- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Yettel topik
- iPhone topik
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
47,5 milliárd dollárt költ chipekre Kína, várja a Samsungot is
it Kína egy 47,5 milliárd dolláros alappal pörgetné fel a saját félvezetőszektorát, a miniszterelnök pedig további befektetésekre bátorítja a Samsungot.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
thornadoj
aktív tag
sziasztok!
segítségnyújtásra lenne szükségem hátsó váltó beállításhoz. a legfelső fogaskerékre nem vált fel, pedig az L csavar teljesen ki lett lazítva. Hogyha kézzel felsegítem akkor viszont már túldobja. A többi fokozat problémamentesen, szépen vált. deore lx váltóról van szó, új fogaskeréksorral és lánccal.[ Szerkesztve ]
-
thornadoj
aktív tag
Ha az L csavar teljesen laza, akkor a váltó a legnagyobb fogaskerék írányába maximumig tud(na) elmenni. A bowden lazításával is a legnagyobb fogaskerék irányába fog elmozdulni, mert a laza bowdennel a rugó jobban össze tud húzodni ezáltal nyomja a váltot felfelé. Am. bróbáltam feszíteni is a bowdent, de akkor még annyira sem vált fel.
Amúgy. egy idézet a bikemag-ról: "A működési elv a következő: a bowden megfeszítésével a váltókanálon lévő mindkét görgő a rugóerő ellenében elmozdul valamely irányba – régebben mindig az agyperem felé, manapság léteznek fordított működésű MTB váltók is."szerk.: Am. amikor kézzelm kicsit felsegítettem, azzal azt akartam érzékeltetni h magátol nem ment fel, de amikor felsegítettem, pontosan rátéve a legfelső fogassorra, akkor már magától túldobta, tehát a váltó tólja fel a láncot, de valamiért nem tudja egy ponton magától felrakni.
[ Szerkesztve ]
-
thornadoj
aktív tag
válasz Hasaggymeg #46281 üzenetére
Igen, az a baj hogy a fordított működésű váltónak nehezebb dolga van felfelé tenni a láncot, mint a normál működésűnek lehúzni. Amúgy kicsit bő volt a lánc, kiszedtem két szemet és a váltóállító ( vagy láncfeszítő) csavaron húztam, így már felvitte, de érezni hogy nem 100%-os a rugó. köszi a segítséget!
[ Szerkesztve ]
-
thornadoj
aktív tag
Sziasztok! Ez a bringa jó vétel?
-
thornadoj
aktív tag
válasz ivana #116523 üzenetére
180 cm vagyok, a belső lábhosszom 87 cm a hajlatig nincs semmi speciális igényem, csak h a bringa bringa maradjon hosszú ideig. Minnél egyszerűbb annál jobb. (főleg ha bütykölni kell).
thx! Este nézegetek, majd max. feldobom amik szipatikusak, h érdemes-e vásárlásra
[ Szerkesztve ]
-
thornadoj
aktív tag
Ez jó árban van?
-
thornadoj
aktív tag
válasz ivana #116687 üzenetére
Hálás vagyok h segítesz rajtam!
A Dema bringára szerintem mások is pályáznak, mert a telefont tegnap kinyomták, ill. az üzenetre sem válaszoltak, így most a fixikkel szemezek. Váltót úgy sem használok, csak szökőévben egyszer, amikor átmászok a lágymányosin. Csak nem értem miért ilyen drágák.. -
thornadoj
aktív tag
Ez a kerékpár ér ennyit?
-
thornadoj
aktív tag
válasz pc360 #116704 üzenetére
Köszi! Még olyan kérdésem lenne, h ezek az országúti biciklik mennyire bírják az úthibákat? Van egy 1-1,5 km-es útszakasz ahol napi rendszerességgel járok, és eléggé toldozott foltozott útszakasz, nem lehet kikerülgetni. Hosszú távon nem fogja szétrázni a gépet? Ill. a macskaköveket bírják rövid távon? Bocsi a hülye kérdésért, de eddig csak mtb-om volt.
-
thornadoj
aktív tag
válasz Lami66 #116708 üzenetére
Valahol olvastam a b-twin-ről, h az a baj vele, h vannak egyedi alkatrészek benne, amiket nehéz beszerezni. amúgy tetszik, és méeretben és majdnem árban is megfelelne.
(#116707) ivana: milyen nyomás lenne ideális? gondolom ha magas, akkor sérülékenyebb.
szerk.: nem nagy hibák, a centírozást magam is meg tudom csinálni.[ Szerkesztve ]
-
thornadoj
aktív tag
Ezek a csepel bringák mennyire jók/megbízhatók?
-
thornadoj
aktív tag
válasz bringasisti #116755 üzenetére
Izgatják a fantáziám ezek az egysebisek. Egyrészt azért mert ahogy írtad is nincs mi tönjremenjen benne (de azért a kopó alkatrészek bírják jó darabig), másrészt a mostani bringámon (jobban belegondolva) másfél év alatt nem használtam a váltót. Budára nem szoktam átjárni, de max. ha nagy ritkán olyan helyre mennék ahol van nagyobb emeljedő, akkor kocsiba pattannék. Még nem döntöttem, de játszadozok a gondolattal.
-
thornadoj
aktív tag
Ez a bicikli ér ennyit? Az atala vázról nem találtam sok mindent. Mintha olasz lenne, de a columbus csöveket sem tudom értelmezni. Nekem kicsit soknak tűnik, de jó állapotban van.
-
thornadoj
aktív tag
válasz pc360 #117025 üzenetére
Köszi a tanácsokat! Még sose volt kos kormányos bringám. Még arra is gondoltam, h lecserélném egy bullhornra. Mindenesetre letesztelem így, ha sikerül megszereznem. szerinted 80 reális ár érte?
(#117027) Mezga Aladár : Mondjuk egy jó stucnival szerintem jobban nézne ki. Nézegettem néhány csepel royal 3-ast stucnival, és nagyon baba :-)
[ Szerkesztve ]
-
thornadoj
aktív tag
A szingó szelepeknél hogy tudom a nyomást ellenőrizni?
-
thornadoj
aktív tag
Új láncot szokás olajozni?
-
thornadoj
aktív tag
Sziasztok!
A jobb oldali pedál taposásakor (csak ha erővel taposom), kattan egyet, ritkán kettőt. Olyan éles kattanaás, kicsit hasonlít a hang, mintha valami apró kő a váznak ütközne. A pedál felső állásában csinálja, amikor bele tudok állni. Esetleg valami tipp, ötlet mi lehet a baj? Egyébkén hátsó telós monti, de én inkább a középrészre gyanakodnék, de mielőtt neki esnék, lehet megnéznék egyszerűbben szerelhető hibaforrásokat. -
thornadoj
aktív tag
válasz Hasaggymeg #118107 üzenetére
Szét szedtem a pedálokat megtakarítottam (nagyon ráfért már), újrazsíroztam, visszaraktam és a probléma továbbra is fennáll. Erre most gondolkodtam, h a hajtókar menetét nem takarítottam meg :/
-
thornadoj
aktív tag
válasz Hasaggymeg #118146 üzenetére
Igen mindkettőt megcsináltam. Most nézem, h nincs akkora imbuszom, ami a hajtókarhoz kell :/ Ez így csak jövő heti program lesz... A nyereg az biztos nem ludas, mert kiállt nyeregből is csinálja, sőt inkább akkor tudom úgy megtaposni, h produkálja a jelenséget. A kormány elsőre nem tűnik hibásnak, a teleszkóp és a fékek hangja hallatszik csak.
-
thornadoj
aktív tag
válasz Hasaggymeg #118161 üzenetére
Köszi a tippeket, ránézek A nyeregcsővel is lazítással próbálkozzak. gyorszáras és jól meg van húzzva.
szerk.: kiengedtem a nyereg gyorszárát, és nagyon hasonló hangot adott. lazítottam rajta. remélem megoldja a problémát
[ Szerkesztve ]
-
thornadoj
aktív tag
válasz Hasaggymeg #118164 üzenetére
Igen, és lehet h nincs is semmi komoly baj, de engem az őrületbe kerget. Nem hagy nyugodni, amíg nem lesz teljesen hangtalab. Remélem nem lesz olyan rejtett probléma mint neked. néztem a képet, és alig vettem észre a törést Am. kipróbáltam nyeregcső és gyorskioldó nélkül , de úgy is csinálta Úgyhogy megyek tovább... jövöhéten szétkapom a középrészt. Lehet h beképzelem, de mintha hátulról jönne a hang. gondoltam h a hátsó teló miatt a hátsó 'villa' 5 ponton mozog. esetleg ott nem lehet 'surlódás'.
-
thornadoj
aktív tag
Ezek se normálisak...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen