- Azonnali mobilos kérdések órája
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Oukitel WP35 - az 5G-s faék
Hirdetés
-
Két projektorral bővül az Acer Vero család
ph A lézeres elven működő és 4K felbontást kínáló környezetbarát egység a HL68 családba érkezik.
-
Minden előzetest megerősít a TENAA a Razr 50-nel kapcsolatban
ma Az előzetes információknak megfelelő formában és specifikációval regisztrált a Motorola következő kagylója a TENAA adatbázisában.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-=RelakS=-
veterán
Nem igazán felesleges.
A 3*9-es rendszeremen jobbára a 6. fokozatot használom hátul. Ha a legnagyobb lánckereket használnám a hajtóművön, akkor ez a 4. fokozat lenne, a legkisebbel meg a 8. . Mindkét esetben vagy a könnyítés, vagy a nehezítés irányába hiányoznának hátul lánckerekek, viszont a középső lánckerék a hajtóművön pont jó arra, hogy ha nincs extrém emelkedő/lejtő, akkor kényelmesen haladjak.Feltételezve persze a mostani áttételtartományt.
Szóval elsőre jónak tűnik, hogy csak a két szélső lánckerék maradjon, de ha utánaszámol az ember, akkor sajnos elég kényelmetlennek tűnik :/
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest