Keresés

• KaraDani

addikt

válasz rétisün #10783 üzenetére

"nem igazán alkalmas normális bicajozásra gyökerek, repedések, össze-vissza kanyarok"

Kikérem magamnak, bicajtípustól függ, egy jó lefeléhez ezek elengedhetetlen kellékek montival, és az is normális bicajozás :P

• anaqer

veterán

válasz rétisün #10783 üzenetére

Én alaposabban csak az északi partot ismerem, de az tényleg kritikán aluli. 8345638 közvetlenül kemping-, nyaraló-, és strandbejárat előtti szakasz, láthatatlan felfestés az út szélén, stb. - és ez csak a közlekedési oldala a dolognak, az útminőségről civilizált körökben inkább hallgatok.

Legalább Veszprémet idén egész tűrhetően telenyomták bicikliúttal - persze kell még idő, mire mindenki megszokja, hogy figyelembe is vegye... :U

[ Szerkesztve ]

And As It Is Such, So Also As Such Is It Unto You

• tzimash

őstag

Köszi!
    Gyalogosból volt rendesen, igaz bicajosokból is, de ők valamivel együttműködőbbek, ha előzésről van szó, ahol meg közúton kellett menni ott az autósokkal is megszenvedtünk... (pl. indexel, de nem fordul vagy fordítva, vagy audi a3-as szűk utcában, 15km/h-val krúzolt előttünk km-eken át, de a kedvencem amikor a nyaraló keresi a szállást és minden zimmer frei-nél lassít, megáll, aztán elindul, közben dugót csinál stb.) A legjobb a bringaúton rendezett jamboree volt, ott tolnunk kellett a tömeg miatt.
    A bringaút meg tényleg olyan amilyennek leírod, és nagyjából úgy is jöhetett létre, ahogy mondod - irodában.
    Az átlagunk emiatt is romlott le, mert ahol jó volt az út és lehetett menni ott mentünk is 25-28 között, függetlenül attól, hogy mennyi km volt már a lábunkban.
    Ja és rohadt meleg volt, + magas UV, kapok majd melóhelyen biztos a levehetetlen fehér napszemcsiért :D

szki:
    Köszi neked is!
    Strand? Á dehogy, csak a cél lebegett a szemünk előtt :) , meg mindenütt annyian voltak, az út vége felé volt egy-két jó hely, de akkor már arra figyeltünk, hogy minél korábbi vonatot elérjünk, nem akartunk reckírozni, mert 21:14-es után csak 1 óra után lett volna vonat. Óriási hajrával aztán elértük a 19:40-est, de csak azért, mert késett :)