- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Fotók, videók mobillal
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- A Z Flip6 jókora, a Galaxy Ring parányi akkumulátort kap
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Mobil flották
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Új HMD modell bukant fel
Hirdetés
-
Megjelent a RIPOUT című kooperatív horror FPS teljes változata
gp Az early access időszaknak vége, elérhető lett a végső verzió.
-
Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
it Hamarosan sokkal szigorúbb szabályozás alá esik az EU-ban a Telegram, mivel egyre több a helyi felhasználója.
-
Computex 2024: teljesen integrált hibrid hűtéssel közeleg az MSI új csúcs-VGA-ja
ph Az AD102 GPU-ra épülő típus 4,5 slotos, viszont ebben benne van a radiátor és a megszokottnál 90 százalékkal rövidebb csövezés is.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
ludsimon
veterán
válasz Integra #35337 üzenetére
Ennyi pénzért egy 9 kg körüli merevfarút javaslok neki inkább.
A fully-val az a baj, hogy túl nehéz. Fölösleges az a rugóstag! Persze, ha a kényelem a fontos nagyon akkor nem szóltam.
Hirtelen ezeket találtam:
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link][ Szerkesztve ]
undefined
-
venember83
nagyúr
válasz Integra #35339 üzenetére
A technikai fejlődés inkább csak kamu megfoghatatlan százalékértékekkel alátámasztva. Már én is idegenkedek kicsit a használt bringáktól, de olyan olcsón lehet manapság kb. új állapotú és szinte csúcsfelszereltségű bringát venni a használtáru-piacon, hogy szinte kár üzletbe menni (év elején az üzletek/nagykerek szép magas EUR árfolyamot használva beárazták a bringáikat, és azt most se csökkentik). Ha ráér, délután megnézegetem én is az aprót, most nincs időm rá.
lsebestyen: Az a vicc, hogy megoldották olyan jól, hogy abszolút nem érzed, hogy csak egy szár van, van olyan merev, mint egy jobb két becsúszószáras teló.
[ Szerkesztve ]
-
lorcsi
veterán
válasz Integra #35345 üzenetére
van egy nagyon korrekt ph-s pesti boltos tag
meme, crazy bike
pesten és vácon is van boltja, elég sokan vásároltunk már nálla nagy megelégedettséggel..szerintem egyet megér, hogy nála is szétnézzetek
pontos címet a többiek tudnak majd adni
én csak postán voltam vele kapcsolatban -
venember83
nagyúr
válasz Integra #35337 üzenetére
Mekkora a kedves apuka? Ha van 178-180 centi, akkor ez nagyon jó vétel. Amúgy 175 centi környéki magassághoz és adott összeghatárhoz ezt a kettőt nézném még meg, ha jó állapotban vannak, akkor simán megérik az árukat: [link], [link]. SLX és XT között használatban nemigen van érezhető különbség, az XT kicsit könnyebb, ennyi.
-
venember83
nagyúr
válasz Integra #35366 üzenetére
Német cucc, és számomra az a vonzó benne, hogy új és a 29-es kerék kényelmét adja (könnyebben átsiklik mindenen lefelé és felfelé), valamint könnyebb, mint egy össztelós gép, és karbantartás szempontjából lényegesen egyszerűbb is, nincsenek forgáspontok csapágyakkal, nincs hátsó levegős tag, jó pár gonddal kevesebb. Felszereltségben pedig kiváló, magamfajta "sznoboknak" is simán ajánlanám.
-
norbee2244
senior tag
-
venember83
nagyúr
válasz Integra #35454 üzenetére
Nagyobb kerék, ballonosabb, kényelmesebb. Ha elég magas az illető, akkor nem is lényegesen lassabb a 26-osnál felfelé és gyorsításkor. Amúgy a váz csak ugyanannak tűnik, de nem az, mivel ugye nagyobb kerekeknek kellett helyet találni. És a megnevezés természetesen amerikai, nem német.
-
Doki-HUN1978
senior tag
válasz Integra #35462 üzenetére
Hátrányai:
-A tömeg ugyebár nagyobb, mert nagyobb a kerék átmérője, emiatt a kerék is sérülékenyebb.
-A nagyobb tömeg miatt nehezebben gyorsítható és lassítható.
-Hosszabb teló kell hozzá, emiatt az sérülékenyebb lesz.
-Kevésbé jól manőverezhető általa a kerékpár.Előnyei:
-Kicsivel jobb tapadás, mivel nagyobb felületen érintkezik a gumi a talajjal
-Jobb gördülékenység, a kerék mérete miatt.
-Persze ha korrekt akarok lenni ide írom, hogy a nagyobb tömeg miatt jobban gyorsul lefeléSzerk: 4 vs 2, hirtelen ennyi jutott eszembe.
(#35464) norbee2244:
Igen, csak jelen esetben kapásból több érv szól mellette mint ellene.
Innentől kezdve nincs miről vitatkozni, ezért írtam rá hogy divat.[ Szerkesztve ]
"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
venember83
nagyúr
válasz Integra #35610 üzenetére
A Kellys katalógusvázakat vesz Tajvanról, aztán összeépítik az árrégiónak megfelelő alkatrészekkel. A felszereltsége a bringának jó, nagyrészt szinte legfelső kategóriás (e fölött már csak a versenyszintű XTR van), a Fox villa pedig nagyon jó, azzal sincs semmi gond. A fékek kicsit sarkalatosabbak, a Hayes fékek nem éppen a legjobbak, de bőven használható kategóriájúak.
-
DemonDani
addikt
válasz Integra #35613 üzenetére
Megkérdezted a boltot hogy van e nekik ilyen vagy csak ki van listázva?
Rengeteg rossz tapasztalatom van velük. Sokszor kinéztem iszonyat jó vételeket és mindig pofára esés volt a vége. Sose volt nekik semmijük
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
venember83
nagyúr
válasz Integra #35632 üzenetére
Kopóalkatrésznek (középcsapágy, lánc, kazetta, fékpofa) nem vennék középkategóriánál jobbat, pénzkidobásnak tartom, hisz ha használja az ember, egy szezon alatt elkophat, meg annyira nem rosszak a középkategóriás cuccok, hogy bármiben is befolyásolják jelentősen a teljesítményt, legalábbis én így tapasztaltam eddig.
-
amargo
addikt
válasz Integra #35634 üzenetére
Nekem slx a tányérom és a fogaskoszorú is, minden más xt a hajtásnál.
Voltak már vele problémák lánc cserélnél - megugrott a lánc -, de kicsit a váltó bovdenén feszítek/kiengedek a kormányon és jó lett. Mentem már vele elég retekben és egyből vált hangtalanul. Nekem ennél több nem kell, ezért nem is cseréltem le ezeket xt-re. Az slx hajtókar rettentően erős.
Igaz még nem mentem teljes xt hajtásos géppel - max 500m, de az nem sok. De ennél többet már csak súlyban tud szerintem.Van XT bringa, de ahhoz még hozzá kell rakni.
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Bati0501
őstag
válasz Integra #35649 üzenetére
Nem akarok beleugatni,de van,amit meg szeretnék kérdezni,ha nem baj.
Apukád mondtad,h 58 éves,de ez előtt biciklizett már "komolyabban".Arra gondolok,h eddig voltak jobb gépei?Mert ha nem,akkor sztem teljesen felesleges 3-500e-et elkölteni egy biciklire vagy + pénzt költeni olyan alkatrészekre,amiket arra terveztek,h profikat szolgáljanak ki.Apukád fogja mászni az olyan dombokat,h ha el kell vennie a tekerésből,h tudjon váltani,akkor annyira lelassul,h majd nem tud elindulni?Mert szvsz ilyen esetekben van értelme olyan hajtást/váltást feltenni,ami képes terhelés alatt váltani.Na ezt az Alivio-val nem lehet megcsinálni és emiatt volt már olyan,h a domb közepén megálltam...na onnan aztán egy élmény újra elindulni...
Szóval az egész annyit akartam kihozni,h ha eddig nem volt egy nagy bringás és ez után se fogja nem tudom mennyire kihasználni a gépet,akkor nincs értelme ennyiért biciklit venni,még akkor is,ha megteheted/tehetitek. -
Bati0501
őstag
válasz Integra #35656 üzenetére
Írtad,h sokat teker?Nem tudom/nem emlékszek.Ha igen,akkor sorry,nem szóltam...
Én szeretem a bringámat,az alivio-om is tök jól vált,persze terhelés alatt nem tud,de amúgy nagyon pontos,klattyintok egyet és már át is váltott,csak egy hajszálnyira kell kiendegni eközben.Persze ha tudsz jobbat venni,akkor miért ne?
Bocs,ha már-ezt is-írtad,de jár terepen?Mert ha igen,de csak vmilyen lightoson,akkor egy Cross lehet,h jobb lenne,mert azzal jobban/könnyebben lehet suhanni az aszfalton.Bár ha Ő tette tönkre a bringádat,akkor van esély rá,h nem csak aszfalton teker.U.i:jó formában lehet ha mindezt még meg tudja csinálni.
[ Szerkesztve ]
-
Bati0501
őstag
válasz Integra #35658 üzenetére
Tényleg,Te is motorozol-...párszor már beleolvasgattam a motoros topicba,de inkább a robist olvasom,az a reálisabb egyelőre... -akkor mindketten szeretitek a kétkerekű járgányokat.
Ha már ennyit elköltesz biciklire,akkor sztem olyat vegyél,aminek "van" neve.Félreértés ne essék-senki részéről-,amiket eddig ajánlottak a srácok nagyon jó gépek,de azért sztem egyiknek-másiknak nagyobb a neve,mint a másiknak.Pl.a Cube,Trek,Giant,Specialized stb... ezek igen nagy nevek.Mondom én ezt úgy,h Caprinem van... Szóval nekem nem olyan fontos,h mi van ráírva,de azért sztem ennyit ha költenék,már jobban izgatna... A Specik sztem általában nagyon jól néznek ki,és amennyiért nézegetsz cangágat,annyiból már ebből a márkából is kapni igen jókat. -
csabi94
őstag
válasz Integra #35639 üzenetére
Nekem a montimon Alivio van, és tökéletesen megfelel arra amire használom, pedig azért használom, mondhatjuk. Múlt előtti héten még azzal outiztam, mostmár azzal csak montizok, de nem szoktam kímélni a technikát és az elmúlt 6 év alatt semmi bajom nem volt. Egy olcsó váltót is be lehet állítani normálisan.
(#35654) Bati0501: igen, ezért írtam én is.
Közben észrevettem, hogy nagy bicós. Akkor nem szóltam, amúgy tényleg, engem az Alivio is kiszolgál, és nálam vált terhelés alatt is. Kénytelen...
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz Integra #35695 üzenetére
Mi lenne? Megvannak, köszönik szépen.
Most nehogy megkérdezd, hogy Sram vagy Shimano. Én Sram X9 váltószettet használok (váltókar, váltó X9, lánc és fogaskoszorú középkategóriás X7, első hajtómű Shimano XT, első váltó Shimano SLX), nincs vele semmi bajom, sőt. Igaz, 7-8 év alatt már a harmadik hátsó váltót használom, de ez már csak ilyen, nem szeretik a hátsó váltók az eséseket, nem úgy tervezik ezeket, hogy mindent kibírjanak.
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest