Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
ma Kínában más néven már startoltak, az európai árak magasabbak, de elviselhetők.
-
1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
ph A vállalat prototípusa kihagyott egy-két lépcsőfokot, ugyanis az elképesztő képfrissítési tempóhoz 4K-t párosít.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
válasz fulton #233012 üzenetére
Nekem az a tapasztalatom, hogy az alu merevebb, kicsit pattogósabb, de sokkal gyorsabban lehet haladni is vele. Nem hajlik, tekeredik a váz, sokkal bátrabban lehet hajtani. Acéllal nem volt kedvem úgy száguldani, mert teketedett, rossz úton tipikusan csilingelő hangokat adott az acél villa, ami idegesített. Persze kell hozzá egy legalább olajfürdős vagy patronos teló is, ami mozog is. Levegőssel még jobb. Mondjuk síkra elég lenne egy karbon villa is, de amikor építettem a biciklit sehol sem lehetett kapni, főleg MTB-hez valót (amibe belefér az 50+ mm külső), meg aminek a beépítési magasság legalább 470-480 mm. A telóé jelenleg 515 mm ez az optimális, de ennyi belefért volna.
Karbonnal az a helyzet, hogy nem mindegy mire tervezik. Merev vagy komfort van. Más az anyagsűrűség, szálirány stb. Amin ültem az bejött, de az is merevebb fajta volt.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest