- Fotók, videók mobillal
- Android szakmai topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
Hirdetés
-
Yakuzás játékkal teszi vonzóbbá VGA-it az ASUS
ph A GeForce és a Radeon megoldásokhoz is elérhető a promóció.
-
Alig három hét múlva jön a következő The Future Games Show
gp A stream adás alatt számos új bejelentésre számíthatunk a leleplezett játékok friss részletei mellett.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
dqdb
nagyúr
válasz Manitou #13897 üzenetére
51×93 mm, 98 gramm, nyertem
Igaz, a 38×56 mm-es kijelzőre akár 10 adat is kifér egyszerre. Én a három konfigurálható oldalt 6 + 7 + 7 osztásban használom, a fontosabb adatok így nagyobb számokkal jelennek meg, és ezek közül több mező is ismétlődik a lapok között szintén a praktikusságot szem előtt tartva.
A Sigmád élőben tényleg megdöbbentően nagynak tűnik a bringás órák között.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
runner 125
nagyúr
válasz Manitou #13897 üzenetére
Mondod te, akinek akinek a második órája nagyobb területű.
Egyébként kicsit szívok, mert én mindenáron a stucnira akarom tenni, viszont ha a stucni szögében rögzítem a tartóját, a betekintési szöge nem lesz olyan, h szépen lássak mindent.
Úgyhogy, az alsó végébe valami kis gumit kell metszenem, h megváltoztassam az óra szögét.
A kormányon meg nem játszik, próbáltam oda is, de idiótán néz ki, mivel inkább hosszú, keskeny óra, így előre nyúlik. Más részből gyakorlatilag csak a fékkar előtt van egyenes rész a kormányon, a többi csőfelületen ferdén állna.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
dqdb
nagyúr
válasz Manitou #13923 üzenetére
Az az igazán csúnya, hogy a műanyagok terén jártas gyártók ma egy merev karbon vázzal tudják hozni ugyanezt a rugóutat és mozgási karakterisztikát úgy, hogy az egész váz könnyebb, mint itt a hátsó felfüggesztés
#13925: ment akkoriban a kísérletezés mindenféle agyament és kevésbé agyament ötletek alapján Engem a paralelogramma felépítésű villák (mint az AMP) tudnak megmosolyogtatni a bumfordi kinézetükkel.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
lsebestyen
addikt
válasz Manitou #14099 üzenetére
húha, hát alap minden rajta. a felni duplafalu, vlmi vision alloy 6063 t6 ha ez segít vlmit...a fék is alap...akkor ezekszerint jobban megéri beruházni egy jobbra tudtok esetleg linkelni? nem nagyon értek hozzá sajnos, annyi kell hogy esőbe is megtudjak állni! természetesen szoktam használni az első féket is, de néha a kettő is kevésnek bizonyul...
-
dqdb
nagyúr
válasz Manitou #14101 üzenetére
Elég sokba kerülne és a féhatás meg annyit nem javulna, mint amit várna az ember ennyi pénz beleölése után.
Már hogyne javulna: sokkal könnyebb lenne megcsúsztatni a hátsó kereket egy eséshez Igaz, ezzel nem érne el semmit, de a fizika törvényei már csak ilyenek.Én még feltenném azt a kérdést, hogy miből vannak a fékkarok: fém vagy műanyag. Az utóbbi esetben azokat is cserélni kell, mert hiába jó a fék/fékpofa, ha fékezés helyett csak a kar hajlik. Ugyanígy kérdés a bovdenezés is, ha az szétnyúlott az idők folyamán, akkor az is csere.
lsebestyen: annyi kell hogy esőbe is megtudjak állni
Erre a problémára amúgy a legolcsóbb megoldás az, amit a KRESZ a közlekedési viszonyoknak megfelelően megválasztott sebességként emleget: egyszerűen lassabban mész Szintén érdemes megnézned, hogy a külsők mennyire csúsznak esőben: ha nagyon, akkor akármilyen féket szerelsz fel, semmit sem érsz el vele.Az időjárás-állóságra tényleg a tárcsafék megoldás, de előre és hátra is kell, ahogyan Manitou írta, és drága lesz (a csak előre még opció, a csak hátra színtiszta pénzkidobás). 50-60k + teleszkópcsere alatt nem úszod meg a teljes bekerülés költségét (fék + karok + tárcsa + agyak + küllők + újrafűzés) egy tényleg jónak számító hidraulikus fékre. Ráadásul ezzel évi egyszeri kötelező olajcserét is nyersz magadnak, a tárcsafék üzemeltetése nagyobb költséggel jár, mint egy V-féké (drágább a fékbetét is). A tárcsa a tulajdonosok által jól ismert cicergéséről ne is beszéljünk
Ha nem vagy 80+ kg, akkor 160-as tárcsa elég neked, nem is biztos, hogy a vázad bírná hátul a 185 mm-es tárcsát (és ha bírná is, akkor sem garantált, hogy nem jön elő a szintén párunk által tapasztalt jelenség, amikor a hátsó fék képes berezonáltatni a bringa hátulját.
Ha mechanikus tárcsafékre gondoltál, akkor a BB7 az egyetlen opció, amivel érdemes számolni, ez olcsóbb, de itt más apró mellékhatásokat nyersz.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
hoffman_
nagyúr
válasz Manitou #14171 üzenetére
Egyrészt nem tetszik Bár szolid, rondának se nevezném, meg amúgy se kell mindent egyszerre. Viszont nem tudom/tudjuk, hogy milyen. Rá van festve, hogy pirelli, nabumm, mivan, rézből van? Azonkívül, hogy eladom
Egy agycsere viszont nem olyan vészes nem? Durván 2x10-ből már elég jó agy ment hátra és előre is. Felni és küllő cserét milyen esetben kíván meg a dolog?
#14174, venember:
Köszi a meglátásokat Igazából csak türelmetlen vagyok nagyon, havonta rámjön a láz, aztán néha nem tudom magamban tartani. Olyan április/május környékére terveztem a vásárlást, de lehet hogy február közepe lesz belőle. Az annyira már nincs messze, bár nem hiszem, hogy egy ilyen jó bringa(Kona) fent lesz addig, ár ide, eladások oda
A kiegésztítésért szintén köszönet
feka007:
Köszönöm a lehetőséget Ismerős, számba vettem, talán a parkolóban is bent van. Egyelőre még válogatok, ha aktuális lesz, meglátjuk mennyire leszek árérzékeny, és ennek függvényében kereslek
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
válasz Manitou #14177 üzenetére
Elsőre biztos nem vállalnék be szerelést, pláne nem fullosat. Igazából van ismerős bringaboltos, elvileg amíg bele nem jövök, nem szerszámolom fel magam teljesen a szereléshez, addig szerintem oda fogom vinni, ha nem is bérmentve, de talán jobban jövök ki. Igazából bringát is lehet, hogy ott kéne néznem, eddig onnan volt mind a kettő. Régen vásárolt "nálunk" sokszor, jóba voltunk, jó sokat engedtünk neki, lehet hogy most viszonozni fogja
Váz ide, vagy oda, megígérem, hogy ez a Pirelli lesz az első, amit megkérdezek jövő év elején Szerintem nincs már fenn, csak így 2 hónapra előre nem akarok bekérdezni. Első váltócsere amúyg miért?
venember:
Most nézegetem, teljesen igazad van. Ha (felni)típusban már nem vagyok otthon annyira, mint ti, azt látom, hogy elég sok szett mozog ennyiért, akár újonnan is, teljesen hibátlan agyakkal - kicsit drágábban akár tárcsával.
Fene enné meg, hogy a bikemag nálam 90% tetülassú...
mod:
Hm, a linkeden még ott a tárcsán a matrica
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
venember83
nagyúr
válasz Manitou #14177 üzenetére
És abból a harmincból, kicsit megpótolva, már elég jó és új szett jön ki bikemag apróról. De szerintem ilyesmivel nem érdemes foglalkozni, amíg használható a cucc.
Tessék, itt van pl. egy jó szett, minőségi tárcsákkal: [link]. Tárcsák nélkül harminc fölött nem sokkal vihető, gondolom.
[ Szerkesztve ]
-
hoffman_
nagyúr
válasz Manitou #14182 üzenetére
Elég komoly szívás mehet a szabványok miatt, bosszantó. Tisztára, mint a PC, ha s775 és ddr2 van, akkor hiába akarsz csak új procit, akkor már kötelező egy új lap, és szinte biztos, hogy memória is. Ez ugyanez pepitában
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
DemonDani
addikt
válasz Manitou #14387 üzenetére
olyan rondák szegény cateye-ok szebbet há#yok... még régi fajta Velo8-am volt/van de láttam egy havernál egy újat és már rossz volt a kijelzője pedig 1 éves neki, ami szintén nem túl bíztató... BlackBurn Atom SL-t néztem, vhogy amcsi áron jó lenne, ott persze 19 dodóból kijönne... itt meg kapni se nagyon
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
runner 125
nagyúr
válasz Manitou #14397 üzenetére
...érdemes néha szétnézni vaterán is, ki lehet fogni olcsóbban új modelleket, én is ott vettem a Cateye-t. Okos óra, összességében megérte, írtam róla testbike-on is.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
hoffman_
nagyúr
válasz Manitou #14403 üzenetére
Mindegyik jó darab, valóban, talán az utolsó tetszik a legjobban. Bár ha majd veszek bringát, akkor mire ráaggatom amit rá kell, meg magamra is, az még egy év lesz, mert a vasamra el fog menni minden keret
Arról nem is beszélve, hogy egy másik kiadás miatt a februári bringavásárlásom úszni látszik és április/május lesz belőle
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
DemonDani
addikt
válasz Manitou #14404 üzenetére
gagyi hatás nekem ott kezdődik, hogy átlátszó műanyagok (lásd: Sigma Baseline) meg minden kerekded forma (lásd: Cateye)
tény hogy az X1 még stílusosabb de ennyi kompomisszum még belefér azért, már jó az csak van még jobb.
rögzítést kell még kideríteni, a BlackBurn felmegy a stucnira is, ami szintén pozitivum, ha az A8 is akkor jó mert végkép nem tudok dönteni
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz Manitou #14411 üzenetére
Na erre nem tudok túl sokat mondani.
Legfeljebb annyit, hogy attól, hogy nem egy őskövület márka, még lehet jó.
Számomra a lámpájuk pl megdöbbentő volt. Mondjuk én kedvezménnyel vettem, de az eredeti ára sem vészes. Na de egy termékről nem akarom megítélni a gyártót/márkát.96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
rétisün
veterán
válasz Manitou #14414 üzenetére
"Sok gyártó gyárt km órát már manapság"
vagy az ugyanrról a kínai sorról lezúduló órákat sokféle matricával megveheted
(#14415) fpeter07: ugyan már, kicsit pozitívabb hozzáállást
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz Manitou #14442 üzenetére
Nekem az 1.95-ös van a FireXC-ből...nem szerettem. Sárban halál volt.
Most Maxxis Flyweight/Ignitor párost használok 3 éve. Hátul kevés szokott lenni időnként a tapadás, de legalább gyors.---
Endomondo megint.
---
#14444
Amíg nem kell venned, addig ne is foglalkozz vele. Jobb így.[ Szerkesztve ]
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
venember83
nagyúr
válasz Manitou #15045 üzenetére
Sokan visszamennek majd, ne félj. Nem mindenkinek fűlik majd a foga azokhoz a munkákhoz, amikre bevándorlókat szoktak alkalmazni. Nyilván vannak, akik majd a szakmájukban dolgoznak tovább, de ők lesznek kevesebben. Mindenki másnak marad a kevéssé megbecsült és megfizetett munka.
-
feka007
nagyúr
válasz Manitou #15146 üzenetére
Hát nekem az Epikkel ez volt a tapasztalatom. Gyári lánc rozsdás volt csak annyira hogy csak később lehessen észrevenni, el is szakadt fél év alatt.. Bodenezést is első pár tekerés után cserélni kellett. Jó, az egy olcsóbb bringa volt, meg nem nagyon értettem még akkor hozzá mit kéne megnézni
-
belaazallat
addikt
válasz Manitou #15769 üzenetére
Hali!
"A hátsó ráadásul silent clutch változat." Ez mit jelent?
Szerk: Szabadon futáskor nincs hangja?
Kösz Neked is!
TripleB (#15768)
Köszi!
[ Szerkesztve ]
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
venember83
nagyúr
válasz Manitou #15819 üzenetére
Akár. De ha már itt vagyok. Jelenleg milyen minőségi telókat lehet kapni V-fék tüskékkel? Ahogy nézem, az RS, a Manitou és a Fox már végleg száműzte a V-féket a minőségi telóikról, így maradt az RST F1RST (amiről elég jókat írnak amúgy), és kb. ennyi. A jobb Suntourokon sincs tüske.
-
venember83
nagyúr
válasz Manitou #15844 üzenetére
Jaja, tőle. Maximálisan rendes volt, tényleg át tudtuk nézni a vázat teljesen, taggal, forgáspontokkal együtt.
Jó kérdés, mikor lesz belőle bringa. Valószínűleg csak a tavasszal, amikor már nem fogok görgőzni. Kell vegyek rá E-típusú első váltót, illetve nem árt egy jó kormánycsapágy se, de remélhetőleg a többi holmi jó lesz rá minden gond nélkül, persze láncon kívül.
Mondjuk ha tudnék gyorsan szerezni egy V-fékes kerékszettet olcsón, az eléggé meggyorsítaná az átépítési folyamatot, mert akkor a Magellan megkapná a peremfékes szettet, Dart 2 telót, régebbi X5-ös váltórendszert, V-fékeket, Truva FireX hajtóművet, kb. mindent, ami a spájzban van most és jobb sorsra vár, a Specire meg átvándorolna kb. minden, ami most a Magellanon van.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz Manitou #16004 üzenetére
Buta kérdés. Kell és kész. Gyorszárhoz nem tennék 18 centinél nagyobb tárcsát, de mindenkinek szíve joga úgy alakítani a bringáját, ahogy szeretné.
27 km 3 órán belül, egyéni legjobb, figyelembe véve, hogy 1100 méterre futottunk fel, majd ugyanott vissza, kb. 870 méternyi szint felfelé, és 15 kilométernél többet soha nem futottam. De jó is ezt a 27 km-t leírni. S milyen fárasztó.
-
TripleB
senior tag
-
venember83
nagyúr
válasz Manitou #17830 üzenetére
Nyilván nem 5 kilós kalapáccsal kell nekimenni és "te ide be kell menjél mindenképpen" hozzáállással. Szerintem kis odafigyeléssel és türelemmel simán megoldható gond nélkül. Nekem már megy két kézzel is, igaz, úgy kicsit körülményes.
hoffman_: Lánchoz olaj használata javasolt. A zsír megköti a koszt. Amúgy meg ne csodálkozz, az ilyen-olyan dolgok építése/kivitelezése a legtöbb esetben a költségvetés keretein kívül zárul.
[ Szerkesztve ]
-
hoffman_
nagyúr
válasz Manitou #17838 üzenetére
Ez csak akkor kérdés, ha nem kukáz nekem Butcher egyet, mert azt akkor belerakja, és úgy hozom el. Nagyon rég szereltem bringát, akkor se profi szinten, de amilyen árakat elkérnek, megéri beletanulni, nem egy extrém nehéz munkakör. DE ha mégis én rakom be, majd fokozottan figyelek
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Porszívók - akkus és klasszikus vezetékes
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- DJI topic
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Videós, mozgóképes topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Fotók, videók mobillal
- Diablo IV
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest