- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Magisk
- iPhone topik
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
ma Kínában más néven már startoltak, az európai árak magasabbak, de elviselhetők.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
it A befektetők a cég kérésére minden fontos és jelentősnek tűnő javaslatot elutasítottak. Jöhet azonban a havi díjas, AI-alapú Alexa.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
belaazallat
addikt
Szia!
Szerintem ár értékarányban a Kross a nyerő. Gepidának én 166000FT-os árat láttam, Te ennél olcsóbban vagy drágábban tudnád venni?
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
---Lasali---
Közösségépítő
Trekingre vagy crosstrekingre szerintem nem kell tárcsafék. Egy jó V fékkel ugyan úgy meg lehet állni ha nem mocsárban mész, ráadásul azzal hosszan is tudsz lassítani, ahol a tárcsa elmelegszik.
Csak mostanában minden trekingre felpakolják a tárcsákat, jobban mutat, jobban megveszik.
Egy jó bowdenes tárcsa is fog annyit mint egy középkategóriás vagy akár felső kategóriás hidrás pl egy Avid BB7, csak a fékezés komfortja rosszabb, ahogy nyúlik a felkeményedési pont stb.
Nem fog benne megbuggyanni a fékfolyadék, vagy ha olajos akkor fékolaj 1 év alatt.. Attól függ mennyire megy tele kosszal az adott féknél, meg mennyit fékezel vele úgy hogy szétmelegedjen benne a fékfolyadék. Szóval inkább használat meg üzemóra függő hogy mikor illene lecserélni az olajat. Ezeket az évente 1 szerviz dumákat sose bírtam. Valaki 1 év alatt rommá tesz egy teleszkópot, és kb 5 ször kéne szétszedni minimum. Olyan olajat szedsz ki belőle hogy annak a sár tartalmából a középkoriak várakat építettek. Valaki 1 év alatt be se járatja. Szétszeded aztán kiöntöd a friss olajat.
Ugyan ez a fék, valamelyikből olyan fékfolyadék jön ki hogy arany mosónak hiszed magad annyi fém darabka van benne, amit ha benne hagysz, szépen lebontja belülről a fékedet. Másiknak meg még a színe se ment el.Alkatrész cserére azt írja, ha elmennek a tömítések, stb, azok súlyos ezrekbe kerülnek, plusz nagy öröm őket beépíteni. De ha ide eljut egy fék, akkor általában már az egész szerkezetileg szét van cseszve, és kuka az egész. Valamint az eredeti fékbetétek árai is elég rettenetesek. Mondjuk V fékhez is egy igazán jónak mondható fékbetét sem 500 ft nál kezdődik.
[ Szerkesztve ]
-
szjoci
őstag
Nekem könnyen ment a hozzászokás, kb 1 hónapja használok SPD pedált+cipőt. Eleinte minden lassításkor mondogattam magamban hogy kiold-kiold, el ne felejtsem . Most már amikor sima cipővel tekerek melóba (csak 2,5km, erre a kis időre nem veszem fel az spd cipőt) megállás előtt már annak is kifordítom a sarkát Szokni kell, de nem a legforgalmasabb szakaszon kezdenék el a helyedben gyakorolni.
-
beleszólok
senior tag
Ahogy Napfénysüti is írta: ne az utolsó pillanatban jusson eszedbe az oldás.
Saját rossz tapasztalat az eredeti, XLC pedáljaimmal: mielőtt forgalomba mész velük, 40-50km-t próbálj amennyire lehet, forgalommentes területen tekerni és változóan hosszabb-rövidebb tekerések után megpróbálni kilépni belőle. Akár csak menet közben is, megállás nélkül.
Én konkrétan kétszer estem el és egyszer kényszerből kihajtottam egy stop táblánál egy érkező autó elé, mert a pedálom megbízhatatlan volt és néha beleakadt a stopli valami lehetetlen helyzetben. (mintha egy kampón lógott volna, kb. úgy nézett ki a dolog) Mióta shimano pedálom van, azóta nem volt ilyen gondom, de azóta erősen bizalmatlan vagyok minden más, shimano stoplis pedállal szemben.
Ja! És volt egy borulásom, még a legelején, mikor lenyeltem valami repkedő rovart és megijedtem, hogy darázs... Szerencsére csak légy volt.
Kell néhány hét, mire reflexszerűen megy, de általában több az előnye, mint a hátránya.
Én akkor szoktam félni tőle, amikor hirtelen kerülök meredek emelkedőre. Ha megáll a bringa, már nincs idő oldani. Így épp ott, ahol nagyon nagy segítséget jelent (ha jól van beállítva), általában nem használom, hanem kioldom és vagy fel tudok mászni taposva vagy tolom.
Tiszavirág: http://youtu.be/YdcsiW0kfso
-
nagyúr
Szerintem egyéni ízlés kérdése melyikkel lépsz le. Bár van olyan helyzet amikor talán célszerű akár a szokásostól eltérő lábbal: például ha van padka amire rá tudsz lépni. Onnan mégiscsak kényelmesebb indulni.
Még ennek a srácnak a videóját néztem meg többször amikor nem volt meg a pedálom: [link]
De a GCN-es videókat amit korábban linkeltem előszeretettel figyelem mert más kérdésben is ad tippeket.Més que un club!
-
fpeter07
veterán
Mióta meg van az új montim (kb. 2 éve), azóta spdt (is) használok. Egy teljesen alap cipőt vettem elsőnek, most adta be a kulcsot a nyár végén. Hát a Speci anyaghasználata és konstrukciója fényévekre van tőle. Egyszerűen rátapad az ember lábára, és brutál merev. Oldáskor nem a cipő csavarodik, hanem maga a stopli. Még egyszer sem estem vele, pedig volt pár necces helyzet. Najó egyszer összejött, amikor a 20%-os lejtőn elemelkedett az első kerék.
-
Maximum1
őstag
Nálam pont ma volt az éles teszt.
Én például a jobb lábamat akasztottam ki és letámasztottam az aszfaltra, figyelgettem valamit a bringán, elvesztettem az egyensúlyomat és baloldalra dőltem.
Bepánikoltam hogy nem mozdul a lábam és sikerült a testsúlyomat átvinni, és zakó.
Nekem kifelé nem ment az oldás, így egyelőre befelé próbálgattam.
Sajnos most egy kis időre félre rakom mert a stopli csavarján a menet megszakadt, nem is értem hogyan.
Nem is tudtam kioldani a cipőt, mezítláb mentem haza, vállamon a bringával.
Holnap veszek csavart.[ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
Rövid a csavar és nem rögzítette rendesen a stoplit a cipőhöz.
Kiesett az egyik csavar és így elforgott a stopli a cipőtalpán, ezért nem bírtam kioldani csak csavarhúzóval otthon.
Sajna ma nem volt időm csavart szerezni,remélem holnap sikerül.
Ez a cipő az ami szívat.
cross x bike a "márkája"[ Szerkesztve ]
-
Mukorka
addikt
Én pont most vetettem be a hétvégén először a pedálom. Szombat délután mentem egy órát a környéken, ami annyit jelent hogy szoktam hogy hogy kell becsatolni és minden sarkon gyakoroltam a megállást. Ezt persze olyan környéken ahol kicsi a forgalom. Másnap gond nélkül mentem 65 kilómétert vele, nem estem el egyszer sem pedig esett is
Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
-
Doki16
addikt
Ugyanez van nálam is. Csak nekem annyiban más hogy a lábujjaim kezdenek el zsibbadni 10 km után már egyfolytában ki kell csatolgatnom a lábam és megmozgatni, hogy jó legyen. Azt hittem csak nálam nem jó valami.
Mi lehet erre a megoldás?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Maximum1
őstag
és (#34884) Doki16
emeljétek az ülés poziciót még, addig amíg húzni is tudjátok a pedált.
Csak az egyiket csatold be és úgy menj pár métert, keresd a holtpontot ahol taposásból egyből tudsz húzni, kb az a jó magassága a nyeregnek.
Nekem ez már megvan, nem fáj semmim, és brutálisat javult a menetteljesítmény, tegnap mentem 80at minden ok, vannak még izmok ott is ahol eddig nem gondoltam.
A kormány dőlését a stucniban is állítsd ilyenkor és akkor nem fog zsibbadni.
Viszont mindennap zakózom egyet, ez a része annyira nem megy.
Háromból kétszer arra dőltem amelyik lábam becsatolva maradt, egyszer meg simán eldőltem oldás nélkül, ez fájt jobban.[ Szerkesztve ]
-
veterán
Mikor hazahoztam, panelmeleg vizben [teljes meleg csap, nagyjabol 45-48 fok] az alaoltozet picit szinezte a vizet, ezert gondoltam, hogy egy teljes programot nem tul vidaman viselnenek el 40 fokon se, de akkor majd meglatom hamarosan, remelem igazad lesz
Everybody lies.
-
planbmokus
senior tag
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
Tudom, ezt úgy magamnak is tettem fel kérdésnek, én is vásárlás előtt állok, és igazából két lépcső van, vagy a sima Alboin 200-as, vagy a következő nagy ugrás a váz miatt a CRS 300 Pro, bár szerintem nekem hobbiszinten, munkabajáráshoz stb. nem érdemes a vázra annyit költenem.
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
Nem baj, az autósok hajlamosak így is elnézni...
Nekem csak egy BikeFun Twin szettem van, de azért az első lámpa eléggé vakít, mégsem vettek észre a múltkor este... -
Új hozzászólás Aktív témák
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Milyen notebookot vegyek?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Call of Duty: Mobile
- sziku69: Szólánc.
- kissgábor007 károsultjai
- Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
- Escape from Tarkov
- Windows 11
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs