Hirdetés
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
Nem gyárt több LCD tévépanelt a Sharp
ph A cég bezárja utolsó, Sakaiban található üzemét, amivel egy korszak ér véget.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz xerobyte #85018 üzenetére
Ezek közül én egyértelműen a Cube-ot választanám, ha maradnál a Cross kategória mellett.
A 29"-es monti szerintem egy univerzálisabb megoldás, mert felmennek rá a cross külsők is, és így sokkal nem lesz lomhább aszfalton, amennyiben a súlyuk hasonló a cross-al.
Ami a terep használatot illeti, ott azért a mtb már sokkal magabiztosabb. Merevebb, nagyobb a rugóút, szélesebb a kormány, más a geometria, ezáltal stabilabb lesz az irányítása a rázósabb terepeken, és a meredek dombokon is sokkal bátrabban lehet leereszkedni, mert a súlypontod hátrébb kerül mint a cross-on.
Ezt alapvetően neked kell tudnod, hogy milyen szintű terepre mennél vele, és milyen arányban lenne az aszfalt és a terep. A cross bicaj is szerethető, nekem is van a monti mellett, el lehet vele menni túrázni, jobb minőségű föld utakon, könnyű terepeken, túra útvonalakon, de azért azt ne várd tőle, hogy elmész egy erdőbe és gondtalanul fogsz menni vele árkon bokron. Ami a cross mellett szól még, hogy könnyű rá csomagtartót és sárvédőket szerelni, amennyiben ez szempont.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs