- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Netfone
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Fotók, videók mobillal
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
Hirdetés
-
Olajkereskedelem dollár helyett CBDC-ben?
it Szaúd-Arábia is csatlakozott a Nemzetközi Fizetések Bankja és Kína által vezetett jegybanki digitális pénzes projekthez, ami nagy változásokat hozhat.
-
Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
ma Sokáig hallgatott az Apple a frissítésekről, most viszont megtudtuk, mennyit garantál.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Redneck #114025 üzenetére
Ha egy nem ott vásárolt bringát vinnél a szervizbe, akkor teljesen érthető szezonban, hogy akár 1-2 hetes várólista van. Viszont az újonnan, általuk eladott kerékpárok esetleges garanciális ügyeire és kötelező átnézésre, kell szorítani időt, aminek elsőbbséget kell élveznie. Ez így korrekt. Ezért írtam, hogy ez nem túl vevőbarát hozzáállás. Tipikusan az a fajta, amikor addig vagy fontos amíg el akarják adni neked a bringát.
A hajtás kattogása egy új bringán, szinte biztos, hogy valamilyen alkatrész lelazulását jelenti. Viszont ha így használod annak lehet az a következménye, hogy tönkremegy a hajtókarod, pl a pedál kiszedi a menetet a hajtókarból, vagy a négyszög tágul ki, ha ott lazul le. Legrosszabb opció a monoblokk lelazulás, mert az akár a vázba is megtágíthatja a menetet. Persze ezek a legrosszabb lehetőségek, de előfordulhatnak.
Én azt javaslom hogy keress egy megbízható szervizt és bízd inkább rájuk, még ha fizetned is kell érte pár ezrest.ivana: Feltételezem, hogy a monoblokk beállítás alatt arra gondolt, hogy ha kilazult akkor meghúzza. Egyébként a négyszög tengelyt nem célszerű zsírozni. Hozzájárulhat a hajtókar lelazuláshoz. Szerelés közben valamennyi zsír úgy is kerül rá, az kb elkerülhetetlen, de külön rátenni zsírt, szerintem hülyeség. Ott inkább az a fontos, hogy tiszta legyen, át kell törölni, meg a hajtókar négyszög részét is.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs