- Vodafone mobilszolgáltatások
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 13 Pro - szerencsés szám
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- DIGI Mobil
Hirdetés
-
Száguldozáshoz való az új GeForce driver
ph A WHQL minősítésű, 555.88-as eszközillesztő számos Adaptive-Sync monitort is hitelesített.
-
Céges verziót mutatott be a HMD a Pulse Plusból
ma Hosszabb szoftveres támogatás és garancia, az Android Enterprise ajánlott irányelvek kipipálása megvan.
-
Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
it Egy brit bíró szerint Craig Wright, a bitcoin állítólagos feltalálója folyamatosan hazudott és bizonyítékot hamisított.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
Manitou
addikt
válasz Kolondrum #3397 üzenetére
Ha azt mondom, hogy hátsóagy - fogaskerék- lánc- hajtómű csere + egy ülés kell rá, illetve nem csak ülés hanem az üléscső tetejéről hiányzik egy rész úgy látom. És új külsők is. Akkor azt mondom amennyit ráköltesz szinte tudsz venni egy komplett használt bicajt.
Ennel a bringánál erősen elgondolkoztató dolog ez a befektetés. Ha kevés pénzből tudsz hozzá alkatrészeket, akkor megérheti még felújítani.[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz Kolondrum #3397 üzenetére
Egysebességest lehet belőle varázsolni. Két kerék kell bele, valami egytányéros hajtómű, nyeregcső, nyereg, lánc, két külső. Esetleg fékrendszer. Kormánycsapágyat megtömni zsírral, aztán valószínűleg jó lesz az. Szóval lehet belőle bringát készíteni, de olcsó nem lesz, cserébe viszont megbízható és a mindennapokban használható, amire jó ideig nem kell költeni a lánccserén kívül, amit majd 1-2 évente cserélned kell majd, ha használod is a bringát.
-
Xantomas
őstag
válasz Kolondrum #3397 üzenetére
Hűha, ez érdekes project lesz felújítani minimum öszegből.
Ha pesti vagy, érdemes lenne kinézni majd a következő bolhapiacra a szimplába, amit felsorolok alkatrészeket, azokat olcsón be tudod szerezni, ha van szerszámod, de ha nincs, utána el viheted a következő bringakonyhába, és megtanítják, hogy szereld össze.
Ha nincs hozzá affinitásod, akkor marad a szervíz (gyorsabban megcsinálják mint te, és jobb minőségben is, valamint fel is vannak készülve az esetlegesen berohadt alkatrészekre is.)
Ebből jó bicikli már nem lesz, pláne ha nem akarsz sokat rákölteni, de használható igen.Így szemre ami látszódik rajta:
Nem volt az drága a maga korában, csak hiszed Az igazán jónak nevezhető biciklik már akkor is minimum 70E Ft körül voltak.
- Lánc, racsni kuka. Ezekből vegyél újat: Sunrace CN-M52 vagy CN-M54, és mellé egy Shimano MF-TZ21 sor.
A váltónak lehet nem ártana egy görgő csere, az öszesen 500 ft.
Bowdeneket évente szokás cserélni, ne darabonként az a min. 200 Ft lökjön hanyatt.
Ennyi idő után a bowdenházak is szétkoptak belülről, így akadna benne a bowden, nem váltana rendesen a váltó, kb 5-600 ft/m-e, egy bringára átlag 1,5 m fék, és váltóbowden kell, ez se nagy összeg.
Fékbetét, ami pálcás, és canti fékbe való, kapsz 500 ft-ért egy párat.
Deacthlonos belsőből egy pár 900 Ft tökéletesen elég hétköznapi bringázásra.A külsőt, szedd le, és a repedéseknél nézd meg, hogy a repedés mentén lelátsz-e a szövetig, vagy nem. Ha nem, akkor fogj egy rongyot, és törölgesd át glicerinnel (gyógyszertárban egy fél decit fillérekért kapsz). Meg fogja hálálni. Marad repedezett, de visszaadja a rugalmasságát, és nem fog tovább repedni egy ideig.
Az agyaknak nem ártana egy generál (szétszedés, tisztítás, zsírozás, golyócsere, esetleg kónusz csere, beállítás)
Ahhoz, hogy nyerget tudjál rá tenni, kell neked egy olyan konzol, amivel a nyeregcsőre fel tudod tenni a nyerget: [link] (az a fekete, ami tartja a nyereg pálcáit)
Nyerget meg vegyél használtan kb 1000 ft-ért.És ezek csak az alkatrész árak. Ha elviszed egy szervízbe, lényegében neked egy nagygenerálra, racsni, és lánc cserére van szükséged. Ez úgy alsó hangon 8-10E ft a nyergen kívül, de utána, majdnem ugyanolyan használható állapotban lesz, mint új korában.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Kolondrum #3413 üzenetére
Biztos meg fognak kövezni ezért, de ha nincs rá keret, és csak az a cél, hogy néha el lehessen tekerni erre arra, akkor szerintem megfelel a 25-30k-s "tescos" bicikli is. Nyilván közelébe se fog érni egy rendes biciklinek, és mindenképp figyelembe kell venni a korlátait (nem ugratni vele, nem hajtani vele 60-al lefele a lejtőn mert nem elég jó a féke, hiába mtb adott esetben, akkor is csak lightos terepre menni vele stb), de ilyen hétvégi kirándulásokra alkalmas.
Nyilván akinek ez a hobbija és/vagy ezzel foglalkozik, annak ezek nem számítanak biciklinek, de ez ugyanaz a kategória, hogy egy p3-as integrált vga-s géppel is el lehet internetezni, még egy-két játékkal játszogatni, de egy "gamer" arra azt fogja mondani, hogy nem PC. Csak tényleg az a fontos, hogy tudni kell, hogy azért mit vett az ember, és nem elvárni olyan dolgokat tőle, mint egy 200ezer Ft-os biciklitől.Illetve még hozzátenném, hogy természetesen ez az én véleményem csak.
[ Szerkesztve ]
-
rii
nagyúr
válasz Kolondrum #3418 üzenetére
nem hinném hogy érdemben bír funkcionálni egy 20-30-40-50.000 fully teleszkópja - akkor meg minek? Én vennék egy használt merevváztast, se első se hátsó teleszkóp- 20.000-ért
annó (2007) én még a 80.000-es merida kalaharihoz is olyan sun tour első teleszkópot kaptam, hogy szinte semmit nem mozgott. értelmetlen. olcsó húsnak híg a leve
[ Szerkesztve ]
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
dqdb
nagyúr
válasz Kolondrum #3413 üzenetére
Akármit veszel végül, csak ilyen Y-vázas össztelósat ne. A rugóstag egy hardtailhez képest +2 kilót jelent a semmiért, semmit sem ér, de tekerés közben a befektetett energia jelentős része az állandó pogózásra fog elmenni.
Riinek igaza van, sajnos ez a valóság, az általa megadott árnál kezdődnek a használható új bringák (és a jó használtak is). Az általad megadott összegért inkább egy jó állapotú használtat vegyél, ég és föld a különbség. Nekem is használtan vásárolt bringám van (na jó, a váz új volt, a többi alkatrész nem), de egy pillanatig sem bánom a döntésemet. Körülbelül 2× ennyibe került volna újonnan ez a felszereltség.
Ha tervezed, hogy a bringádat lezárod nyilvános helyen, akkor a mostani zár helyett szerezzél be egy 5000 forint környékén megvásárolható Citadel U-lakatot.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
lorcsi
veterán
válasz Kolondrum #3397 üzenetére
dettó iylen volt az előző keróm
én nem költöttem akkor már rá sokat...egy normális nyerreg, egy belső és annyi. asszem ez jött ki 5k-ból
aztán pedig elkezdtem gyűjteni a pénzem és vettem egy kétkerekőt MEME-től ...amivel aztán már lehet menni elég komolyan
ezt javaslom neked is -
DemonDani
addikt
válasz Kolondrum #3428 üzenetére
[1]
[2]
[troger ]
[4] itt ezt a váltót nem tudom milyen lenne
[5] határeset, valaki még nézzen rá
[6]
[7]
[8] ez is határ
[9] gyengébb felszereltség de tényleg nagyon szép
[10]
[11]
[13]
[troger2] nagyoknak
[15]
[16] még 1 határeset
[17]
[18]
[19]
[20]
[21] egy furcsa versenyző,és végül 2 fiatal induló:
[22]
[23] lightos felszereltség de valszeg keveset futottakhát úgy gondoltam 1-2 matuzsálem akad majd, de nem XD félúton megúntam az életem, de már nem adtam fel itt van minden 35-20 között ami szerintem megvehető esetleg
[ Szerkesztve ]
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
koshmar
őstag
válasz Kolondrum #3976 üzenetére
Én 7-8 éve napi 5-20 km-t nyomok le (néha 50-60) és... tuti, hogy a combról és a fenékről minden zsírt leszed utána meg nő az izom. Főleg a combizom lesz kegyetlenül vastag.
Persze erős is, nem kicsit.
Szóval fenékre tuti módszer. (nem akartam már konkrétan a sajátomról mesélni...)[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
Mewryck
tag
-
szki
őstag
válasz Kolondrum #6405 üzenetére
A két keréknek egy nyomon kellene futnia, és és függőlegesen állnia. Ha nincs gond a vázzal, és jól van befűzve a hátsó kerék, meg a tengelytáv is stimmel, akkor be lehet állítani a hátsó kereket a felni, és a támvilla két szárától mért távolságával. Persze a láncvillához képest is ellenőrizni kell.
Ha nincs rendben a bicaj futása, akkor az elengedett kormánnyal közlekedés nem egyszerű.Bicikli úthoz: a legveszélyesebb terep a közlekedésre
-
Hasaggymeg
veterán
válasz Kolondrum #6405 üzenetére
Nem tudom hol van az említett üzletház,de valahol le kell menned a Duna parton levő biciklis útra,az majd rávezet a hídra.Mindegy honnan jössz,Bp. vagy a másik irányból,tarts a Duna fele és lekerülsz a bringaútra,onnan már a hídra egyszerű lesz.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
raczger
őstag
válasz Kolondrum #28573 üzenetére
Szerintem az aggyal vagy a racsnival lesz a gond. Hang alapján a racsnit mondanám, de amikor a hang van, nem ugrik meg a fogaskoszorú, bár a meneteseket én sem ismerem.
Amikor van a kattanás akkor érzel valami ugrást a hajtókaron keresztül? Tuti hátulról jön a hang?
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- -70% HP EliteBook 850 G7:i7 10610U,32GB RAM,512GB SSD,15.6" FHD,vil.MAGYAR numeri.bill,WWAN 4G,Win11
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti 12GB
- Hama Ultraslim Fali konzol (TV)
- ÉRKEZETT Legújabb Bontatlan Új M2 IPAD PRO 2022 12,9 128GB - 256GB Wi-Fi Azonnal DEÁK TÉRNÉL Átvehe
- Női városi bringa (Sierra City)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs