- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Xiaomi Redmi Note 4 - B20
- Honor Magic V2 - origami
- Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
- Mobil flották
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Mindent vitt 2024 elején a Galaxy S24 Ultra (Androidon)
Hirdetés
-
Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
ph Az Elitegroup új LIVA barebone-nal és a Black alaplapsorozat feltámasztásával készül a tajvani kiállításra.
-
Az Amazon eurómilliárdokat hozna az olasz és az európai felhőbe
it A jelentések szerint Olaszországgal folytat megbeszéléseket az Amazon a több milliárd eurós befektetésről.
-
Premier előzetesen a napokban megjelent SERUM korai kiadása
gp Az early access verzió egyelőre kizárólag PC-n érhető csak el.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
gergo84
aktív tag
sziasztok,
van esély rá, hogy ebbe a vázba egy dupla vállas villát tegyek? példa
jelenleg egy ktm aera 29" comp-ot hajtok, kisebb módosításokkal, de arra gondoltam bringa építésbe kezdenék. nem vagyok profi, csak szimpla user, 1000-1600m-re szoktam feltekerni, aszfalton, vagy salakos erdei úton. lefelé viszont elhagyom az ösvényt, és be a dzsindzsásba, kövek, vízmosás meg ilyenek...
-
gergo84
aktív tag
válasz Runner_fxr #68877 üzenetére
hát... hogy lefelé mehessek, előbb fel kell jutni... nem baj, ha nem teljesen tökéletes a geometria, mert a jelenlegin is fel van emelve a kormány (trekking-esre), előre is kell hajolnom, mert különben emeli az elejét, de szeretem így, mert lefelé tökéletes, ha barátnőmmel bicajozok a városba, akkor meg kényelmesebb a magasabb kormány. igazán arra vagyok kíváncsi, hogy egy ilyen villa mennyivel emelné meg az elejét, még olyan elviselhető chopper-esre, vagy totál használhatatlan lenne... meg ahogy nézegettem, talán a dupla vállassal nem lenne olyan fordulékony, mert a vázhoz hozzá érne a villa, de láttam már ilyen kiegészítőt, amivel kicsit előrébb lehet tolni a dupla villát...a dupla vállast a kinézete miatt imádom, és ezért erőlködöm valamiféle megoldáson...technikailag nem használom ki, és nem is lenne rá szükség...
-
gergo84
aktív tag
válasz Runner_fxr #68879 üzenetére
értem. a gyártó is ezért rak bele sima villát... erre voltam kíváncsi, hogy valaki próbált-e már ilyet.... ma délelőtt kipróbálom ezt. (kár hogy nincsen dupla vállú a szimpla paramétereivel) köszönöm a választ, és az infokat
-
gergo84
aktív tag
-
gergo84
aktív tag
válasz zoli03 #68904 üzenetére
azért emeltem fel a kormányt, mert utálok előre dőlni annyira, amennyire a gyári beállítás megkívánná.
ha hegyről jövök lefelé, szintén sokkal jobb ha magas, különben csak orra bukás lenne...
felfelé sem emelgeti az elejét, mert akkor a nyereg magasan van, és rádőlök annyira, hogy stabil.
a váz nem nagy, 184cm vagyok
a képen a nyereg azért van lenn, mert magas nyereggel nem lehet off-roadozni, mert az csak diótöréshez vezet...de a hétvégén sokat tanultam, korábban sosem törődtem ezzel. a jelenlegi bringámban csak 100mm-es villa van, lehet kicserélem 120-140mm es-re, és akkor a stucni-t is átállíthatom vissza.
a hétvégén kb 10 enduró bringát kipróbáltam. 1500-4600 euróig. a legjobb ami nekem tetszett, az a legnagyobb vázas(kb53cm) 160mm-es villával, de még azon is emelném a kormányt.
korábban azért kérdeztem mi lenne ha enduro bicajba a 200mm-es dupla vállas villát tenném. az megdobja az elejét annyira, hogy nem kell kormányt emelnem...
tudom, hogy totál másképp használom a bicajt, mint az átlag, de így szeretem, kövezzenek meg, sisakot sem hordok, és egyéb védőcuccot sem. pedig a többi bringás akivel találkozok úgy be van öltözve. nyáron ide papucsban szoktam menni...
[ Szerkesztve ]
-
gergo84
aktív tag
nem gondoltam volna, hogy ennyire meglepő lesz szinte mindenkinek miért így használom a kerékpáromat. Hiszen az első hsz-m lényege az volt, hogy az adott váz-ba az adott villa bele passzol-e. tengely méret, csapágy stb.
miért vettem ilyen bringát (xc; ezt a nevet is itt halottam előszőr, nekem csak mtb, és kész), mert az előző bicajomat kinőttem. szerettem volna egyet, ami nagyobb vázas, nagyobb kerekekkel. mivel Mo-n nem vagyok hitelképes, német országban vettem 1,5év részletfizetéssel egy bringa boltba, ahol elég nagy a választék. ez megtetszett, mert gyönyörű a váz, és sokkal jobban megy mint a régi, és nem is volt méreg drága.
olyan bicajt kellett választani ami tulajdonképpen mindenhova jó. a mostani géphez három nyergem van.
az egyik egy városi, ha barátnőmmel tekerünk, a másik egy sportosabb ha egyedül vagyok, a harmadik, egy keskeny, pici sport nyereg, ha erdőbe/hegyre járok. (itt az erdő egyenlő a heggyel, mert lapos terület nincs).
tehát van egy bicajom ami mindenre jó. ha úgy tartja kedvem, vagy meglátok valami sártengert az út szélén, akkor nem kell haza mennem, és bicajt cserélnem, (trekkinggel nem lehet sarazni) mert nyugodtan bele hajthatok. 90km-es távig ez is kényelmes, és a hegyen lefelé, sziklákon, (nem 40el, csak lépésben) is megállja a helyét.A papucst nem azért írtam, mert bármire is büszke akarok lenni, érzékeltetni szerettem volna, hogy nem vagyok profi, és nem űzöm a sportot mint egy "állat". a versenybringás csak aszfalton megy, a másik csak erdőben, én ha kimegyek bicajozni bármi megtörténhet... nem kell védőfelszerelés, mert mindenhol úgy közlekedem, hogy biztonságban hazaérek
azért gondolkoztam el, hogy bringa építésbe kezdek, tulajdonképpen ezért írtam ide..., mert nincs annyi pénzem, amibe ezek a bringák kerülnek. hitelezésbe nem fogok. szivesen szertnék hegyről lefelé nem csak lépésben jönni, és gondoltam építek egyet, amihez apránként meg veszem az alkatrészeket. a váz a leghúzósabb, a többi már nem vészes. és nem is kellenek olyan profi cuccok rá, ami gyárilag rajta van. (azért nem DH váz, mert drága, és a dh bringa csak arra való, semmi másra) mivel jelenleg a kormányom meg van emelve, innen pattant az ötlet, ha dh villát tennék bele, ami megtolja az elejét, és számomra így kényelmesebbé is válna (lefelé nagyobb akadályokat is könnyebben venne). mindegy a mérnökök mit számolnak, mert soha nem lesz kitéve olyan igénybevételnek, aminél ez bármit is jelentene. lenne egy olyan bicajom, ami baromira tetszik, a váz, a dh villa, büszke lennék rá, mert magam raktam össze. és egy lájtos csapatós bringának bőven jó. (az xc merev váza miatt, hátul nem egészséges a bringának amit kap, nincs csillapítás, csak a levegő ami a gumiban van.)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest