- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi Redmi Note 4 - B20
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Fotók, videók mobillal
- MWC 2024: Két új órát hozott a Xiaomi
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Redneck #114029 üzenetére
Oldal irányba érdemes megmozgatni a hajtóművet, ha laza a monoblokk, kottyanni fog a csapágy. Persze nem feltétlen kell kotyognia, ha kicsit meglazul, már az is okozhat kattogást, recsegést. 8-as imbusz kell a hajtóműhöz, és egy 15-ös kulcs a pedálhoz, de a jobb fajta pedálokat a hajtómű belseje felől, 6-os imbuszal is lehet csavarni. Viszont értelemszerűen a monoblokk feszességét csak úgy tudod ellenőrizni ha le is húzod a hajtóművet, ehhez kell egy hajtómű lehúzó szerszám is és egy monoblokk behajtó szerszám. Azért én kicsavarnám azokat a pedálokat, áttörölném a meneteket a hajtóműben és a pedálon, majd megzsíroznám. Ki lehet csavarni a hajtómű rögzítő csavarokat is, azokra is lehet rakni zsírt. A Cube-nak egyébként ehhez semmi köze, ők a váza gyártják, gyártatják, nem az alkatrészeket, tehát a márkában ezért még ne inogjon meg a bizalmad, mert alaptalan. Ez a kattogás egy 2 millió forintos új kerékpárban is előjöhet! Gyakori probléma, nem is mindig könnyű rájönni a hang forrására, ha az nem a hajtásból jön, de ha rendesen meg van húzva minden, elvileg a probléma megszűnik. Egyébként még a küllők is tudnak pattogó hangot adni, ha nem elég feszesek. Illetve a kormányszárban lévő csavarok is, ha nincs rajtuk zsír vagy van ott egy kis szennyeződés, esetleg sorja. Ha ezek után is kattog, akkor ki kell venni a monoblokkot és áttörölni, majd zsírozni a vázban a meneteket, vagy akár lehet ezzel is kezdeni, bár új bicóban általában elég ha csak a feszességét ellenőrzöd. Persze ahhoz is rutin kell, hogy érzed, meddig lehet a hajtóművet és a monoblokkot húzni, erre vannak előírt nyomaték értékek, de ezek sem mindig érdemes szent írásnak venni, mert meg lehet szakítani a vázban a menetet.
zoli03, ivana: Ha így látjátok jónak, zsírozzátok a tengelyt, én úgy tapasztaltam, hogy erre nem sok szükség van.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen