- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Magisk
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ivana
Ármester
válasz nexus6 #149798 üzenetére
valaki ajánlotta hogy a gyengébb agyat, fogassort cseréljem deore xtre Na ez pl. hülyeség, a sor max. könnyebb lesz, de gyorsabban kopik. Amúgy is sorból a sunrace tökéleteseket gyár olcsóbban. Mi ez a szerkezet pontosan? Képet tudsz felrakni? Montira nehézkes outi rendszer rakni, kapásból a hajtás offos.
-
Maximum1
őstag
válasz nexus6 #152150 üzenetére
Köszönöm.
Panaracer GravelKing SK 700x38C /40-622/ innen rendeltemGyárilag Schwalbe G-One Allround 700x35 el volt, 1 túrát volt fent, fapados, komforttalan és egyből defekt, 2mm es királydinnye kivégezte.
Pana komfortos, és van defektvédelme, eddig bevált, kb. 300km mentem vele, a nagy sarat nem szereti, a többivel elbír, 4,5 báron használom, aszfalton úgy viselkedik mintha egy 6bárossal mennék, szeretem.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz nexus6 #156197 üzenetére
2lem jól mérted,183-hoz nehezen lehet 78.(Pl. nejem 163/77,nekem 187/91) Told fel rendesen azt a mércét a fájdalomküszöbig,ne légy kényes!
(#156199) maximilian4...durván néz ki az a gumi! ...a bringa meg szép tiszta!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
zsocy
őstag
válasz nexus6 #156197 üzenetére
Nekem 77-es az átlépőm és 50-es az outim. Az 52-es még nem ér bele, de a nagyobbakkal már vigyáznom kell.
Az a baj szerintem hogy mást jelentenek ezek a méretek egy outin és mást egy trekking vagy fitness bringán. Ha neked jó az 56-os fitness nem biztos hogy jó az ugyanekkora jelölésű outi. Sőt, szerintem gyártónként és geonként is eltérőt jelenthetnek ezek a számok.
Neked ez alapján hosszú a felsőtested és rövid a lábad, és ugye nem csak az átlépő számít hanem a felsőcső hossza is, ez is bonyolítja a dolgot.Ezért kell nagyjából belőni mekkora kellhet, és utána személyesen kipróbálni amit csak lehet.
[ Szerkesztve ]
-
xy.zsolt
őstag
válasz nexus6 #156197 üzenetére
szerintem is kizárt a 78as átlépő.....tegyél a lábad közé KOPPANÁSIG egy nagyobb formátumú, nem túl vastag, keményfedeles könyvet amit egy függőleges falhoz is illesztesz közben....majd jelöld be a falon a könyv felső síkját....majd leméred a padló és jelölés távolságát. Remélem érthető volt?!
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
ZolkoW
őstag
válasz nexus6 #156313 üzenetére
másak az arányaink, a magaságodra nem emlékszem, de én 180 centihez (mondjuk ezt is rég mértem...lehet hogy már csak 178...legalábbis délután) elvileg 85-ös belső lábhosszt tudok felmutatni, azaz magas nyereg, rövid cockpit lesz kényelmes, és a relatíve kicsi vázon is jobban előre hajolok, mint szeretnék, pedig országútihoz (gravelhez) képest baromi rövid a stucnim Na nekem való a női méretezés, csak nem szeretem a cikláment (ez asszem, egy szín, de csak úgy hallottam, és nem biztos. Meg nem tudom, melyik. De a celestét bírom, arról tudom, hogy az a halvány kékeszöld, magyarul Bianchi szín)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
HEAHEA
tag
válasz nexus6 #156313 üzenetére
Hi! Egy tipp méretválasztáshoz. Igaz, szerepel az átlépési magasság értéke ajánláskor, de a mai ejtett vázcsöves bringáknál nem olyan egyértelmű. Egy hirtelen leszállásnál persze nem baj, ha nem ütődik a vázcsőhöz a szerszám. Vedd figyelembe a stack, reach értéket a kiszemelt bringánál.
jjeahh: megtaláltam a 27,5-es karbon xc bringáid! Melyik tetszik? [Santa Cruz] , [Focus] (az XS-es az biztos kicsi lenne a többinél) -
RaiZka
tag
válasz nexus6 #157692 üzenetére
nagyon sokáig nézegettem mit vegyek.. Szerencsétlen 6030D naponta kapta a linkeket. Az én méretemben sem nagyon vannak használt cuccok. Ez egy XL-es Giant a fejcső alapján lőttem, be hogy jó e nekem. Kezdtem egy trekkinggel majd jött mellé egy országúti és most a CX. A trekking menni fog.. Tök jó és mindenhova elvisz, de gyenge vagyok, hogy a 15kg-os bringával mászkáljak Eddig nagy szerelem a CX. Az outi meg marad ünneplősnek illetve közös rideokra. Illetve ha 6030D aszfaltra téved akkor, muszáj lesz a tempót tartanom vele
-
Maximum1
őstag
válasz nexus6 #160056 üzenetére
Silex vs. CX
Én próbáltam a silexet, szerintem jó bringa.
Gummiban 35 és 40 közt nincs akkora különbség mint 32 és 35 közt.
GIANT ToughRoad SLR GX 1 2019 az egy Gravel, teszt, itt elvileg van belőle akciósan.
Ennyiért nem igen van hidró fékes, szerintem kell egy ilyen gépre, nem vennék bovdenest.
Belépő árak:
Cube nuroad
Merida Silex 200
ezek a legolcsóbb gravelek, a hidrosok + 100ezer, maga a 2db fékváltókar ennyibe kerül.
Építeni sem olcsóbb, eleve vázat is nehéz szerezni jó áron.[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz nexus6 #160056 üzenetére
Testbike aprón van egy Trek, bár a hajtáshoz nem tudok hozzászólni, TRP fékekkel, és nekem tetszik, meg még méretem is lenne
Amikor valami szimpi gravelt/CX-et látok, eszembe jut, hogy belinkeljem, de hát nem is reklámfelület, meg túl sokat spamelni sem akarok.
A gumiméret ne zavarjon szerintem, ha 40-42 elfér, az csak jó, működnek ezek 23-assal is.. Legközelebb én is valami 32 körülit szeretnék kipróbálni.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Maximum1
őstag
válasz nexus6 #160069 üzenetére
Nem baj ha irritálja őket, én mosolyogtam a kövek/sziklák közt, nagyon kezes terepen.
Ki is tudsz hozni a Storéból egyet egy napra, az árát kell lerakni fedezetnek, a Dózsa György úton van a Bringaland, náluk is tudsz kihozni Silexet, ott nem kérik a teljes árát fedezetnek, talán ott kérnek pár ezer napidíjat, de megdumálod velük és ott a városligetben mész egy pár kört.
Covid miatt nem tudom van e most is rá lehetőség.
A honlapjukat azt nem érdemes nézni, nincs fent sok minden.
Én is ott vettem a bringámat nem volt a honlapon, sőt az egész országban nem volt már, mégis ott figyelt az állványon, érdemes oda bemenni.[ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
válasz nexus6 #160078 üzenetére
Olcsóbban megúszod egy egyeneskormányossal, olyat kell nézni amibe befér 40es gummi és már kész is.
PL. Cube SL Road ebből ha találsz tavalyit még olcsóbbjjeahh
Northwave -nél figyelj a talpméretre, az originből úgy tudom idéntől vannak fél számok is!
Nekem 28 cm a talpam, náluk a 44 es 28,6cm, a 43 27,8cm, pont jó a 44-es.[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz nexus6 #160078 üzenetére
Ha egyenes kormányos a cél, érdemesebb helyből olyannal kezdeni, rengeteget spórolhatsz az említett fékváltókarokon.. Pl. Trek FX is van az aprón. Én majdnem olyanból építettem koskormányost magamnak, de győzött az értelem (mármint olyat vettem, ami arra van kitalálva, de egyébént centire egyezett a két váz kb. És nincs ennyire beakadva a Trek, bár több modelljük is van, amit elfogadnék)
(#160080) Zufo: Ha eleget bújod az ábrákat, lehet, hogy megtalálod a pontos értékeket is, de a 2 tányéros nem boostos hajtómű külső tányérja pont valahol ott van (+1mm?), ahol a boostos egytányérosé. De ha három tányérosat keresel, annak meg a középsője van ott, de ezekből ritkább a boostos. N-W tányér alap, ahogy a kolléga mondja, aztán jó lesz az szerintem.
(#160088) nrg.960: 57 centi szeritnem még nekem is kifejezetten rövid lenne, pedig 180 vagyok. Volt 58 centis, és elvileg még rövid is a felsőtestem. Vagy nagy a fejem..
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
tisn
addikt
válasz nexus6 #164339 üzenetére
zóval jöhetne pár ilyen statisztika, hogy egy mennyit nyerek egy outi, xc vagy gravel esetén azonos útvonalon... és főleg úgy hogy én is egy nagyon kis hobbista tekerős lennék...
akkor nem a sebesseg a lenyeg
milyen utvonalon mesz (aszfalt, foldut, erdo), melyik tetszik, milyen ulespoziciot talalsz kenyelmesnek, mennyit mesz varosban, ilyenek (varosban pl. nem szeretem a koskormanyt, nem lehet vele gyorsan fekezni 60 fokos ulespozicioban, felul fogva, azert is vettem fittnesst) -
cdl
senior tag
válasz nexus6 #164339 üzenetére
A Mi szintünkön kb 1 km-t nyerhetünk a ruházaton. Talán kettőt. Szóval tökmindegy. De kényelem, funkcionalitásban sokkal jobbak.
Alg
Ha fogod használni, jó döntés lenne. Nagyon addiktív a dolog, de rá kell pörögni. Ma elaludtam, és nem tudtam körbe menni a szokásos utamon. 22km vs 7. Nagyon bánt, időpatarlásnak tartom, hogy nem tekertem, amikor lehetett volna.
[ Szerkesztve ]
-
xy.zsolt
őstag
válasz nexus6 #170179 üzenetére
Mások picit az áttételi arányok. Előnye szerintem akkor van a nagyobb tányérnak mikor már kihasználja az ember a 50/34 kereteit.....pl ritkán hegyről lefele nekem is kevés az 50/11,(65kmh felett), de mivel nem versenyzek nem érdekel. Esetleg mikor cserélnem kell tárcsát már 52-est veszek....amúgy is kíváncsi vagyok az 52/34 re hogy működik állítólag oké
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz nexus6 #170179 üzenetére
Nagyon felhasználófüggő,mert ha a izomból nyomod és kényelmes csapásszámod mondjuk 50 körül van akkor síkon kellhet 50-52 is,de ha csak átlagosan is pörgetsz 70-80-al akkor az 50-11 városban már szinte traffipaxgyanússá válik (52/11/80rpm~48km/h),azt tartani néhány 10 másodpercen túl meg csak Frúm tuGGYa.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
-
FireKeeper
nagyúr
válasz nexus6 #178456 üzenetére
azok nem RS505 fékváltók? nem akarok szőrszálhasogató lenni, de az szigorúan véve nem része az R7000 groupsetnek. én is néztem őket mert kb feleannyiba kerülnek mint egy pár R7020 hidraulikus kar, de végül nem vállaltam be, mert olvastam, hogy a váltás része nem olyan jó mint az R7000-nek. amellett hogy ergonómiában sem a legjobb, nagyon előre nyúl a kar, ráadásul szerintem elég csúnya is
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
FireKeeper
nagyúr
válasz nexus6 #178474 üzenetére
elég sokat őrlődtem, hogy én is ezt vegyem-e, vagy inkább mechanikus/hibrid megoldást, de végül az utóbbi mellett döntöttem. igaz, így a fékem szarabb lesz, de spórolok vagy 70ezret a hidroshoz képest, és a fvk fogása is jobb lesz. a fvk-t már meg is vettem, Microshift Centos 11, a fék meg vagy TRP Spyre vagy HY/RD lesz attól függően hogy mennyire akarom végülis csóróra venni a figurát
amúgy egy igazi öszvér ez a Centos 11, mert a formája/fogása olyan SRAM-os, a váltás módszere olyan mint a Campag (nagy pöcök a nagyobb tányérra a fékkar mögött, kis pöcök a hüvelykujjnál kisebb tányérra belül, a fékkar meg csak fékkra), viszont Shimano 11seb-el kompatibilis és fele annyi volt mint egy pár R7000.
[ Szerkesztve ]
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
ZolkoW
őstag
válasz nexus6 #213760 üzenetére
szerencse, hogy deore váltót lehet kapni külön is
Örülnék, ha hidrós fékem lenne, de van pár drótos tárcsafék, aminél rosszabb hidrós biztos, hogy létezik, szóval ha a 80 kilómhoz elegendőek, akkor csak nem lesz baj egy apróbb felhasználónál sem.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
andrisbandi
őstag
válasz nexus6 #228055 üzenetére
Joe's No-Flats Self Sealing Tube
- Több márkától létezik ilyesmi, ezt használtam, bevált anno.Vagy kiemelve a szelepmagot,
egy beöntővel
a bringába szerelt mostani belsőt fel lehet tölteni,
a direkt erre IS való defektgátló folyadékkal.Pl Joe's No-Flats Eco
"Belsővel és anélkül is használhatod."【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
addikt
válasz nexus6 #236495 üzenetére
Pont ilyesmi arányban járok aszfalton / terepen, azért is gondoltam. A Nulane is jó lenne (nem is igazán értem, mi a különbség a 10 / 11 sebességen kívül), de azt valamikor júliusra ígérik... de majd még megkérdezem a forgalmazót, mert nem lenne jó bringa nélkül maradni.
itouchfan: igen, az új bringa érzés
Fall-N: leszámítva az XT első váltót, amit sérülés miatt cseréltem, minden eredeti
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Windows 11
- Milyen okostelefont vegyek?
- Háztartási gépek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Diablo IV
- Eredeti játékok OFF topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest