- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Realme GT 5G - versenyképes
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
Hirdetés
-
Zimbabwébe ment a Starlink
it Immáron Zimbabwe területén is hivatalosan működik a SpaceX Starlink műholdas internetszolgáltatása.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
ma A múlt héten még csak jelezték, hogy színvariáció(k) várhatók, a legfrissebb előzetes viszont már informatívabb.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
Sziasztok, jó hogy megtaláltam a topikot.
20 évé építettem a Magellan Polaris vázra a bicajomat, 10 éve kapott egy frissítést, azóta is azt használtam. Első 5 évben 6000km / év simán megvolt, télen nyáron bicaj. Azóta odáig eljutottam hogy szinte semmi. Viszont most vettem egy akciós Trek gépet, és elkezdtem reszelgetni, újra tekerni és nagyon jól esik.
Pedál az egy műanyag retek volt azt egyből ledobtam, a kormány zavart egy picit így kapott egy Raceface Atlas-t, kicsit hosszabb de sokkal könnyebb. Illetve minden egyes alkalommal defektel jöttem haza így tegnap feldobtam egy szett Schwalbe Hans Dampf-ot komolyabb belsőkkel. Alig nehezebb mint a gyári acélos hártya vékony valami, cserébe ég és föld.
Nem mellesleg én vagyok ennyire rozsdás, vagy a sodrony hiánya miatt de 2 és fél órát fújogattam, masszázsoztam mire tökéltessen centerbe állt mindenhol.
Belső vastagsági sorrend:
Schwalbe Air Plus (ez ment hátra)
Schwalbe Standard (ez ment előre)
Conti Standard
Kenda gyáriEgyenlőre használom, élvezem. A következő ami tervben van az egy könnyebb normálisabb stucni, utána talán saját kerék fűzése komolyabb agyakkal. De még 1-2 évig így marad szerintem, a kerék biztos ha oda nem verem...
Balesetmentes kilométereket mindenkinek!
-
FeRRaR1
őstag
válasz 6030D #226178 üzenetére
Köszönöm, egyenlőre kapott egy alapos fürdést, kevertem egy enyhe APC-t, citrus alapút és csináltam egy vödröt neki 4-5 puhább kefével. Illetve kerti nyomással hogy ne menjen be mindenhova a víz ahova nem kell.
Utána kapott egy Sonax BSD gyors waxos áttörlést, illetve GT85 PTFE spray a hajtásra, majd MUC OFF Dry lube a láncra.
Egyébként brutális metál fényezése van
Itt még a gyári gumik + kormány, de a pedált már felraktam.
gergo5991
L-es méret, 900 font mindenhol de az egyik helyi boltban adtak kedvezményt rá, így 719-et fizettem. (nem tudom a Magyar árakat) Használt piacon nem találtam olyat ami tetszett L-es. Szinte mind M-es a kínálatban, vagy ha tetszett és L akkor horror drága verziók. 188cm voltam utoljára pár éve mértem.
Gaben92
Trek X-Caliber 7
De egyébként Marlin-t néztem alapból, arra volt hirdetett akció, viszont csak M-esben volt, mindenki azt vette. Megnéztem egyel feljebbi polcról, és ott volt ez a gyönyörű X-Caliber, 59 fonttal volt több mint a Marlin. És volt L-es méretben. Azonnal megvettem.Vissza kell szoknom, megyek hétvégén Epping forest trailre, de nem úgy megyek mint 10-15 éve amikor bicajon éltem, befagyott tavon sziget körül versenyeztünk, magamnak csavaroztam szöges gumit, olyan lépcsősorokról ugrattam hogy most lesétálni is félek rajta a bicajjal
Nincs két hete hogy megvan, legrosszabb dolgokat már ledobtam, kormány, pedál, gumik...
Most úgy leszek vele mint a Note 9, több mint 4 éves telómmal. Addig nem költök rá amég valami nem megy tönkre, vagy nem hátráltat abban amire használom. A sok kihagyás ellenére elég jókat megyek, fel fel villannak a régi reflexek, de közelében nem vagyok még annak ahol voltam.
Fall-N
Akartam is írni hogy jöhetnek tippek, de megelőztélKöszönöm, mindenképp ránézek, a Raceface Atlas kormány nagyon megy hozzá, meg hozzám mert imádok vele menni.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Gaben92 #226200 üzenetére
Szép az X-Caliber 9, azért ott már komolyabb a teljes hajtás, és tubeless alapból. Viszont a pofám leszakad hogy arra is az eldobható műanyag rettenet pedált tették gyárilag. Ennyiért már igazán dobhattak volna rá egy normálisat.
Köszönöm, figyelni fogom, úgy is gyakran takarítom majd, erre hajlamos vagyok mint itt többen látták is már.
Következő mindenképp stucni majd saját felni fűzése, akkor jöhet a tubeless, meg lehet addigra fellépek egy SLX vagy XT hajtásra. Egyenlőre nem sürgős, én vagyok a leggyengébb láncszem.
Igen szépek, nektek is sok szép balesetmentes kilométert! Specialized eléggé lecsúszóban van, meg csak drágábban ad hasonlót így egy idő után már csak Trek-et néztem.
Hasaggymeg
Majd a hétvégén jól összekoszolom hogy megnyugtassalak
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz parandroid #226214 üzenetére
Fugába a téglaközbe szépen beült a cső teteje, meg oda is akartam csavarozni a tetejét hogy bika legyen. Nekem adja, egyenlőre így marad, ha használat közben zavarna lehet módosítok rajta.
Hasaggymeg
Még vissza kell rázódnom a bringás életbe, szokásokba
A por az meg szívás most sajnos, de jövő héten lesz pár esős nap ami ráfér mert sivatagnak is elmenne a kert ezekkel a repedésekkel...
-
FeRRaR1
őstag
válasz vallas #226255 üzenetére
Nem, de ahogy mondani szokták, ha öreganyádat megkérdezed Ő is tudni fogja ki Tony Hawk. Inkább a Pro Skater 2-t koptattam rongyosra
Mondjuk úgy tisztelem a munkásságát, amit elért, amekkora hatással volt és ahogy segíti a mai napig a fiatalokat. Álltam már deszkán de kb ennyi, soha nem ment vagy próbáltam komolyabban, saját nem is volt soha.
-
FeRRaR1
őstag
válasz andrisbandi #226278 üzenetére
Muc off dry lube amit vettem elsőre, itt az volt a legmagasabbra értékelt. Azzal van itt tapasztalat?
Illetve a hajtás kapott GT85 PTFE sprayt is, ez meg a másik ami nem 100% még a fejemben. Mosás után kifújom a vizet, szárazolom, GT85 majd Muc off dry lube, mindegyik 2x visszatörölve a láncról kb félórás közökkel. Illetve indulás előtt másnap mégegyszer.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz andrisbandi #226282 üzenetére
WoW ez jó nagy szívás. Pedig OCD személy vagyok, enni lehetne a motorteremből, annak is minden négyzet centije patyolat.
Egyenlőre veszek egy lánc tesztert és figyelem, mosás után kezelem.
Barátkozok még a gondolattal de per / pill így egy hajtós hét után inkább kezelem mosás után és ha kell ledobom évente / 2 évente a láncot.
Most ahonnan rendeltem a gumikat, 19.99 (font) a 10 sebességes XT lánc. Ilyen ár mellett nem érzem észszerűnek a ráfordított időt, vegyszereket, pepecselést. Persze semmi gondom vele ha valaki ezt az utat választja, de a saját véleményem jelenleg ez.
Inkább megjavítom amit lehet mint cseréljem a ház körül és bent is. De itt kb csak a befektetés hogy waxoljak egy bicajt lenne annyi mint 5 lánc minimum, de apróságokkal együtt lehet hogy inkább 6 meg az idő.
Ami reális hogy kiviszem a bringát heti 2 alkalommal 25-40 km-re nagyrészt terep. 3300km / év az elméleti max, ezt nagy esőben vagy nagyon fáradtan nem fogom megtenni, de lehet hogy kihagyás után elmegyek egy hosszabbra. Hívjuk évi 3000km-nek. Gyakran tisztítva, ápolva. Kocsis hobbi meg család és munka mellett nem látom magam láncot szexuálni ilyen módon.
Értem a módszert, tetszik hogy maximális hatékonysággal tisztít. Le a kalappal tényleg, de nekem ez személy szerint most sok(k)-nak hat.
fulton
Lehajtott ülésekkel szépen beslisszan, nem kell szétszedni semmit rajta.
Teszem hozzá most nem azzal mentem, csak a kép erejéig tettem oda, a céges Vivaro-ba konkrétan van egy fa polc amihez mint az álom hozzá tudom fogatni, meg az a 10 km nem egy nagy táv. De a Volvóval jobb menni az tény
Viszont a legjobb hogy látszik az erdő a háttérben, szóval az utcánk végében gyakorlatilag van minden amit akarsz, kavicsos patak meder, csapatós, kanyargós, széles utak, golf pályák, sűrűbb erdők, tavak és minden ami közöttük van...
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Dark Archon #226296 üzenetére
[link] Erről van szó?
[link] Nem hogy 19.99, de ha kettőt rendelek akkor 15 font /db az XT lánc, az tényleg nevetséges kategória.
Kell még pár apróságot rendelnem, veszek 2 láncot is, és akkor mehet a benzin, alkoholos lötyögtetés, kezelés, alaposan mindent és elrakom egy gyors záras kaja fagyasztó zacsiba őket.
andrisbandi
Kicsit utána néztem, sokan akik régóta tolják a paraffin waxot 1/1-ben keverik paraffin olajjal úgy jobban tapad, rugalmasabb, csendesebb, jobban ken, tovább tart.
Meglátom, egyenlőre berendelem a 2 láncot mert ennyiért nagyon megéri...
Az úgy jobban belefér nekem is ha van 2-3 lánc és majd ha az utolsót használod, majdnem ledobod akkor egyszerre tisztítod / kezeled őket.
sepyi
Régi szép idők amikor volt olyan nap hogy 3x kerültem meg a desedát...[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz ReFleXx #226317 üzenetére
Vagy 6-7 hete nem esett eső. Olyan por száraz minden mint ha valami sivatagba mennék. Konkrétan semmi, 2x volt olyan szitálás hogy a járdán nem maradt meg csak pár másodpercre. Korábban se volt soha probléma hogy száraz időben tekerjek. Északon van több eső.
Khelben
De remélem legalább téged hibáztattak
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Dark Archon #226331 üzenetére
Nem jó mert 7.99 lenne a posta tőlük az akkor 17.48, úgy még az amazon 14.99 font is olcsóbb ingyen postával...
XT lánc, markolat amit kinéztem, minden amit rendelni akarok drágább náluk, így marad a Merlin rendelés + Amazonról a Smoove. Nem csak hogy olcsóbb a Merlin, de UK ingyen posta is, vagy másnapi szállítás akkor 5.99.
Még egyszer körül nézek mielőtt rányomok, de nem hiszem hogy lesz olcsóbb postával együtt.
-
FeRRaR1
őstag
válasz andrisbandi #226365 üzenetére
Pontos választ nem tudok adni.
Úgy gondolom hogy nem kéne, mert az dupla adóztatás. Ha itt megfizeted rendeléskor akkor ott nem kéne.
Na ez az elmélet, ennek ellenére láttam olyat aki egy kabátot küldött saját magának Magyarba, és vámoltatni akarták
-
FeRRaR1
őstag
[link] Ez lesz végül, berendelem a mostani körrel. Könnyű, szép, erős, és inkább legyen fekete mert jobban mutat a fekete, narancs, fekete váltakozva, mint több féle narancs szín egymás mellett.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Gaben92 #226371 üzenetére
Igen láttam, igaz jobban tetszene ha alul lenne a gap és felül a 0-gap, de ez van, gondolom nem vészes.
jjeahh
Boldog vagyok az XC-vel, egy jó mindenes. Egyenlőre torony magasan én vagyok a leggyengébb láncszem. Mellesleg a Raceface Atlas kormány rohadt jó, nem gondoltam volna hogy ennyit fog számítani, de sokkal jobban esett vele a blue trail csapatás mint a gyárival. No meg jóval könnyebb is.
Másrészt nem akartam full suspensiont, meg annyit költeni se
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz parandroid #226413 üzenetére
+1 a kollégára, PC adblocker, teló Vanced, amit már bepereltek és csak a már feltelepítettek mennek, vagy ha találsz valahol régebbi installert. De van helyette más projekt is csak rá kell keresni. Fb-hez social fixer meg firefox container hogy kiszűrje a politikai szennyet, covid, fizetett hirdetés, időrendbe rakja csak az értelmesebb dolgokat ahogy bekonfigolod.
Ennek ellenére egyet értek, telómon nincs is fb, szemét banda. YT meg elmehet a búsba, volt a 0 reklám, majd jött 1 ami átugorható az elején, majd közben is, majd még több és már az elején is kettő, majd most már nagy része át sem ugorható. Olyan szinten követnek meg profiloznak sütikkel és uralják a reklám és info piacot hogy az brutális, ha nincs accountot is van profilod náluk... Eltüntetik a dislike countot (erre is van kiegészítő). Így láthattad hogy valami tutorial szemét vagy hasznos. Most már nincs ilyen, kussolsz és örülsz vagy nem nézed. Ez a két véleményed lehet. Az emberek adataiból élnek nagyrészt, soha nem fogok fizetni nekik az 100. De inkább 200.
Hasaggymeg
Pont ez az hogy te gyorsan akarsz és értelmes infóhoz jutni és ezt nehezítik hogy már azt se látod mi a szemét illetve 10 perces videót zártam be a minap is mert 5 perc tartalomnál már 3 percnyi reklám volt, 4db (tv-n) mondom rohadj meg, és bezártam. Tv-re nehezebb megoldani, de ismerős saját DNS szervert futtat és sikerült neki, Pi hole. Mellesleg a Pi hole listázza neki mennyi és milyen kommunikácó zajlik az eszközök és külső szerverek között, hát had ne mondjam, még kikapcsolva is üzenget haza a tv... Nem beszélve a klasszikus beszélsz valamiről és a telefonod elkezdi azt reklámozni neked. Biztos merő véletlen mindig.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Hasaggymeg #226425 üzenetére
Allergiás vagyok a reklámokra. Konkrétan régen, nagyon régen, 20 éve kb lemaradtam egy túraautó előzésről, talán eurosporton, mert HANKOOK TIRE, joggsim se volt de megfogadtam hogy SOHA nem veszek ilyen gumit, sőt használt autót se vele. Legtöbb reklámmal így vagyok, ha véletlenül sikerül rám erőltetniük hogy muszáj megnéznem valamihez, akkor ha olyan helyzetbe kerülök, csak azért se azt választom, rohadjanak meg
15-18 éve nincs tv csomagom se, saját NAS, Emby szerver, film gyűjtemény. Top minőség, hang, 0 reklám, csak a tartalom amit akarsz, amikor akarod, elérhető legjobb minőségben. (nem mint ha sok jó film lenne mostanság...)De hogy ON is legyen, hiába húztam meg a gyári markolatot, 2x is kilazult a menetek alatt, és elkezdett lefelé mászni. [link] végül ez ment a kosárba, szárazon és nedvesen is jókat írnak róla, kényelmes, puha, de nem megy tönkre gyorsan.
Holnap beneveztem egy 2 órás oktató trail túrára, így már délelőtt meglesz a kilométerem
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz andrisbandi #226431 üzenetére
Van itthon kék és piros, sokat dolgozok a hobbi V8 verdán ha időm engedi, bár az utóbbi 2-3 hétben csak bringáztam, remélem nem túl mérges rám és még beindul
Egyébként is vettem volna mert a formája és tapadása sem az igazi minimális nedvességgel. Viszont az infót elraktározom ha a dupla lockos is ezt csinálná, kap egy kis kéket.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Hasaggymeg #226438 üzenetére
Ez is jó channel, kisebb mint egy GMBN de nagyon hangulatos. Személy szerint nagyon tetszenek a videói.
[link] Amit most nézek.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Hasaggymeg #226475 üzenetére
Biztos mert én küldtem, és félnek tőlem a reklámok
Viccet félre téve csatorna beállíthatja hogy ne legyen reklám és akkor a bevétel nagy része is úszik. YT is rak be reklámot ha szerződött partner vagy, viszont ha tele van a videó az az adott csatorna sara is.
Most néztem végig pár videójukat, nagyon jó, de a Whistler az valami brutál
-
FeRRaR1
őstag
válasz Creative997 #226483 üzenetére
Most vettem Marlin helyet Xcalibert akciósan, 60 font volt a különbség a kettő között.
És szintén sok év kihagyás után térek vissza.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz 6030D #226504 üzenetére
Az már jó ha merev a farok.
Megjött még pár cucc.
Illetve a reggeli gurulás után úgy gondolom hogy csontszáraz a telóm, nehezen indul meg kicsit és sziszeg mint egy mérges csörgő kígyó.
Így ma esedékes a 2 hetes átnézés, ma bent van egy mániákus profi így viszek neki egy sört hogy alaposan nézze át, csináljon meg mindent.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Creative997 #226526 üzenetére
Ez a videó jó nagy halom teve sz@r.
Hszeket nézd meg:
This guy doesn’t have it all straight. His weight at the end is off, X Caliber weighs less (13.05). Why does x caliber costs more? Here’s why: Better, lighter frame. (Biggest factor in price difference) Boost hubs on both ends (Marlin is not boost) Tapered headtube (much better options for forks) Some drivetrain bits are higher level (Marlin is all lowest cost 12-speed stuff) Talking about grip differences is tremendously trivial, since a great upgrade set of grips would cost $25-$30. All in all, X Caliber is certainly a better choice between the two. Slight geo differences considered
Könnyebb és komolyabb váz, minőségibb hajtás az olcsó 12-es helyett. Pont tegnap trailen gondolkoztam hogy majd felni építésnél fellépek 12-esre, de nem valószínű. Nem hiányzik semmi, 10 átmenet, a legkisebb nem lesz kisebb, a legnagyobb meg bőven elég bárhova.
Gaben92
+1[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Gaben92 #226555 üzenetére
Nekem is volt CT200h, a hang cucc, beltér minőség, összeszerelés tényleg párját ritkító. Azért adtuk el idén, mert kezdett szűk lenni a 4 tagú családnak, meg valami sportosabbra, élmény dúsabbra vágytam.
Viszont tisztelem a gépet, az olcsó közlekedés legjobb formája, Mark Levinson meg jobb benne mint az RX450-ben... Sajnos próbáltam és kb a CT-be vágytam vissza
Egyedüli zavarú pont az a fedélzeti kezelhetősége, az egeret szerettem, de a buta menü, meg BT csatlakozás..... Külön telefonra lépett fel zenére, asszony telefonjára hívásra ami a házban volt. Mi a retkes anyjáért? Egyszerűen mindig úgy kapcsolódott telefonokhoz ahogy nem akartuk. Soha nem sikerült eltalálni hogy hogyan szeretnénk.
Egyenlőre egy Volvo XC60 R Design-t vettem helyette. Megvan az otthon érzés, remek autó. Sportosabb, gyorsabb, AWD, drágább vele közlekedni meg fenntartani de ad valami kis érzetet ami hiányzott. [link] + [link]
Persze a V8 S80 ott van a garázsban mögötte ha több élmény kell
Más emberek más igények, de én is láttam sok olyan össze hasonlítót hogy csak fogtam a fejemet... Illetve megjegyzem hogy sport módba az inverterek el el pukkannak a priusban (pfejj) de a Lexiben nem. Persze pirusban a sport gomb az olyan mint a glutén mentes pizza citromos alkohol mentes sörrel
A felni kérdésben és a 141 QR boostban még kis infót dobhatnál.
Felni upgrade lesz a következő, a 10-es szett szerintem marad mert elégedett vagyok, és nem nyernék semmit a több lépcsővel. Gyorsabb nem lennék a lejtőn mert kisebb nem lenne azon sem, felfelé meg mindenhol bőven elvagyok a 2 nagyobb tányérral.
DT Swiss oldalát néztem, gondolom 1900 vagy 1700 jöhet szóba. [link] Ez most akciós merlinen, igaz HX eMTB de gondolom ez nem jelent kb semmit egy első keréknél, esetleg pár 10 grammal nehezebb. Viszont hátsó nincs hozzá ami megfelelne, de nem bánom külön össze csipegetni ami kell akciós áron. Főleg infót gyűjtök egyenlőre hogy képben legyek ha majd eljutok a vásárlásig vagy kukázom az egyik kereket...
-
FeRRaR1
őstag
válasz Toobee #226561 üzenetére
Az első amikor ki volt szedve gumi nélkül volt 1220 gramm körül. Illetve tubelessre is váltanék majd az új kerekekkel, szerintem 1kg lerepülne egy közép áras alu MTB felnivel is.
Gondolom jó az irány ha DT Swiss, WTB, Mavic irányba nézek szét.
Gaben92
Akkor én nagyon jól jártam a 719.99 fontos XC7-el.
varsam
Gratula, komoly gép
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Gaben92 #226573 üzenetére
Nem vagyok benne egy FB csoportban sem
Hazudok, a Nürburgring Life-ban igen.Én is lexi vonalon akartam maradni, de kipróbáltam 3-at és mindegyikbe elérte a fejem a tetőt. Nem viccelek, a legkisebb lexi CT-ben elfértem, a legnagyobb RX-ben nem. Itt megtekinthető a kifakadásom.
Szerintem ha jót akarsz felejtsd el a csillagos giccstengert. Ez már sajnos nem az a mercedes. Illetve elektromosat csak akkor vegyél ha passzol az életviteledhez. Nekem volt Zoe long range 2017-ben, 400km hatótávval vettem, utána újra mérték WLTP ciklussal, és átírták 300-ra a hatótávot, ami télen nem volt 150km se. Autópályán 1,5x szorzóval fogyaszt, illetve télen 30-50%-ot simán csökken az akku kapacitása. Így eshetett meg hogy megvesz az ember a szalonba egy 400km-es autót, de télen jó ha a 120 megvan, mert 0-ra nem mehetsz ugye. Nem azt mondom hogy nincs olyan ember akinek ezek megfelelnek így, inkább azt hogy jól járj utána hogy NEKED jó lesz e. Szvsz se a töltési infrastruktúra, se az akksi technológia nincs még ott hogy nekem jó legyen, és ne zavarjon. (Mellesleg CT lett a Zoe után, de előtte XC90 V8-volt hogy mindig meglegyen az éles váltás ) Arról hogy ha messzebbre mész, nem működik a töltő, külön mappa volt a telón a 8 féle töltő appnak + térképnek, foglalt a töltő, nem tölt valamiért a töltő, nem adja ki a kábeledet a töltő, random leállítja a töltést és még sorolhatnám. Töltő oszlopoknál mindig meséltük egymásnak a többi e autóssal ki mekkorát szopott már vele Fejlődik, de azt mondtam akkor még legalább 10 év hogy újra e rettenetet vegyek. Most is azt mondom hogy talán majd 2025 körül.
Kicsit most szüneteltetem ezt a kerék témát. Használom, élvezem, nem találtam olyat ami tetszik is, nem horror az ára, és jó is. Szerintem ebből fűzés lesz. Majd egyszer. És akkor akár Mavic is lehet választott DT Swiss aggyal
-
FeRRaR1
őstag
Felkerült tegnap a stucni meg pár apróság.
Pedál téma, DMR V12 Orange volt amit első használatkor feltettem, azonnal menni akartam, ott vettem a boltban ahol a bringát.
Mentem vissza egy másik kerékpár miatt, de bevittem a TREK-et, mivel az egyik pedál szabadon pörgött, a másiknak meg elég nagy volt az ellenállása. Valahol a kettő között kéne lennie, és egyformának. Egyiket leszedtem, de nem tudsz semmit állítani rajta.
És milyen jó hogy bevittem, mert mondta hogy ez garanciális hiba, de szétszedi ránéz a másikra, ami nehezebben pörgött.
Nem tudta leszedni a csapágy takaró fekete kupakot, satuba fogva se, szétfúrva se. Na még jó hogy nem itthon derült ki az első pedál szervizkor hogy szervizelhetetlenre van szerelve az egyik oldal. Így vissza vissza adták a 60 fontomat, és mi van pont 60 fontra akciózva ingyen postával? A magnézium változata. Nem mellesleg itt változtattak a szerviz kupak dizájnon, tudták hogy nem 100-as... Így berendeltem ezt, annyi hogy megint fekete lesz, de úgysem volt szín azonos. Így kovácsoltunk előnyt a hátrányból, viszont most pár napig nincs pedálom, de pont utazok el hétfőig úgy hogy nem számít.
Egyébként valami álom ahogy a tepsi 45-46-os lábamat tartja a DMR V12. Semmilyen szituációban nem mozdult meg, mint ha hozzá lennél ragasztva. Valaha volt legjobb pedál érzetem MTB-n.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Hasaggymeg #226668 üzenetére
Szükségtelen, és nem is fogok MTB-n. Tényleg semmi hiány érzeted nincs, bár gondolom cipő függő is.
varsam
Köszönöm
Race Face Atlas Riser Handlebar, orange, 31.8mm & 785mm wide, 1.25inch rise.stickermajom
Szerintem igen, de a zsebedben is elfér kibontva. Viszont talán jobb eredeti csomagban, számlával akkor nem kötekedhetnek.
Fall-N
Azt vettem észre hogy jobban tetszik a narancs + fekete mint csak narancsok.
Pl váz narancs, stucni fekete, kormány narancs, markolat fekete. Lehetett volna minden narancs, viszont minden gyártó kicsit más árnyalatban tolja, stb....
Viszont szerintem így világos oldalfalú gumikkal nem annyira vészes nálad sem a helyzet.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz zsocy #226791 üzenetére
Nem tudom ez e a jó pillanat közölni de több Volvóm is van
Egyébként pont most nincs nálam a bringa
Mondjuk még nincs pedálom
Egyébként egy dologra vennék fel hitelt, az a ház vásárlás. Minden más egy összegben fizetés. Ha nincs rá pénzed nem kell megvenni. Legalább is én így gondolom. Ennek ellenére néha vannak jó ajánlatok új verdákra. De ritka a tényleg jó.
Viszont lassan nekem is el kell kezdenem keresni tető csomagtartóra gondoltam. Álltalában 1, néha 4 bringának. Van valami univerzális ajánlott, vagy a Volvónál kell szétnézni? Elég nagy katalógusuk van kiegészítőkhöz.
Anglia délnyugati csücskében vagyok, majdnem elmorzsoltam egy könnycseppet hogy nem tudok tekerni. De hát vagy a gyerekek jönnek vagy a bicaj...
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz parandroid #226803 üzenetére
Utolsó 10 autómból 9-et profittal adtam el. Lízingnél fizeted az érték vesztést, károkat és soha nem lesz a tiéd. Na meg mennyire lesz jó az adott autó. Nem drága, ha nem jó. Mivel sok új autó is mocskos rossz.
Ha nem is a legkényelmesebb, de legköltséghatékonyabb ha a cég fizet mindent.
Nekem kell hogy jó legyen és szeressem valamiért. S80 V8, ritka, különleges, kényelmesebb mint a kocsik 99%-a, és nagyon gyors. Mégse volt drága és ma is eladhatnám többért mint vettem 7 éve.
Persze nem fogom mert túl jó ahhoz hogy eladjam, de megértem ha valakinek csak A-ból B-be eszköz.
Tető csomagtartóra XC60-hoz?
-
-
FeRRaR1
őstag
válasz zsocy #226813 üzenetére
Mióta megvan a bringa, az elmúlt 4 hétben 1x volt beindítva. Hétvégi gép igazából.
[link]És megmondom őszintén a bicajra vágyok vissza most is. Persze azért lemegyek még egyszer ősszel a Nurburgring-re, és vinni akarom a bicajt hogy körbe tekerhessek, vagy rajta este vagy körülötte nappal. Ez bakancs listás.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Hasaggymeg #226823 üzenetére
Kijött a manager, Volvo Cars North London mikor ott voltam rutin szervizen. Mondta hogy meg szeretné venni, én meg gondolkodás nélkül vágtam rá hogy sajnálom nem eladó.
Mondta kapok valami jó dealt, dolgozói kedvezményt amire akarom. Mondom sajnos nincs semmi ami érdekelne a mostani kínálatban, próbáltam szinte mindet. Nem váltok 8 különleges hengert 3 vagy 4 sokkal roszabbra, értsd turbó lyuk, és még nagy gáz után elvételkor is lag. 0 élmény, semmi különlegesség. Hobbi autónak semmiképp. De még napinak is nekem ha Volvo akkor sor 5, benzin vagy diesel.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Hasaggymeg #226830 üzenetére
Mire kell, mik az elvárások és milyen autóid voltak eddig. Mi tetszett bennük, mi nem.
Ezek ismeretében tudnék pontos tanácsot adni. Nekem az új Volvo era nem tetszik. Külsőleg sokat németesedtek, megbízhatóság és minőség is esett. A mostani újak közül V60, V90, XC60, XC90 volt nálam. Jó volt őket használni összességében, de neked kell kipróbálni hogy a te igényeidnek megfelel e. Sok vezetés "segéd" idegesítőbben működik mint korábban. A motor kérdés meg nagyon összetett. Van a sima benzin, diesel, enyhe mild hibrid benzin, diesel, komolyabb mild hibryd benzin meg elektromos. Mindegyiknek van előnye, hátránya de a D5 powerpulse pl nagyon hajlamos vákuum meg olaj folyásokra. D4 ugyan az csak a kiegészítő nagynyomású tank nélkül, az már megbízhatóbb. Amit tudni kell már mindegyik ugyan arra a kínai 2 literes 4 hengeres blokkra épül. D5 se 5 henger már, ahogy a T6 vagy B6 se 6... Nem akarlak elriasztani tőle, de volt 8 Volvóm, most is van 2, családban összesen 30+. Lehet nem rám kellene hallgatnod mert én nem a tipikus autóvásárló vagyok. Pontosan tudom mit akarok és miért. Illetve nem tűröm el hogy valami zavarjon, idegesítsen egy kocsiban.
Lexus tetszett még, volt is, de ők is elindultak a kurvulá$ felé. Viszont 10 év gart adnak amiről a legtöbb gyártó nem is hallott. (5+5 megtoldják egy évvel ha ott szervizelsz 10. évig) Illetve nekem kell hogy prémium legyen, minőségi anyagok, összerakás, jó zene sok és jól működő extra. Ezt a merci régen tudta ma már alig alig, nagyítóval talán még találsz ilyen modellt a sok kamu króm, kamu kipufogó, világító embléma hátul meg kurblis ablak retek között.
Számomra ha napi verda akkor Volvo vagy Lexus, de itt se minden arany ami fénylik. Lexus tűnik most a jobb minőségűnek és hosszú gart mernek adni.
Ha élmény akkor V8 Volvo, mint az S80-am, vagy V8 Lexus mint a GS-F vagy RC-F illetve a Porsche az elég jó ebből a szempontból
Ha érdekel majd és van konkrét kiszemelt tudok segíteni privátban vagy az autós offtopikban.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz ZolkoW #226825 üzenetére
Köszönöm, beleásom magam a témába, sok jó infót adtál mert eddig 0 tudásom van bicajtartókkal kapcsolatban.
Mindig leszedném ha nincs használatban, és nem is gyakran lenne, szerintem havi 1 max 2 alkalom.
Illetve ezen belül is nem mindig lenne töb bicaj rajta, de a 4 hely legyen meg ha a család is tekerne.
-
FeRRaR1
őstag
válasz bardi #226887 üzenetére
Volt kis hajlama rá, főleg nedves időben jött elő. PS4 S gumi és 30mm ültetés segített de nem voltam 100% elégedett. Ezért kapott egy egyedi futómű állítást, vastagabb anti roll bart, erősített drop linket és egy első torony merevítést mert éreztem hogy sodrós kanyarokba kicsit mocorog az eleje. Meg ugye előtte a könyebb felni, tapadósabb sportosabb gumi. Most olyat kanyarodik hogy senki nem akarja elhinni. Néha én se
Olyan mintha sinen menne, de volt 2 kanyar a ringen ahol enyhe szitálásban, nyújtott kanyar és a hátulja indult el. Ez elképzelhetetlen volt gyári setuppal.
Gumi téren most van fent 2 éve a PS4 S, és 2 ring túra meg 20 erdei utas csapatás illetve kb 3000km egyéb közlekedés alatt 1,2 hátul, 1,5mm elöl a kopás, hihetetlen elégedett vagyok az egésszel.
A leggyengébb láncszem a fék most, azt el tudom melegíteni ha nagyon hajtom a ringen, így az a következő a listán. Gyári Polestar / brembo 6 dugattyús big brake kit. Mindig oda nyúlok ahol érzem hogy kevés, ez most a fék.
-
FeRRaR1
őstag
válasz krono. #226934 üzenetére
PS4 és PS4 S nagyon nem egy kategória. Csak az S a sportos, tudom mert előtte a sima PS4 volt. 1 kör alatt úgy eltudtad fűteni hogy a Nurburgringen a felétől korcsolyáztál. Esőben az is nagyon jó volt, de a 4S még ott is ráver picit. Viszont szárazon ég és föld. Ugye a 4S az a Pilot Super Sport utódja, nagyon érződik is. A sima 4 meg a PS3 utódja, csak névügyileg összevonták a kettőt. Asszonynak felraknám a PS5-öt, magamnak soha mert nem arra való amire én használom. Arra az S sokkal jobb. 4 kör alatt (1 + 3 utána nyomás állítással mert felmegy nagyon) nem tudtam elfűteni, pedig gyorsabban mentem mint a sima 4-el. Azért csak 4 kör mert ennyit bír az S80 V8 75 literes tankja ha mész rendesen
[link] Ez volt az első vizes köröm egyedül. itt még a PS4 és csak félig volt kész az alkatrész csere + beállítás. Előtte egy instruktor megmutatta a vizes íveket. Mikor szimulátorral készültem csak szárazon gyakoroltam, szóval azért volt bennem félsz. Elsőre egyedül nagyon büszke voltam magamra
Pár dolgot kiemelek. 3:35-nél a Yaris akit megelőzök az helyi srác, kicsövezett, kikönnyített, teljesen kibelezett, coilover meg amit akarsz... szárazon úgy megy mint az állat, én mint nem ott lakó, nem éves bérlettel 3000 kört évente levezető nem tudnám szárazon elkapni. Olyan rövidet fékez, és akkora tempót visz át kanyaron hogy az eszméletlen.
4:05 végig darál az ABS, ez egyébként több kanyarnál így volt.
9:25 a Porsche Cayman GTS-t az Apex tulaja, Robert vezette, beszéltünk is utána. (meg azóta többször)
Szóval félkész kocsi, második vizes kör, első egyedül, eszméletlen érzés volt. Azóta többet tud a gép és én is de lusta voltam lementeni a dashcam videót vagy foglalkozni vele, idén áprilisban voltam de csak élveztem, a pillanatnak éltem pedig a leggyorsabb köreimet mentem.
Illetve gumi témához annyit hogy soha nem fogok mást venni csak Michelin Pilot Sport vagy Pilot Sport S. Annyira jó és kiegyensúlyozott gumik, nem véletlenül jön ezekkel gyárilag sok erős autó, és nem véletlenül használja a helyiek nagy része is ezeket a ringen. Apexes BMW M3 és GT2 RS MR-en is ez volt mikor taxiztak minket, PS4 S. Én többet nem szerencsejátékozok Falken mert Conti gyárba készül, meg Conti mert már jobb ám meg nem kopik el egy szezon alatt... De elkopik, és jobb de nem jobb mint a PS4 S. Meg a többi amit próbáltunk ismeretségi körben akik járunk le meg szeretünk tempósan menni. Mind a 3-an arra jutottunk hogy csak a Michelin. Az kopik a legkevésbé, az a legjobb a vizen, azzal érződik a legjobbnak a kocsi és nincs gyenge pontja.
Utóirat, menjünk át az autós offtopicba mielőtt elhajtanak minket innét
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Ugye korábban említettem hogy a Judy túl hangos terepen szerintem. Illetve kolléga jelezte hogy sok telónál kimarad a megfelelő kenés gyárilag.
Szóval jeleztem nekik hogy van egy ilyen gyanúm. Mondták hogy regisztráljam be 5 év garra a TREK-nél, ingyenes. Ezt meg is tettem. Utána mondták hogy tároljam fejtetőn pár napot, ez az első lépés, mert általában valami szivacsot felejtenek el síkosítani.
Itt tartok, mondták ha ez sem segít akkor megpróbálják komoly szétszedés nélkül befújni a szivacsot.
Amennyiben ez sem, akkor elküldik egy teló szervizbe, ahol a súlyomhoz, bicajhoz hangolva és bekenve újra össze rakják vagy cserélik.
evo87
Havernak is megmondtam, nem elkoptatni ha nem 6-7 évesen elöregedés miatt gumit cserélni pénzkidobás, pazarlás. Tessék rendesen gumizni a kanyarokat a sporttársaknak -
FeRRaR1
őstag
válasz jjeahh #226964 üzenetére
Mondtam hogy nem lehetne e, de előírás hogy melyik boltban van olyan aki hozzá nyúlhat és itt nem volt hivatalosan. Nem hivatalosan volt aki szerelget magának otthon meg másoknak, de a hivatalos 5 év garanciámat nem akarom eljátszani.
Egyébként én is ezt akartam volna, beviszem, amég ott vagyok letudják. Viszont ha ez a hivatalos út akkor egyenlőre ezen maradok. Jobb ha van gar és ők vállalnak mindent, 10-15 percre vannak tőlem nem egy nagy dolog.
Illetve én is meg tudnám csinálni gondolom, bár még pont ilyet nem csináltam, de ha a Volvón a Haldex AWD-t szét tudtam szedni és diagnosztizálni, megszerelni egyedül elsőre akkor ez is menne szerintem
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
-
FeRRaR1
őstag
Tegnapi csomag. Késve bár de megérkezett.
Elsőre kényelmetlen volt az ülés, mérgelődtem is.
Viszont 3 döntéssel / állítással később már nagyon nagyon jó lett.
Ma még érkezik kettő olcsóbb, egyik majd megy asszonynak szvsz.Azt a gyári miniatürizált seggfájdító rettenetet elraktam tartaléknak, bár lehet tartok neki egy rituális égetést.
Az új kedvenc marketing BS buzz word pedig: e-bike ready. Még jó is, annyit érhet mint az amazon kompatibilis H7 izzó.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Futás, futópályák
- Posta, csomagküldés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs