- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Mobil flották
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
Hirdetés
-
Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
it A befektetők a cég kérésére minden fontos és jelentősnek tűnő javaslatot elutasítottak. Jöhet azonban a havi díjas, AI-alapú Alexa.
-
Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
gp Számos remek játék szerezhető be PC-re az elkövetkező több mint húsz napban.
-
Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
ma Kínában más néven már startoltak, az európai árak magasabbak, de elviselhetők.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz Ringman #270034 üzenetére
a Stans felnimen WTB külső volt, ami baromi lassan állt be stabilra, annyira, hogy már le is tettem róla, de végül azt is ritkánkellett fújnom. Majd valami történt, és újból minden tekerés előtt .
Nem mondom, hogy a WTB megbízhatatlan, vagy túl porózus, de az 1 éves másik ilyen külsőm (Exposure talán) meg szálszakadásos lett, vagy szétváltak belül a rétegei, nagy élvezet volt úgy hazatekerni, hogy a hátsón egy diónyi hupli keletkezett. Épp nem volt már garis, ~12e-be került. A párja még megvan, de valahogy nem volt kedvem pótolni ugyanolyannal.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ringman #270034 üzenetére
Tej ide, szalag oda, ami a levegő benntartását illeti egy minőségi gumibelsővel aligha tud versenyezni egy belsőnélküli rendszer és éppen ezért a levegő térfogatának mennyisége egy meghatározó tényező, hisz alacsonyabb nyomásnál (autó, monti stb.) és nagyobb térfogatnál (ugyanazok) az a kis veszteség ami egy belső nélküli rendszerben általános, még kezelhető. Nagyobb nyomáson nagyobb a veszteség is, ráadásul ez a kisebb térfogatú (outi, gravel) gumiknál szükséges.
Ennek kapcsán tegnap azon agyaltam a profik az országúti világversenyeken milyent használnak? Biztos tudja valaki...na meg azt sem értem hogyan kell 7-9 bar egy gumis országútiba és 4,5 egy másikba, hisz nem csak a felütés veszélye miatt használják azokat olyan magas nyomáson, hanem a gördülés miatt it, nem?! Tejjel négyen úgy gurul mint tej nélkül 8-an?"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen