- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Oukitel WP35 - az 5G-s faék
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Íme az új Android Auto!
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
Kooperatív akció-kalandjáték lesz a Sanctua
gp A premier kicsit még odébb van, jövő év közepén érkezik a PC-s verzió.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
imyourfriend
őstag
Véleményem szerint az a gond ezekkel, egyrészt túlárazottak a bringák. Másrészt ha veszel egyet 30k-ért arra költeni kell azért még, meg régi 2x5 illetve 2x6-os szerelék van rajtuk és egy idő után komolyabb költségekbe keveredsz amikor már sor lánc illetve külső gumi is kellhet nem beszélve hogy szimpla falú felnikkel vannak fűzve és nem árt beléjük egy normálisabb kerékszett (de erre már nem megy fel a régi sor) és kezdődik a kör. Így ha 25-28k-t tudsz rá költeni maximálisan és többet nem akkor személy szerint nem ajánlom a cserét. Persze függ attól, mennyit tekersz vele mennyire szereted karban tartani de az a "gond" hogy költeni kell rájuk azért. Nem is az előélettel van a gond, mert ha nincs repedve törve és tekeredve akkor jó gépek ezek.
-
Runner_fxr
Ármester
25-28k környékén, nagy valószínűség szerint 80-as évekbeli, 25-30 éves, leharcolt országútikat tudsz megvenni. Egészen biztos, hogy nem leszervizelve kapod meg, persze lehet szerencséd, hogy nem sokat használták, de ez azért elég ritka, ilyen öreg kerékpároknál. Nem ártana, ha olyan emberrel mennél el megvenni aki jól ért a bringákhoz. Nehogy olyat vegyél meg, ami a váz és villán kívül, szinte teljesen elhasználódott, mert akkor arra hamar ráköltöd a vételár többszörösét. Amivel szerintem mindenképpen számolj, új külső, belső, valószínű lánc, fogaskerék csere, új kormány bandázs, ezenkívül az összes csapágyat szétszedni, újrakenni, ha te magad nem tudod megcsinálni, akkor szerviz, ami legalább egy 10-es.
Valószínűleg újra kell bovdenezni, fékbetét cserék. Szóval ezt alaposan át kell gondolnod, hogy akarsz e vele ennyit foglalkozni. És akkor kérdéses hogy a kerekek milyen állapotban vannak.
És amit fentebb említett imyourfriend fórumtárs, ha fejleszteni akarod akkor egy csomó kompatibilitási problémába ütközöl, mert ma már egész más szabványok vannak.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen