- Mobil flották
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Telekom mobilszolgáltatások
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
Hirdetés
-
Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
ph A gyártó Super sorozatú, 12, valamint 16 GB VRAM-mal ellátott megoldásai a szabadba nyomják a meleg levegőt.
-
Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
ma Kínában más néven már startoltak, az európai árak magasabbak, de elviselhetők.
-
Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
gp Napokon belül indul a negyedik évad, amely ismét számos újdonsággal érkezik.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
ZolkoW
őstag
válasz f4lcon #146021 üzenetére
Én a hátsó sornál nem tudok N-W kialakításról, pedig két különböző SRAM sorom is van, meg egy Sunrace (mindegyik 11 sebis). Nem ez az, amit aztán egyből el is hagytak?
(kép alapján is úgy látom, hogy mindegyik "narrow", csak van néhány, ami mégkeskenyebb, váltáskönnyítő kialakítással). Ettől függetlenül még a Sunrace sem ejtette le a láncot a 42T-ről hátrafelé tekerve. Amúgy tudom, miről beszélsz, videóban láttam már ilyen leesést.Gripshiftnél a legkomolyabb ellenérvem talán, hogy odalenne a jó kis szilikonhab markolatom Megfogdostam egy ESI Chunkyt (egalábbis azt hiszem, Chunky volt), és az sokkal keményebb, mint a kínaiak, amik vannak, én mindegyikkel ellennék, de a kemény gumistól már menekülök.
(#146029) FireKeeper : most kiszámoltam, ez 4,46 és 4,36 átfogás, a 4,2-höz képest max 6% nyereség... 10% miatt már cseréltem lánctányért, de ezt nem érzem akkora megfejtésnek, hogy az egyik ideális lehessen, míg a másik nem az, főleg figyelembe véve az első váltóval járó csomó kellemetlenséget.
Egyébként érdekes módon a gravelnél jutna előbb eszembe az 1x12-re váltás, pont, mert változatosabb viszonyok között lehet/ akarnám használni. Azzal aszfalton is akarok haladni, de nehéz emelkedőn is fel akarok menni, viszont kevésbé van veszélyben a hosszú váltókanál, és kevesebb sarat is kap.Deepspace: láttam tegnap, 200 a vázszett... Hát igen, ennyiért már nagyon elkötelezett acél hívőnek kell lenni, pedig tetszetősnek tetszetős.
G@ben: írtam tegnap, szerintem a konkrét tengelyhossz a másik, ami gyorszárasnál elég elterjedt, mindenesetre egyezik vele . 135 + oldalanként 5 mm.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
- Háztartási gépek
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- Elektromos autók - motorok
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Politika
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Asztalos klub
- Vírusirtó topic
- Mobil flották
- További aktív témák...
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- Eladó 0km-es új elektromos roller (iScooter i9)
- Vadonat új, csomagolt O'neal kerékpáros termékek
- Beszámítás!!! - Új Bontatlan Ducati Elektromos Roller PRO-II PLUS Irányjelzők - Számla & Garancia
- Moon X Power 2500 kerékpárlámpa
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen