- iPhone topik
- Mobil flották
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fotók, videók mobillal
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Hősködik és száguldozik az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5534-es csomag profilokon kívül mást nem kínál.
-
Premier előzetesen a Star Wars: Hunters
gp A próbaverziók és a régiós tesztek után végre befut a teljes változat.
-
5G-vel és hőkamerával strapálja magát az Ulefone
ma A ThermoVue rendszere mellett az éjjellátó képességek is megvannak.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
válasz Speedy007 #248048 üzenetére
Nem az alu váz hibája. Kevés kenőanyag + túl erős nyomatékkal húzták rá. Pár szervizesnek mániája túl erősen túlhúzni a nagyobb alkatrészeket, pedig nem lazul le semmi, ha a nyomaték kb. 40 Nm. A kevés zsír miatt persze, hogy berohad, főleg ha ezer éve bent van a monoblokk. Egy-két évente érdemes kiszedni a monoblokkot kitakarítani a vázat, majd újra zsírozva visszatenni, ha a csapágyak jók. Attól még, hogy a monoblokk "gondozásmentes", érdemes az éves szerviznél ezt is megcsinálni, csak senki sem szokta.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen