- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
Hirdetés
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
Kooperatív akció-kalandjáték lesz a Sanctua
gp A premier kicsit még odébb van, jövő év közepén érkezik a PC-s verzió.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz Dark Archon #228018 üzenetére
nem is az erőtől függ (kivéve, ha csámpás a papucs, és erősebben szorítva máshogy áll, mint gyengén szorítva. nomeg van sok váltótartó fül, ami a GYZ nyitott álapotában eláll..), hanem a 10-es hátsó tengelyhez van egy gyakran ~11-es nyílású papucsod.. aztán hol így, hol úgy sikerül visszarakni bele. Elöl rosszabb amúgy, volt olyan villám, amiben a 9-es tengelyhez tényleg konkrétan 10-es slicc tartozott, ehhez trükköztem is a tengellyel, hogy nekem ne mocorogjon ott annyit.
A hidrós fékeknél van ez az önbeállós dolog, hogy a fékbetét koppása után megy a rendszer, nem lehet, hogy csak emiatt tűnik úgy, hogy túl kicsi a hely a tárcsa és a betétek között? Kerék kivesz, dugattyú finoman visszanyom módszer nem hoz eredményt?
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs