- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- DIGI Mobil
- Magyarországon is kapható a Honor 200 Lite, ennyibe kerül
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Céges verziót mutatott be a HMD a Pulse Plusból
- Felújított okostelefonokat kínál a Rejoy
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
Hirdetés
-
Céges verziót mutatott be a HMD a Pulse Plusból
ma Hosszabb szoftveres támogatás és garancia, az Android Enterprise ajánlott irányelvek kipipálása megvan.
-
V Rising - Végre tudjuk hogy mikor érkezik a PS5-ös kiadás
gp A PC-s teljes verzió már egy ideje játszható, hamarosan konzolra is megérkezik a játék.
-
Egy utolsó platformmal egészíti ki a negyedik generációs EPYC családot az AMD
ph Az EPYC 4004-es generáció a kis- és középvállalkozások igényeire lett tervezve, figyelembe véve a költségeket.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Tanácsot szeretnék kérni. Van egy régi 5 sebességes Mars típusú országúti bicajom. Tönkrement a racsni része, de nem kaptam csak 6 sebességeset ezért azt tettem fel rá. A hátsó váltót beállítottam a plusz sebesség miatt, de ha a legkisebb fogaskerékre kapcsolok, akkor az első lánckerékről folyton ledobja a láncot. Gondolom a láncvonal már kívül esik az ideális tartományon. Ha előre vennék egy 2 tányéros lánckereket váltóval és az összes hozzávalóval az megoldaná a problémát, vagy akkor is ugyanúgy ledobná a láncot, mint most? Még a régi ékes a hajtókar rögzítése, úgyhogy nem úszom meg a monoblokk cserét sem. A kisebb áttételek is jól jönnének, mert a jelenlegi 44-es első és 14-28-as hátsó lánckerékhez még elég gizda vagyok : és a környéken vannak szép nagy dombok, ahogy szégyen szemre tolnom kell a biciklit.
Általában ezen az útvonalon szoktam tekerni, kisebb-nagyobb változtatásokkal:
[link]Szakbarbár
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
A hajtókar hosszát a két tengely közepétől számoljuk, vagy pedig a teljes hossz számít?
Ha a tengelyközéptől mérem, akkor nekem most 150 mm. Amatőr szinten észrevehető ha kicserélem 170-esre vagy fel sem fog tűnni?Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz 04ahgy #34714 üzenetére
Köszi a gyors választ.
A fizikával szerencsére nincs problémám, tisztában vagyok a forgatónyomatékkal
Azért kérdeztem, mert már nem nagyon lehet találni 150 mm hosszú hajtókart, a legnépszerűbb a 170-175 mm közötti tartomány. Koca kerékpárosként annyira nem figyelek az ilyen dolgokra, mint a pedálfordulat és pulzus, hanem csak megyek ameddig jólesik.
Szki
Mivel nem vagyok se Francia sem pedig híres kerékpáros, szerintem engem annyira nem fog zavarni
Nem gyerekméret, csak kb Noé korabeli bicikliről van szó, amit most egyre gyakrabban használok és 1-2 dolgot fel kell rajta újítani. Pl előre az egy tányér helyett szeretnék legalább kettőt, ehhez kell váltó, váltókar, monoblokk is, mert a régi még ékes megoldással van rögzítve.[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz csabi94 #34849 üzenetére
Üdv!
Gyönyörű gép, már csak a jó utak kellenek hozzá
Én jövőre terveztem valami komolyabb bicikli vásárlását melóba járáshoz (napi 2*23 km), de mire oda jutok hogy megveszem, addigra bezár a gyárMás kérdés: ti az ilyen rövidebb körökre (25-45 km) visztek magatokkal valami energia utánpótlást, csokit, szőlőcukrot vagy csak vizet?
Venember83, örülj neki hogy legalább 39-es van elöl, én kénytelen vagyok megelégedni a 44/24-el
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz venember83 #34873 üzenetére
"aznap evett egyszer legalább rendesen."
Én egyszer eszek egy nap.
Reggeltől estig :Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Jön közületek valaki a Karva - Lábatlan maratonra biciklivel? 42 km végig sík terep.
Ha érdekel valakit: [link][ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz salieri. #35060 üzenetére
Az első még nekem is tetszik, úgyis akartam venni egy sajátot, mert itthon állandóan megy a veszekedés a húgommal, hogy ki menjen bicajozni 172 cm-es magassághoz jó az 55-ös méret? A mostani 51-es, 1 hónapig tartott, mire beállítottam hogy kényelmes legyen.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Erről a bicikliről mi a véleményetek? [link] Kezdésnek ezt az árkategóriát lőttem be, hátha később megunom, vagy nem lesz lehetőségem biciklizni. Elsősorban melóba járnék vele (napi 2*25 km) vagy ha van egy kis szabadidőm akkor a környéken túrázgatni. A gyári, gyenge féket már kicserélték rajta. Ha jól látom sárvédőnek is van rögzítési hely, így esőben is lehet vele menni.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Vettem egy Ledes első lámpát és a használati utasításában találtam egy érdekes mondatot:
"A világítás a dinamós világítás kiegészítésére készült. A LED-es elemlámpa készlet általi kizárólagos világítás csak 11 kg alatti versenykerékpárok számára engedélyezett."
Ez most komoly?
Gondolom a rendőr nem fogja méregetni a biciklimet, vagy ha igen, akkor gyorsan ledobok róla mindent, mert most 14 kgEz a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Cathfaern #35228 üzenetére
Köszi, nekem is olyasmi rémlett, hogy csak a fehér színű világítás kötelező előre, a típusa nincs meghatározva. Dinamós lámpa volt fent előtte is, csak nem szerettem használni, mert elég hamar kidörzsölte a gumit, és nehéz is volt tekerni (na jó, nem volt nehéz, csak lusta vagyok )
"A láthatósági mellény, persze tudom, hogy az a saját érdekemben jó ha van, de mennyire kötelező? "
Lakott területek kívül, és sötétedés után kötelező, de a második részében nem vagyok biztos.
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Ha már szó van a láthatóságról. Van itthon nekem 2 db 5* 40 cm-es 3M Scotchlite típusú fényvisszaverő varrható szalagom, olyan, mint ami a láthatósági mellényeken van. Van értelme feltekerni a hátsó villára vagy a nyeregcsőre, vagy inkább keressek neki más felhasználási módot?
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Folytatom tovább a használt outi keresgélést, találtam pár gépet, véleményeznétek hogy ezek közül van-e olyan, amit érdemes megnézni?
[KTM strada 52-es]
[link]
[link]
[link]
[link]"+1 a montisra! Legalább ő haza is tud menni tekerni a bicajával, ellentétben az outis társával. "
Szerinted ha ez a lány az út szélén tolná a biciklit, hány autós állna meg segítséget nyújtani?
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz brekkhun #35267 üzenetére
Igen tudom. Most 51-es méretű biciklim van, már - már aránylag kényelmesre beállítottam. 172 cm-es magassághoz a múltkor azt mondták, hogy 55-56-ig mehetek a vázmérettel.
Salieri, ez van, ennyi a rászánható keret. Újat sajnos nem tudok most venni.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Xantomas #35284 üzenetére
Ilyen az én szerencsém, pedig már kezdtem nézni az útvonalat hogy merre tudom elhozni.
Viszont ma rájöttem, hogy fölösleges vennem új biciklit, még a mostanit sem tudom kihasználni. Nincs meg hozzá a kellő erőnlétem. Sík terepen hátszélben sem tudom 500 méternél tovább kihajtani 35 km/h fölé a 44/14-es legkisebb áttételemet, így tök fölösleges lenne a több fokozat. Ma egy BMX-es srác mellett mentem el 30-as tempóval, és szégyen szemre visszaelőzött_seth_
Én ezt vettem: Küllő fényvisszaverő
és ezt: Lámpa szettA hátsó lámpa kritikán aluli, arra jó, hogy megdobd vele az eléd szaladó kisebb - nagyobb állatokat, az a szerencsétlen 1 szem LED alig világít, életveszélyes. De lehet hogy csak én fogtam ki egy rossz darabot. Az első lámpa viszont korrektül világít.
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Erről a gépről mi a véleményetek? Mai hirdetés, talán még nem vitték el.
[link]Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz salieri. #35373 üzenetére
Kipróbáltam az itthoni 54-es biciklit úgy, hogy a nyerget 57 cm-re emeltem ki. 175 mm-es hajtókarral pont kinyújtott lábbal érem csak el a pedált az alsó holtponton. Ha 170-es hajtókar van az eladó biciklin, azzal sem vagyok sokkal előrébb
Ez kisebb, de a színével sem vagyok kibékülve
[link][ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz salieri. #35382 üzenetére
Holnap felhívom és felmegyek pestre megnézem, kipróbálom hogy melyik a kényelmesebb (tippem szerint az 55-lesz az). A színéről, meg annyit, hogy majd éjszaka fogok tekerni, akkor nem látom
norbee2244
Szerintem én jó eséllyel indulhatok a legkönnyebb címért a 62 kilómmal. 1 évvel ezelőtt még 57 voltam, csak azóta kaptam irodai munkátEz a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Megvan az 500. km-em augusztus hónapban. Amikor elkezdtem biciklizni, nem gondoltam volna, hogy egy hónap alatt letekerek ennyit Bár állóképességem még mindig nincs
A bicikli vásárláson még mindig gondolkozok, mindjárt itt a hideg idő, félek ha most veszek gépet a télen ellustulok és a következő évben nem lesz kedvem előszedni és csak porosodni fog.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz ludsimon #35485 üzenetére
Este 6-ra érek haza a melóból, hétközben nagyon nincs időm tekerni, ha elmegyek 1-1,5 órára már sötétben érek haza, este meg nem szeretek tekerni. A melóban is észrevették, ha kihagyok 3-4 napot, akkor még az életkedvem is elmegy, bár lehet hogy csak az alacsony vérnyomásom miatt vagyok olyankor kómás
norbee2244
A Pilis kupára mész? Engem is hívtak, de nincs sisakom. Meg nem akarom, hogy a rendezők 2-3 órát várjanak rám amíg beérek a célba
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Ugyanezt tapasztalom, csak lakott területen kívül, ahol pedig inkább a folyamatos világítás kellene, nem pedig a villogás. Mondjuk jó minőségű az aszfalt, de akkor is értelmetlen.
Én mondjuk kicsit túlzásba is viszem a "látszani" dolgot. Este mellény+elemes folyamatos világítás, ha rossz az út, bekapcsolom a dinamós első lámpát is, fényvisszaverő acélbetétes szalagok. Eddig bevált, mert nem ütöttek el.Más:
Miért van az hogy ha valaki mellett elmegyek, akkor az kihívásnak veszi és egyből visszaelőz? Ennyire dúl az emberekben a versenyszellem?[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz venember83 #35706 üzenetére
Nekem csak 150-es van, kész szenvedés vele tekerni [link] kb én is így tekerek Nem is biztos hogy tudnék feltenni hosszabb hajtókart, mert lehet hogy kanyarban leérne a pedál.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz ludsimon #35737 üzenetére
Se jó erőnlétem, se normális biciklim nincs hozzá, pedig szívesen mennék. Bár Esztergomba a rajtra lehet kimegyek motorral.
Ha jó idő lesz, ide kimegyek, ez helyben van: [link] Szép kényelmes tempóban végigtekerek. Hagyom az ifjakat nyerni. Tavaly a 2. helyezett 2 óra 10 perc alatt ért végig. Az első 1 óra 30 perc
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz ludsimon #35766 üzenetére
Tegnap megtaláltam a tavalyi időeredményeket is.
Talán a 10 éves vagy a 80 évesekkel fel tudnám venni a versenyt A saját korosztályomban a legrosszabb átlag is 25 felett volt.
[Eredmények]
Most nézem az idei nevezőket, közöttük van az egyik munkatársam is.[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz ludsimon #35802 üzenetére
10 év után most egy hónapja szedtem elő a biciklimet, most még csak próbálok valami erőnlétet gyűjteni, de még sík terepen sem tudom hozni csak a 25-ös átlagot. Fölöslegesen nem akarom magam égetni a többiek előtt Ja és sisakom sincs még, az meg kötelező.
Itt a korcsoportonkénti eredménylista is: [Korcsoport]
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz norbee2244 #35818 üzenetére
Mikor indulsz majd? A munkatársam 12:03-kor indul, őt megvárom, utána irány a cél.
[Ilyennel megyek]Ma voltam hegyet mászni, sürgősen le kell cserélnem a hajtóművemet ha dombos területre megyek. Bemelegítésnek 10 %-os dombon fel, 12%-le. Kétszer meg kellett állnom pihenni felfelé, ezért büntetésből a 12-esen is felmentem Utána hazafelé beugrottam egy haveromhoz, ők egy 15%-os utca tetején laknak Kár hogy nincs olyan eszközöm, ami méri mennyi szintkülönbséget tettem meg. 20 kilométer alatt elfogyott a hátsó fékbetétem, legközelebb nem a 150 forintosat veszem meg
"Mondjuk miben nincs a mai világban kockázat. "
Szobabicikli, teljes védőfelszerelésben?
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz norbee2244 #35824 üzenetére
Nem tudom mennyire erős, ha jól gondolom, akkor a 7. korcsoportban indul.
Egy [Ilyennel] azért eléggé kilógnék a versenyzők közül. Bár az enyém csak 6 sebességes és patkófékes.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
[Ennek] a típusú fékbetétnek kb mennyi az élettartama 500-1000 km-t kibír? Tudom hogy függ a fékezésektől, de nem szeretném hetente cserélni.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz ludsimon #35837 üzenetére
Nem tudom, én a helyi boltban vásároltam egy ugyan így kinéző fékpofát gumival együtt. De az BikePositive márkájú. Végre van fék is a biciklimen, nem csak lassító
TESCO-Zsömle
"Dudafék... Nem lassít, de legalább hangos... "
Hátul még Ilyen fékem van, csengő helyett jó leszEz a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz ludsimon #35857 üzenetére
Üdv!
Azt is hozzátenném, hogy a sík szakaszon végig elég erős szembeszél fújt. Pilismarótig elmentem motorral, iszonyat nagy forgalom volt az úton.
A célba tényleg volt pár gyerek akik szinte beestek, volt aki el is sírta magát, mert nem úgy sikerült a verseny ahogy eltervezte.D.Orion
Én sem tudom csak pár száz méteren tartani sík terepen a 40-et. hosszú távon max 28-30. Persze, én csak egy hónapja kezdtem el edzeni.[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz ludsimon #35872 üzenetére
Ott álltam közvetlenül a célban, vártam a munkatársamat, de nem jött. Szürke motoros bukósisak volt nálam. Nem ismertem személyesen senkit, és nem fogok mindenkihez egyesével odamenni. Hazafelé ha jól hallottam még meg is kérdezte valaki a többieket, hogy " Nem ismerős nektek ez a motor?"
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Erre jönne valaki innen? A 25-ös távon gondoltam elindulok, átlagosan hetente egyszer megteszem ezt az útvonalat. Nem veszélyes, egyedül Péliföld szentkereszt-nél van egy meredek emelkedő ahol tolnom kell, utána egészen Nyergesig végig lejt a terep. 1 óra alatt szoktam végigmenni.
Lehet hogy másnap ide már nem fogok tudni menni
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Deicide és a többieknek gratulálok, szép nagy kör volt, ez még motorral is sok nekem, egyszerre 300 km-t végigülni, nemhogy biciklivel még tekerni is :-)
Norbi, a kollégám nem volt a versenyen, mert reggel összetörte magát és a biciklijét is. Szép időt mentél, nem lehet okod panaszra. Kár hogy le van zárva az erdészeti út, kipróbálnám végig tudok-e menni rajta.
Ludsimon
Azért van vonatpótló busz a Budapest - Esztergom vonalom, mert csak 1 vágány van, most építik át néhol két vágányosra, és az egészet úgy kezdték hogy felszedték Pilisvörösvárig az összes sínt.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz norbee2244 #35991 üzenetére
Amíg [ezt] nem tudom megcsinálni legalább 28-as átlaggal, addig esélyem nincs felmenni Dobogókőre. Ma a sík részen enyhe hátszélben az első 10 km-ig sikerült tartanom a 30-as átlagot, utána elfogyott a lendület (vizet sem vittem magammal ) A végére épphogy meglett a 25-ös átlag, de az utolsó 5 km-en végig lassan gurultam, mert teljesen besötétedett. Péliföld szentkeresztnél meg még mindig nem tudok feltekerni
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Megvolt a mai napon a III. Karva - Lábatlan maraton és biciklis verseny is. A szervezők kicsit alulbecsülték a tömeget, kb 250 kerékpáros és 50 futó tette meg a távot, ez az előző évi résztvevőknek az ötszöröse. A sok résztvevő miatt a kerékpárosokat két részletben rajtoltatták, mert a tervezett időpontra nem tudták átszállítani csónakkal az indulási helyre az összes résztvevőt. Az idő végig tökéletes volt, sütött a nap, és a táv első felén enyhe hátszél volt. Aztán amikor fordultunk Esztergomban, onnantól szemből fújt.
Az első helyezettek (holtverseny volt) férfiaknál 1 óra 16 perc, nőknél 1 óra 20 perc volt.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Nem tudjátok van olyan lehetőség, hogy több napra ki lehessen kölcsönözni/bérelni outit? Vagy legalább hosszabb útra? Szívesen kipróbálnék egy aránylag jobban felszerelt, modernebb gépet, csak összehasonlításként az enyémhez képest, és legalább megtudnám milyen vázméretet kell vegyek. Nem ismerek senkit akinek ilyen biciklije lenne a környéken.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Ha befejeztétek a veszekedést , akkor megnéznétek nekem melyik gépet lenne érdemes megvenni? A biciklire szánt keret nem túl nagy, így az igényeimből is vissza kell vennem. Meg fölösleges drága biciklit vennem, ha úgy sincs hozzá jó kondícióm Ha még jövőre is meglesz a jelenlegi munkahelyem, akkor párszor járnék vele dolgozni is, de inkább csak hétvégi bicajozásra lenne.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Köszi srácok a hozzászólásokat, ezek szerint mindenhol érvényes hogy az ember a saját vackait jócskán túlárazva próbálja eladni. Az árakból alkudni sajnos nem tudok, azt meghagyom másoknak, nincs hozzá érzékem. A sajátomra sem érdemes költenem, annyira öreg, hogy szinte semmi nem kompatibilis vele, a vázon kívül majdnem mindent kellene cserélnem.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz csabi94 #37222 üzenetére
Szép kör, és van benne számomra is fontos információ, mert én is szoktam járni a Tát - Lábatlan - Tardos távon, és még eddig senki nem tudta megmondani milyen szintkülönbség van arrafelé. Most már látom, hogy nagy Egyébként Tardoson a Malomvölgyben van egy kis büfé, finom kajákat csinálnak.
setom
Sok sikert a keresgéléshez, én fél éve ugyanezt csinálom, de eddig amit találtam az mind hulladéknak lett nevezve Lehet hogy inkább nem veszek semmit.
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz salieri. #37504 üzenetére
Az, hogy újrafestették számomra másodrangú szempont, ha nincs sehol elrepedve a váz, és nem mossa le az első eső a festéket
Ludsimon, akkor szerinted érdemes lenne megnézni élőben is? Bár amilyen szerencsém van, már tuti elvitték Jó lenne már lecserélni a régi gépet.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Erről mi a véleményetek? Árban ez a max ameddig elmehetek, méretben pont jó. Nagyon messze sincs, szóval hazafelé lábon el tudom hozni. Ja nem, nincs SPD-s cipőm
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Mindenki dobálózik itt a 100-200 km-es körökkel, én meg tegnap 60 km -en meg akartam halni hazafelé Nekem ez volt az évadzáró tekerésem. Ja és ha legközelebb este 6 után indulok el tekerni, valaki előtte szúrja ki a gumimat, nehogy messzire jussak. Rájöttem, hogy sötétben nem szerencsés az erdei utakon tekerni.
Hogy ne csak panaszkodjak:
Ez mitől ilyen olcsó?Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz _seth_ #37864 üzenetére
Nekem kezdésnek jó lenne, nincsenek extra igényeim. A mostani bicikli után szerintem már ez is megváltás lenne Idén már úgysem nagyon tekernék, főleg nem télen. De legalább nem 20-25 éves, mint a többi ebben az árkategóriában
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Asus V8460 Ultra ( Geforce 4 Ti 4600 )
- HP Prodesk 600 G5 DM, Tiny i5-9500T , 8-16GB DDR4 , 256GB NvME , 2 év gari , AAM számla
- DOBOZOS Lenovo ThinkPad T14s Gen 3:R7 PRO 6850U,32GB DDR5,2TB,vil.HU bill,Radeon680M,400nit 100%sRGB
- Ricoh Theta Z1 360 fokos kamera
- IPhone 14 128GB gyári független 2026.11.09. Apple garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen