv helyett később nyomtam be a maradékot szóval a végén én is szenvedtem...- Mindenki hazudik! -
-
lecsokolbi
aktív tag
deicide grat a karikához
Nyár eléjén én is terveztem de nem jött összeKöszönjük az elismerést
- Mindenki hazudik! -
-
deicide
veterán
válasz lecsokolbi #35920 üzenetére
Neked is grat, szintén kemény lehetett
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
belaazallat
addikt
válasz deicide #35902 üzenetére
Gratulálok!
Sajnálom, hogy kimaradtam belőle. Felénk pont esett, így inkább otthon maradtam.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
Doki-HUN1978
senior tag
Köszönjük a gratulációkat...
Szerk: A legtöbbet deicide fórumtárs vezetett, így őt illeti elsősorban a gratuláció.deicide(#35902):
Látom behúztad a 300. kilométert is?!Én hazamentem, fürdés, kaja és mint akit leütöttek...
A térdízületeim fájnak, de mocskosul, sok volt nekik...
[ Szerkesztve ]
"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
norbee2244
senior tag
válasz deicide #35918 üzenetére
Együtt érzek én is detto ilyen vagyok sőt ha többet alszom olyan mértékben csökken a teljesítményem,hogy még magamon is röhögök. Gratulálok a körödhöz. Elég fura időjárás volt tegnap a széllel és az alattomos párás meleggel vegyítve szerintem jó pár embert kikészített.
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz venember83 #35914 üzenetére
Te is voltál a Mátrán? (én nem ) pálya hogy tetszett?
-
-=Sziszi=-
aktív tag
Jó reggelt!
29-es monitra keresek valami normális külsőt. Most Maxxis Cross mark(29x2.1) van fennt és heti 2 defekt simán van. Érdemes lenne valami jobbra cserélni? Kerestem 29-es belsőt is de a webshopokban nem találtam. Lehet belerakni kisebbet?
Üdv Szisz
"Pár évvel később azért a Doom, Wolfenstein 3D már szerves része volt a közoktatásnak is." - Dilikutya
-
venember83
nagyúr
válasz -=Sziszi=- #35927 üzenetére
Igen, Xantomas is 26-ost használ bele, tudtommal.
-
Sianis
addikt
Jövőre én is rágyúrok a Mátra Maratonra, úgy látom vannak itt is kemény hegyi népek.
Sianis
-
deicide
veterán
válasz belaazallat #35922 üzenetére
Köszönöm.
Mi is kaptunk útközben kétszer is, de túlélhető volt, nem tartott sokáig és nem volt vészesen intenzív.
Doki-HUN1978: Neked a 260, na az kemény volt A végén még kellett a kis kitérő, hogy meglegyen a 300, de már a hátam közepére nem kívántam. Alvással nekem sem volt gondom
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz norbee2244 #35924 üzenetére
Az idővel szerencsénk volt, a kevés esőn kívül kellemes felhős, majd szűrt napsütéses 25 fok volt, gyenge széllel (badacsonynál volt egy erősebb próbálkozása a szélnek úgy 20km-en, de kibírható volt). Arrafelé ezek szerint keményebb idő volt...
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
norbee2244
senior tag
válasz deicide #35931 üzenetére
Felénk erősen párás meleg idő volt annak ellenére,hogy nem sütött a nap bár igazából az volt a megterhelő,hogy (autónk nincs) Pilisvörösvárig tömegkölekedtünk(70km) majd onnan letekertünk Esztergomig ( 30km 29-es átlaggal) majd onnan a verseny és a célból bementünk Budapestig ami még 40km környékén lehetett . Sokszor valamilyen szinten irigylem azokat akik csak beülnek reggel az autóba hátul a görgővel szerszámmal pumpával leutaznak ott bemelegítenek elindulnak majd a cél után vissza ülnek a kocsiban és ott megisszák a shake-t és mennek haza. Jóval egyszerűbb lenne.
-
ludsimon
veterán
Megvolt az első nap.
Hát jó meleg van, ráadásul reggel nem volt valami meleg.
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz norbee2244 #35932 üzenetére
Hát ez tényleg elég 'kényelmes' ámde, irigykedésre szerintem semmi ok, az rendben, hogy kényelmesen utazik meg minden, de Mi még büszkébbek lehetünk rá, hogy Te Gárdonyból félig vonat félig lábbal jöttél el!!!!!
Ez nagyobb elismerésre méltó így rajthoz állni, ez legyen mindig benned, ez büszkeséggel töltsön el, mint sem azzal, hogy ó de kár nem autóval mentem.
Személyeskedni nem szeretnék, de remélem nem sértődik meg.
Vénember megtehetné az autót, de nem használná ki, így ő is vonatozik Nagyváradról és sokszor 4-500 kilométereket is vonatozik 1 nap a versenyért!!!Szóval egyáltalán nem szégyen vonatot használni autó helyett!
Inkább abba gondolj bele, hogy egy autót fenntartani mekkora költségbe kerül, ha megveszel egy rozoga sz@rt, arra a gatyádat ráköltöd, ha meg veszel egy 4-5 éves autót az kb. 2-3 misi ami kombi, ezen felül költhetsz rá kötelezőt, tankolhatsz bele méregdrága folyadékot és nem utolsó sorban vizsgáztatni is kell, ja meg ott is vannak kopó alkatrészek, egy 'új' autó se megy 500 ezret karbantartás nélkül. Többe kerül mint, ha vonatoznál, kicsit kényelmetlenebb, de gondolj bele, hogy ha meglenne a vasút akkor kb háztól házig vinne a vonat!!
Ezért sajnálom ezt a pályafelújítást, hogy ennyit töketlenkednek vele.
Nem értem pl. miért zárták le mindkét vágányt????
Vagy netán nincs 2 vágány csak 1 vágány 2012-ben?[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
undefined
-
Cathfaern
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #35941 üzenetére
Még nincs ára. De nyilván nem 6 számjegyű lesz
Amúgy a tárcsaféket feleslegesnek tartom outira, főleg amatőr szinten (ettől függetlenül gyanítom be fogják nyomni ide is, mint ahogy már mtb-ből, sőt lassan trekkingből se kapni mást... ), viszont az elektronikus váltót nagyon várom -
ludsimon
veterán
válasz Cathfaern #35942 üzenetére
Nekem az a véleményem, hogy ez szimpla lopás amit csinálnak ezzel a tárcsás dologgal, meg az elektronikus mizériával.
Még 1 fölösleges dolog ami el tud romlani. Nem értem minek kellett elektronika egy mechanikus gépre, jó, hogy nem már motort szerelnek bele.
Nekem úgy kellene az a Colnago, h mechanikus dolgokkal és sima patkófék.
De aki ilyen millás gépet vesz, annak aztán tökmindegy ha mondjuk elromlik rajta egy 200 ezer forintos elektronikus alkatrész.[ Szerkesztve ]
undefined
-
norbee2244
senior tag
válasz TESCO-Zsömle #35941 üzenetére
2 millió környékén lesz valószínűleg..Colnagoról beszélünk.
ludsimon: +1 bár alá írom,hogy 150 km után valószínűleg egyszerűbb lehetne váltani vele,de amúgy nem..amit én próbáltam ott nem volt valami számottevő különbség a befektetett energiával kapcsolatban.
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz ludsimon #35943 üzenetére
Ami az előnye az elektronikusnak, hogy nincs kopás, nincs nyúlás, egyszer beállítod, és a világ végéig elmehetsz vele újraállítás nélkül. Plusz megszűnik a váltószakadás is (szóval Toomy-nak jól jönne egy ilyen rendszer ). Szerintem ez mindenképp nagy előny. De én alapvetően elektronika párti vagyok. (ára meg úgyis le fog menni. Egy elektronikus rendszer azonos gyártásmennyiséget és minőséget nézve szinte mindig olcsóbb, mint egy mechanikus, hiszen egyszerűen kevesebb vas kell bele. Most az elektronikus rendszerek a kis szériaszám, meg az újdonságeffektus miatt olyan drágák amilyenek)
norbee2244:
Van egy olyan sanda gyanúm, hogy lehetne sokkal puhábbra is állítani, egyelőre azért hagyják keményre, hogy ne legyen olyan furcsa az átálláskor. Annak idején mikor bejöttek az elektronikus írógépek, a gépírók nagyon sokáig panaszkodtak rá, hogy túl könnyű leütni a billentyűket és nem jó így (ha jól rémlik, jött is ki nagyobb ellenállású verzió). Mai billentyűzetek meg... Szóval gondolom idővel itt is egyre könnyebben használható modellek jönnek. -
norbee2244
senior tag
válasz Cathfaern #35945 üzenetére
Nem tudom igazából , valószínűleg igazad van viszont egyáltalán nem támogatom ezt az egészet és a versenyzők is feleslegesnek tartják..tudod ez kb olyan mint mikor valamit szépítgetsz csicsázgatsz mindent megveszel hozzá és a végén rájössz,hogy ugyan azt csinálod vele mint eddig és semmi értelme nem volt bele ölni a pénzt. Elektronikus rendszer amúgy nem drága igazából 70-100e különbség van egy sima szetthez képest,de valahogy mégsem látok annyit az embereknél. Most is a pilisin egyetlen DA időfutam szettet láttam pedig aztán voltak vasak. Jövök még nektek egy beszámolóval csak még relaxálok..
-
ludsimon
veterán
válasz norbee2244 #35946 üzenetére
+1
Néztem, azért volt ott nem 1-2 gép aminek az össz értéke kitett 10 db 'egyszerű' ultegra gépet.
undefined
-
Doki-HUN1978
senior tag
válasz ludsimon #35943 üzenetére
Az azért van, hogyha elromlik az elektronika vegyél belőle drága pénzért még egyet.
Az autóknál is volt egy tökéletesen működő mechanikus gázkar, ami csak akkor döglött be, ha elszakadt a bowden, most elektromos gáz-potméterek vannak és 4-5 évente cserélgetheted 20-30 ezrekért...
"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
rii
nagyúr
válasz Doki-HUN1978 #35948 üzenetére
hát igen .. az autóágyárak az alkatrészekből élnek meg ... az új autók - azt mondják - veszteségesek is a számukra ...
el lehet képzelni, mennyi érdekük fűzőik hozzá, hogy maradandót alkossanak ...
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
ludsimon
veterán
Meg lehet nézni pl a Ladákat meg a Skodákat még mindig az úton vannak és némelyik elképesztő gyönyörű állapotban! (Ma suliból hazafelé jövet épp egy gyönyörű narancssárga 105-ös Skodát láttam, biztos nemrégiben lett fényezve.)
Egy mai autó meg 20 év múlva már rég a roncstemetőben lesz, addig ezek a gépek még 40 évesen is gurulni fognak!
Nagyon szeretem a régi autókat annak ellenére, hogy bennük utazni nem egy életbiztosítás, biztonságuk 0, ha ütközöl velük nincs légzsák, stb.
De láttam én légzsákos hűde autót ütközni, egy Ford, hát barátaim, sírtam a röhögéstől úgy kilapult!
Viszont a régi autókhoz általában az alkatrész negyedébe kerül egy új kocsi alkatrészéhez viszonyítva!
Egyszer szeretnék csak úgy ha megtehetem egy felújított 130RS narancssárga Skodát.
Igazi rallyautó volt annak idején.[ Szerkesztve ]
undefined
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Mobil flották
- BestBuy topik
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
- IPhone 14 128GB gyári független 2026.11.09. Apple garancia
- Gigabyte AORUS GeForce RTXTM 3070 Ti MASTER , 8GB GDDR6X, 256-bit GV- N307TAORUS M-8GD - Garancia
- iPhone 12 64Gb Fehér - Újszerű állapotban, 95%-os akkumulátor.
- Creative SFXI SoundBlaster X4 Külső hangkártya
- KIÁRUSÍTÁS! MINI PC : Intel Pentium J4205 - 8GB DDR4 - 256GB SSD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen