Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • ---Lasali---

    Közösségépítő

    válasz salieri. #21982 üzenetére

    Nekem anno eladtak egy olyan MTB -t, hogy a felét ki kellett dobnom.
    Kónusz ellenanya lepörögött a tengelyről kézzel, szét volt hullva az összes agy.
    Felni elfékezve. Centrírozás rég ráfért volna, fel lazult küllők stb.
    Görbe nyeregcső, ami bájlaggal volt berakva, mert az átmérője se stimmelt.
    Lötyögő váltókar, széthullóban levő váltó mechanikával.
    44 es tányérhoz felrakott 48 as átdobó, ráadásul felső bilincses, szóval nem lehetett tőle kulacs tartót feltenni az mellé hogy váltani se lehetett vele.
    Át cserélték a hajtóművet rossz méretű monoblokkal, és a hajtóműtányérban is 8 as volt.
    Váz undorítóan össze volt karcolva lakatokkal, szerintem valami letett osztrák bringa volt.
    Teleszkópba állt a büdös rozsdás víz. Becsúszó szár bekopva, felrohadva.
    Szóval így hadnemongyam..
    Így mi nem adunk el egy biciklit, és senkinek nem nézném el, ha olcsó akkor sem.

    Egyik lány barátom meg vett náluk egy viszonylag drága új állapotú montit, abba csak a teló fosta el magát, visszavitték, kaptak egy másikat, de ez meg alig mozog.
    Hidrás tárcsa fék megbízhatatlan rajta, szerintem a dugattyúk tömítései el vannak szállva. Össze vissza levegősödik, külön életet él. Olajat én lecserélném, de már annyit költött a bringára, hogy elege van már belőle.
    Mono blokkot meg a műhelybe szedte ki barátom tavaly, mert már 2 éve recsegett a közepe, nem volt a menetre rakva egy csepp zsír sem mikor össze rakták, alig lehetett kihajtani.
    Agyakat full fel kellett újítani, daráltak, zsírozás semmi. Szarrá ment mindkettő.
    Meg amúgy, annyiszor kapott azzal a bringával defektet, amennyiszer ember nem, már kicseréltük a belső védő szalagot, másik külső, belső gumit kapott, és megint defekt hegyek, mintha el lenne átkozva, bár abban nem hiszek szerencsére. :D

    DonThomasino
    Nyeregpálca beállítás: [link]

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák