Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • Manitou

    addikt

    válasz Fasten #6617 üzenetére

    ment privát.

    első-hátsó felni + gumik
    duplafalu felni minimum 2k/db + valami minőségibb gumi 2k/db vagyis összesen 8k
    régi felni kifűzése, új felni befűzése és centírozása 3k/ kerék vagyis öszesen 6k
    És lehet a régi küllők nem lesznek jók az új felnihez, akkor még 2x36x40FT = 2,9k a küllő a két kerékre

    -első hátsó V-fék komplett ( fékkar, bowden, pofa )
    minimum 6-7k

    -középagy ~2k

    -lánc -1,5-5k attól függően milyet veszel , de nem garantált, hogy jól fog futni a mostani hajtóműveddel

    -fogaskerekek hátulra ha menetes fogaskereket akarsz ( már pedig a tiéden olyan van ) minimum 2,5k

    esetleg kormány + ülés ~2k + 2-20k-ig amit akarsz
    ( kb. csak a váz maradhatna meg :-DD )

    Ez így összesen meghaladja a 30k-t és akkor még a szerelési díj benne sincs, ha nem magad végzed a többit ( kivéve kerék építés , az benne van)

    És a végeredmény az hogy van egy régi acélvázas bicajod, ami egy alap váltórendszerrel, hajtásrendszerrel rendelkezik, a felnije talán jobb mint egy átlagos olcsó bicajé, és kb ennyi.

    Nem éri meg.

    [ Szerkesztve ]

  • Mewryck

    tag

    válasz Fasten #6617 üzenetére

    irok egy listát Neked,hogy ez nálunk kb mennyiből jönne ki
    -első kerék(alu agy+küllök+alu duplafalu felni=kompletten) ->3600
    -hátso kerék(-||-) ->4000
    -gumik (CST 26*1.9 1800/db[nemsokára emelkedni fog],vagy noname kb 1400/db-tól) ->3600
    -belsők (autoszelepes 550/db) ->1100
    -v fékek(trinity alu 1500/db) ->3000
    -v fékkar(trinity alu) ->2500
    -monoblokk (középagy helyére) ->2200
    -lánc (attol függ h 6-os v 7-es kell) ->1100 v 1400
    -lánckeréksor (attol függ h 6-os v 7-es kell,ha hatos akkor pozicios vagy nem)
    -6os nempozíciós(noname) ->1200
    -6os pozíciós(shimano) ->2600
    -7es pozíciós(shimano) ->3000
    -kényelmes nyereg(van olcsóbb is) ->1800
    -bowdenek(2fék 2 váltó) ->400
    -bowdenház ->kb 450

    ez igy kb 27k huf anyagár (drágább cuccokat számolva),ehhez még kell,hogy a hajtomű ne legyen elkopva,a két válto ne legyen berohadva,a váltogörgök ne legyenek elkopva,váltokarok rendesen váltsanak,kormánycsapágy ne kotyogjon,ne szoruljon,ne legyen el/kikopva,kormány-kormányszárnak ne legyen baja,nyeregcsö ne legyen belerohadva a vázba,váz-villa ne legyen elcsavarodva,menet elnyalva,stb stb...ha ez mind klappol,erre jön rá nálunk min.10k munkadíj

    ezekután mérlegelj,neked megéri-e ennyit rákölteni,hozzáteszem:a kolléga bringája sem biztos,hogy olyan jo állapotban van(valoszinű hogy arra is költeni kell)

    én egy uj montit ajánlanék (mindene uj,szép festés,neked megfelelő szin,1 év garancia)

    üdv

    ...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...

Aktív témák