- Felturbózott Edge 50 Fusiont kapott az Egyesült Államok
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- Szupervékony külsővel jöhet a Mix Fold 4
- Yettel topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Egyedi megoldást kínál majd a CMF első készüléke
ma Az első előzetesben látott, csavarszerű képződmény a Nothing Lock, amivel különféle kiegészítőket lehet majd a készülékre applikálni.
-
New York visszafogná a közösségi média algoritmusait
it A fiatalokat védenék azzal, hogy megtiltanák a tartalmak algoritmikus vezérlését a fiataloknál, szülői hozzájárulás hiányában.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Doki-HUN1978 #39543 üzenetére
Én az első kerék meghajtásra mondtam hogy nem hatékony. Ahol egy spirállal van megoldva a hajtás, mint a fűkaszákba.
Mondjuk a kardánban se nagyon hiszek.. ugyanis ott kétszer kell az erő irányát fordítani 90 fokkal, míg a láncnál nem kell.
Szerintem amúgy azért se használják sokan, mert szinte karban tartás mentes, a láncos megoldás meg folyamat szétkopik, kosznak van kitéve, stb. Meg könnyű variálni, bonyolultabbnak néz ki, könnyebb hozzá eladni a sok alkatrészt, meg márketinget kitalálni hozzá. És kevésbé kompakt rendszer, így az előbbiek még jobban előtérbe kerülnek. Variálhatod össze vissza, keverheted az alkatrészeket, jobb a kompatibilitás, míg egy kardános bringa csak a saját cuccaival működik, amit ha egyszer jól legyártanak, túl él pár láncos szettet."(túrázásra elég az első fék is)"
Ilyen életveszélyes megállapításokat nem kéne tenni. 2 jól működő fék minden kerékpárra kell, és fékezésnél mind kettőt egyszerre kell használni. Különben baleset veszélyes.
Egyébként is túrához miért is feltételezed hogy kevesebb fékhatás elégséges? Egy túrázó általban fel van cuccolva plusz súlyokkal, túra miatt ahol a ból b el akar jutni, rákerülhet olyan útszakaszra is ahol veszett lejtők vannak, városi forgalom, akármi, ahol a jó fék életet menthet.[ Szerkesztve ]
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Hálózati / IP kamera
- Energiaital topic
- XPEnology
- Felturbózott Edge 50 Fusiont kapott az Egyesült Államok
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Autós kamerák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Komplett igényes gamer PC (Monitor, alaplap, cpu, ház, táp,ssd, vga)
- Samsung S34BG850 G8 - 34" Ívelt Smart OLED - 3440x1440 175Hz - 0.1 ms - TrueBlack 400 - FreeSync
- Samsung Galaxy S21+ 5G 256GB Phantom Silver
- HP 255 G8 15.6" FHD IPS Ryzen 7 5700U 16GB DDR4 512GB NVMe SSD gar
- Latitude 7420 14" FHD IPS i7-1185G7 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam., gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs