- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
c4bB
csendes tag
sziasztok.
2007 környéki genesis element,kormányról lockolható telóval,a képen látható állapotban,az avid v fékek kivételével xt rajta minden.
mennyit szabad adni érte?
genesis element[ Szerkesztve ]
-
c4bB
csendes tag
erre valaki?
nem azt várom, hogy forintra pontosan mondjatok árat egy kép alapján,csak nagyságrendileg jólenne tudni,tényleg megérnek ezek a bringák (állapottól függően) 60-80 ezret? (jófogáson ennyiért árulgatják ezt a típust,de ez nem jelenti azt, hogy ér is ennyit)
inkább ez szép és jó állapotban 70-ért,mint egy új rockrider/woodlands stb 100-120-ért altus meg acera szintű felszereltséggel? -
c4bB
csendes tag
válasz Hasaggymeg #68047 üzenetére
köszönöm a megerősítő válaszodat,megvettem
nincs széthajtva,a legnagyobb baja az,hogy a szerintem még gyári hátsó gumi olyan szinten van elöregedve,hogy a repedésekből kilátszik a szövet,ez a bringa többet állt mint gurult.ja és az ülésen van két 1 cm-es szakadás.ezen kívül nem találtam hibát,minden precízen működik,semmi nem lóg,nem kotyog. -
-
c4bB
csendes tag
sziasztok.
ilyet használok,feladatát ellátja,de nekem jobban tetszene,ha az egész nyeregcső 31.6-os lenne.
csak pár milliméter,de optikailag mégis indokolatlanul vékonynak látszik a 27.2-es cső a 31.6-os vázzal.
legalább 350mm hosszú,27.2-es belső és 31.6-os külső átmérőjű alucső kéne ami végigérné az eredeti csövet.
ráhúznám és fémragasztóval rögzítve létrejönne az áhított kinézet.
létezik a piacon erre megoldás?
ha nem,akkor esztergáltatok,de gondoltam hátha csak én nem tudok jól google-t használni,itt meg akadnak hozzáértők,boltosok akik lehet,hogy hallottak már ilyen eszement ötletet.
Ez a nyeregcsövem tehát az nem opció,hogy cseréljem 31.6-osra,fogalmam sincs hogyan van ebben rögzítve a cső,menetes-e vagy túlfedéssel/ragasztással,de inkább nem szedném szét,annyira nem volt olcsó,hogy kockáztassam a tönkretételét. -
c4bB
csendes tag
van 31.6-os nyeregcsövem,azzal jól is néz ki,de az nem ilyen tudományosan csillapítós.
pc360:
az a funkciója,hogy ne nézzen ki hülyén.mennyi lehet egy ilyen alucső...200 gramm?ennyit nekem megér az esztétika,egy 11 kilós sárvédős,sztenderes,lámpás,kulacsos,váztáskás trekking bringánál engem pont nem érdekel + 200g. -
c4bB
csendes tag
nagyon ne éljétek bele magatokat.
"When a TrackR user is within range of your lost item, you receive a GPS update."
ez csak annyit tud,hogy ha bluetooth hatótávolságon belül olyan valaki van,aki szintén használja ezt az eszközt,az ő telefonjának a gps infói alapján küld neked pozíciót a trackR-hez tartozó app.már persze ha engedélyezi és futtatja 0-24 az appot.(és a gps-t)
vajon Magyarországon mennyien használják?(kb senki).pénzkidobás.[ Szerkesztve ]
-
c4bB
csendes tag
ha valaki épp lámpát akar venni: [osram első-hátsó lámpa elemekkel]
pick-pack pontra rendelve 4k-ból megvan és mégse kínai meg szilikonos,szerintem ennyiért jó vétel. -
c4bB
csendes tag
válasz kw3v865 #73185 üzenetére
no offense,de csak nekem tűnik fel,mekkora számok röpködnek?
ez a bicikli új korában 100k körül megvehető volt,azóta eltelt 5 év,bőven csökkent az értéke.
használtan 50-75k között komplett ugyanilyen bringát vehetsz.
ha ügyesen keresgélsz alkatrészeket,20ezerből kijön a használt teló-kerék-fék,az új gumi és a szerelés,ha szervizesre bízod,a 30k akkor is bőven elég rá...50k-s végösszeg pfff ébresztő. -
c4bB
csendes tag
válasz VIPowER #73194 üzenetére
nem látom az összefüggést.
elmondta,h az ijedtségen kívül nincs baja,én az irreálisan magas anyagi elvárásokra reflektáltam.
azt pedig udvariasan rád bízom,melyik egyenes ági felmenőd mely testnyílásába javasold inkább az általad emlegetett állati nemzőszervet.Hasaggymeg:tehát azt mondod,h majd az autós,vagy a biztosítója keresgél neki alkatrészt?szerintem nem.vagy ő keres hirdetésekben neki megfelelő cseredarabot,vagy ha nem ért hozzá/nincs ideje,akkor egy szervízre bízza.
direkt írtam h no offense,száraz tényeket soroltam,számokat.azokkal lehet vitatkozni,de személyeskedni?irreleváns h sajnálom-e a baleset miatt (amúgy nyilván igen,mert szorult belém empátia),az általa emlegetett összegek valóságtól elrugaszkodottak,nekem ez tűnt fel.
értem,h kerékpáros topic,de azt nem fogadom el,h ha bringás valaki,akkor tévedhetetlen,és jajj csak nehogy ellenvéleményem,észrevételem legyen,mert akkor rögtön jön a közösség és nekem esik. -
c4bB
csendes tag
ez költői kérdés?ha nem,akkor a 2. lehetőség.
maximilian4:abban az esetben nem az összeget tartanám túlzónak,illetve semekkora összeget nem tartanék túlzónak,amennyiben az autómban esett kár fedezéséről lenne szó
magamból kiindulva,ha véletlenül bringával lesodornám egy 10 éves audi tükrét,egyáltalán nem tetszene,ha a tulaj ki akarná fizettetni velem a márkakereskedésben újonnan vásárolt 100k-s tükröt,inkább vennék neki egy ugyanolyat bontóban 10k-ért.vélhetően az autós kötelező biztosítója is így gondolkodik,de majd kiderül.
lehet h egy biztosítónak nem tétel egy bringában esett kár és szó nélkül fizet,ebből a szempontból szerencsés,h nem egy másfél milliós karbon csoda tört össze,ami lehet többet ér mint az autó,amivel elütötték. -
c4bB
csendes tag
válasz -=RelakS=- #73207 üzenetére
ugyanolyat
-
c4bB
csendes tag
mivel meg lettem szólítva
az aprós alkatrészvadászat arra vonatkozik,ha az autós biztosítót mellőzve zsebből fizet,ehhez nem kell számla,30ból meg bőven kijön minden ami sérült.
ha biztosító,akkor kerékpár szerviz,szerezzék be,szereljék be,számlázzák ki az alkatrészt,munkát,bármit.
arról vajon ki tehet,h csalni kell,túlszámlázni,hazudni,h annyit kapj,mint a kár ami ért? -
c4bB
csendes tag
válasz -=RelakS=- #73210 üzenetére
igen,támaszd alá az igazad valami extrém ritka példával,hisz Magyarországon az autók 95%-a nem fehér/fekete/szürke.
bontó helyett lehet utángyártott is,a lényeg,h ne akarjon gyári újat az avult szar autójára,ami kb két új tükör árát éri eurotaxon. -
-
c4bB
csendes tag
mivan?
nem én találtam ki a 30k-s megegyezést,a károsult és a károkozó ebben egyezett meg,amiből az autós később megpróbált kihátrálni,de feljelentették,így majd mehet fél évig a biztosítózás.meg lehetett volna oldani,de akkor a 30k ott helyben átadásra kerül,ha nem,akkor rendőr kihív,és mehet hivatalos úton.
-
c4bB
csendes tag
válasz -=RelakS=- #73216 üzenetére
nem,én rendőrt hívnék,mert tudom milyenek az emberek,nem lehet bízni a szavukban.
illetve mehetne "okosban" ha hajlandó megfizetni (ott a helyszínen) azt,h nekem kell alkatrész,szerviz után járkálnom,miközben neki még a bónusza sem csökken. -
c4bB
csendes tag
-
c4bB
csendes tag
én is szeretek gyönyörködni mások százezres-milliós bringáiban.
közben sikerült megvennem az én álombringámat,amivel itt nagyon kilógok a sorból.
nincs észérv,hogy miért egy 20 éves acélvázas monti,egyszerűen azóta akarom,amióta az első képet láttam róla,tetszik,ez van.
saját kép még nincs róla,a hsz végére teszek egy netről letöltöttet egy ugyanilyenről.a hátsó rugós tagokhoz értő emberektől kérdezném,mit kell figyelembe vennem ahhoz,hogy lecserélhessem a gyári RST RK-9 típusú 3.0" travel-el rendelkező tagot egy olyanra ami sokkal puhább?
avagy hol lehet gyengébb rugót szerezni hozzá?
760as 3x9-es xt szett lesz rajta,xtr paralelogramma v fékkel és előre suntour xcr mg lo teló kerül,csak a hátsó taggal vagyok gondban. -
c4bB
csendes tag
bocsánat,hogy élek.
eddig -másokkal együtt- érdeklődéssel olvastam,hogyan jutsz el végül a megvásárolandó biciklihez.
értem én,az utóbbi időben főleg körülötted forgott itt minden,megszoktad.
De!
már megbocsáss,az hogy üldözési mániád van,az maradjon a te problémád,mellőzd az agressziót,ne köss bele mindenkibe,aki írni merészel ide,nem hat túl jól a közösségre,aminek én is a része vagyok,még ha jobbára olvasóként is.egyébiránt arra merészeltem -szintén másokkal együtt- reflektálni ,hogy legyenek-e képek,örülünk-e neki.
a magam részéről örülök,mert jobb történettel együtt látni szép bringákat,mint google keresés után random stockfotókon. -
c4bB
csendes tag
válasz CaNNa3IS #77751 üzenetére
a gt vázaknak elég nagy kultusza van retro vonalon.jöhet a kép.
miért engednéd el ezt a vázat?
egy éven keresztül néztem minden nap az összes bringás/nem bringás aprót,fb csoportot,mire végre találtam egy eladót,megtartanám inkább.
ami kell,az kb 5 cm puha rugóút,h érezhető legyen,kényelmi szempontból akarom,nem azért mert szükséges a stílusomhoz.az első telóm alattam pont ezt tudja,legpuhábbra állítva a felét mozogja ki a 100mm-nek,ebből szerintem nyilvánvaló,hogy nem őrültködöm terepen.
legfőképpen fölfelé szeretek biciklizni,a lefelé csak szükséges "rossz",valahogy haza is kell menni a hegytetőről.# Strezi: szerintem is félreértés.
köszi részben downgrade,a mostani genesis bringámról kerül át minden,mert bár az tökéletes számomra,de nem tetszik,és hiába hirdetem,senkinek nem kell,úgyhogy downgrade után majd féláron talán elviszik.
levegősön gondolkodom én is,azok jól néznek ki és talán elég puhák is,valami régi vanilla alkalmasnak tűnik,de persze az is szempont,hogy ne kerüljön egy vagyonba.
az első bicó,amit egy éve vettem,egy meghatározhatatlan elöl-hátul merev, aluvázra épült régi darab,full xt 3x8 rapidfire paralel xt fékekkel,imádom,minden tökéletes rajta,a fékek meg brutálisan fognak,ezért akartam ugyanilyet,de xtr-t,hátha mégjobb újkorában megfizethetetlen volt,de most már nem vészes,16-ért vettem a kettőt,de rá volt szerelve egy retro fully is,full 3x8 lx felszereltséggel,ezt teszem majd a genesisre,markolatváltókkal együtt.maximilian4: lehetne korabeli is,xt felszereltség akad másik bringán,de ez a giant lenne a fő gépem,és a 3x9 sokkal használhatóbb számomra mint a 3x8,sőt igazából még egy kisebb fokozat ezen is elférne,elég meredek helyeken mászom.
[ Szerkesztve ]
-
c4bB
csendes tag
válasz Runner_fxr #77790 üzenetére
rengeteg retro montit hoznak be ausztriából az utóbbi években,20-30k körüli áron találhatsz kedvedre valót akár jófogáson,akár bolhapiacon is.
az az answer manitou hobby szinten még ma is megállná a helyét.
több is a szemem elé került amig a giantemre vadásztam,ki is próbáltam egyet kiváncsiságból,egy pillanatig még gondokoztam is,hogy megvegyem-e,de mivel nem olyat akartam,igy letettem róla.
van viszont egy meglepően jó tulajdonsága,ami sajnos egyben hátrány is.
volt a kezemben csak a váz,hát valami iszonyú könnyű,mint a pehely.épp emiatt nagyon törékeny,szinte minden váz repedt,ezért ha veszel egyet,akkor egyrészt nagyon nézd át a vázat,másrészt főleg dísznek vedd,tedd ki a falra és gyönyörködj benne,a te stílusoddal (elmebeteg lejtős tempó) kettétörne.nincs olyan hosszú tolómérőm,de egy vonalzóval megmértem a tagot,csavarközéptől csavarközépig 175mm.
keresgéltem neten,hátha valaki cserélt ilyen giantben tagot,amit találtam képet,ahhoz nem volt leírás,amihez van leírás,az nem levegős,stb.nem adom fel
az a vicc,hogy azt a magura olajos v féket is be lehet szerezni olcsón,több montit is láttam 15-20k környékén,amin ez a fék volt,de már megvan az xtr,az kerül rá.
Rock Shox quadra21 van itthon,abban a bicóban amit az xtr fék miatt vettem meg,de az egy fos,elasztomeres teló,semmit nem rugózik. -
c4bB
csendes tag
válasz maximilian4 #77803 üzenetére
nem igazán érdekel,hogy te mit szeretsz vagy nem szeretsz,de megnyugtatlak,egy biciklit vásároltam az eladótól és mivel egy ilyen answer manitou-t is árult,megnézegettem,kipróbáltam mert érdekesnek tűnt, az volt az első amit láttam.
nem rabolom senki idejét,eddig mind az 5 biciklimért én mentem az eladóhoz,átnéztem,kipróbáltam és megmondtam,hogy nekem mennyit ér,minden alkalommal megegyeztünk.20-30 perc max,ennyi férjen bele egy eladónak.nem is tudom miért magyarázkodom neked.
csak az utóbbi fél évben láttam vagy 10 montit ilyen fékkel,csak jófogáson és mivel 30k-ra van szűrve a max ár,így értelemszerűen az alatt volt az áruk.(mivel sosem akartam ilyen féket,sajnos nem tudom megmondani neked,hogy pontosan mennyiért árulták őket,de nyilván nem véletlenül írtam 15-20k-t,vélhetőleg azért,mert ilyen áron is találkoztam vele.)
az általad linkelt retro bringa még úgy is túl van árazva,hogy klein van ráírva,40-ért talán akad rá vevő,de én nem látom benne a fantáziát.cantifékest nem sokan vesznek,illetve de,ilyen állapotban max 20-ért,átlagos állapotban meg 10-ért.
full lx cantifékest vettem 12-ért műszakilag jó állapotban(gumik kivételével,mert azok szét voltak repedezve),ütött-kopott festéssel,új lánc,sor,első tulajtól,aki 25 éve újonnan vette,mentem érte 60 km-t.(kinti biciklinek,mármint ami nem érdekel hogy az eresz alatt megázik,sáros lesz stb.)
full xt,minden más ritchey:felni,ülés,kormánycsapágy,kormány,kormányszár,gumik) aluvázas,paralel v fékes retro monti,műszakilag és esztétikailag szinte tökéletes állapotban volt 15k.
aztán itt van ez a giant,átlagos állapotban,3x7-es stx rc felsz. markolatváltóval,ez volt 16k.
a legutóbbi szerzemény,amit csak az xtr fékek miatt vettem meg,aluvázas retro amcsi fully,nyeregcső és ülés nélkül,3x8 full lx 13k.
nem mondom,hogy nem voltam ügyes/szerencsés ezekkel,de bárki számára elérhető hirdetési/fb oldalon leltem rájuk.#Vanir ugye?
#Crytec210 erről van szóasszem nagyjából mindent megválaszoltam,úgyhogy visszamegyek inkább read only üzemmódba,mert egy nap alatt te vagy a második fórumtag,aki indokolatlanul ellenséges velem.biztos bennem van a hiba,ezért inkább nem rondítok bele a kis világotokba.
-
c4bB
csendes tag
válasz Runner_fxr #77813 üzenetére
sok olyan retro mtb van,ami lelakott,de egy két komponens miatt is megéri megvenni.
azok a villák,amiket te mondasz,jók,de sajna gyakoribbak az elasztomeres förmedvények,a giantban is az van,bár az legalább 20cm-s padkáról lefelé már moccan 2 cm-t.
tegyük fel,hogy jártamban keltemben véletlenül utamba akad egy manitou answer vállalható állapotban,mondjuk 50k-ig bezárólag,akkor ne hagyjam ott,hozzam el neked?#CaNNa3IS:számomra szarul mozog,amúgy kb gyári állapotban van,nem lóg,nem kotyog,karcmentes,de túl kemény,nem tudom honnan kéne leugratni vele,hogy kimozogja a maximumot,ráadásul a visszaút csillapítása gyárilag túl lassú.
suntour ncx rugós nyeregcső van a jelenleg napi szinten használt bringámban,kb 5 cm-t mozog,de azonnal "megindul".nekem ez elég a kényelemhez,ezért gondolom,hogy hátsó tagból is elég lenne 5cm,de puha rugóút.
előre is ezért szánom a giantbe a suntour xcr telót,mert alattam az is kb 5cm-t mozog,de kellően puhán.
földúton,erdei utakon,köves feltáróutakon megyek,ha csak lehet felfelé,de onnan le is kell jönni,ezért ragaszkodom a rugózáshoz,a merev vázassal azért érzem a csuklóm,derekam.
ha kész lesz,teszek majd fel képet
még nem döntöttem el,milyen színű legyen,vagy matt közép/királykék lesz,vagy ilyen sárga/kék mint gyárilag,de újra akarom fényezni mindenképpen.
annyi,hogy mivel sajnálom a gyári fényezését/matricáit,így speciális festékkel fogom csinálni,ami később leszedhető,kb mint egy matrica.plastidip és társai ha valakit érdekel,jó cucc. -
c4bB
csendes tag
válasz maximilian4 #77819 üzenetére
runner_fxr utólagos engedelmével idézném:
"Nekem ezekről a retro montikról a gyerekkorom jut eszembe."
"Ámulva nézegettük az ilyen retro fully gépeket."
"Régóta gondolkodom rajta én is, hogy veszek egyet úgy emlékbe."vesd össze ezt azzal,hogy te nyerészkedni akarsz más jóindulatán,és tippeld meg,mennyi az esélye annak,hogy neked elhoznám.
segítek:kevesebb, mint annak, hogy egyáltalán újra utamba kerül egy ilyen bringa,pedig valóban nem gyakori darab. -
c4bB
csendes tag
válasz Strezi #77837 üzenetére
egész idáig arról ment a diskurzus,hogy kellenek képek,egy szavazat amellett,hogy videók is
majd a hátsó gátlóról írj sok tapasztalatot ha lesz.
eddig hol éltél? majdnem 10 éves a genesisem,de már azon is ilyen dual control-os az xt váltó.mentségedre szóljon,h én pár hónap után jöttem rá,az első váltó is tudja -
c4bB
csendes tag
válasz IMIIKE1998 #77904 üzenetére
terepen nekem július óta ez a napi penzum,ha nem esik,vagy nincs sár.
ennél hosszabbat még nem mentem,tavasztól tervezem megduplázni,illetve összevonni a másik hasonló körrel. -
c4bB
csendes tag
3x8 vagy 3x9 rendszerhez 22-es a legkisebb létező első kis lánckerék?
illetve hátsó sor szintén ezekhez max 36-ig van?
nagyon sokat mászom,olyan helyeken,ahol kiállva rögtön kipörög a hátsó kerék,ülve viszont jól jönne egy ennél könnyebb áttétel.
elől 22,hátul 34 van,találtam 36-ra végződő sort,igaz nem xt,abból ha jól láttam csak 34 a max.
segít ez rajtam,vagy eszkábáljak föl (gyártassak) egy 20-as első tányért valahogy? -
c4bB
csendes tag
a 9-esen tioga psycho gumi van,jóóó mintás,26x1.95,a műhelypumpa szerint 2,5 bar környékén.(90%-ban ezzel tekerek) ja,belsős megoldás,a tömlő nélküli mókát meghagyom a profiknak.
a 8-ason ritchey z-max szintén 26x1.95 és hasonló nyomáson. (ezzel csak akkor megyek,ha legalább 2 hete nem esett,és minimum 25 fok van) -
c4bB
csendes tag
szerénytelenség nélkül kijelenthetem,hogy ennek legalább a felét értettem
tavasztól őszig elég a 22-34,de úgy érzem,hogy elbírnék könnyebb áttételt,ilyenkor meg főleg.egyrészt csúszik,vizes,sáros a talaj,másrészt télen nagyon nehezen tudom eltalálni az elégséges öltözetet,és nekem minden bringázásom 300m emelkedővel indul.ma is ez volt,az első másfél km-en leizzadok,aztán 15km-t fázom.szuperkönnyű áttétellel talán megúszhatnám ezt. -
c4bB
csendes tag
ha nagyon bevált,akkor kipróbálom,meglátjuk ennél lesz-e olcsóbb a bf-en.
ma az első kb két km-en volt 280m szint (tegnap méterre pontosan ugyanott tekertem,akkor 310-et irt az endomondo,szóval +/- 10% hibahatár van benne) a maradék 15 km az lényegében a hazaút,csak "kis" kerülővel,alig 200m szint van,az is úgy,hogy sok kicsiből adódik össze.
pont az erő és állóképesség fejlesztése a cél,ezért is találtam ki,hogy napi szinten megmászok egy hegyet
szerintem egy,max két év múlva már lesz is erőnlétem,már ez az elmúlt egy év is érezteti a hatását,tavasztól az a terv,hogy kihagyom ezt az alibi 15km-t,inkább lejövök pár perc alatt ott ahol felmentem,és újra felmegyek.időben ez is bele fog férni az egy órába amit rászánok naponta a sportra. -
c4bB
csendes tag
válasz Pttypang #78854 üzenetére
a tolás nem megoldás.kipróbáltam,soha nem voltam még olyan közel az infarktushoz,mint amikor toltam ott,ahol ülve 22-34-el még éppen tudtam tekerni.az éppen tudok tekerni meg azért nem megoldás,mert attól megfájdul a térdem,muszáj "pörgetnem",ahhoz meg ezzel az áttétellel nincs erőm.a kör bezárult
-
c4bB
csendes tag
köszi,igy már értem
az egyszerűbb megoldás,ha veszek hátra egy 36-ost,a bonyolultabb,ha pl kiszedek egy hátsó sorból egy 21-es kereket és valamilyen módon felteszem kistányérnak.#ivana:nem állítom,hogy nem én vagyok a szűk keresztmetszet,de egyelőre már annak is örülök,hogy megjelentek izmok a lábamon
[ Szerkesztve ]
-
c4bB
csendes tag
akkor marad az első megoldás.
#Crytec210: már én is gondolkodtam rajta,hogy nem jó ötlet egyből felfelé kezdeni,ez is okozhatja a térdfájást.
nálunk a csavarboltban még nem tudtam olyan csavart kérni,ami nem volt.szedd ki a hernyót,vidd be a boltba,tuti akad valami hasonló.
[ Szerkesztve ]
-
c4bB
csendes tag
válasz Runner_fxr #79605 üzenetére
nincs abban a svéd szervizben véletlenül egy 20T BCD 64 első lánckerék (8-9s-hez) amit szívesen elhoznál emlékbe?
svájcban találtam titaniumból,de 14k sok érte,annak tükrében,hogy a bringa volt annyi,amire szánom.bárki másnak tapasztalat titán lánckerekekkel?tartósabbak mint a hagyományos?
-
c4bB
csendes tag
gyarapítom a mínuszban is bringázók táborát
öltözetről volt szó korábban,íme az enyém amiben remekül éreztem magam,semmim nem fázott.(-6 fok):
alul:
két zokni,valami pro touch futócipő,sima ezer ft-os leggings,farmer,mover gore-tex sínadrág(ezt direkt azért vettem,mert síeléskor is gyorsan mennek hidegben,gondoltam jó lesz bringára is,remek döntés volt )
felül:
lidl-es technikai póló,hosszú ujjú póló szerűség,kötött pulóver,télikabát,csősál (ha ez a neve),kötött sapka,bőrkesztyű.
a sapkára ki kéne találnom valamit,mert lefelé a fülem hamarabb kezdett lefagyni,mint én félni,de lehet,hogy a jó megoldás az lesz,ha lassítok,mielőtt elesnék.
eléggé tud csúszni,a hó alatt nem látszik,hogy hol van pl befagyott tócsa,párszor kellett gépészkedni,bár az is tény,hogy lefelé csak muszájból jövök,nincsenek hozzá képességeim sem. -
c4bB
csendes tag
válasz ígyvanferi #81497 üzenetére
-
c4bB
csendes tag
válasz Hasaggymeg #82402 üzenetére
csodálkoznék,ha 10-es átlagnál gyorsabban sikerülne
#6030D:erről van szó
-
c4bB
csendes tag
jól gondolom,hogy egy ilyen [link] alkatrész alkalmas lesz arra,hogy meghosszabbítsam az egyébként ahead villanyakat?végre találtam egy korban a 20 éves giant atx-emhez passzoló dual air telót,de hiányzik 1,5 cm a boldogságomhoz.kezdem érteni a barátnőm
-
c4bB
csendes tag
válasz Kazimír #82511 üzenetére
az a nyeregcső a mai napig kapható,itthon elég drágán,külföldről 20 ezerből megvan.
van hozzá javítókészlet is 7-8 ezerért: [link]
nekem kettő is van,ilyen és a régebbi,nagyon bevált.
a régibe gyártattam bronz perselyeket,így már nem kotyog,de nem lett olyan mint az új.
teleszkópból ha ez a suntour elég volt neked majd 10 évig,akkor keress egy hasonlót,15 ezer környékéről indulnak: [link] -
c4bB
csendes tag
válasz -=RelakS=- #82527 üzenetére
lifeg ja.
nyilván mindketten ültek már paralelogramma rendszerű nyeregcsővel szerelt bringán.a kérdező leírta,hogy a szívéhez nőtt,szereti is,biztos okkal.
mugli megoldás,jelentsen ez bármit,de van aki nem vesz többszázezres fullyt,viszont azt sem szeretné,ha leszakadna a dereka minden egyenetlenségen.trekkingre,földútra,vagy csak simán a magyar utakra kiváló.
én mtb-n is használom,ettől biztos komolytalan bringás leszek
azért ez nem az ezer ft-os rugós cső kategória,így néz ki működés közben
Új hozzászólás Aktív témák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Call of Duty: Mobile
- Milyen autót vegyek?
- Xbox Series X|S
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen