- Mobil flották
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Android szakmai topik
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- iPhone topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
it Miközben az EU-ban 1,84 milliárd eurós, trösztellenes bírság ellen fellebbezett az Apple, addig a Kongói Demokratikus Köztársaság ügyvédei új bizonyítékokkal szolgáltak arra vonatkozóan, hogy az almás cég konfliktuszónákból szerzi az ellátási láncnak a nyersanyagokat.
-
Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
gp Számos remek játék szerezhető be PC-re az elkövetkező több mint húsz napban.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoli03
őstag
-
zoli03
őstag
válasz Bicskás #40380 üzenetére
Hát ha nagyon erőset akarsz, az nagyon drága lesz. A két felni kb 20-30e Ft (pl Sun MTX 39), hátsó agyból a Novatec D362SB-t ismerem, ami erős, és belemegy a vázadba, kb 24e Ft. Első agy kb 10e Ft, küllők kb 4700 Ft+ fűzés.
Szerintem jobban megéri használtat nézegetni, sokkal olcsóbban megúsznád, vagy venni egy közepesen erőset, aztán néha centrírozni. -
zoli03
őstag
válasz Bicskás #40387 üzenetére
TestBike-on és Bikemag-en érdemez nézegetni.
Méret: 26" kell neked, elöl 9 mm a tengely átmérője, hátul 135 mm a papucstávolsága a vázadnak, a tengely 10 mm.
Márka: vannak gyári fűzésű kerekek és nem gyáriak. A nem gyáriaknál más lehet az agy, a küllő és a felni típusa is. Márkát nemigen lehet mondani, inkább típusok vannak, amik jobban sikerültek, népszerűbbek.
Árkategória: te tudod, hogy mennyit szánsz rá.
Utolsó kérdésedre a válasz: nincs, de el sem tudom képzelni, hogy milyen nehéz lenne . Vannak teli kerekek/kevés küllősek (akár 3), de neked azok nem jók.
[ Szerkesztve ]
-
zoli03
őstag
válasz Bicskás #40398 üzenetére
Hát általában ugyanolyan széles felnit szoktak használni elöl és hátul is. De semmi akadálya, hogy mondjuk hátra szélesebbet tegyél, de én nem látom értelmét. Gumiból is használhatsz eltérő szélességűt, de én ugyanakkorát szoktam. Nem a hátsó gumi lehet 135 mm széles, hanem a vázad papucstávolsága akkora, ezért akkora agy kell bele (vannak pl 150 mm-esek is, de ott már a tengely is más, így két okból se lenne jó a vázadba). A gumi szélessége nagyjából két dologtól függ: az egyik, hogy mekkora fér bele a teleszkópodba/vázadba, a másik, hogy az adott felnire mekkora gumi jó (erről pl itt egy táblázat). Keskeny felnire nem rakhatsz nagyon széles gumit, ez fordítva is igaz.
-
D.Orion
veterán
válasz Bicskás #40548 üzenetére
3 szezon óta használom a Zefel Z-Liner-t, cross-ban. Azóta abban egy defektem sem volt. Amint megvettem az MTB-t az volt az első amit beleraktam. Múlt héten jól is jött. Egy 5 fős társaság + jómagam túrázgattunk Pákozd felett. Volt benne laza barangolás, MTB pályán száguldás, rövidítés címén át a mezőn csipkebokrok és fenyőfák között. Három embernek volt defektje, egy embernek a slime lépett akcióba, egy srác megúszta, én meg arra se vettem még a fáradságot, hogy kiszedjem a tüskéket a gumiból.
-
Toomy
senior tag
válasz Bicskás #40548 üzenetére
Én télen az outimba berakom a defekt védő szalagot a külső belső közé, mert -5 -10 fokban halál belsőt cserélni. Lekopogom soha nem is volt még defektem emiatt télen. Viszont a frissen vett gyári szalagot célszerű méretre vágás után mindenhol lekerekítgetni, mert 3-4 éve amiatt voltak defektek, hogy az éles felületeknél kicsiszatolódott - ezt jól megaszontam - a belső és amiatt volt defekt. A közlekedős mountimban szinte a kezdetek óta benne van a szalag és soha nem volt vele defekt - pedig ócska olcsó gumikat használtam - még durva terepen sem.
Szóval hatásos, de jól kell beszerelni! Igaz nehezebb tőle a kerék, de ha nem versenyzel akkor ott egye a fene. -
-
LonGleY
veterán
válasz Bicskás #41185 üzenetére
Szerinted egy ilyen ráhúzós habszivacsnál melyik a jellemzőbb? Hogy az elforgása, csúszkálása miatt az első kanyarban eldőlsz, vagy hogy a 3. után lemállik a kormányról? Választhatsz.
Nem véletlen találták ki a bandázsolást... nem stílus, hanem ésszerűség kérdése. Láttam már olyat, hogy rendes gumimarkolatot húztak a kormány közepéig két oldalról, de azt koskormánynál nem valószínű, hogy be fogod tudni adni - és akkor még mindig kell valami az aljára. De amúgy az ilyen gány hülyeségeket még most érdemes kiverni a fejedből. Marad a bandázs - sok szép és jófajta van. Ha nem értesz a felapplikálásához, akkor youtube vagy szerviz.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Bicskás #41817 üzenetére
Szerintem az ég világon semmi értelme annak a kormánynak. Akkor már inkább felszerelnék egy villanyak magasítót. Ezzel is feljebb tudod emelni a kormányt, de legalább kezed ügyében van a fékkar is ha kell. Azt a torzszülött kormányt meg kidobnám a fenébe. Semmire se jó, inkább balesetveszélyes.
[ Szerkesztve ]
-
superecneB
őstag
válasz Bicskás #41817 üzenetére
Furcsa, meg kell hagyni.
Egyébként ne végletekben gondolkozz. Stucni hosszal-szöggel, kormány magassággal, forgatással (magadtól el és távol) rengeteget lehet finomhangolni.
Egy megfelelő méretű és geometriájú váznál jól beállított nyereg magassággal és szöggel, semmi gerincpanasz nincs, csak játszani kell kicsit.
Ha így szeretsz bringázni természetesen semmi baj. -
nagyúr
-
ivana
Ármester
válasz Bicskás #43493 üzenetére
A tömör gumi hülyeség olvasd a mestert
-
-
belaazallat
addikt
válasz Bicskás #43885 üzenetére
Deseda körül 90%-ban jó minőségű aszfalt kerékpár út vezet, a maradék 10% mtb-sek számára kialakított föld ösvén. Száraz körülmények között bármilyen bringával abszolválható, óvatosan 28 széles slick outival végig tudtam menni rajta. Ha saras csak terepgumival és rutinnal rendelkezőknek ajánlott.
Az alábbi linken 5ször kerültem meg egy cross treckinggel.(#43881) Gedeon31
MTB-ben nem vagyok otthon, abban majd a többiek tudnak segíteni.[ Szerkesztve ]
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Bicskás #44657 üzenetére
Te lesznobozol minket?! Vigyázz ne lógj sokat itt mert ragályos!
Because...láttam a Hervisben faxa teljes xtr -es alu Kilimanjarot 599-ért,igaz azon semmi x fact nem volt.Azzal a felirattal nrm venném meg ha karbon lenne sem,úgy utálom a hasonló nevű műsorokat.Volt régebb a másik sajátmárkás Balance,egész jónak találtam.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Solad
őstag
válasz Bicskás #44657 üzenetére
Nem azért szar mert nem kerül háromszázezerbe, hanem azért mert szar
Ismerősöm is leanyázott és sznobozott, mert őszintén válaszoltam neki mikor megkérdezett hogy milyen az új bringája amit 40-ért vett valami áruházban és milyen büszkén mondta hogy ez tuti király mert tárcsafékes (persze a tárcsában eleve nyolcas volt de ezt most hagyjuk ). Ettől még nem lett igaza, és a bringa sem lett jó
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
andrisbandi
őstag
válasz Bicskás #46869 üzenetére
Persze, simán ajánlom.
Pár dolog még eszembe jutott;
- a nyeregcső általában szabad, de Murphy törvénye szerint pont a cs.tartó felszerelése után akarunk hátsó villogót vagy hátsó sárvédőt aplikálni a nyeregcsőre. Ilyen esetben már kevés a hely rendesen felszerelni őket.
A sárvédő a legnagyobb "baj", mert az kerül legalulra. Legfelülre pedig a villogó, szinte az ülés alá. Ekkor már könnyen eltakarhatja a lelógó ruha a pilácsot. Extra meredek lejtőzéskor, amikor az ülés mögé kell a "levegőbe ülni" már útban van a "sárvédő miatt felemelt cs.tartó". Mondjuk amúgy is picit zavaró, ha valaki sokat lejtőzik így, főleg ha valami magas van is rajta, pl hátizsák. Ilyenkor le kell szállni és tolni.Én a hátrányai mellett nagyon megszerettem a montin ezt a nyeregcsöves csomagtartót. Kaját, piát, ruhákat sokkal egyszerűbb így vinni, mint hátizsákkal.
Van egy trükköm, hogy ne legyen mocskos a cs.tartón vitt cucc:
- Nagy nejlon kukászsákban van a háti, és így van felpókozva :-)【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Because
őstag
válasz Bicskás #46966 üzenetére
jajám ahogy mondod ez a PH világában mindenhol igaz
de hiába elkap a gépszíj számítógép, laptop, bicó terén is, aztán lehet költeni.
ezelőtt 10 évig codegen házakkal és tápokkal éltem nem volt semmi gond, acer lapossal se és a tourney váltók is elvittek mindenhova gurultam velük 60km/órával, de ez ilyen és most már ezeket nem merem megvenni sznobbá tesz a PH
[ Szerkesztve ]
-
concret_hp
addikt
válasz Bicskás #46966 üzenetére
azért 8 éve egy kicsit odébb voltak a deviza árfolyamok (gondolom tudsz róla, hogy nem mo-n gyártják ezeket ) szóval ami 8 éve 120K az mostanság közel 200 de 180 biztos megvan
ha meg gonosz akarok lenni, akkor ha 200 kiló vagy, gondolom nem pörgetsz bele havi 500km-t
[ Szerkesztve ]
vagy fullba vagy sehogy :D
-
andrisbandi
őstag
válasz Bicskás #46966 üzenetére
"...drága lehet ajánlott....., olyan cuccot vesz meg aminek a tudásának a tizedét se fogja sohaseha kihasználni ..."
- Ezt meg tudom erősíteni!
Kb 12 éve vettem egy akkor nagyon drága bringát (Merida monti- full XT) mellette volt még egy acélvázas acerás monti is (átlag minőség és ár). Plusz egy lomistól vett versenybringa (17 ezerért), és sokkal később egy Kellys trekking, 150 ropis canga.Haverokkal, munkatársakkal nyomattuk. Az Ausztriában kidobott bringával ugyan olyan jókat túráztam, mint a többszázezres keróval.
Hobbi célra én is értelmetlennek tartom a drága gépeket. Kivéve, ha ez nem jelent anyagi megterhelést. Mindenki kényezteti magát ha van rá keret :-)
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
imyourfriend
őstag
válasz Bicskás #46966 üzenetére
Hajthatsz felőlem bármiféle bringát, ettől függetlenül én azt fogom ajánlani ami szerintem az adott helyzetnek megfelelő lehet. Én is jártam 15-20ezer forintos bringával, 2x5 sebesség volt rajta klipszes pedál meg vázváltó, a legkisebb fogaskerék hátul tán 15-ös volt, az el is ugrott mikor feltettem rá egy új láncot a régi nyúlott helyett. Lényegtelen is mindez, lassú volt a gép lecseréltem egy 7-es sorra a hátsót ugyanúgy vázváltóval, azzal valamelyest kényelmesebb volt. Majd fejlesztettem rá egy fékváltókart, 2x9 és integrált hajtóművet, két kereket (csak mert igényem volt rá, urambocsá). Lényegtelen is a további mizéria, 300ból összeraktam egy acél vázas kerékpárt, mert ugyan mindig volt ami elromlott vagy már kénytelen voltam újítani a kompatibilitás miatt. Pl kétforgáspontú fék, hogy ne kelljen paraszterőből húzni azt a sz*rt hogy megálljon.. mindezek mellett elköltöttem 280ezer forintot, és lett egy acél vázas országútim jó két éve. És nem azért költöttem el, mert nem volt hova hanem mert minőségi alkatrészt kellett rá venni (értsd ha megveszem az olcsó sz*rt az vagy nem gurul vagy szétesik, mellesleg nehéz is). Aztán eladtam töredéke pénzért, mert egyre több gond volt vele így 11 ezer km környékén. Persze hozzátenném ez a 11ezer km nem boltbajárós vagy épp túrázós 20-22km/h, hanem picit komolyabb igénybevétel. Szóval eladásra került, azóta vettem egy karbon gépet valamint hozzá egy sort, láncot pedált. 2,5kg-val könnyebb a bringám, dombon felfelé rengeteget jelent és merevebb is lett. Sőt el tudok menni ismerősökkel országútizni, és nem kell attól félnem hogy lehagynak mert vagyok olyan erőben és a bringa is megfelelően merev, meg van a tempó felfelé is. Innentől kezdve minek ajánljak egy olcsó bringát, ami tudom hogy alattam szétesne idővel. Valamint nem munkábajárós laza tempóval kerekezek, úgy elhiszem hogy bírná bármelyik jó sokáig.. pedig meg lehet venni 40-50ezerért a neten hirdetett acél országútikat, sőt hirdetnek 150-200ért is ilyet. Azok se bírják sokáig, mindet szervizelni kell idővel, csak le vannak takarítva és szépek (és mivel néhány retard azt hiszi, hogy az biza kézzel gyártott és alig van belőle az most sokat ér..). Az újakat is meg lehet venni, van itt neuzertől kezdve gepidán át mindenféle csodás országúti gép, némelyiknek még a geometriája és a festése is egész jó. Csak felülnék rá, és 500-800 km múlva azt mondanám hogy cseréljünk rajta szettet, majd 2-3000 után meg kerékszettet és vázat. Ennyi lenne szerény mondandóm, hozzátenném hogy én felléptem a létra alsó fokáról egy olcsó országútival, szóval van mire alapozni.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Bicskás #46984 üzenetére
Még mindig nem érted a lényeget. Nem csak az a lényeg mennyit mész, hanem azt milyen minőségben?
Országútival jellemzően sok km-t mennek. De pl egy komolyabb élmény montival (AM-Enduro), vagy akár vehetünk egy jobban felszerelt merev 29"-et is, nem feltétlenül kell rengeteg km-t tekerni, ha csak hétvégén veszed elő egy 50-es túrára, akkor sem összehasonlítható az élmény egy 100k-s bringával.
Értem, te nyugisan, papásan tekersz, nem terepezel, neked igazából jó is az a bringa. Én nem akarlak meggyőzni, hogy neked drágább bringa kéne, a te felhasználásodnak az elég, de nem mindenkinek elég! És nem azért mert ő egy hülye sznob. Ha eljönnél velem és pár barátommal, vagy egy montis társasággal egyszer egy hegyi tekerésre, segged alá vennéd a caprine bringád, valószínű le sem mernél jönni némely szakaszon ahol mi egy normálisabb am géppel lazán lemegyünk (pakolhatod tele a hátizsákod ahogy akarod, akkor is össze vissza pattognál a köves úton), állandóan lemaradnál. Nem csak azért mert nem tudsz úgy bringázni, hanem mert nem alkalmas oda a bringád, utána rápattannál egy 140-et mozgó fully-ra, ami még súlyban könnyebb is mint a caprine bringád, azt vennéd észre, hogy hú bazzeg, ez nem akar ledobni magáról, pedig sokkal gyorsabban megyek. Nem úgy ülök rajta mint majom a köszörűkövön, hanem csapatom. Jön egy rázósabb rész és nem kell úgy tépni már 20 méterrel előtte a fékkart 4 újjal, hogy majd kiszakad a helyéről, hogy lelassuljon, hanem egy újjal pár finom mozdulat és már harapnak a fékek. Lehet így is lemaradnál egy tapasztaltabb montis társaságtól, de ég és föld lenne a caprine-hoz képest. Amikor jön egy nagyobb emelkedő, akkor azt éreznéd, hogy ez a bringa nagyon megy felfelé is. Nem úgy mint a dögnehéz caprine epik. Az országútinál sem mindegy, hogy 12 kilós acélvázas őskövület, vagy 7-8 kilós alu-karbon gépről van szó, teljesen mindegy mennyi km-t mész, a könnyebb, merevebb, drágább sokkal nagyobb élmény lesz mint a régi dögnehéz. Persze mindenkinek lehet véleménye, csak ne úgy közöld, hogy ezek a tények, mert amit írsz annak a valósághoz nem sok köze van.
Az én felfogásomban tudod ki a sznob "férfi"? Aki félévente megveszi a legújabb telefont, állandóan a tükör előtt fésülgeti a kib@szott k@csög ecset haját, szedi a szemöldökét, szét van tetoválva, csak az aktuális divattal van elfoglalva, csakis starbucks-ba megy mert az a menő. Naponta 10-szer cserél a f@szbúkon profilképet, minden nap más éteremben kajál és mindent lefényképez és feltölt a f@szbúkra. Ilyen emberrel tele van a mai világ, ezek a mai sznobok, minél több a pénz annál nagyképűbb. Nem az a sznob aki vesz magának egy drága bringát és egy férfias sportot űz!Rottweiler89: Pontosan nem tudom megmondani, írd le a levegős tag pontos szemtávolságát, a váz típusát és kérdezz körbe nagyobb kerékpárboltokban. Én úgy gondolom, hogy néhány ezer ft-tól kb 10k-ig valahogy. Az is elképzelhető, hogy nem kapsz hozzá, akkor esztergáltatni kell.
(#46987) Napfénysüti: Én is sokszor megkaptam már, hogy ennyi pénz bringára mekkora f@szság. Én 93 óta montizok, persze előtte a csepel tacskótól kezdve a csepel bmx-en át volt mindenem gyerekkorban. Aztán az első montim 93-ban az altus c10 szettes woodlands cro-mo monti volt, onnantól nem volt megállás. Végigjártam a ranglétrát, rengeteg montim volt, merevek, összetlósak mindenféle kategóriából. Nekem mondhatnak amit akarnak, tudom jól, hogy mely felhasználáshoz mely kategóriát érdemes megvenni és az mennyit kóstál. Én pl autóra nem költök, hány ember van, aki hobbiból tart autót, mert presztízs kérdést csinál belőle, holott nem is engedhetné meg magának, hogy hobbiból autót tartson, de neki az a fontos. Ha vennék 2 milláért egy buzuki swiftet akkor senki nem mondaná, hogy de tele vagyok, meg hülye sznob, de ha veszek 300-ért egy régi hondát és mellé 4000 euróért egy montit akkor már gazdag hülye sznob vagyok. Holott nem költöttem több pénzt.
(#46989) entropy: Minden év szeptemberében van, és általában a jövő évi modelleket is ki tudod próbálni, érdemes a kiállítóknál külön-külön előtte regisztrálni időpontot, mert hatalmas az érdeklődés és alig férsz hozzá ha csak odamész a tesztnapra. Ezenkívül még az alpinbike-ot ajánlom, náluk egész évben van: [link]
f27: Egy minőségi darabot megépíteni nem biztos, hogy sokkal olcsóbb lesz mint megrendelni, attól függ mi mindent tudsz megcsinálni magad. Ha egy stealth boomber-hez hasonlót szeretnél akkor talán egy 80-as cross motor vázat néznék alapnak valami motorbontóban. Esetleg ez? Magellan Vega
Múltkor láttam egy Tomac magnum vázat 50-60 körül az aprón, na az talán elég jó alap lett volna.
Egyébként meg értem a logikát, motort venni egyszerűbb lenne, de azzal nem mehetsz bárhol erdőben, természetvédelmi helyeken mert nagyon sokba lesz a bünti. Ezért jó egy ilyen brutál ebike.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Bicskás #47047 üzenetére
Persze aki havonta egyszer megy egy Velencei-tó kört annak tényleg nincs sok értelme.
Én egyébként a bringa miatt is kezdtem el többet tekerni. Persze megvolt a cél hogy miért veszem de mióta megvan az csak még nagyobb lökést adott. Jövőre szeretnék már egy pár versenyen is indulni az idei év nálam még a tanulás, edződés éve.fery02: jól be van állítva a váltás határoló csavar ami abba az irányba kell?
Volt már nekem is hogy elállítódott (valószínű kerékcserénél rontottam el), ugyanezt produkálta de miután beállítottam rendesen a váltót működött mint a kisangyal.[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
szjoci
őstag
válasz Bicskás #49774 üzenetére
Szia!
Pontosan ilyet nem láttam, de ezek szinte ugyanazok csak máshol vannak a tüskék: [link], [link], [link].
(#49779) anorche1: MTB fronton van tapasztalat (négyszöges, oktalink, integrált). Megérte váltani integráltra még oktalinkesről is, érezhetően merevebb a középrész (bár tudja a vihar, lehet csak placebo hatás ). Igaz én 100kg körül mozgok. Lehet akkor kellene váltanod, amikor már megérett a cserére a hajtómű.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Bicskás #49774 üzenetére
Valami ilyen lehet.Nekem is volt.
(#49782) tikshow...Nekem olyan van,annyiért vettem márciusban,tekertem bele ~4000 km-t,így nem mondok semmit!
(#49764) bunddog..."itt Cube az isten"...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
kolosanyi
veterán
válasz Bicskás #50193 üzenetére
Én a Dream Bikeba hordtam régebben a bringám, de akkor rajtuk kívül talán csak a csepelesek voltak még a városban és ennyi. Most legutóbb a Tuttibringánál voltam 2-szer is, először gumit cseréltettem, meg beállíttattam mindent, aztán meg egy új nyerget vettem. A tuttibringások elég szimpatikusak voltak nekem, szerintem egy próbát megér.
(#50194) anorche1
Igen, de ez nem tántorított el attól, hogy ma tekerjek egy jót.(#50196) Runner_fxr
Marad a merev villa, szerintem a levegős már olyan áron van, amit én nem szeretnék rászánni. Valami ilyesmi szerinted már vállalható? Azért linkeltem pont ezt, mert jól néz ki, kb ennyit tudok hozzáfűzni, tényleg nem értek hozzá.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Minden, ami Unreal Engine
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Ukrajnai háború
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- Politika
- Parfüm topik
- Mobil flották
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Off The Grid - Ilyen lesz Neil Blomkamp battle royale játéka
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest