- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Magyarországon is kapható a Honor 200 Lite, ennyibe kerül
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Céges verziót mutatott be a HMD a Pulse Plusból
ma Hosszabb szoftveres támogatás és garancia, az Android Enterprise ajánlott irányelvek kipipálása megvan.
-
Egyszerűsíti termékportfólióját a HP
ph A cég úgy láthatja, hogy a túl sok márkajelzés nem tesz jót az átláthatóságnak.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
rétisün
veterán
válasz Cathfaern #6385 üzenetére
a nokiás vagy az androidos sports-tracker? (úgy tudom, nem ugyanaz)
nálam ettől (dupla feltöltés) eltekintve pontosan dolgozik, monjuk az auto start-stop nem lenne rossz, de ez legyen az összes baja.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
tzimash
őstag
válasz Cathfaern #6385 üzenetére
Ma én is leszedtem marketről, be is konfigoltam, de nem vittem magammal a telót
Jöhetne már a Nokia-féle Sports tracker... Iphonera a napokban jött ki, de androidra még mindig csak coming soon van írva.
De azért biztos ami fix alapon regeltem ma oda isLudsimon:
Szerintem nem egyről beszéltek, te a nokiásat használod, nem?Na a süni beelőzött
[ Szerkesztve ]
-
szki
őstag
válasz Cathfaern #6389 üzenetére
Sportypal-nál is van autopause, azaz megálláskor megállítja az órát, és újraindulásnál automatikusan folytatja a mérést (beállításokban kell módosítani). Bár én a pro verziót telepítettem, mert az is ingyenes volt (Android). De legtöbbet az Endomondo-t használom, mert azt szoktam meg.
Sports Trackert várom Androidra, és már regeltem is hozzájuk.Ma is a szokásos 2x18 km-t nyomtam le bázakerettyei strandolással egybekötve. Erősen dombos terepen új saját csúcs lett mindkét irányba A 48/13-as áttétet már bírom tekerni huzamos ideig szélcsendben a trekkingen.
-
venember83
nagyúr
válasz Cathfaern #6701 üzenetére
Túl van lihegve a gramm-mánia, de hidd el, hogy 1-2 kiló már nagyon megérződik főleg terepen mászáskor. Száz-kétszáz grammot spórolni viszont már badarság. Mondom én ezt nyugodt szívvel, mikor tudom, hogy a Rebának hála az Epic már 12 kiló fölött van picivel, pedig 12 alatt volt az R7-tel. Igaz, sokkal jobb ez így.
-
szki
őstag
válasz Cathfaern #6718 üzenetére
Aha. A gyorsításnál egyértelmű a könnyű gumi előnye. Olyan mint egy lendkerék. Nem mindegy, hogy kicsi v. nagy tehetetlen lendkereket kell lendületbe hozni. Ha már lendületben van, akkor a sebesség megtartása ugyanakkora energiát igényel könnyű és nehéz keréknél sík terepen.
De, ha picit elgondolkodok, akkor talán emelkedőn is többszörösen számít a gumi súlya! Ekkor nem a tehetetlen tömeget kell lendületbe hozni, és felgyorsítani, hanem a gravitáció ellenében kell megmozgatni. A gravitáció is egyfajta gyorsulásnak számít, ha ellene dolgozol. Persze lehet, csak a nehezebb gumi 0,5 kg-os plusz súlya tényleg a plusz, és nem X*0,5kg.
[ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
válasz Cathfaern #6793 üzenetére
Ez a Red Bull Rampage, a legdurvább a legutóbbin (2010) Cam Zink ugrása volt, ez a videó azzal kezdődik (illetve végződik). Őrültek... Egyébként az egész eseményt élőben lehetett nézni netes közvetítéssel, ott ültem a monitor elé szegezve hajnalig. Ez már szerintem is a nem normális kategória, de nézni azért izgalmas...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
rétisün
veterán
válasz Cathfaern #6796 üzenetére
jobboldalt a négyzetekben kijelölöd az összahasonlítandó útvonalakat, aztán a compare-re kattintasz.
(#6797) Tamoo: "Nem baj!" naná, hogy nem baj, sőt!
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Teasüti
nagyúr
válasz Cathfaern #6718 üzenetére
Várjunk egy pillanatot, egy kétkerekű járműnél nem a forgó kerekek tömege adja a giro hatást? Vagyis ha könnyebb a kerék, kevésbé stabil a gép.
Bár másrészről meg kisebb is a rugózatlan tömeg, ami kisebb terhelést jelent az alkatrészeknek, felfüggesztésnek.
Érdekes téma ez.Össze kéne hasonlítani egy légies kerék+kő váz és a pille váz+robosztus kerekek esetét fizikailag, ahol az összsúly megegyezik. Milyen eltérések lennének vajon, amik milyen helyzetekben érvényesülnének?
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz Cathfaern #6881 üzenetére
Aha, erre nem is gondoltam. De mindenesetre nem hiszem hogy olyan túl sok minden elveszik. Én ha hazaérek wifin felnyomom a sportstrackerrel, ha meg érdekel a szint is, onnan a weboldalról is ki lehet exportálni a gpx-et, azt meg feltolom sportypal-ra. Nekem így tökéletes.
(#6882) DemonDani: Én 580-asat használok mindkét bringán. Elfér minden. Ha Mondjuk OS (vastagabb), akkor egy kicsit ügyeskedni kell, de azon is elfér a lámpa+óra. Sőt még lockout kar is ráment.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Cathfaern #6904 üzenetére
Ez Alföldön még rendben is lenne. De kb sehol máshol, ahol csak egy minimál domb is van az útvonalban.
Még ha izomból fel is megy vki, a térdei nem lesznek hálásak érte.(#6930) dqdb: jaaah én is vhogy így érzem. Mondjuk respect nekik, de nem cserélnék velük.
De városban is, ahol domb van ott nekem elképzelhetetlen.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
rétisün
veterán
válasz Cathfaern #7109 üzenetére
igen, így valahogy.
nekem volt BBB-m, most egy shimano equinox-ot használok. a BBB-hez alapból jár az optikai betét, a shimanohoz még külön meg kell venni (RX-clip)war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
dqdb
nagyúr
válasz Cathfaern #7512 üzenetére
Az ajánlott útvonalnak a Budakesziig tartó szakasza eléggé combos megpakolva ... és forgalmas is.
Gratulálok a Google-nak, hogy a Kis-Hárs-hegy helyén szerepel a János-hegy felirat a térképen
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
DemonDani
addikt
válasz Cathfaern #7512 üzenetére
furcsa hogy siófok előtt felvisz a 7-es útra, holott szépen végig lehetne menni a Balaton-parton már azon a szakaszon... rövidebb is...
dqdb
aszem te írtad a maps hülyeségét
nézd meg a bingmaps-on Tiszafüredet, illetve TiszafüredeketNEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Cathfaern #7599 üzenetére
tl;dr:
Felúszni nem fogsz, de vízes úton ne döntögesd a biciklit, függetlenül attól, hogy milyen gumid van.[Wall of Text]
Na kicsit utánanéztem a felúszásnak, sajnos konkrét számításokat nem találtam, amiket találni képleteket, azok is empírikus módon lettek megalkotva, ráadásul nem is átlagos közlekedési helyzetekre.
És itt jön be az a tény, hogy az egész felúszásos dolgot nem az autó, sem motor, sem bicikli gyártók, használók kezdték el tesztelni és vizsgálni, hanem a repülősök. Ugyanis repülőgépek le és felszállásakor gyakran előforduló probléma ez. Na most annak az ismeretében, hogy egy repülő milyen sebességgel mozog, illetve, hogy egy bicikli milyen sebességgel mozog, már lehet következetni annak az esélyére, hogy bicikli esetén milyen gyakran alakulhat ki felúszás... ugyanis ami tény, hogy minél gyorsabban halad valaki, annál könnyebben alakul ki a felúszás.
A felúszás fizikai háttere ugyanis nem más, mint hogy a lefelé gördülő kerék akkora erővel nyomja lefelé a vizet, hogy maga alá tolja, és lényegében "felemelkedik" segítségével (felúszik rajta, nem véletlen a magyar név sem ). Ebből józan paraszti ésszel következik három dolog: egyrészt a korábban említett, hogy minél nagyobb sebeséggel halad valaki, annál nagyobb ennek az esélye (hisz annál nagyobb erővel nyomja a vizet), másrészt minél szélesebb a kerék, annál könnyebben alakul ki (hisz több vizet tud lefele nyomni, nagyobb erőhatás emeli fel a kereket), a harmadik pedig, hogy minél vastagabb a vízréteg, annál könnyebben alakul ki (annál több vizet tud maga alá nyomni a kerék).
Az első kettőből nyilván már érződik az, hogy a bicikli azért nem teremt ideális körülményeket a felúszáshoz... a harmadikből pedig következik, hogy az úton lévő átfolyás és tócsa hiánya jelentősen csökkenti a felúszás esélyét.
Egyik helyen írták (bár sajnos forrásmegjelölés nélkül), hogy bicikli esetén (nyilván slick vékony gumikkal) körülbelül 150 km/h-s sebesség mellett alakulhat ki felúszás (felteszem itt alapvetően a repülő kerekekhez kitalált képletekkel számoltak, ami bár nem tipikusan biciklis terület, de nagyságrendi tévedés azért nem lehet). Amit lássuk be, nem könnyű elérni biciklivelÖsszefoglalva felúszás alapvetően nagy sebesség és széles futófelület mellett jöhet létre... nyilván nem fogom kijelenteni, hogy biciklivel nem érhető el a felúszás, mert a végén még beperel valaki De azt ki merem jelenteni, hogy ha létezik is, akkor ez egy nagyon ritka, lényegében elhanyagolható számú eset, ami tovább csökkenthető, ha elkerüljük a mélyebb tócsákat, illetve az átfolyásokat. Vagy ha ezeken muszáj átmenni, akkor alacsony sebességgel tegyük (és lehetőleg inkább kormányra helyezve a testsúlyunkat, ezzel is növelve az első keréken lévő nyomást, amivel csökkent a felúszás esélye, így nem válik irányíthatatlanná a bicikli).
Mielőtt valaki nekem esne, hogy miért mondok olyan hülyeséget, hogy vizes úton is lehet slick gumival döntögetni a biciklit... nos nem lehet. Sajnos bár a felúszást úgy néz ki biciklivel elkerüljük, attól még a newtoni fizika továbbra is érvényes ránk is, miszerint a tapadás a tapadási felület, és a tapadási együttható függvénye. Attól, hogy nem alakul ki felúszás, még gond nélkül eltaknyolhatunk. Mivel a bicikli bedöntésekor lecsökken a tapadási felület, ezért jóval könnyebben megcsúszik a kerék, a vizes út pedig a tapadási együtthatót csökkenti le. Tehát ha vizes az aszfalt, akkor kerüljük a bicikli bedöntését, függetlenül attól, hogy milyen gumink van. Sőt, mivel a mintázat és az esetleges bütykök a kemény aszfalton csökkentik a tapadási felületet, az aszfalton hazafelé tartó MTB-sek fokozattan figyeljenek, mivel könnyebben megcsúsznak egy bedöntéskor, mint egy vastagabb, de slick gumis kerékpár (és nyilván a kerékre rakódott kosz és sár se növeli a tapadási együtthatót).
[/Wall of Text] -
Teasüti
nagyúr
válasz Cathfaern #7604 üzenetére
Azt nem vetted még számításba, h bedöntött gépnél nem csak függőleges irányú komponense van az aszfaltra ható erőknek. Önmagában a kisebb felület miatt nem törvényszerű az esés. Lásd outi kerék.Nagyon egyszerű a helyzet, fentebb már tárgyaltam, vizes aszfalton nem döntögetjük a gépet.
Ide egy nagy +1!(#7606) dudi6
Erre kíváncsi vagyok, mit mondanak majd a többiek.
Magam részéről ilyen általános karbantartási útmutatókból tájékozódnék.
Abból kiderül, h érdemes ellenőrizni az agyak játékát, a kopó alkatrészeket, villa becsúszójának állapotát, annak kotyogását. Figyelni a hangokra, zörejekre, hajtómű kopottságára, Stb.
Mondjuk ránézésre kívülről nem lehet megmondani egy agyról, h csak be kéne állítani, vagy selejtezni kellene. Szvsz ránézésre nem lehet felderíteni az összes kritikus pontot.[ Szerkesztve ]
-
Flow
senior tag
válasz Cathfaern #7673 üzenetére
Emberek, egy általános kérdés volt! Nem kezdem el magyarázni, miért nem tudunk most megnézni élőben egyet sem nagyon, és hogy ennek ellenére miért nézegetünk most a neten ilyesmiket, mert hosszú és unalmas lenne. Azért köszi a helpet!
Majd bringás képet közzéteszek - ha valaha készül egyátalán!
[ Szerkesztve ]
Rationally I have no hope, irrationally I believe in miracles.
-
Ayg0
senior tag
válasz Cathfaern #7673 üzenetére
kösz a kiegészítést, nekem pont így lesz. akkor terv szerint hátra megy az 1,6-os.
sanzi89
ez (#7675) hiánypótló volt. ment is a könyvjelzők közé. köszönöm/köszönjük!
láncbontóra is tudnál konkrét típust, márkát?"A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."
-
Teasüti
nagyúr
válasz Cathfaern #7868 üzenetére
Nagy grat a Balaton körhöz Remélem jövőre már én is ott leszek
+1Bicikliutak amúgy tényleg szörnyű állapotban vannak arra fele (is).
Ezért kell montival járni!
3,5 baron amit én vajsimának és tökéletesnek érzek, arra az útra egy outis köpködne.
(Na de na, 8-10 baron sztem egy német autópálya is rázna. ) -
-
rétisün
veterán
válasz Cathfaern #7985 üzenetére
most kicsit belepiszkáltam még, sikerült feltornászni 600 fölé a max speedet
na mindegy, úgyis az a lényeg hogy az útvonal nagyjából megvan, a táv a km-órában tuti jó, a többi meg nem érdekes...
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Cathfaern #8201 üzenetére
Ha esetleg érdekel valakit a webes felület összehasonlítása, akkor itt van ugyanaz a kör mindhárom oldalon
Sportypal
Sports-Tracker
Endomondo
Garmin ConnectMás: ha valaki iPhone-ról szeretne pulzust mérni, van rá lehetőség: [link]
Kell egy specko vevő kiegészítő az iPhone-hoz (ugyebár BT-on keresztül ilyesmi nem megy), plusz maga a mérőeszköz. Illetve van ránézésre kifejezetten jó iPhone tokjuk is biciklihez. ~25ezer Ft-ra jön ki (plusz szállítási költség), szóval még csak nem is jelentősen drágább, mint a sima BT-s pulzusmérő (tokba bele van építve a vevő, szóval ha valaki beszerez olyat, akkor már csak a mérő kell pluszba).
Van saját trackelő programjuk is (igaz az GPS-t nem használ, csak a szenzor jeleit logolja), de együtt tud működni Endomondoval is (másik kettővel nem).[ Szerkesztve ]
-
dqdb
nagyúr
válasz Cathfaern #8207 üzenetére
Ha van hozzá kedved, akkor esetleg még Garmin Connectbe is told be, sokféle szenzor esetén (HR, pedálfordulat, hőmérséklet) szerintem ennek a legáttekinthetőbb a felülete (Ariadne linkelt ezzel túrákat a topikban).
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz Cathfaern #8209 üzenetére
Működik az mással is, csak GPX-et kell feltölteni, míg Garmin eszközből böngészőn keresztül képes a legutolsó szinkronizálás óta megtett összes útvonal egy gombnyomásos feltöltésére. A player funkció nagyon jó az adatok kielemzésére, ahol egyszerre két grafikont és a térképet tudod vizslatni.
Kapcsold be a bal alsó sarokban a magassági információk javítását, az még pontosíthat az adatokon.Most látom, hogy be van kapcsolva, ezért ez adja vissza a leginkább valósnak tűnő szintet. Minél részletesebb domborzati modellje van a tracker oldalnak, annál pontosabb lesz a megtett szint.Update: a mobilos tracker programok támogatják a virtuális partnereket? Ez ismert körön történő edzéskor tud jól jönni, amikor feltöltesz egy korábbi mentést az eszközre, és menetközben idegesít, hogy a múltkor gyorsabb voltál, húzzál bele (vagy több kör esetén akár az előző körhöz is képes viszonyítani)
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
rétisün
veterán
válasz Cathfaern #8207 üzenetére
ugyanazt a gpx fáljt töltötted fel mind a 4 oldalra?
melyik progival készült az eredeti?
más: amióta hazaértem, még mindig csak starting download van a sports trackrnél, szóval nagyon nem akar felmászni a telefonomra....
amúgy a mai 130 km jobban megviselt, mint a múlt szombati 300
az tuti, hogy jobban jártunk a múlt szombati idővel (még a megázással együtt is) mintha lett volna egy maihoz hasonló 30 fok.[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
dqdb
nagyúr
válasz Cathfaern #8233 üzenetére
A Garminnál elvileg tervben van a Connect API-jának megnyitása. Erre várok, hogy írjak hozzá egy egyszerű letölt-turkál-más felhasználónéven visszatölt szoftvert, ne legyen macerás publikusra kitenni a túrákat (első-utolsó X perc törlése a pontos cím miatt, valamint a HR adatok eltávolítása).
Munkából kifolyólag eléggé sok GPS-ről leszedett magasságadatot láttam, én azokban nem bíznék, a 118 méteres érték helyetti -41 méteren már nem lepődöm meg Mindenképpen kell egy domborzati modell, csak nem mindegy, milyet tud/akar venni a szolgáltatás fenntartója.
Az Endomondo felülete eléggé jól néz ki, nekik sikerült egy tökéletes funkcionális designt összehozni, ha telefonos tracker programot használnék, akkor az ő webes felületüket erőltetném. A Sports Tracker felülete csicsás, elsőre jól néz ki, másodikra hiányolok pár adatot és funkciót, harmadikra az tűnik fel, hogy milyen lassú. A SportyPal nem rossz, de nem is jó.
Whiskey: a fentiekről ugrott be, nem felejtettem el a kért programot, noszogass
időnként, hogy legyen belőle valami8zabi: nekem a 9-11%-os emelkedő megy ilyen sebességgel, ezt még tartósan ki tudom tekerni, a 12-13%-ot már csak rövid szakaszon, felette már sok (ez aszfaltra igaz, terepen ennél is siralmasabb a teljesítményem, a topikos ismeretségem jelentős hányada
nagyonnagyon-nagyon lealáz ). Tudomásom szerint a Kékesre vezető út legalább ilyen meredek, szóval a - kiindulási pontod alapján - síkon nevelkedve szerintem ez nagyon jó teljesítmény Ha el szeretnél bizonytalanodni, akkor tegnap linkeltem egy posztot, aminek Kékestető 16x volt a címe[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
rétisün
veterán
válasz Cathfaern #8264 üzenetére
csatlakozom....nagyon ritkán kell utólag javítgatni, általában egész jól az útra rajzolja az útvonalat.
egyébként tegnap igencsak jól jött a gps-es teló, kétszer is meg kellett állnom, megnézni, merre tovább (vissza is fordultam mindkétszer )
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
amargo
addikt
válasz Cathfaern #8287 üzenetére
Szerintem teljesen jó az ötlet!
A google API-ja adott, matematika háttér is ismeretes, a KRESZ is ismeretes. Ezeket kell rakni egy térképre. Nyáron úgy is akarok írni egy értelmes google api kezelőt.. a többi részbe meg összelehetne fogni és kitalálni/lefejleszteni. A sok nummod-ot lehetne mire használni“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
dqdb
nagyúr
válasz Cathfaern #8287 üzenetére
de tudom a kezem belelóg a bilibe
Dézsa az inkább, a bili túl kicsi a kívánságlistádhoz Kíváncsiságból a tegnap linkelt útvonaladat exportáltam Garmin Connectből GPX formátumban, és egy hirtelenjében összedobott programmal összegeztem a magasságadatokat. Sajnos a Garmin Connect által végrehajtott magasságjavítások nem kerülnek vissza fájlba, így nálad 165 méternyi szintet számoltam a 105 méter helyett. Ezután elővettem egy saját tracklogot, aminél a barometrikus rásegítés miatt a Garmin Connect nem nyúlt a magasságadatokhoz, és itt az általam és az oldal által számolt szint megegyezett.amargo: ha komolyan belemélyülsz ebbe a fejlesztésbe, akkor szóljál, mert megvannak a
krumploidonWGS84 geoidon történő távolságszámításhoz a szükséges képletek és függvények C++-ben, de elő tudom kotorni a .NET változatot is.[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
amargo
addikt
válasz Cathfaern #8289 üzenetére
Időt kell szerezni hozzá van egy régi ötletem, amivel akár nyugdíjba is vonulhatnék - ha bejön és nem csak álmodozom.. - csak meg kellene csinálnom már végre
Hétvégén gondolkozok a dolgokon és írok majd
dqdb: Hogy komolyan bele tudom-e ásni magam, még nagyon képlékeny. Szeretnék végre bele kezdeni a terveimbe. Ez persze nem zárja ki, hogy ebbe is bele kellene ugrani, csak nem akarok segget csinálni a számból
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
rétisün
veterán
válasz Cathfaern #8307 üzenetére
a 3 közül melyiknél van lehetőség utólagos szerkesztésre?
bár újabban a sportypal-nál nem nagyon van rá szükségem (csak ha megállítom, és elfelejtem újraindítani ), sőt egész pontosan teszi a dolgát, de azért mégis.....
(#8309) Flow: valószínűleg jobban teszi a dolgát, mintha telefont használsz, mégis csak céleszköz....
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
nagyúr
válasz Cathfaern #8850 üzenetére
itt ajánlották hogy szerezzek. Nem veri le a fényezést a lánc. És bizony már most látom hogy otthagyja a nyomát sajnos amikor megyek így én mindenképp szeretnék a villára egy ilyet.
Sisakot jó hogy mondtad azt mindenképp akarok csak ugye helyben ahol fel is próbálhatom. De érdekel hogy azon belül tényleg hol érdemesebb.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
venember83
nagyúr
válasz Cathfaern #8850 üzenetére
A lánc elég csúnyán le tudja verni a festéket a láncvilláról alul és felül egyaránt, ezt a láncvillavédő megakadályozza. Sisakot ott érdemes venni, ahol megfelelő típust és méretet kapsz. Aztán hogy az olcsó vagy drágább üzlet, az már attól is függ, mennyire átlagos a fejed és mennyire fontos a design.
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Extra magokkal tömi ki AmpereOne szerverprocesszorát az Ampere
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xbox Series X|S
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- További aktív témák...
- Gigabyte AORUS GeForce RTXTM 3070 Ti MASTER , 8GB GDDR6X, 256-bit GV- N307TAORUS M-8GD - Garancia
- Creative SFXI SoundBlaster X4 Külső hangkártya
- KIÁRUSÍTÁS! MINI PC : Intel Pentium J4205 - 8GB DDR4 - 256GB SSD
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Ipad Pro 11 (2018-2022) Ipad Air 5/4 ESR Magnetic Keyboard Case
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest