Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz mauimagic #244509 üzenetére
Mindig mondom, hogy a rendes karbon mellett semmi nem rug labdaba... Nem csak azert jo, mert konnyu. Ha nem is a legjobb minosegu a karbonszovet, alat Torai, akkor vastagabb vazanyaggal, keves tobbletsullyal de joval olcsobban ugyan ugy hozza a tobbi aldasos tulajdonsagat az anyagnak.
A kinait ne vegyuk ide, azok az atlagnal vastagabbak.Don't Tread On Me
-
6030D
Ármester
válasz mauimagic #244509 üzenetére
Ha tippelnem kellene, akkor a GT 26 " volt, a karbon HT meg 29". Nem feltétlen a vázanyagtól nem fog fájni a derék, hanem a pozíciótól, ahogy ülsz. Én amikor feküdtem 1 hétig a sérv miatt, utána felemeltem a bringa kormányát kb 2 centit, úgy kezdtem bringázni. Aztán ahogy erősödött a derekam, úgy ment vissza a kormány. Deréknál a karbon a rezgéselnyelésben segíthet sokat, például ha hosszan mászol felfelé rázós terepen.
Ezt csak azért írom, hogy mielőtt veszel egy HT-t, mindenképp nézd össze a méreteit a mostani bringával, ami kényelmes.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
andrisbandi
őstag
válasz mauimagic #244582 üzenetére
Radon Skeen Trail AL 8.0
2.304,14 €
konfig; [kép]Ha valaki alap összetósat szeretne, az említett verzióval mi a konkrét probléma?
RockShox Pike Ultimate
RockShox Deluxe Select+
Magura MT Trail
Radon Competition Dropper
Crankset: SRAM X1
Rear derailleur: SRAM GX
Weight: starting from 14,35 kgSuli/meló után tekerni 2 órácskát, kirándulni, csapatni ha úgy van.... Most komolyan, le mersz szólni egy ilyen gépet?
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz mauimagic #244687 üzenetére
Nem arró van szó, h mindenki szaladjon össztelósért
Vannak hátrányai.Amiket te mondasz, azoknak nincs szerepe (nem jó bicajt vett akinek ezek gondok).
- Felesleges szenvedés
Gondolm itt a súlytöbbletre utalsz. Visszább kell váltani, kicsit lassabb leszel. Lehet téged zavar, a többi fullyst meg egyáltalán nem.
- Overkill
Igen, azért veszi az ember. Óriási tévedés, h a bringázók többsége sportcélból teker. Első sorban közlekedési eszköz, másodjára suli, vagy meló után csak bringázna az ember egy jót, kirándulna. Ha a rozogább, de pénzesebb vásárló nem tud kényelmes vasat venni, akkor egyszerűen nem ül kerékpárra, semmilyet nem vesz. De ha szívesen döcög az össztelóson, akkor a családdal is bringautazik, vagy csak úgy. Pl nagy sár van az edőben, akkor aszfalton...Te sportteljesítményre vágysz, hajtáshatékonyság, stb. Kipróbáltad a fullyt, nem az igazi, váltasz félmerevre.
- Ha lehetne kapni teljesen merev montit azt vennél?
Azt tippelem az még hatékonyabb lenne.[ Szerkesztve ]
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz mauimagic #244691 üzenetére
Ennek a direkt félreértésnek mi értelme van?
Nem hittem, h bántónak találod a megfogalmazásom... fura.
- De akkor bocsi!Lehet a lényegről maradtál le.
Kényelmes bicajt venne öregedő bátyó.
Erre mondom tapasztalatból, h az össztelósnak nincs alternatívája. Kényelmesebb minden mástól, aszfalton is.Ki kell próbálni.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz mauimagic #244694 üzenetére
Úgy mondod, minhta össztelóssal nem lehetne aszfaltozni is
- Arra való? Nem!Mégis szoktam terep mellett.
Rossz ízűletekkel, hátfájósan már lemondtam a bringázásról.
Merev vallású voltam, fúj összetós... de aztán belegondoltam, mi bajom lehet ha kipróbálom.
Bejött.
Kicsit tanulni kellett, de végül ügyesebb bringás lettem, pedig már majdnem lemodtam az egészről...【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
jjeahh
nagyúr
válasz mauimagic #244774 üzenetére
Nem tekerek olyan sokat, évente 5000km/85.000m terep kb. Sokat használtam már a Squirt waxot, a nyárit és a télit egyaránt. Sokat nem kell főzőcskézni amúgy, öntök egy kiürült Squirt-os üvegbe ilyen oldószert, beledobálok egy kis paraffinos gyertyát, majd beledobom melegvízbe, hogy olvadjon el a paraffin. 10-15 perc múlva amikor eszembejut kiveszem és megrázogatom, kb. ennyi. Valszeg a melegvizes oldást is ki lehetne hagyni, valamikor ki is próbálom. Innen az ötlet.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
addikt
-
addikt
válasz mauimagic #244942 üzenetére
Én évek óta Balázshoz járok a bringalandba. Őt tudom ajánlani.
Én is montizok.#2244943
Olyan gyorsan pörög a topic, sajnos nem vagyok mindig napra kész
⏺︎ Bankot váltanál? Segítek! Küldök meghívót! ⏺︎ Gránit Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz: 10+40e ⏺︎ K&H Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz 10+40e ⏺︎ Részletekért keress priviben! ⏺︎
-
Ixion77
őstag
válasz mauimagic #244982 üzenetére
"mázlista vagy, hogy van a méretedben"
Tegnap még volt.
Nem beszélve arról, hogy két hete még ennyiért is volt.
Közeledik az a pont, amikor bevágom a durcát és inkább használom tovább a régi ócskaságomat őszig vagy jövő tavaszig..."Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
addikt
-
addikt
válasz mauimagic #245012 üzenetére
Nincs egyikhez sem, de a kalapácsos anya kijön egy megfelelő hatszög idommal, a ratchetes meg majd meghúzza magát Ezért tuti nem fogok még 2*30€-t elkölteni. Amúgy nem hiszem, hogy akkora váltás lenne, de valamit szerelni kell
Bár most inkább a cipőre fekszem rá. Rendeltem egy Gaerne Trail Wide-ot, de természetesen ez sem jó a lábamra szélességben. Viszem vissza - ezt lehet a MO-i képviseletnek - aztán ott helyben, az esélytelenek nyugalmával próbálgatom, ami ott van. De a vége valszeg a visszatérítés lesz.
chubby2o6: nekem a 3-as tányéron is van ilyen. Elsősorban nem feltétlenül a gatya miatt szerintem. Ha elesel, lecsúszik a lábad a pedálról, stb., baromira nem mindegy, hogy a lánctányér áll a vádlidba vagy az a műanyag.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
gordonfreemN
addikt
válasz mauimagic #245325 üzenetére
Mutatom másik oldalról. Egyébként nekem is feltűnt, de kinyujtattam vele a lábát és épp nem akad ki neki, kicsit marad behajlítva. Az más kérdés, hogy az izomzata/csontozata miatt úgy látszik, mintha még lenne benne tartalék.
Lehet, hogy lehetne még emelni rajta 1-2cm-t, de állitása szerint neki jó, majdnem teljesen nyujtott a lába.[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
chubby2o6
senior tag
válasz mauimagic #245732 üzenetére
Most 50 mm-es stucnim van, de a 45 mm-es sem volt jobb. Előző kormány riser volt ( 20 mm ), azzal is zsibbadt. Igazából nem vezethetem vissza a bringázásra, hiszen sokszor (autó)vezetés közben is előjön.
Elmúltam 55, ez csak eggyel több nyavalya, és azért annyira nem vészes, simán együtt tudok vele élni, de köszi mindenkinek a segíteni akarást -
addikt
válasz mauimagic #245867 üzenetére
Nem mellesleg már ezért követhetetlen a topic, mert 100 hsz-ből 80 az ő
barokivételes hsz-eiből és azokra reagálásokból állGabesz87: szerintem egy hajszállal vannak feljebb, mint teszkós társai Egyértelműen Merida vagy Decathlon.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
zsamiatt
őstag
válasz mauimagic #245893 üzenetére
Azt is leirja mit eszik a mekiben? Csak mert van salata hussal is ami alapvetoen egeszseges es mentes viz is. Plusz kiszamithato mennyisegek ami szinten nem hatrany ha az ember egeszsegesen el.
[ Szerkesztve ]
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz mauimagic #245893 üzenetére
Ja, a Churchill szindróma mikor iszol, szivarazol, és túlsúlyos cukorbetegként élsz 90 évet.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz mauimagic #245903 üzenetére
Bulimiás!
gordonfreemN...szinte biztos igen, a kialakításán látszódni is kell a bowden útja mind2 irányból (ezeken a fotókon pont nem látszik ) Ha a pontos típusra rákeresel (valami FD- akármi) ott írni fogja alsó felső húzású.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz mauimagic #245958 üzenetére
Pilis bike útvonalon...biztos csak útba esett a keményebb pályákig.
#245962
jjeahh...ez is olyan mint a béka melyet ha forró vízbe dobnak kiugrik, de mely szépen megfő ha lassan melegítik alatta a vizet. Valahányszor elmentem egy átlagos alatti bringás boltba (Hervis, Inter Sport, (főleg régebben a) Decathlon és nyomogattam alsó polcos pöcögtetőket hamarosan lecseréltem váltóbowdenezésemet, mert hát milyen az mikor pl. egy Altus váltóval szerelt X-Fact bringa váltója könnyebben műxik mint enyém. Vagyis azt tapasztaltam, hogy bár azért még mindig szépen vált lassan egyre nagyobb ellenállással működik a régi bowdenezés, amit észre sem veszel csak ha összehasonlítod, továbbá szerintem cseréje az egyik leginkább érezhető fejlesztés. Ugyanakkor persze ezt, mint sok mást sem a megtett kilométerek alapján kell cserélni.
Ami a csavarokat illeti, vagy az imbusz szetted, vagy a csavarok xarok.#245970
hentes555...biztos jobb (gyorsabb, kevésbé hangos és bütykös) a Maxxis ugyanakkor szerintem látványos javulás nem lesz, az X-King is egy gyorsabb, kevésbé durva guminak számít.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Wombath
HÁZIGAZDA
válasz mauimagic #245958 üzenetére
valamint kötelező a hátizsákban plusz egy akku, hiszen turbo fokozatnál alacsonyabb módban már nem használható a bringa, ellenben fórumokban, facebookos csoportokban az ebike-ról, mint az edzés netovábbjáról nyilatkoznak (korábban még jó volt a "csak azért szólsz be, mert csóró vagy ahhoz, hogy ebike-od legyen" érvelés is)
-
Ixion77
őstag
válasz mauimagic #246235 üzenetére
Köszi mindenkinek a válaszokat.
Igazándiból már elengedtem a fullyt azzal, hogy a kisebb egyenetlenségeket a teleszkópok úgysem nyeli el, a nagyobbaknál meg úgyis kiállok a nyeregből. Legalábbis így képzelem a fiam ócskatelós bringája alapján.
De most szembejött ez az ajánlat, és eszembe jutott, hogy ha el akarom adni, akkor a Focusra mindenki úgy néz hogy "ez valami nagyon faca bringának néz ki, ezért bármit megér", a másikra meg úgy, hogy "ez egy sima MTB, mi kerül ezen ennyibe?".
Ár/érték arányban jobbnak tűnik a Focus, viszont 5 kilóval nehezebb. Azért az nem kevés. Cserébe viszont valószínűleg masszívabb, bírja a gyűrődést 10+ év után is. Nehéz döntés."Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
válasz mauimagic #246382 üzenetére
Van az máshol, olcsóbban, ráadásul nem hupizöld színben Benne van jelenleg is a top 3 jelöltem közt.
Miért vetted meg? Miért nem használod inkább a Canyont?"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Maximum1
őstag
válasz mauimagic #246392 üzenetére
Nem írtam ilyet, azt írtam a bringa nem alsó polcos.
OK hogy az RS-nek a Judy az alja, de hogy ilyet kapj az új bringádba le kell szurkolnod 500ezret, ez alatt sountour van, abból is van jó de most ebbe nem mennék bele.
Mondom beleszólok már én is, már bántotta a szememet hogy Ixion77 26-os aluról szeretne váltani valami jobbra, és mire feljöttem a közértből már procaliber és scalpel - nél tartott az ajánlás -
Ixion77
őstag
válasz mauimagic #246397 üzenetére
Ez?
"mert az esetek 90%-ában overkill a fully."Kicsit részletezhetnéd, mert ez nekem olyan mintha azt mondanád hogy "vettem egy Dacia Logant, mert a Tesla Model X az esetek 90%-ában overkill". Az. Na és? Ha már úgyis megvan, miért ne használnád azt?
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Kro
tag
válasz mauimagic #246724 üzenetére
Köszi a választ, értem már. Sokkal szűkebb lesz a tartomány, ha a hátsó 10-es részt nem cserélem ehhez való kiosztásúra, de gondolom akkor már jobb 1*12re váltani inkább.
Nah akkor maradok a 2*10-nél, gányolni nem szeretnék. És a csapágyakat is hajtom amíg nem lesznek bajosak. -
Fall-N
veterán
válasz mauimagic #247135 üzenetére
Hát ezt is ki kell tapasztalni. Nekem előzőleg 170 mm volt, most integrált hajtóműnél már 175 mm-est vettem tudatosan, ha nem tudnám, hogy van különbség észre sem vettem volna. Annyi hátránya lehet, hogy hamarabb le tudna érni, ahogy írták előttem, de ez engem nem fenyeget. A középcsapágy magassága a biciklimnek nem olyan alacsony (pedig 26"-os).
A 165 mm meg nem mindig opció, sok hajtóműnél nincs is ekkora méretű, hanem csak a 170/175 mm van, nagy ritkán 172.5 mm.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz mauimagic #247147 üzenetére
Én miután anno valahol olvastam róla és enyém éppen cserés lett, 170-ről 175-re váltottam és bizony éreztem...pedig 5 mm nem sok, de térdemnek szokni kellett azt is 1-2 hétig.
Másik meg, hogy korábbi, saját magam végzett onlány, és egy hasonló magasságú fórumtárs fizetett, "élőben" végzett bájkfittje szerint is magasságunkhoz többször is a 180mm-es hajtókarhosszat hozta ki eredménynek.🤔#247148Fall-N...ugyanakkor az nagyon ritka, hogy felszerelve rá kelljen szorítani, esetleg ha recseg a középcsapágy mintegy próbaképp hátha, vagy ha a tárcsád ver, rezeg...mind2 esetben aligha szokott a meghúzatlanság lenni a fő ok.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz mauimagic #247135 üzenetére
180/85 és 170-es kart használok, pedig a méretemben 175mm az általános. a 165 úgy láttam, elsősorban csapatósabb bringáknál gyakori, szóval a közép és felsőkategóriában biztos találsz belőle, tegnap pont láttam egyet aprón (amúgy persze a 175 a leggyakoribb, még a 170 is elég ritka). Tudományos adatokat nem tudok közölni, ha placebó, akkor placebó, de a 170-es trekkingem után valahogy nem éreztem jól magam a 175-ös karral sosem, és egyébként is pörgetésre próbáltam szoktatni magam, ahhoz meg jobb a kisebb. Az erőkar téma csak akkor igaz, ha a szélén vagyunk a tartománynak, és már nem tudsz könnyebb fokozatba kapcsolni. Egyébként úgyis az alkalmas áttételt választja az ember..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
itouchfan
senior tag
válasz mauimagic #247538 üzenetére
Versenytempó edzettségtől függ, ha jól edzett és hozzá vagy szokva a magas intenzitáshoz, akkor akkor el lehet menni így ahogy írtad, Z3-Z4 határán de inkább Z3 tetején. Ha nem és túltolod az elejét akkor utána vagy nem fogod tudni befejezni, vagy nagyon szenvedős lesz (been there, done that, Zselic Maraton 2020, 34 fok, 90% páratartalom, 181 AVG Hr az első másfél órában, fél óra múlva görcs, feladás, vége ).
Én úgy tervezem csinálni meg talán az a legcélszerűbb megközelítés hogy az első felében a versenynek vagy inkább a nagy részében (utolsó emelkedőt kivéve) HRM limittel menni felfelé (pl 170 fölé nem engedem bármi van), belőni azt hogy mi az amit még biztosan ki tudsz tartani és akkor nem lesz gond.
Csokicsibesz: Dolomiti link: [link] , amúgy ment PÜ.„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Csokicsibesz
tag
válasz mauimagic #247538 üzenetére
Igen, ez a Garmin appja. A görbe azt mutatja, hogy az eddig rögzített adaid alapján meddig tudsz tartani bizonyos wattokat. Ezt ugye szépen kiolvassa a watt mérőből és összerakja a görbét.
Amikor rendesen edzettem akkor én is pulzus alapon csináltam. Mikor tavaly októberben eltörtem az ujjamat, akkor vettem egy okos görgőt és kezdtem el Zwiftelni. Akkor jöttem rá, hogy wattal menni és edzeni kicsit más.
Versenyen egyébként majdnem mindig jobbtempót tudsz menni, mint egyébként egyedül, hiszen húznak a többiek, visz az adrenalin.
Szerintem felesleges ennyire nézni a pulzust, hogy végig egy zónában menj, inkább az a fontosabb, hogy ne szállj el sehol. Ne az legyen, hogy ellövöd az elejét, nem frissítesz rendesen és utána beesik a teljesítményed.
CRK középtávon azért van jó pár nagyobb mászás: kiskör elején, Zsír-hegy, Fekete hegyek stb. Inkább az a fontosabb, hogy ezeken osszad be jobban az erődet. Utána a lefeléken tudsz regenerálni, inkább az egyenes részeken kell egy kicsit tempósabbat menni, mert ott sok idő bent maradhat.
Watt mérés arra jó, hogy teljesen objektív. A pulzusod sok mindentől függ: ittál-e kv-t vagy sem, mennyit aludtál, fáradtabb vagy-e stb. Ehhez képest lehet, hogy két edzésed pulzusra egyezik, de erőkifejtésre nem. Watt az nem ilyen, vagy megcsinálod ami elő van írva vagy nem.
Síkon jön ki montin leginkább a különbség, mert ránézel a watt mérőre és látod, hogy itt biza nem dolgozol, csak mész lendületből (60-70 watt kb). Ezeken a részeken kell belerakni még a melót és akkor elég sokat lehet időben hozni. Meg nyilván azt is látod amikor elfogy az erő, mert magasabb a pulzusod de az erőkifejtésed meg alacsony.
Egyébként csodák nincsenek. Nem a wattméréstől lesz valaki erős vagy jobb versenyző. Persze tud benne segíteni, de nem csodaszer.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- E-roller topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ukrajnai háború
- Xbox Series X|S
- iPad topik
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Ubiquiti hálózati eszközök
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen